حل خطای E1 در تردمیل/ آموزش تعمیر تردمیل - پارسی زی
روتوش عکس چیست؟ کسب درآمد از روتوش تصویر چگونه است؟

روتوش عکس چیست؟ کسب درآمد از روتوش تصویر چگونه است؟

روتوش تصویر چیست؟! روتوش عکس یکی از فرآیندهای مهم در عکاسی و طراحی گرافیک است که به منظور بهبود و بهتر کردن ظاهر عکس‌ها و …

معرفی سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس

معرفی سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس

معرفی سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس سالن زیبایی خانه عروس یک سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه در مرکز شهر تهران واقع در خیابان …

لیست وزن قالب فلزی تبریز صنعت

لیست وزن قالب فلزی تبریز صنعت

قالب فلزی بتن یک سازه موقت است. این قالب به منظور نگهداری آرماتور و بتن خیس تا زمان شکل ‌گیری و خشک شدن کامل بتن، …

تردمیل یکی از پرکاربردترین وسایل ورزشی در دنیا است که در بین ورزشکاران از محبوبیت خاصی برخوردار است.

درواقع به دلیل امکانات و تجهیزات خاص تردمیل امروزه این دستگاه کارایی بسیار زیادی پیدا کرده است که اگر به دنبال تناسب اندام و رسیدن به فرم ایده آل بدن خود هستید، انتخاب اول شما باید استفاده از دستگاه تردمیل باشد.

درواقع همه افراد از هر سنین می‌توانند از تردمیل استفاده کنند و صرفاً برای ورزشکاران حرفه‌ای کارایی ندارد.

از طریق خرید تردمیل به راحتی می‌توانید حرکات و تمرینات ساده و راحتی را انجام دهید که یکی از راه‌های مناسب لاغری و کاهش وزن، استفاده از تردمیل است.

با روزی حداقل ۱ ساعت کار با تردمیل به راحتی می‌توانید چربی‌های شکم خود را آب کنید و به تناسب اندام برسید.

لازم به ذکر است که اگر زمان کافی برای رفتن به باشگاه‌های ورزشی را ندارید، می‌توانید با تهیه تردمیل خانگی به بهترین شکل ممکن در منزل خود ورزش کنید.

بسیاری از افرادی که اندام خوش فرمی دارند، در منزل خود با برنامه مناسب تمرین و ورزش کرده‌اند و صرفاً به باشگاه‌های بدنسازی مراجعه نکرده‌اند.

به طور کلی دستگاه‌های تردمیل از مقاومت خوبی برخوردار هستند و برای شما چندین سال کارایی دارند، اما ممکن است در اثر عدم استفاده درست از تردمیل، دستگاه شما آسیب ببیند و کارایی خود را از دست دهند.

به همین منظور قصد داریم در ادامه مطلب به بررسی خطاهای تردمیل از جمله خطا E1 و آموزش تعمیر تردمیل نیز بپردازیم.

عناوینی که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهد شد، به شرح زیر است:

  • بررسی خطاهای مختلف در تردمیل و نحوه تعمیر تردمیل آسیب دیده
  • معرفی اجزای تشکیل دهنده دستگاه تردمیل

بررسی خطاهای مختلف در تردمیل و نحوه تعمیر تردمیل آسیب دیده

تقریباً همه دستگاه‌های تردمیل ممکن است با مشکلات فنی و خطاهای مختلف روبرو شوند که برای رفع خطا یا ارور دستگاه‌های تردمیل باید در ابتدا آموزش‌های لازم را در این زمینه کسب کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از تردمیل استفاده کنید.

درضمن هر دستگاه تردمیل حاوی دفترچه راهنما است که اطلاعات و آموزش‌های لازم درون آن قرار دارد که در صورت مواجه شدن با خطا یا مشکلی می‌توانید به دفترچه راهنمای نیز مراجعه کنید.

یکی از خطاهای رایج دستگاه تردمیل E1 نام دارد و زمانی که این خطا در تردمیل شما نمایش داده می‌شود، به این معنی است که برد دستگاه شما دچار مشکل شده است و باید آن را تعمیر کنید.

برای رفع خطا E1 راه‌حل‌های مختلفی وجود دارد که یکی از ساده‌ترین روش‌ها این است که ابتدا تردمیل را خاموش کنید و بلافاصله بعد از چند دقیقه مجدد دستگاه را روشن کنید و به احتمال زیاد دیگر خطا E1  را مشاهده نمی‌کنید.

اگر با روش اول خطا E1 برطرف نشد، باید سیم‌های دستگاه را بررسی کنید که ممکن است این خطا ناشی از قطع اتصال بین سیم‌های تردمیل باشد.

بعد از تمام این مراحل اگر با روشن کردن تردمیل با خطا مواجه شدید، به احتمال فراوان مشکل از موتور دستگاه است که باید موتور تردمیل را تعویض کنید.

لازم به ذکر است که اغلب خطاهای تردمیل ناشی از مصرف زیاد برق است که به سیم‌های دستگاه فشار وارد می‌کند و موجب بروز خطا و مشکل در دستگاه می‌شود.

برای اینکه دستگاه تردمیل شما با خطایی مواجه نشود، باید نهایتاً روزی ۲ ساعت از آن استفاده کنید و استفاده بیش از اندازه از دستگاه موجب بروز مشکلات فراوانی نیز می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معرفی اجزای تشکیل دهنده دستگاه تردمیل

در این بخش به اجزای تشکیل دهنده تردمیل می‌پردازیم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این دستگاه استفاده کنید.

به طور کلی موتور، تسمه و مانیتور جزء اجزای اصلی تشکیل دهنده دستگاه تردمیل هستند که هرکدام کارایی و عملکرد مخصوص به خود را دارند.

موتور جزء مهم‌ترین بخش تردمیل محسوب می‌شود و در صورت آسیب دیدن این بخش، در حقیقت کل دستگاه تردمیل با مشکل روبرو می‌شود.

تسمه از دیگر اجزای تردمیل است که در حرکت دستگاه نقش مؤثری را ایفا می‌کند. از طریق مانیتور هم می‌توانید تنظیمات مختلف دستگاه از جمله کم و زیاد شدن سرعت تردمیل را کنترل کنید.

همچنین در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، می‌توانید به وب سایت www.badancenter.com// مراجعه فرمایید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 14 بهمن 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.