چه عمل های زیبایی در کلینیک پوست قابل انجام است؟ - پارسی زی
معرفی 5 اینفلوئنسر ایرانی سفر که به استانبول رفتند!

معرفی 5 اینفلوئنسر ایرانی سفر که به استانبول رفتند!

استانبول، یکی از زیباترین شهرهای جهان با طبیعت بکر، آثار باستانی، بازارهای معروف و فرهنگ غنی است که سفر به آن، جزو رویاهای هر سفربازی …

چگونه به خوبی انگلیسی صحبت کنیم

چگونه به خوبی انگلیسی صحبت کنیم

می‌خواهید بدانید که چطور انگلیسی را بیشتر روان صحبت کنید؟ آیا به زبان انگلیسی خود اعتماد ندارید؟ در این راهنمای جامع به زبان انگلیسی، ما …

چگونه مقاله علمی بخوانیم؟

چگونه مقاله علمی بخوانیم؟

چگونه مقاله علمی بخوانیم؟ اگر تا به حال برای انجام مقاله اقدام کرده باشید، می دانید که تلاش برای خواندن یک مقاله علمی یا پژوهشی …

چه عمل های زیبایی در کلینیک پوست قابل انجام است؟

مقدمه: 

یک کلینیک مدرن پوست در تعداد عمل های زیبایی در کلینیک پوست  خلاصه می شود. هر چه این تعداد بالاتر باشد نشان از تجهیزات به روز و مدرن و مهارت پزشک معالج خواهد داشت.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSy0Y5ZwOT2YdjGVEZwLvLvMSj7scvNclr4NAXLa0zJil2fM08&s

کلینیک پوست و مو

 

عمل های زیبایی که در یک کلینیک انجام پذیر است بسته به امکانات و تجهیزات و توانایی پزشک معالج آن مرکز زیبایی متفاوت خواهد بود. و این مورد هم درجه و رتبه بندی مراکز زیبایی را مشخص می کند. همچنین این مورد نشان خواهد داد که این کلینیک تا چه اندازه از تجهیزات روز دنیا بهره می برد. برای انجام تزریق فیلر میتوانید به لینک قبل نیز مراجعه کنید.

در این قسمت به متداول ترین عمل های زیبایی در کلینیک پوست اشاره خواهیم کرد:

انواع جراحی:

  1. جراحی کاشت گونه
  2. رفع غبغب در کلینیک پوست به وسیله لیفت چانه
  3. انجام عملی از بین بردن چربی با عمل لیپوساکشن
  4. انجام عمل زیبایی چشم و حدقه چشم
  5. انجام لیفت پوست قسمت های مختلف بدن
  6. تزریق فیلر در کلینیک پوست: در قسمت های مختلف بدن و صورت
  7. ایجاد تغییر در شکل ظاهری صورت: مانند ایجاد چال گونه، ترمیم خط خنده و زاویه سازی فک
  8. انجام عمل بینی که از محبوب ترین عمل های زیبایی در کشور ما می باشد.

عمل های زیبایی در کلینیک پوست به روش ترمیمی:

این روش ها معمولا غیر جراحی هستند و عموما با هدف بازسازی انجام می پذیرند:

  1. انجام تزریق بوتاکس
  2. انجام ترمیم میکرو درما
  3. انجام دیسپورت
  4. تکنیک جو درم
  5. انجام رادیس
  6. رستیلان
  7. اسکالپترا

عمل های زیبایی در کلینیک پوست به منظور رفع غبغب:

