تفریحات آبی قشم را از دست ندهید - پارسی زی
تعمیرگاه ماشین لباسشویی ال جی در تهران

تعمیرگاه ماشین لباسشویی ال جی در تهران

تعمیرگاه ماشین لباسشویی ال جی در تهران تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، معمولاً بهتر است به مرکز خدمات ال …

خرید vps و هاست لینوکس ایران| قیمت هاست در سرور کلیک

خرید vps و هاست لینوکس ایران| قیمت هاست در سرور کلیک

چکیده : در هنگام خرید هاست باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید. برخی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید هاست باید مورد توجه …

سامورایی ها اسنپ پی و سایت نظارت دات کام را هک کردند!

سامورایی ها اسنپ پی و سایت نظارت دات کام را هک کردند!

حملات سایبری که توسط هکرها انجام می‌شود، یکی از خطرات بزرگی به‌حساب می‌آید که وب‌سایت‌های اینترنتی را تهدید می‌کند. متأسفانه در سال‌های اخیر، این اتفاق برای …

تفریحات آبی قشم را از دست ندهید

قشم یکی از زیباترین و پر طرفدارترین جزیره های ایران به شمار می رود که علاوه بر جاذبه های تاریخی و طبیعی دارای تفریحات آبی هیجان انگیزی است که باعث می شود گردشگران بیشتر جذب این منطقه شوند. اگر قصد دارید در فصل های سرد سال راهی سفر به سوی قشم شوید می توانید از تور قشم استفاده کنید و تفریحات آبی این منطقه را در لیست برنامه های خود قرار دهید. در ادامه مطالب به صورت کامل این تفریحات لذت بخش را برای شما شرح خواهیم داد.

پاراسل

از محبوب ترین تفریحات دریایی در کل جهان می توان پاراسل را در تور قشم نام برد که این تجربه هیجان انگیز را می توان در کنار سواحل جزیره قشم در ذهن خود هک کرد. پاراسل به یک تفریح دریایی گفته می شود که بالن بزرگی را به پشت قایق های موتوری وصل می کنند و شما با قرار گرفتن داخل بالن با سرعت خیلی زیاد در آسمان پرواز خواهید کرد با ارتفاع گرفتن می توان تمامی منظره دریا را از دور مشاهده کرد. ارتفاع این بالن ها به ۲۰۰ متر هم می رسد که با این ارتفاع می توان به صورت واضح گرد بودن سطح زمین را مشاهده کرد.

بنانا

به توضیح سایت سفر باتو ، از میان تفریحاتی آبی که در قشم وجود دارد می توان بنانا را هم نام برد که تقریبا به شاتل سواری شبیه می باشد تنها تفاوتی که دارند این است که شما می توانید به صورت گروهی یا تک نفره از آن استفاده کنید. سرعت این بازی از شاتل سواری بسیار بیشتر است و شما می توانید با گروهی از دوستان خود بر روی یک وسیله بادی قرار بگیرید و به حفظ تعادل خود در هنگام دور زدن تمرکز داشته باشید.

غواصی

دنیای زیر آب را می توان با غواصی مشاهده کرد، با غواصی می توانید از زیبایی های زیر آب نهایت لذت را ببرید. شاید در زندگی تا به حال برای شما پیش نیامده باشد که با ماهی ها شنا کنید و یا به غیر از آکواریم محل زندگی واقعی ماهی را ندیده باشید. برای غواصی کردن مربیان مختلفی در این جزیره وجود دارد که قبل از انجام این کار به شما خواهند گفت که چه کاری را باید انجام دهید و از چه کارهایی پرهیز کنید. برای غواصی نیازی نیست که شنا بلد باشید لباس غواصی باعث می شود شما در آب غوطه ور شوید و کپسول اکسیژن نفس کشیدن شما را راحت می کند.

 

شاتل

تفریحات دریایی قشم به قدری هیجان انگیز هستند که باید در طول سفر همه آن ها را تجربه کرد. از دیگر تفریحات آبی شاتل است که بادی بر روی موج های خروشان آن را انجام دهید. شاتل سواری هم مانند پاراسل از هیجان بسیار زیادی برخوردار است و باید از قایق های موتوری استفاده نمایید. انتهای قایق موتوری یک قایق بادی را با سیم های محکم می بندند. شما می توانید بر روی این قایق ها سوار شوید و با شروع قایق سواری تجربه پیچ و تاب خوردن بر روی موج ها را به دست خواهید آورد.

پارک آبی جزیره قشم

برای لذت بردن از تفریحات آبی جزیره قشم بهتر است که پارک آبی آن را نادیده نگیرید. این پارک مجموعه ای کامل از تفریحات دریایی و ساحلی است که دارای امکاناتی چون، جکوزی، سونا، سرسره های آبی، استخر، سالن بیلیارد، رستوران و … است. از دیگر تفریحاتی که در این منطقه می توان مشاهده کرد رستوران و کافی شاپ آن است.

فلای بورد

فلای بورد از گران ترین و لاکچری ترین تفریحات آبی قشم به شمار می رود. برای لذت بردن از این تفریح آبی در ابتدا شما را به یک جت اسکی وصل خواهند کرد و بعد از آن به کمک فشار آب و جت اسکی می توانید از سطح دریا بلند شوید. نگران استفاده از این وسیله نباشید، چرا که در آن جا برای استفاده از این وسیله آموزش هایی را به شما خواهند داد تا بتوانید تعادل خود را در ارتفاع های بالا حفظ نمایید. این بازی برای افراد بالای ۱۸ سال در نظر گرفته شده است که حدود ۱۵دقیقه زمان استفاده از آن را به شما اختصاص می دهند. برای استفاده از این وسیله هیجان انگیز می توانید اقدام به رزرو تور قشم نمایید و راهی سفر به این جزیره خوش آب و هوا شوید.

 

اسکوتر زیر دریایی

به گزارش سایت سفر باتو ، بسیاری از افراد ممکن است شنا یا غواصی را دوست نداشته باشند آن ها می توانند تنها با یک اسکوتر به زیر دریا سفر نمایند و به تماشای ماهی ها، آبزیان، مرجان ها و … بپردازند. اسکوتر به موتوری شبیه است که یک دستگاه اکسیژن را به آن وصل کرده اند. اسکوتر سواری برای افراد بالای ۱۲ سال امکان پذیر است. بهتر است کسانی که دارای ناراحتی های تنفسی، فشار خون بالا و یا ناراحتی قلبی هستند از این وسیله استفاده نکنند.

جت اسکی در جزیره قشم

برای تجربه سرعت و هیجان وسیله های مختلفی در جزیره قشم وجود دارد که یکی از آن ها جت اسکی است. شما می توانید حدود ۱۵ دقیقه از این وسیله استفاده نمایید و باید توجه داشته باشید که حدود ۵۰ متر از ساحل جزیره فاصله بگیرید و از انجام حرکت های خطرناک بپرهیزید، چرا که ممکن است شما را با خطراتی مواجه نمایند.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 6 بهمن 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.