خرید سررسید 1400|خرید سررسید تبلیغاتی
بهترین سایت برای خرید ممبر تلگرام

بهترین سایت برای خرید ممبر تلگرام

بهترین سایت برای خرید ممبر تلگرام ممبر تلگرام چیست؟ به این ترتیب افراد واقعی که عضو تلگرام های غیررسمی هستند با سرعت بالایی در کانال …

بهترین وبسایت طراحی دکوراسیون داخلی

بهترین وبسایت طراحی دکوراسیون داخلی

بهترین وبسایت طراحی دکوراسیون داخلی طراحی دکوراسیون به ویژه طراحی دکوراسیون منزل از جمله کارهای است که توجه داشتن به آن باعث می‌شود زیبایی محیط …

بهترین کتاب های برای خرید آنلاین از انتشارات معروف خیابان انقلاب

بهترین کتاب های برای خرید آنلاین از انتشارات معروف خیابان انقلاب

بهترین کتاب های برای خرید آنلاین از انتشارات معروف خیابان انقلاب معرفی انواع کتاب ها: کتاب های موضوعات مختلفی دارند. مثلا تاریخی، رمان، داستانی و …

با خرید سررسید ۱۴۰۰ به پیشواز اولین سال از قرن جدید بروید!

هنوز اقدام به خرید سررسید ۱۴۰۰ نکردید؟! پس هنوز برنامه ریزی مشخصی برای سال جدیدتان ندارید! ممکن است همین حالا برایتان سوال شود که اصلا چرا باید از سررسید و یا سالنامه استفاده کنیم؟ تا انتهای این مقاله با من همراه باشید؛ سعی می‌کنم شما را متقاعد کنم که در هر موقعیت شغلی که قرار دارید، خرید سررسید واجب است!

فکر می‌کنید بهترین هدیه برای تبلیغات یک برند و یا شرکت خاص چیست؟ تنوع و گستردگی هدایای تبلیغاتی با قیمت و کیفیت گوناگون انتخاب را سخت می‌کند؛ اما در این مقاله به شما خواهم گفت چگونه با کمترین هزینه، یک هدیه خاص بدهید!

خرید سررسید ۱۴۰۰؛ چرا باید سررسید بخریم؟

سررسیدها یکی از آن ابزارهای فوق‌العاده کاربردی هستند که در صورت استفاده درست از آن‌ها، می‌توانند در برنامه ریزی‌های فردی نقش بزرگی داشته باشند.

شما از سررسیدهایتان چه استفاده‌هایی می‌کنید؟ سرنوشت سررسید و یا سالنامه‌هایی که از آن‌ها به درستی استفاده نمی‌شود چیزی جز خاک خوردن گوشه‌ای از میز کار نخواهد بود!

همان‌طور که می‌دانید با فرا رسیدن سال جدید، سررسیدهای قدیمی دیگر به کارتان نخواهند آمد و باید به فکر خرید یک سالنامه یا سررسید جدید باشید.

اگر به یک فروشگاه نوشت افزار و یا کتاب فروشی مراجعه کنید، با انواع مختلف سررسید و سالنامه‌ها آشنا می‌شوید.

اما چرا باید سررسید بخریم؟ اگر به فکر خرید سررسید ۱۴۰۰ هستید، خواندن ادامه این مطلب را توصیه می‌کنم.

خرید سر رسید و خلاص شدن از شر بی‌برنامگی!

احتمالا برای شما نیز مانند من بارها پیش آمده باشد که از برنامه نداشتن برای انجام فعالیت‌های روزانه شاکی باشید!

داشتن یک ابزار برای ثبت کردن اهداف کوتاه مدت و یادآوری برنامه ریزی‌هایی که برای طول هفته داشته‌ایم، کمک بسیار بزرگی خواهد بود.

داشتن یک سررسید اختصاصی برای این کار، خیالتان را راحت می‌کند که دیگر قرارهای مهم و یا فعالیت‌هایی که قرار بوده در طول هفته انجام دهید را فراموش نمی‌کنید.

بنابراین برای سفارش یک سررسید ۱۴۰۰ حتما نباید مدیر و یا آدمی پرمشغله باشید! سررسیدها ابزاری هستند که می‌توانند به نوعی به کار هر فردی بیایند!

دانش آموز، دانشجو و یا کنکوری هستید و از سررسید استفاده نمی‌کنید؟!

همان‌طور که کمی پیش گفتم برای داشتن یک سررسید نباید حتما مدیر یک شرکت بزرگ باشید! خرید سر رسید ۱۴۰۰ بزرگ‌ترین کمک را می‌تواند حتی به محصل‌ها و کنکوری‌ها بکند!

علامت زدن روزهایی از هفته که باید سر کلاس درسی حاضر شوید و یا برنامه ریزی در روزهای باقی مانده تا کنکور کمکی است که سررسید و تقویم به این دسته از افراد می‌کند.

اگر تا به امروز از سالنامه و یا سررسید استفاده درستی نمی‌کردید، همین امروز بهترین سایت برای خرید سر رسید را انتخاب کنید و سفارش دهید؛ تا شاهد تغییرات بزرگی در نظم گرفتن فعالیت‌های روزانه‌تان باشید!

خرید سررسید تبلیغاتی؛ ارزان تبلیغات کنید!

به نظر شما سررسیدها علاوه بر کمک در برنامه ریزی دیگر چه ویژگی‌هایی می‌توانند داشته باشند؟ احتمالا شما هم سررسید و یا تقویم‌های تبلیغاتی را دیده باشید.

خرید سررسید ۱۴۰۰ می‌تواند حتی با هدف تبلیغات صورت بگیرد. مدت زیادی است که شرکت‌ها و برندهای مختلف از چاپ سررسید و سالنامه به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

اگر به فکر دادن هدایای تبلیغاتی به مشتری و یا مخاطبان خود هستید، سررسیدها یکی از ایده‌آل‌ترین گزینه‌های ممکن هستند. چرا؟! چون برای این هدایای مدیریتی خاص، هزینه زیادی نمی‌کنید؛ اما برند خود را به تعداد زیادی از افراد معرفی می‌کنید.

خرید سررسید ارزان و یا سررسید لاکچری؟!

هدفتان از خرید سررسید ۱۴۰۰ چیست؟! اگر نگاهی با سایت‌های فروش سررسید بیندازید متوجه می‌شوید که قیمت‌های مختلفی از آن موجود است. خرید سررسید معمولی و ارزان یا یک سالنامه لاکچری بستگی به هدف شما دارد.

مواردی چون جنس کاغذ سررسید و جلد آن در قیمت سررسید تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال اگر جلد سررسید از چرم طبیعی باشد، باید برای خرید آن هزینه بیشتری پرداخت کنید. اما کدام یک از آن‌ها برای شما کاربردی‌تر هستند؟ پاسخ به این سوال بستگی به استفاده شما از این سررسید دارد.

چاپ سررسید ۱۴۰۰ ارزان؛ مناسب برای استفاده شخصی و هدیه دادن به صورت عمده

اگر برای خودتان و فعالیت‌های روزانه به فکر خرید سررسید ۱۴۰۰ هستید، می‌توانید از سررسیدهای معمولی استفاده کنید.

اگر به فکر طراحی هدایای تبلیغاتی هستید و سررسید و سالنامه را برای هدیه دادن به شمار زیادی از مخاطبانتان انتخاب کرده‌اید، بهتر است از سررسیدهای ارزان استفاده کنید. قاعدتا نوع جنس جلد سررسید و همچنین کیفیت کاغذها در این سررسیدها پایین‌تر خواهد بود.

سررسید اختصاصی و لاکچری؛ برای هدیه دادن به افراد خاص

سررسیدها بهترین هدیه برای افراد منظم و پرکار هستند! اگر می‌خواهید به چنین فردی یک سررسید و یا سالنامه هدیه دهید، بهتر است یک سررسید لاکچری انتخاب کنید!

جنس کاغذ این سررسیدها که گران‌تر هستند، می‌تواند از کاغذ گلاسه و جنس جلد آن نیز چرم طبیعی باشد. بنابراین اگر به دنبال یک هدیه لاکچری و کاربردی هستید، بهترین سایت خرید سررسید را انتخاب کنید و سپس سالنامه و یا سررسید با طرح و رنگ دلخواهتان را سفارش دهید.

خرید سررسید ۱۴۰۰ برای اولین سال از قرن جدید را فراموش نکنید!

سال ۱۴۰۰ شاید به این دلیل که اولین سال از قرن جدید پیش‌رو است، برای خیلی از ما شروع جدیدی باشد! اگر هنوز برنامه ریزی درستی برای انجام فعالیت‌های شخصی خود ندارید، فکر می‌کنم دیگر وقت آن رسیده باشد که روزهای هفته‌تان را با برنامه ریزی سپری کنید!

همچنین اگر دانش آموز و یا حتی کنکوری هستید، یکی از ضروری‌ترین ابزارهای مورد نیازتان، داشتن یک سالنامه و یا تقویم است؛ مبادا فراموش کنید که روزهایتان را نباید بدون برنامه پشت سر بگذارید!

هدیه دادن به افراد منظم و افرادی که اهل برنامه ریزی هستند نیز چندان کار پیچیده‌ای نیست؛ کافی‌ست ابزاری برای آن‌ها تهیه کنید که در منظم‌تر شدن روند کارهایشان کمک کننده باشد؛ ممطئن باشید که هیچ چیزی به این اندازه برایشان کاربردی نخواهد بود!

خلاصه‌ای از متن

در این مقاله سعی کردم گوشه‌ای از تجربیات شخصی‌ام راجع‌به استفاده از سررسید و یا سالنامه‌ها را در اختیارتان قرار دهم. استفاده مدام طی سال‌های متمادی از این سررسیدها نظم خاصی به برنامه ریزی‌های روزانه شما نیز خواهد داد.

برای خرید یک سررسید کاربردی، حواستان به جنس کاغذ و جلد آن باشد؛ فراموش نکنید که کیفیت آن بسیار مهم است چراکه سررسیدتان باید تا آخرین روز از سال همراهتان باشد!

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 26 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.