بهترین محصولات آرایش چشم و آرایش ابرو چیست؟ - پارسی زی
آشنایی با آلاچیق های مختلف

آشنایی با آلاچیق های مختلف

آشنایی با آلاچیق های مختلف آلاچیق سازه ای است که در پارک ها، باغ ها، پارک ها، رستوران ها و غیره مورد استفاده قرار می …

میلگرد چیست؟

میلگرد چیست؟

میلگرد چیست؟ خرید میلگرد : به محصولات فولادی با سطح مقطع دایره‌ای شکل و دارای طول زیاد نسبت به قطر میلگرد گفته می‌شود. از لحاظ …

استقرار و پیاده سازی الزامات استاندارد ایزو 9001 در سازمانها و صنایع تولیدی و خدماتی چگونه است؟

استقرار و پیاده سازی الزامات استاندارد ایزو 9001 در سازمانها و صنایع تولیدی و خدماتی چگونه است؟

ایزو ۹۰۰۱ یک استاندارد بین المللی برای سیستم های مدیریت کیفیت است که به سازمان ها کمک میکند تا محصولات و خدمات خود را با …

از آرایش چشم های تکراری خسته شده اید؟

به دنبال یک سبک آرایش جدید و محصولات آرایشی با کیفیت هستید؟

سایه ابرو چیست؟ و چگونه استفاده می شود؟

چطور می توانیم ابروهایی زیبا و بی نقص داشته باشیم؟

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به آرایش صورت خود بسیار اهمیت می دهید بهتر است بدانید که آرایش چشم و ابرو از مهمترین قسمت های میکاپ شما است، بنابراین برای داشتن آریش زیبا و بی نقص شما ابتدا باید محصولات آرایشی با کیفیت خریداری کنید و پس از آن با کمی راهنمایی یک آرایش بی نقص و خیره کننده بر روی صورت خود پیاده کنید. شما می توانید برای رسیدن به جواب تمامی سوالات تان و آگاهی بیشتر درباره محصولات لوازم آرایشی چشم و محصولات لوازم آرایشی ابرو می توانید در ادامه با فروشگاه اینترنتی الانزا همراه باشید.

بهترین لوازم آرایشی چشم

بهترین محصولات آرایش چشم و آرایش ابرو چیست؟

در این نوشتار سعی برآن داریم تا شما را با بهترین لوازم آرایشی چشم آشنا کنیم تا به هنگام خرید بتوانید به راحتی محصولات تقلبی را از محصولات اورجینال شناسایی کنید و در صورت خرید میکاپی فوق العاده داشته باشید. برای آرایش چشم شما نیاز به ابزار و محصولات متنوعی خواهید داشت که شامل: پرایمر چشم، کانسیلر، خط چشم، مداد چشم، سایه چشم و ریمل است. اما در این مقاله ما شما را به بهترین پالت های سایه در دنیا آشنا خواهیم کرد تا در صورت نیاز برای خرید با آگاهی کامل اقدام فرمائید.

  • پالت سایه چشم ایو سن لوران  

اگر به دنبال پالت سایه برای مواقع ضروری هستید به شما استفاده از پالت سایه چشم ایو سن لوران را پیشنهاد می کنیم، این پالت سایه در مواقعی که زمان کمی دارید به شما بسیار کمک کرده تا در کمترین زمان ممکن آرایش چشمی حرفه ای با کیفیت بالا داشته باشید. این برند توسط ایو سن لوران و پیر برژ ساخته شده است، که در مرور زمان ایو سن لوران به یکی از بهترین مزون های مد در دنیا تبدیل شده است که تولیدات متفاوتی انجام می دهد و در زمینه پوشاک زنانه و مردانه، جواهرات، محصولات چرم و لوازم آرایشی فعالیت گسترده ای داشته و بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. این محصولات مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است و فاقد هرگونه مواد حساسیت زا است با الهام از رنگ پارچه های به کار رفته در پوشاک طراحی شده است.

