بهترین تورهای ترکیه ، استانبول ، آنتالیا در: بریم تور - پارسی زی
مقایسه حضور بیمار در خانه با بیمارستان

مقایسه حضور بیمار در خانه با بیمارستان

مقایسه حضور بیمار در خانه با بیمارستان بیمار می تواند در بیمارستان حضور داشته باشد و مراقبت های مورد نیاز برای او انجام گردد یا …

آشنایی با مبل چستر و انواع سبک‌های آن در ایران

این روزها مبلمان یکی از اصلی‌ترین عناصر در چیدمان دکوراسیون محبوب می‌شوند و همین موضوع بر تنوع و گستردگی انواع آن برای هر نوع سبک …

لوله گالوانیزه چیست و چگونه می توان آن را تهیه کرد ؟

لوله گالوانیزه چیست و چگونه می توان آن را تهیه کرد ؟

   لوله گالوانیزه لوله ای فلزی است ، که با یک لایه از عنصر روی پوشیده شده است . روی با مانعی که در برابر …

تور ترکیه | تور استانبول | تور آنتالیا | تور وان | تورهای نوروزی ترکیه ، آنتالیا ، استانبول

اگر برای سفر خارجی خود انتخابتان کشور ترکیه است ، ما بهترین پکیج های تور ترکیه  را در بریم تور گردآوری کرده ایم تا شما اتخاب مناسبی برای تورهای ترکیه داشته باشید. مسلما یکی از بهترین انتخاب برای تور خارجی را میتوان تورهای ترکیه معرفی کرد؛ ترکیه با داشتن شهرهای توریستی از جمله استانبول ، آنتالیا ، بدروم ، کوش آداسی ، وان ، ازمیر و… دارای طرفدار زیادی جهت سفر و گردش می باشد. آب و هوای بخش های جنوبی و غربی و ساحلی مدیترانه که نواحی آنتالیا و بدروم و کوش آداسی در آن بسیار شناخته شده هستند در بیشتر مواقع سال آفتابی است و دما مناسبی هم دارند و همین موضوع باعث شده که تور آنتالیا از جمله پرطرفدارترین تورهای ترکیه لقب بگیرد؛ البته لازم به ذکر هست که امکانات اقامتی بسیار عالی در ترکیه و پکیج های تورهای جذاب به این کشور نیز تاثیر زیادی در جذب توریست به این کشور داشته که در ادامه به صفحات تورهای متنوع به ترکیه اشاره می نماییم.

تور ترکیه

تور آنتالیا

شهر و منطقه توریستی آنتالیا در جنوب ترکیه و سواحل مدیترانه یکی از توریستی ترین شهرهای ترکیه میباشد که مقصد بسیاری از تورهای ترکیه شهر آنتالیا است. ما در سایت بریم تور و در صفحه تور آنتالیا برای علاقه مندان به سفر به این شهر توریستی پکیج های متنوع و جذاب معرفی کرده ایم؛ آنتالیا با داشتن هتل های uall ) تمامی خدمات رایگان ) و ایجاد امکانات اقامتی لوکس در این هتل ها توانسه است تور آنتالیا را در بین بسیاری از گردشگران ایرانی ، اروپایی محبوب نماید و سالانه تعداد زیادی گردشگر را جذب خود نماید.

بهترین زمان تور آنتالیا : تور های تابستانی آنتالیا و تور آنتالیا ویژه نوروز در بین تورهای ترکیه بسیار پر طرفدار هست ؛ البته شرایط آب هوایی تابستان برای تور آنتالیا به مراتبط بهتر می باشد و اگر توصیه ما را می خواهید در ۶ ماه اول و فصل های گرم به آنتالیا ترکیه سفر نمایید.

تور آنتالیا

تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۰

با توجه به تعطیلات نوروز که زمان مناسبی برای ما ایرانیان است ، تو نوروزی آنتالیا بسیار توسط مردم ما مورد استقبال بوده و همچنین برنامه های کنسرت های وروزی در آنتالیا باعث چندین برابری تقاضای تور آنتالیا در نوروز شده است. ما در صفحه  تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۰ یکی از پکیج های این تور که توسط مجری مستقیم تور آنتالیا می باشد را به شما معرفی نموده ایم و اگر قصد سفر در نوروز به آنتالیا را دارید قیمت ها و خدمات این پکیج تور نوروزی را حتما مشاهده نمایید.