یکی از عمل هایی که مراجعه کنندگان زیادی در کلینیک پوست و مو دارد عمل رفع غبغب می باشد. برای انجام این عمل تکنیک ها و روش های زیادی وجود دارد که بسته به امکانات کلینیک و تجهیزات و مهارت پزشک معالج تنوع این تکنیک ها متفاوت خواهد بود. یکی از این روش ها روش تزریق فیلر و تاثیر آن بر روی غبغب می باشد که علاوه بر نیاز به تجهیزات به یک پزشک ماهر و آشنا به تکنیک های روز دنیا نیازمند است. مراجعین در حال حاضر بیشتر به سمت عمل های غیر تهاجمی و غیر جراحی و همچنین روش هایی با نتیجه دهی سریع تمایل دارند. روش تزریق فیلر یک از این روش ها می باشد که تمام موارد ذکر شده را داراست. عمل ترمی غبغب  یکی از عمل های زیبایی در کلینیک پوست  می باشد که دارای روش های متعدد جراحی و غیرجراحی است. باید عرض کنم خدمتتون که برای مشاهده منبع محتوا کلینیک پوست روی منبع کلیک کنید.

قبل از عمل های زیبایی در کلینیک پوست چه مراحلی بایستی طی شود؟

وقتی شخصی به کلینیک پوست و مو مراجعه می کند. قبل از اینکه توسط پزشک معاینه شود توسط یک مشاور پوست و مو مورد راهنمایی قرار گرفته و روحیات و خواسته ها و اهداف فرد از انجام این عمل مورد بررسی قرار گرفته و به اطلاع پزشک معالج خواهد رسید. و بعد از معاینه پزشک متخصص به اطلاع فرد می رساند که از کدام عمل های زیبایی در کلینیک پوست  می توان برای این فرد استفاده کرد. البته موارد ذکر شده در بهترین کلینیک های پوست و مو رعایت می شود. برای انجام تزریق فیلر بینی https://armanelahie.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%d9%81%db%8c%d9%84%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c/ به لینک قبل مراجعه کنید.

مهمترین موارد ایجاد نارضایتی بعد از عمل های زیبایی در کلینیک پوست:

اگر استاندارد های لازم در کلینیک پوستو مو رعایت نشود و تجهیزات و تنوع عمل های زیبایی در کلینیک پوست وجود نداشته باشد باعث افزایش نارضایتی خواهد شد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ایجاد خونریزی و هماتوم در محل جراحی: اگر جراحی و خونبندی به درستی انجام نپذیرد و یا فرد اصول مراقبت بعد از عمل را به درستی انجام ندهد ممکن است این اتفاق بیفتد.
  2.  داشتن درد در محل جراحی: این مورد مختص انجام عمل های بزرگ زیبایی مانند قرار دادن پروتز و عمل سینه است که ممکن است به دلیل ایجاد هماتوم و توده و ایجاد تورم در محل باشد.
  3. بروز عفونت ثانویه: عمل های زیبایی در کلینیک پوست همگی در صورت اینکه به صورت اصولی  انجام نشوند مستعد عفونت ثانویه هستند. که این عفونت به شدت نتیجه نهایی این عمل ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
  4. ایجاد آمبولی در ریه: از معدود عوارض جراحی زیبایی است که منجر به مرگ می شود و معمولا در اثر قصور و اشتباه پزشکی اتفاق می افتد.
  5. عدم رضایت از نتیجه عمل: این مورد یکی از شایع ترین موارد در کلینیک های پوست و مو می باشد. و اینجاست که ضرورت وجود مشاور در این مراکز درمان خود رانشان می دهد تا قبل از انجام هر گونه عمل سطح خواسته های فرد را به واقعیت نزدیک کند تا فرد انتظارات نا به جا از عمل های زیبایی در کلینیک پوست نداشته باشد.

در انتها:

عمل های زیبایی در کلینیک پوست درست است که وابسته به تجهیزات به روز و تکنیک های مدرن می باشد و نقش مشاوره در این عمل ها نقش مهمی است، ولی تمام این موراد حول  محور پزشک انجام دهنده عمل می چرخد. زیرا اگر پزشک مهارت لازم را نداشته باشد حتی با بروزترین تجهیزات نتیجه مورد  نظر به دست نخواهد آمد. پس در انتخاب کلینیک پوست و موی خود دقت کنید.

بهترین کلینیک های پوست و زیبایی لاهیجان| مرکز لیزر لاهیجان| دکتر ...

عمل های زیبایی

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 20 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.