کدام گام به گام بهتر است؟ - پارسی زی
معرفی بهترین قالیشویی در تهران و شهرهای اطراف تهران

معرفی بهترین قالیشویی در تهران و شهرهای اطراف تهران

راه های شناخت بهترین قالیشویی در تهران درصورتی‌که قصد انتخاب قالیشویی غرب تهران، قالیشویی پرند و قالیشویی اسلامشهر و دیگر مناطق پایتخت را دارید. لازم است که پیش از هر …

6 نکته مهم برای اینکه چگونه یک وب سایت عالی داشته باشیم؟

6 نکته مهم برای اینکه چگونه یک وب سایت عالی داشته باشیم؟

۶ نکته مهم برای اینکه چگونه یک وب سایت عالی داشته باشیم؟ به نظر می رسد این روزها همه به دنبال ساخت وب سایت برای …

فواید نمک هیمالیا برای پوست

فواید نمک هیمالیا برای پوست

فواید نمک هیمالیا برای پوست اکثر مردم می خواهند از مزایای بدانندفواید نمک هیمالیا برای پوست چیست؟ این ماده طبیعی که در قفسه های آشپزخانه یافت …

یکی از کتاب‌های ضروری برای دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی کتاب گام به گام است. در صورتی که دانش آموزان از کتاب‌های گام به گام به طرز صحیحی استفاده کنند دروس خود را بهتر متوجه می‌شوند. از این کتاب‌ها می‌توان برای حل تمرینات کتاب درسی استفاده کرد و برای حل مشکلات درسی از این کتب بهره برد. در این مقاله قصد داریم به بیان این نکته بپردازیم که از میان کتاب‌های گام به گام موجود، کدام گام به گام بهتر است. بنابراین لازم است در ابتدا هر کدام از گام به گام‌های موجود را معرفی و بررسی نماییم تا دانش آموزان و مربیان بتوانند در زمینه انتخاب گام به گام تصمیم بهتری بگیرند.

کدام گام به گام بهتر است

۱- کتاب گام به گام درس یار

کتاب‌های گام به گام درس یار از سری کتاب‌هایی هستند که برای راهنمای دروس دانش آموزان تدوین شده‌اند و انتشارات منتشران آن‌ها را منتشر نموده است. در زمینه چاپ و انتشار این کتب، انتشارات خیلی سبز نیز به کمک انتشارات منتشران آمده است. در این کتاب‌ها دانش آموز می‌تواند شاهد پاسخ تمامی فعالیت‌های کتاب درسی‌اش باشد و در زمینه حل تمرینات از آن‌ها کمک بگیرد. کتاب‌های گام به گام درس یار مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی دانش آموزان تدوین شده است.

در حال حاضر این مجموعه کتاب، برای مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم تهیه و تنظیم و منتشر شده است.

کتاب گام به گام درس یار برای مقطع ابتدایی

کتاب گام به گام درس یار دوم دبستان، کتاب گام به گام درس یار سوم دبستان، کتاب گام به گام درس یارچهارم دبستان، کتاب گام به گام پنجم دبستان، کتاب گام به گام درس یار ششم دبستان

کتاب گام به گام درس یار برای مقطع متوسطه اول

در این مقطع کتاب گام به گام درس یار شامل پاسخ به تمامی فعالیت‌های درسی، درسنامه‌ها، نکات مهم درسی، سوالات امتحانی و…. است و شامل:

کتاب گام به گام درس یار هفتم دبستان، کتاب گام به گام درس یار هشتم و نهم دبستان است.

کتاب گام به گام درس یار برای مقطع متوسطه دوم

در مقطع متوسطه دوم نیز، کتاب گام به گام درس یار، همراه دانش آموزان است. این کتاب‌ها در این مقطع شامل آزمون‌های طبقه بندی شده، مطالب و نکات مهم امتحانی برای هر درس، حل تمرین‌های کتاب درسی و مرور آن‌هاست.

کتاب گام به گام درس یار در مقطع متوسطه دوم شامل: کتاب گام به گام درس یار دهم انسانی و تجربی و ریاضی، کتاب گام به گام درس یار یازدهم انسانی و تجربی و ریاضی است.

۲- کتاب گام به گام شاه کلید

کتاب‌های گام به گام شاه کلید از مجموعه کتاب‌های راهنمای دروس هستند که توسط انتشارات کلاغ سپید منتشر شده‌اند. این کتب، شامل مجموعه‌ای از پاسخ‌ها به تمامی فعالیت‌های کتاب درسی است و منطبق با آخرین تغییرات کتاب‌های درسی، تهیه و تدوین شده است. در حال حاضر کتاب‌های گام به گام شاه کلید برای مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم چاپ و منتشر شده است.

