کاربردی ترین وسایل قنادی کدام ها هستند؟ - پارسی زی
خرید vps و هاست لینوکس ایران| قیمت هاست در سرور کلیک

خرید vps و هاست لینوکس ایران| قیمت هاست در سرور کلیک

چکیده : در هنگام خرید هاست باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید. برخی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید هاست باید مورد توجه …

آرام بند درب آهنی چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟

آرام بند درب آهنی چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟

چکیده : در بسیاری از محیط‌های اداری و مسکونی، روی درب‌های ورودی و خروجی از یک جک هیدرولیکی کوچک به نام آرام بند درب استفاده شده‌است. …

اهداف سیستم مدیریت محیط زیست ISO 14001 چیست؟

اهداف سیستم مدیریت محیط زیست ISO 14001 چیست؟

اهداف سیستم مدیریت محیط زیست ISO 14001 چیست؟ long to be saved ISO 14001 یک استاندارد بین المللی مورد توافق است که الزامات یک سیستم …

C:\Users\system-05\Desktop\فروش-عمده-لوازم-قنادی.jpg

کاربردی ترین وسایل قنادی کدام ها هستند؟

لازم نیست حتما یک قناد حرفه ای باشید تا نیاز به شناخت لوازم قنادی داشته باشید. برای پخت ساده ترین کیک ها نیز شما نیاز به یک سری لوازم قنادی خواهید داشت که بهتر است آن ها را بدون آگاهی نخرید و در مورد جنس و کاربرد هر یک اطلاعاتی داشته باشید. نارمیلا عرضه کننده انواع لوازم قنادی است که کاربردی ترین و بهترین لوازم را ارائه می کند. اگر دوست دارید با این لوازم بیشتر آشنا شوید، مطالعه متن زیر را به شما توصیه می کنیم.

آشنایی با لوازم قنادی پرکاربرد

C:\Users\system-05\Desktop\cropped-Baking-Utensils-Cooking-Ingredients.jpg

پختن شیرینی هایی شبیه به آنچه در قنادی ها می بینید چندان ساده نیست، اما پخت کیک ها خانگی راحت تر به نظر می رسند. با این وجود لوازم قنادی بی کیفیت حتی پخت کیک ساده را نیز با مشکل مواجه خواهد کرد. لذا قبل از اینکه آستین ها را بالا بزنید، پیشنهاد می کنیم با اصلی ترین لوازم قنادی آشنا شوید.

انواع پیمانه ها

از پیمانه برای اندازه گیری انواع موادی مانند آرد، شیر، بیکینگ پودر و سایر مواد استفاده می شود. هر چقدر اندازه این پیمانه ها دقیق باشد، به مراتب بهتر خواهد بود. پیمانه می تواند قاشقی، لیوانی و پارچی باشد.

انواع قالب ها

قالب ها نیز انواع مختلفی دارند اما مهمترین آن ها قالب های سیلیکونی، تفلون، کمری، لوف و مافین است. این قالب ها هر یک برای پخت نوعی کیک یا شیرینی مناسب اند البته سایر دسرهایی مانند ژله را نیز می توان در قالب ریخت. قالب های سیلیکونی و تفلونی به دلیل کیفیت و جنس ماندگارشان قدری گران تر از بقیه قالب ها هستند. در ادامه با کاربرد این قالب های متنوع بیشتر آشنا خواهید شد.

  • قالب کیک کمری

قالب های کمری از تفلون ساخته شده اند؛ به همین دلیل با اندکی کره یا روغنی که قبل از ریختن مایع اصلی به این نوع قالب می ‌زنید، دیگر لازم نیست نگران چسبیدن کیک به قالب باشید. کمری بودن این نوع قالب کار را برای جدا کردن کیک بعد از پخت راحت تر کرده است. در قالب های تفلونی معمولی شما باید بعد از این که کیک پخت، آن را برگردانید تا از قالب جدا شود اما این کار برای هر نوع کیکی مناسب نیست. برای مثال چیز کیک بیسکویتی را معمولا در قالب های کمری می پزند چرا که با برگرداندن قالب ممکن است بیسکوئیت زیرین بشکند یا روی کیک خراب شود. این موضوع در مورد ژله نیز صدق می‌کند. اگر از قالب کمری برای درست کردن ژله استفاده کنید، دیگر نیازی نیست آن را برگردانید تا از قالب جدا شود؛ تنها کافی است کمربند دور قالب آن را باز کنید.

