آشنایی با چند مورد از خدمات پذیرایی در هتل پارسیان استقلال - پارسی زی
آیا می‌توان تور خریداری شده را کنسل کرد؟

آیا می‌توان تور خریداری شده را کنسل کرد؟

آیا می‌توان تور خریداری شده را کنسل کرد؟ سفر با تور کیش علی بابا یا هر شهر دیگری می‎تواند یک تجربه لذت بخش و شیرین …

ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت

ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت

در این مقاله می ‌خواهیم درباره ی سامانه ی بهترین پنل پیامک یا همان پیام کوتاه به صورت ارسال پیامک انبوه با قابلیت تفکیک سن و جنسیت …

تولید کننده رنگ روشان

تولید کننده رنگ روشان

تولید کننده رنگ روشان شرکت روشان فام یک شرکت تولید کننده رنگ است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده است. این شرکت …

آشنایی با چند مورد از خدمات پذیرایی در هتل پارسیان استقلال

بیش از ۵۰ سال پیش و زمانی که پای بزرگ ترین برند هتلداری جهان یعنی هیلتون به ایران باز شد، هتل پارسیان استقلال متولد شد. این هتل پنج ستاره با وسعتی بزرگ و اتاق هایی لوکس، در روزگار خود نماد باشکوهی برای پایتخت بود. زمانی افراد رده بالا به آن رفت و آمد می کردند و حتی در دوره ای لوکیشن یکی از فیلم های معروف تاریخ سینمای ایران نیز بوده است. حالا و پس از گذشت این روزها؛ استقلال بزرگ تر شده، به امکاناتش هم اضافه شده و در زمره یکی از بهترین هتل های تهران قرار گرفته است. پیشتر به شما گفته ایم در اتاق های هتل هیلتون سابق چه می گذرد. کنجکاوید بدانید هتل استقلال چه امکانات دیگری دارد؟ جااینجاس را همراهی کنید.

پذیرایی به سبک هتل ۵ ستاره استقلال

وقتی سخن از پذیرایی به میان می آید، در واقع حرف از رستوران ها و کافی شاپ های هتل است. استقلال سه رستوران با نما، منو و ظرفیت متفاوت دارد که جااینجاس آنها را به شما معرفی می کند:

رستوران ترکی مطبح(نه مطبخ)!

این کافه رستوران که در مرکز تجاری هتل قرار گرفته، می تواند از ۱۵۰ مهمان پذیرایی کند؛ مهمان هایی که به هوای نوش جان کردن غذاهای ترک در رستورانی با دکور و معماری ترکیه ای آن را انتخاب کرده اند. برای خیلی ها نشستن در تراس رستوران و تماشای پایتخت را چاشنی غذا کردن، لطف دیگری دارد!

رستوران آبشار گیله وا

آبشار در فضای باز است و دار و درخت آن را احاطه کرده است. این رستوران که لقب چهار فصل گرفته هم ظرفیت پذیرایی از ۱۷۰ نفر را دارد و غذاهای گیلکی اش مطبوع طبع مشتریان است.

رستوران رُز

رُز از رستوران های بالا کوچک تر است، اما چیزی کم ندارد. منو متشکل از غذاهای ایرانی و فرنگی است، بوفه اردور سرد و گرم دارد و هنگام صرف غذا یک نمای دیدنی به کوه های شمال تهران پیش رویتان است.

کافی شاپ لاله سرویس

کافی شاپ هتل درست به محض ورود به آن در لابی قرار گرفته؛ بزرگ با چیدمانی آراسته، موسیقی زنده و البته منویی از نوشیدنی ها و دسرهای خوشمزه. برای قرارهای کاری و حتی دوستانه این کافه جای مناسبی به نظر می رسد.

حتما بخوانید:

قدیمی ترین هتل های ایران کدامند؟

بزرگ ترین هتل های زنجیره ای ایران را بشناسید

این پنج هتل چرا و چگونه هتل های لوکس تهران لقب گرفته اند؟

تفریح و ورزش در هتل استقلال

برای یک هتل پنج ستاره و مجلل مثل پارسیان استقلال، داشتن امکانات ورزشی چیز عجیبی نیست. هرچند شما برای استفاده از این خدمات به عنوان مهمان هتل باید هزینه جداگانه پرداخت کنید.

  • باشگاه ورزشی مجهز به تمام ابزارهای ورزشی که هم برای آقایان و هم خانم ها قابل استفاده است،
  • زمین تنیس مسقف در ضلع جنوب غربی هتل که به سیستم گرمایش و سرمایش مجهز است،
  • استخر سرپوشیده آب گرم که نورپردازی شیک دارد،
  • سونای خشک و بخار به همراه جکوزی،
  • و بالاخره اتاق ماساژ هتل که خستگی را از تن مهمان ها دور می کند.

جشن و همایش در هتل پارسیان استقلال

سالن دریای نور هتل استقلال شاید یکی از شناخته شده ترین سالن ها برای برگزاری مراسم مختلف باشد. این سالن قابلیت چیدمان های متنوع و در نتیجه برگزاری مراسمی مانند عروسی، همایش، کنفرانس و حتی جمع های خانوادگی را دارد. دریای نور با دکوراسیون و معماری لوکس و ظرفیت پذیرایی از هزار مهمان، از بزرگ ترین سالن های بدون ستون در کشور است.

قیمت اتاق ها و سوئیت های هتل چقدر است؟

حالا که از امکانات رفاهی، پذیرایی و تفریحی هتل آگاه شده اید، شاید دوست داشته باشید در مطلب آشنایی با چند مورد از خدمات پذیرایی در هتل پارسیان استقلال از قیمت هتل استقلال هم با شما بگوییم

  • اتاق های یک تخته برج شرقی: شبی ۴۵۰ هزار تومان
  • اتاق های توئین برج شرقی: شبی ۵۰۰ هزار تومان
  • اتاق های دبل برج شرقی: شبی ۵۰۰ هزار تومان
  • سوئیت های معمولی برج شرقی(دونفره): شبی ۸۵۰ هزار تومان
  • سوئیت های بزرگ برج شرقی(دونفره): شبی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

رزرو هتل استقلال تهران در جااینجاس

با توضیحاتی که در مورد استقلال از اتاق ها و رستوران ها تا قیمت در اختیارتان قرار دادیم، حالا تصمیم گیری در مورد رزرو هتل کار آسان تری است. می توانید برای اطمینان بیشتر وارد سایت جااینجاس(متعلق به شرکت فرش تا عرش قاصدک کارمانیا) و صفحه هتل استقلال شده و تمام جزئیات را از نظر بگذرانید. فراموش نکنید که حتی به نظرات کاربران هم توجه کنید و تجربه های آنها را هم مورد بررسی قرار دهید. در این صورت شکی وجود ندارد که رزرو و اقامت در یکی از مجلل ترین هتل های ایران برای شما آسان و خاطره انگیز خواهد شد.

 

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 1 بهمن 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.