چه کرم هایی برای صورت خوب است - پارسی زی
سفر به مشهد از تهران

سفر به مشهد از تهران

سفر به مشهد از تهران مشهد به عنوان یکی از کلان‌شهرهای کشورمان و به خاطر جاذبه‌های متنوع توریستی سالانه پذیرای میلیون‌های گردشگر است و یکی …

معرفی کلینیک زخم تهران (درمان انواع زخم)

معرفی کلینیک زخم تهران (درمان انواع زخم)

معرفی کلینیک زخم تهران (درمان انواع زخم) با افزایش تقاضا برای دریافت خدمات درمان زخم و اسکار در کشور، مراکز مختلفی برای پاسخگویی به این …

آیا دو زبانگی بر بهبود لکنت تاثیرگذار است ؟

آیا دو زبانگی بر بهبود لکنت تاثیرگذار است ؟

آیا دو زبانگی بر بهبود لکنت تاثیرگذار است ؟ لکنت زبان که به آن اختلال روانی دوران کودکی نیز گفته می شود – یک اختلال …

تمامی کسانی که علاقه مند داشتن پوست صاف و لطیف هستند اغلب این سوال را از خود می پرسند که چه کرم هایی برای صورت خوب است و از کجا می توان این کرم ها را تهیه کرد. با چرخی در شبکه های اجتماعی و انواع رسانه های گروهی اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب خواهد نمود فراوانی تبلیغات انواع کرم های مراقبتی پوست است. اما از میان این همه کرم مراقبتی کدام کرم ها ضروریتر هستند.

چه کرم هایی برای صورت خوب است

هدف ما در این مطلب معرفی کرم های مراقبتی ضروری برای حفظ طراوت و شادابی پوست شماست. با مطالعه کامل این مقاله به جواب سوال خود خواهید رسید. کرم هایی که برای صورت ما مفید بوده و استفاده از آنها ضرورت دارد عبارتند از :

  • کرم ضد آفتاب
  • کرم دور چشم
  • کرم ضد لک
  • کرم ضد جوش
  • کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب خوب کرمی است که از پوست حساس و لطیف شما در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت نموده و مانع از آسیب رساندن آنها به پوست لطیف شما شود. کرم های ضد آفتابی که حاوی فیلتر های محافظ در برابر تشعشعات UVA و UVB بوده و همچنین در ترکیبات خود ویتامین E دارند بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

کرم ضد آفتاب خوب

یکی دیگر از فاکتور های خیلی مهم در کرم های ضد آفتاب SPF آنهاست اما SPF به چه معماست. SPF مدت زمانیست که مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب شما ، توان مقابله با اشعه های مضر نور آفتاب را دارند. بنابراین هنگام خرید کرم ضد آفتاب ، حتما نوشته های پشت قوطی را مطالعه نموده و از تکریبات و قابلیت های محافظتی آن مطمئن شوید.

کرم دور چشم

پوست دور چشم ما بسیار حساس بوده و از همین رو مراقبت از آن به یک ضرورت اجتناب ناپذیر تبدلیل شده است. بنابراین باید تلاش کنیم محصولات مراقبتی مناسب جهت حفظ طراوت و شادابی پوست دور چشمان خود تهیه نموده و مرتب از آن استفاده کنیم. یک کرم دور چشم خوب باید دارای ویژگی آبرسانی بوده و رطوبت لازم برای پوست دور چشمان شما را فراهم کند تا مانع از ایجاد چروک در پوست دور چشم شما شود. از دیگر ضروریات یک کرم دور چشم خوب داشتن ویتامین های E و C در ترکیبات خود است. ویتامین E وظیفه شاداب نگه داشتن پوست و ویتامین C ماموریت تغذیه پوست شما را بر عهده دارد.

کرم دور چشم خوب

کرم ضد لک

لک های پوستی عمدتا به دلیل مراقبت نادرست از پوست و عدم استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب ایجاد می شود. درمان این لک ها به دلیل داشتن پروسه طولانی در ترمیم رنگ دانه های پوستی زمانبر خواهد بود. اما یک کرم ضد لک صورت خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ کرم ضد لک خوب کرمی است که از ترکیبات گیاهی تشکیل شده باشد و حاوی روغن های گیاهی باشد. علت تاکید ما روی ترکیبات گیاهی سازگار بودن آنها با پوست ماست. ترکیبات شیمیایی به دلیل فرآوری در کارخانه جات و داشتن فرمولاسیون نامشخص و گاها مضر مانند هیدروکینون می تواند به سلامتی شما آسیب زده و زندگی شما را دگرگون کند. بنابراین هنگام خرید کرم ضد لک حتما کرم ضد لک گیاهی خریداری کنید و از داشتن ویتامین های B ، C و E در ترکیبات خود مطمئن شوید.

یک کرم ضد لک خوب می تواند بدون نیاز به لایه برداری رنگ دانه های پوست شما را ترمیم نموده و طراوت شادابی گذشته پوست شما را بازیابی نماید.

کرم ضد جوش

جوش های صورت ناشی از دلایل مختلفی است که قبل از شروع به درمان آنها باید علت اصلی بروز جوش در صورت خود را بیابید. بهترین کار برای علت یابی جوش های صورت و درمان ریشه آنها مراجعه به یک پزشک طب سنتی و ویزیت توسط آنهاست اما برای برطرف نمودن جوش صورت می توان از کرم ضد جوش مناسب استفاده نمود. همانند کرم ضد لک یک کرم ضد جوش هم باید از ترکیبات گیاهی خوب تشکیل شده باشد چون ترکیبات گیاهی موثرتر بوده و همچنین عوارض مواد شیمیایی را ندارند. کرم ضد جوشی خوب است که جوش های شما را بدون جای گذاشتن اثری از جای آن برطرف کند. بنابراین هنگام خرید کرم ضد جوش از نظر بودجه ای کمی دست و دلبازتر باشید.

در این مقاله سعی شد کرم هایی که می تواند برای صورت شما خوب باشد را معرفی کرده و نحوه خرید آنها را به شما توضیح دهیم امیدوارم مطالعه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 20 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.