کتاب گام به گام شاه کلید برای مقطع ابتدایی

در این مقطع کتاب گام به گام شامل: کتاب گام به گام شاه کلید سوم دبستان، کتاب گام به گام شاه کلید چهارم دبستان، کتاب گام به گام شاه کلید پنجم و شاه کلید ششم دبستان است.

کتاب گام به گام شاه کلید برای مقطع متوسطه اول

کتاب گام به گام شاه کلید برای مقطع متوسطه اول شامل پوششی کامل از مطالب درسی است و مجموعه فعالیت‌های کلاسی و تمرینات مندرج در کتاب درسی را در بر می‌گیرد و سعی شده تا برای هر یک از مسائل و مطالب، پاسخ مناسبی در نظر گرفته شود. از طرف دیگر این مجموعه سعی دارد برخی از نکات کلیدی دروس را به صورت طبقه بندی شده و در قالب نکات طبقه بندی شده بیان نماید تا کار مطالعه را برای دانش آموزان این مقطع ساده‌تر کند و شامل:

کتاب گام به گام شاه کلید هفتم دبستان، هشتم دبستان و نهم دبستان است.

کتاب گام به گام شاه کلید برای مقطع متوسطه دوم

کتاب گام به گام شاه کلید برای مقطع متوسطه دوم مجموعه‌ای از پاسخ‌ها به تمامی دروس این مقطع تحصیلی است. هم‌چنین این مجموعه سعی کرده با تشویق دانش آموزان به یادگیری به آموزش از طریق جدول‌ها و تمرین‌های متنوع آموزشی بپردازد.

کتاب گام به گام شاه کلید برای مقطع دوم متوسطه شامل: کتاب گام به گام شاه کلید دهم ریاضی و تجربی، کتاب گام به گام شاه کلید دهم انسانی، کتاب گام به گام شاه کلید یازدهم ریاضی و تجربی، کتاب گام به گام شاه کلید دوازدهم تجربی است.

۳- کتاب گام به گام دروس طلایی

کتاب‌های گام به گام دروس طلایی از مجموعه کتاب‌های راهنمای دروس برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به شمار می‌روند. این کتاب‌ها شامل مرجعی کامل از مطالب درسی و سوال‌ها به همراه جواب تمرین‌ها و فعالیت‌های کتاب درسی است. این مجموعه از کتاب‌های گام به گام توسط انتشارات کاگو منتشر شده است. در حال حاضر کتاب گام به گام دروس طلایی برای مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم تدوین شده است.

کتاب گام به گام دروس طلایی برای مقطع ابتدایی

کتاب گام به گام دروس طلایی برای مقطع ابتدایی شامل: کتاب گام به گام دروس طلایی اول دبستان و دوم دبستان، کتاب گام به گام دروس طلایی سوم دبستان، کتاب گام به گام چهارم دبستان، کتاب گام به گام پنجم و کتاب گام به گام ششم است.

کتاب گام به گام دروس طلایی برای مقط متوسطه اول

کتاب گام به گام دروس طلایی در این مقطع شامل درسنامه‌های کتاب و نکات مهم هر درس است که سعی شده این مطالب درسی به همراه مثال‌های متنوع برای دانش آموزان بیان شود. هم‌چنین کتاب گام به گام دروس طلایی در مقطع هفتم و هشتم و هم‌چنین گام به گام نهم، سعی نموده پاسخ تمامی تمرینات و فعالیت‌های کتاب درسی را با نکات کلیدی آن‌ها مطرح کند و در این زمینه از سوال‌های خارج از کتاب که سوالاتی متفاوت هستند نیز بهره گیرد. این کتاب گام به گام هم‌چنین از نمونه سوال‌های آزمون‌های نوبت اول و دوم نیز استفاده کرده است.

دانلود گام به گام هفتم

کتاب گام به گام دروس طلایی برای مقطع متوسطه دوم

در این پایه‌های تحصیلی نیز کتاب گام به گام دروس طلایی شامل دسترسی سریع دانش آموزان به درس و فصل مورد نظر مرجع دروس سوالات سال تحصیلی مورد نظر پاسخ تمرین‌های کتاب درسی و…..برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم تحصیلی در رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی است.

در این مقاله سعی کردیم کامل‌ترین راهنمای دروس را در تمامی مقاطع تحصیلی معرفی و بررسی نماییم تا شما بهتر بتوانید تصمیم بگیرید که کدام گام به گام بهتر است و به خرید آن اقدام کنید.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 20 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.