  • قالب لوف

آیا قصد پختن نان صبحانه، نان تست یا کیک های مستطیلی شکل را دارید؟ شاید بهتر به سراغ قالب مستطیلی لوف بروید؛ چراکه دقیقا برای چنین نان ها و کیک هایی طراحی شده اند.

  • قالب مافین

مافین کیکی یک نفره است که برای درست کردن آن باید از قالب های تکی مافین استفاده شود. جنس این قالب ها از سیلیکون و تفلون است. هر قالب می تواند متشکل از ۶ تا ۲۴ عدد قالب تکی باشد.

  • قالب سیلیکونی

قالب سیلیکونی نرم و انعطاف پذیر است. آیا تصور می کنید سیلیکون تحمل دمای بالای فر را نداشته باشد؟ خب بهتر است بدانید که سیلیکون تحمل دمای ۵۰۰ درجه سانتی گراد را دارد؛ اما بیشتر از آن برای تهیه ژله و دسر هایی که نیاز به یخچال دارند استفاده می شود.

لیسک و فرچه

اگر تاکنون کیک یا شیرینی درست کرده باشید، حتما می دانید که قبل از اینکه مایع کیک را داخل قالب بریزید، باید آن را با کمی روغن یا کره چرب کنید و بعد مقداری آرد نیز ته قالب بپاشید تا مایع به قالب نچسبد؛ برای این کار می تواند از انواع فرچه استفاده کنید. لیسک نیز برای هم زدن های دورانی و پاک کردن باقی مانده مایع کیک از ظرفی که مایع را درون آن درست کرده اید به در میخورد. با کمک لیسک کمترین مقدار مایع را نیز می توانید از کف و دیواره های ظرف پاک کنید. جنس لیسک و فرچه از سیلیکون است.

وردنه

وردنه یکی از لوازم قنادی پرکاربرد است که می تواند چوبی یا پلاستیکی باشد. به کمک وردنه شما می توانید خمیر خود را به هر ضخامتی که می خواهید برسانید. وردنه چوبی یکی از پرفروش ترین لوازم قنادی محسوب می شود.

همزن

بدون همزن شما نمی توانید شیرینی و کیک درست کنید. همزن های برقی و دستی هر دو از لوازم قنادی اصلی محسوب می شوند و انواع آن را می توانید از فروشگاه های لوازم خانگی تهیه نمایید. همزن های برقی نیز خود به نوع دستی و ایستاده تقسیم می شوند.

ماسوره و قیف

از ماسوره و قیف برای درست کردن تزیینات روی کیک و شیرینی استفاده می شود. سر ماسوره و قیف اغلب یا فلزی است یا پلاستیکی اما بدنه آن ها معمولا پلاستیکی است. سری آن ها دارای طرح های مختلفی است که به کمک آن می توانید خامه را به هر شکلی که دوست دارید زینت دهید.

لوازم قنادی از مهمترین ابزار کیک و شیرینی پزی محسوب می شوند. این ابزار با کیفیت و قیمت های مختلفی در بازار وجود دارند؛ اما اگر به دنبال بهترین و با کیفیت ترین ابزار قنادی هستید، پیشنهاد می کنیم سری به سایت https://www.narmilashop.com/ بزنید. نارمیلا، عرضه کننده انواع لوازم قنادی با کیفیت با قیمت مناسب است. همچنین خرید آنلاین و تحویل سفارشات در درب منزل از خدمات این سایت محسوب می شود.

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 12 بهمن 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.