تور استانبول

بر اساس آمارها شهر استانبول سومین شهر توریستی دنیا از لحاظ جذب گردشگر هست؛ تاریخ بینظیر این شهر و موقعیت جغرافیای خاص استانبول ترکیه که در دو قاره اروپا و آسیا است باعث این محبوبیت شده است. ما در صفحه تور استانبول برای علاقه مندان سفر به این شهر ترکیه شرایط عالی از مجریان مستقیم تورهای استانبول را برای شما گردآوری کرده ایم؛ لطفا قبل از انتخاب و خرید تور استانبول قیمت ها و شرایط معرفی شده در بریم تور را برای تور استانبول ترکیه مقایسه کنید و بعد اقدام نمایید.

در استانبول جاذبه های خاص و تاریخی از جمله مسجد ایاصوفیه ، برج گالاتا ، تنگه بسفر و… وجود دارد که بخش مهمی از دلیل جذب مخاطب به استانبول می باشد؛ ولی بخش اعظم و مهم جذب گردشگران به استانبول و شرکت در تور استانبول را می توان مراکز خرید این شهر عنوان کرد و نمایندگی های پوشاک و آرایشی مطرح دنیا اغلب در این شهر شعبه رسمی دارند و به همین دلیل گردشگران زیادی در تور استانبول سالانه شرکت می نمایند. از جمله بهترین زمان های رفتن به استانبول نیز جمعه سیاه است که شهر استانبول مملو از مسافر میشود و تور استانبول برای جمعه سیاه بسیار طرفدار دارد. ولی با توجه به آب و هوای خنک و اینکه در شمال ترکیه قرار دارد توصیه ما برای سفر دلچسب تر به استانبول شرکت در تور استانبول ویژه تابستان و تعطیلات خرداد و حتی نوروز می باشد.

تورهای استانبول

تور بدروم ترکیه

منطقه ای بدروم در جنوب غربی کشور ترکیه نیز یکی دیگر از مقاصد توریستی برای تورهای ترکیه است که طرفداران خاصی نیز تور بدروم را برای سفر به ترکیه انتخاب مینمایند که ما در بریم تور نیز شرایط این تور را در بخش تور ترکیه و تور بدروم معرفی نموده ایم.

تور وان

شهر مرزی با ایران که به خاطر نزدیکی با ایران و همچنی داشتن مراکز خرید باعث شده وان از جمله پرطرفدارترین شهرهای ترکیه برای سفر توسط ما ایرانی ها به عنوان یک تور خارجی ارزان قیمت باشد. تور وان اغلب به صورت زمینی برگزار می شود و شما به راحتی از مرزهای خوی و بازرگان می توانید با داشتن پاسپورت به این شهر مراجعه نمایید. ما برای علاقه مندان سفر به شهر وان ترکیه در قالب پکیج های تور جذاب و در صفحه تور وان اقدام به معرفی بهترین شرایط از بهترین برگزار کنندگان تور وان کرده ایم تا شما سفر راحتی به وان ترکیه را تجربه نمایید. توجه داشته باشید به علت نبودن پرواز مستقیم از ایران به وان و طولانی شدن پرواز های دو سره به وان بهتر است برای سفر به وان از تورهای زمینی وان که هم با قطار و هو اتوبوس امکان پذیر است، استفاده نمایید. بهترین زمان تور وان نوروز و حتی همان جمعه سیاه است که آفر های فوق العاده مراکز خرید در شهر وان نظر هر ایرانی را جلب خواهد کرد.

تور وان ترکیه

تور کوش آداسی ترکیه

یکی دیگر از محبوب ترین شهرهای ترکیه که در غرب این کشور قرار دارد ، کوش آداسی است؛ و ما در سایت بریم تور برای علاقه مندان به تور کوش آداسی نیز شرایط عالی تور به این بخش ترکیه را برای شما معرفی نموده ایم.

تور قبرس شمالی ترکیه

بخش از کشور قبرس که جز خاک ترکیه حساب میشود نیز در بخش تورهای ترکیه قرار گرفته است و شما می توانید در بخش تورهای ترکیه به تورهای قبرس شمالی نیز که یکی از مقاصد خارجی و جذاب توریستی است تورهای جذاب پیدا نمایید.

در صورتی که قصد شرکت در تور ترکیه و همچنین تورهای شهرهای مختلف ترکیه را دارید به بریم تور یک سر بزنید

آدرس سایت بریم تور : www.berimtour.com

آدرس پیج اینستاگرام گردشگری بریم تور‌ :

Https://www.instagram.com/berimtour1

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 21 بهمن 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.