بهترین محصولات آرایش چشم

  • پالت سایه چشم گرلن 

این برند به سایه چشم های بادوام خود معروف بوده است که یکی از قدیمی ترین، مطرح ترین و مشهورترین برند فرانسوی است که در زمینه محصولات آرایشی، زیبایی و مراقبت از پوست محصولات بسیار متنوعی تولید می کند که در سال ۱۸۲۸ توسط خانواده گرلن تاسیس شده است. این پالت سایه در چند رنگ مات و اکلیلی در دسترس مردم بوده که دارای رنگ های مکمل و رنگدانه های غلیظ با بافتی بسیار نرم و سبک است.

  • پالت سایه چشم ادور

اگر برای استفاده روزمره خود به دنبال یک پالت سایه سبک و نرم هستید به شما استفاده از پالت سایه چشم ادور را پیشنهاد می کنیم که سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و در زمینه محصولات آرایشی، عطر و محصولات مراقبت از پوست فعالیت دارد. برند ادور مطابق با به روزترین استانداردهای جهانی تولید شده است که بسیار به سلامت مصرف کنندگان خود اهمیت می دهد. این پلت دارای ۵ رنگ با کیفیت و با پیگمنت بالا است که به نسبت کیفیت و سلامتی که برای مصرف کننده خود در نظر گرفته است بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

  • پالت سایه آناستازیا 

یکی از بهترین پالت سایه چشم برای گریم و میکاپ عروس، پالت سایه چشم آناستازیا است که یکی از برندهای آمریکایی مطرح دنیا به حساب می آید. ابن برند در زمینه محصولات آرایشی در سال ۲۰۱۴ آغاز به فعالیت نموده است. این برند بیشتر در زمینه آرایش های تخصصی و گریم شهرت داشته و به همین دلیل است که برای میکاپ عروس بسیار مناسب بوده و استفاده می شود. پالت های سایه چشم آناستازیا دارای تنوع و گستردگی بسیاری برای آرایش روز و شب داشته که به صورت پودر خیلی فشرده تولید شده و بسیار نرم و راحت قابل پخش کردن است. از مهمترین ویژگی این محصولات می توان به پیگمنت های بسیار قوی و  با ۷ رنگ مات و ۷ رنگ متالیک با تناژ رنگ های سرد و گرم تولید شده است.

لوازم آرایشی ابرو

لوازم آرایشی ابرو 

ابزارهای لازم برای آرایش ابرو تنوع بسیاری داشته که از میان آن ها ما به معرفی محبوب ترین آن خواهیم پرداخت. شما می توانید در این نوشتار برای آشنایی با لوازم آرایشی ابرو با ما همراه باشید و از بهترین محصولات آرایشی موجود در بازار اطلاع پیدا کنید تا در هنگام تصمیم برای خرید مردد نشوید.

  • مداد ابرو: مداد ابرو محصولی آرایشی و زیبایی است که برای کشیدن خط دورتا دور ابروهای شما به کار گرفته می شود و شما می توانید توسط آن داخل ابروی خود را پر کنید. تنها کاری که باید در جهت استفاده از این محصول به یاد داشته باشید این است که مداد خود را تراش کنید تا نوکی تیز داشته باشد و راحت تر از آن استفاده کنید.
  • ژل ابرو: ژل ابرو چیست؟ اگر ابروهایی افتاده و نامرتب دارید به شما توصیه می کنیم از ژل ابرو برای مرتب کردن و بالا بردن ابروهای خود استفاده کنید تا چهره شما از حالت افتاده و خسته به حالت شاداب و با طراوت تبدیل خواهد کرد.
  • ریمل ابرو: ریمل ابرو همانند ژل ابرو می تواند ابروهای شما را مرتب شده و زیبا تحویل تان بدهد، این محصول در رنگ های مختلف در بازار وجود دارد و شما می توانید برای حجم دادن و محو کردن کم پشتی ابروهای خود از آن استفاده کنید. هنگام استفاده از ریمل ابرو باید اجازه بدهید تا مواد ریمل ابرو روی ابروهای شما خشک شود و همین خشک شدن موهای ابرو می تواند باعث شود تا حدودی حس مصنوعی بودن به مخاطب القا شود.
  • سایه ابرو: همانطور که می دانید بسیاری از خانم ها به دنبال تغییرات نچرال در صورت خود هستند و نیاز به خیلی جلب توجه در تغییرات نیاز ندارند، از این رو سایه ابرو یکی از بهترین گزینه ها برای این دسته از بانوان است که به اصطلاح بعد از استفاده از آن ابروهایشان طبیعی یا هالیوودی می شود. سایه ابرو به شما این فرصت را می دهد تا جاهای خالی ابروی خود را توسط سایه خیلی طبیعی و کم رنگ پر کنید تا خیلی احساس مصنوعی بودن یا غیرطبیعی بودن به شما دست ندهد.
  • ماژیک ابرو: آیا تا به حال شده فکر کنید که در روزهای گرم تابستان که تعریق صورت بسیار می شود باید از چه محصولاتی استفاده کنیم که دوام بیشتری داشته باشد؟ برای رسیدن به جواب این سوال باید به شما بگوئیم که محصولات آرایش ابرو ماژیکی می تواند کمک بسیاری در این زمینه داشته باشد تا شما از شر پاک شدن آرایش نجات پیدا کنید. اگر می خواهید ماژیک  ابرو بر روی ابروهای شما خیلی زیباتر جلوه کند بهتر است به صورت هاشور آن را روی ابروهای خود بکشید و خیلی ظریف این کار را انجام بدهید.

