دوشنبه , 8 مارس 2021

در هنگام تاسیس یک مجموعه یکی از مبحث های مهم که با ان رو به رو می شوید خرید مبلمان اداری است.

منظور از مبلمان اداری دو عدد میز و دو عدد صندلی ساده نیست.

شاید در گذشته مبلمان اداری اهمیت زیادی نداشت و چند عدد از ان ها در ظاهر زیبا و یا حتی دست دوم کفایت می کرد.

اما امروزه در این عرصه پیشرفت زیادی دیده می شود. سبک ها نیز در ساخت محصولات اداری راه پیدا کرده اند.

متریال ها نیز متنوع تر شده اند. مجموعه در حال گسترش اند و با دو تکه از اقلام اداری تکمیل نمی شوند.

 

مبلمان اداری | مبلمان اداری کلاسیک | مبلمان اداری مدرن

 

مبلمان اداری

تجهیزات مبلمان اداری :

میز مدیریت ، میز کنفرانسی ، میز کانتر ، صندلی اداری در کاربری های مدیریتی ، کارمندی و کنفرانسی ، کتابخانه ، کردنزا و خیلی دیگر از اقلام که در هنگام خرید با ان ها اشنا می شوید تجهیزات اداری هستند و وجود هر کدام ضرورت دارد.

میز مدیریت برای مهم ترین فرد مجموعه تهیه می شود و باید از هر نظر زیبا و جالب توجه باشد.

مخصوصا اگر مجموعه مهم بوده و مدیر در طول روز با افراد زیادی در ارتباط باشد.

زیرا فضای اطراف به شدت تاثیر گذار است و می تواند موجب تغییر نظر مخاطبان جهت همکاری و عدم همکاری شود.

کارمندان سرمایه اصلی یک مجموعه هستند. هر فعالیت مختص یک فرد است که با مهارت خاصی که دارد ان را مدیریت می کند.

در نتیجه موجب بهره وری مجموعه می شود. راحت بودن و داشتن یک حریم شخصی برای هر کارمند موجب افزایش انگیزه و روحیه در او می شود که در نهایت با رقبت بیشتر به امور می پردازد.

دیگر اقلام مکمل محیط اداری هستند و به زیبایی بیشتر دکوراسیون کمک می کنند. البته کاربرد مخصوص خود را نیز دارند.

 

مبلمان اداری

سبک مبلمان اداری :

مبلمان اداری نیز مانند هر وسیله ای دارای سبک است. ساخت اقلام اداری مانند میز ، صندلی ، کتابخانه و … در سبک های کلاسیک ، مدرن ، سلطنتی ، روستیک ، باروک و … امکان پذیر است.

این سبک ها در طراحی و متریال با یکدیگر تفاوت دارند. سبک مدرن از اشکال هندسی در طراحی بهره می برد و در ذات خود دارای سادگی است.

سبک های کلاسیک ، سلطنتی و باروک طرفدار تجملات اند و سادگی در ظاهر ان ها دیده نمی شود. اما هر کدام نسبت به یکدیگر از تجملات کمتری برخوردارند.

مبلمان اداری مدرن با سادگی در طرح برای مجموعه هایی با مشاغل مدرن مانند IT ، ارتباطات ، تبلیغات و … گزینه مناسبی است.

اغلب مدیران جوان میز اداری مدرن را می پسندند و از ان ایده می گیرند و در واقع بهتر با این سبک ارتباط برقرار می کنند.

اما مدیرانی که با افراد دولتی و طیف مخاطبان میانسان ارتباط دارند استفاده از مبلمان اداری کلاسیک را بهتر می دانند.

زیرا این افراد پنجاه درصد از تثبیت اقتدار و اعتبار خود را در چیدمان محیط کار خود می دانند.

البته این تصور درستی است. زیرا مجموعه های موفق با قرار داد های میلیاردی قطعا نیازمند دکوراسیون لوکس و تاثیر گذار است.

 

 

تهیه و تنظیم توسط مبلمان اداری سی رن

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *