چطور در کمتر از 3 دقیقه یوسی پابجی را ارزان بخریم؟ - پارسی زی
پیشنهاد خرید ظروف سرو و پذیرایی برای مهمانی

پیشنهاد خرید ظروف سرو و پذیرایی برای مهمانی

پیشنهاد خرید ظروف سرو و پذیرایی برای مهمانی همان طوری که می دانید، ما ایرانی ها انسان هایی مهمان نواز هستیم و همیشه دوست داشته …

داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپلیت چیست؟ همه ما بالاجبار برای گرمایش و سرمایش واحدهای مسکونی خود، از وسایل گوناگون بهره می بریم. یکی از شناخته ترین این ابزارها، …

تیپ مردانه سنگین و بهترین ترکیب رنگ مردانه

تیپ مردانه سنگین و بهترین ترکیب رنگ مردانه

تیپ مردانه سنگین و بهترین ترکیب رنگ مردانه در این مطلب می خواهیم راجع به نکاتی برای شیک پوشی آقایان صحبت کنیم. از پیش نیازها …

چطور در کمتر از ۳ دقیقه یوسی پابجی را ارزان بخریم؟

بازی های سبک موبایل یکی از محبوب ترین و منحصر به فرد ترین بازی ها هستند که علاقه مندان بسیار زیادی را به سوی خود جذب نموده اند. در همین خصوص هرساله شاهد بروز برخی از ایده آل ترین و محبوب ترین بازی ها رد سبک موبایل هستیم. در میان انواع سبک ها، بدون شک سبک اکشن، تیراندازی و بتل رویال در دسته بهترین های این سبک قرار می گیرد که علاقه مندان بسیار زیادی نیز دارد.

در اکثر این نوع از بازی ها عموما ارزی وجود دارد که می توان با تهیه و خریداری آن به درجات بالاتری از بازی رسید و به این سبک می توان باعث افزایش قدرت در میان رقبا بود. از این رو بازی پابجی که یکی از ایده آل ترین بازی های سبک بتل رویال است، از ارزی به نام یوسی در خود استفاده می کند که در ادامه ضمن معرفی آن به شما آموزش می دهیم که چطور می توانید این ارز را در کمترین زمان ممکن تهیه کنید.

آشنایی با بازی پابجی PUBG

همانطور که اشاره نمودیم روز به روز بر محبوبیت و تعداد بازی های موبایل افزوده می شود که در این بین بازی پابجی PUBG یکی از معتبرترین و ایده آل ترین بازی های سبک موبایل است که تا به امروز علاقه مندان بسیار زیادی از این بازی استقبال نموده اند.

این بازی در سال ۲۰۱۷ برای نخستین بار توسط استودیو محبوب تنست گیمز برای پلتفرم های پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی عرضه شد اما پس از رو به رو شدن با استقبال بی نظیری از کاربران در نهایت سازندگان این بازی تصمیم گرفتن که برای پلتفرم موبایل نیز این بازی را تهیه کنند که درست در سال آینده این بازی برای نسخه های اندروید و IOS منتشر شد.

اما داستان این بازی به شدت زیباست و می تواند ساعت ها شما را درگیر خود کند. شما به همراه ۹۹ نفر دیگر در یک جزیره قرار دارید که در یک محدوده خاصی قرار گرفته شده است و خارج شدن از آن محدوده در نهایت باعث حذف شدن شما از مسابقه خواهد شد.

در این بازی شما باید تلاش کنید تا بتوانید رقبای خودتان را از میان بردارید و تنها فرد بازمانده از ۹۹ نفر موجود در جزیره باشید. البته در این بازی جذابیت های ویژه ای گرافیکی وجود دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید تجربه لذت بخشی از فرایند بازی به دست آورید.

البته در این بازی ارزی به عنوان یوسی وجود دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید با افزایش تعداد آن ها بتوانید برای شخصیت خود نقش آفرینی بهتری را داشته باشید، به جرئت می توان گفت که یوسی یکی از مهم ترین بخش های بازی پابجی است که از روش های متفاوت و متعددی به دست می آید اما در ادامه این مقاله اطلاعات کاملی تری به دست خواهید آورد.

بررسی ویژگی های بازی پابجی که باید بدانید!

همان طور که اشاره نمودیم بازی پابجی یکی از برترین و هیجان بر انگیز ترین بازی های موبایل بوده که دارای ویژگی های قابل توجهی در میان کاربران است. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. این بازی دارای گیم پلی بسیار جذاب و ویژه ای است که می تواند ساعت ها شما را به خود مشغول کند.
  2. در این بازی از موسیقی و متن های بسیار جذاب و حیرت انگیزی استفاده شده است که حس بسیار مناسب و ایده آلی را به کاربران هدیه می دهد.
  3. به دلیل برخورداری از موتور گرافیکی آنریل انجین ۴ می توان شاهد صحنه های گرافیکی بسیار خارق العاده ای در این بازی بود.
  4. شما با تهیه UC می توانید از سلاح ها و مهمات بسیار ویژه ای در بازی برخوردار شوید. البته این تنها پایان کار نیست! بلکه می توان از تجهیزات و لوازم مدرن تر و پیشرفته تری در بازی استفاده نمود که بدون شک می تواند باعث افزایش میزان محبوبیت در این بازی شود، همچنین از مزیت تغییر لباس ها و شخصی سازی بازیکنان مطابق با میل و خواسته خود نیز می توانید بهره مند شوید که این موضوع خود از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است.
  5. در این بازی از ماموریت ها و مسیر های متنوع و مختلفی استفاده شده است که می توان با آن به اوج هیجان رسید.

اما چطور می توان در کمتر از ۳ دقیقه UC بازی پابجی را تهیه کرد؟

برای تهیه و خرید یوسی روش های متنوع ای وجود دارد اما بهترین آن استفاده از سایت آسان جم است که یکی از معتبر ترین و ایده آل ترین سایت ها در زمینه فروش انواع جم و یوسی برای بازی های موبایل است. اگر شما نیز از علاقه مندان بازی پابجی هستید و به دنبال برتری نسبی نسبت به سایر رقبای خود می گردید، حتما از یوسی استفاده کنید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 14 بهمن 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.