بهترین لوازم آرایشی ابرو

بهترین لوازم آرایشی ابرو 

  • لوازم آرایش ابرو آکوا

محصولات برند آکوا یکی از معروف ترین محصولات در زمینه ابرو هستند که شما توسط یک قلم می توانید ابروهای خود را زیبا بیارایید.

  • مداد ابرو دبورا 

اگر به دنبال مداد ابرو با پوشش دهی بسیار بالا هستید ما به شما استفاده از مداد ابرو دبورا را پیشنهاد می کنیم، این مداد ابرو از اوایل قرن ۲۰ میلادی در کشور ایتالیا شروع به کار کرده است و امروزه یکی از به نام ترین برندهای اروپایی شده است که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در جایگاه بسیار بالایی قرار گرفته است. این مداد ابرو با رنگ قهوه ای نه چندان روشن خود پوشش دهی بالایی داشته و برای افرادی که ابروهای کم پشتی دارند بسیار مناسب خواهد بود. نوک باریک و ظریف این محصول به شما کمک می کند تا هاشورهای دقیق و ظریف تو ابروهای شما ایجاد کند.

  • قلم هاشور لدورا

کسانی که به قلم هاشور ابرو حساسیت دارند توصیه می شود برای راحتی خود از قلم هاشور لدورا استفاده کنید تا با بافت سبک و نرم آن ابروهایی زیبا داشته باشید، این قلم ابرو ماندگاری بالایی داشته و رنگ آن بسیار طبیعی است که خواه ناخواه جلوه ای زیبا به ابروهای شما خواهد داد. این محصول رنگ طبیعی دارد، باعث ایجاد حساسیت نمی شود و در نهایت زود خشک شده و ماندگاری بالایی دارد.

  • مداد ابرو ضد آب ایزادورا

اگر به دنبال مداد ابرو حرفه ای و مناسب هستید به شما استفاده از مداد ابرو ضد آب ایزادورا را پیشنهاد خواهیم کرد. این محصول کیفیت بسیار بالایی داشته و یکی از مشهورترین برندها در صنعت آرایشی و بهداشتی جهان به شمار می رود. نوک مداد ابرو ایزادورا به گونه ای طراحی شده است که به راحتی بتوانید ابروهای خود را حالت بدهید و رنگدانه های آن بسیار نرم و زیبا در میان ابروهای شما می نشیند.

 

نتیجه گیری

شما می توانید برای خرید لوازم آرایشی چشم و ابرو به سایت فروشگاهی الانزا ( https://elanza.com/ ) مراجعه کرده و از محصولات متنوع این فروشگاه اینترنتی معتبر دیدن کنید و در صورت نیاز پس از بررسی محصولات شما می توانید خرید خود را ثبت سفارش کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 5 بهمن 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.