نکات طلایی در آشنایی با درب ریموتی کرکره ای - پارسی زی
آموزش 5 روش خلاقانه برای تبلیغات چاپی در مترو

آموزش 5 روش خلاقانه برای تبلیغات چاپی در مترو

در هر جایی که مردم حضور داشته باشند، شرایط عالی برای تبلیغات فراهم می‌شود. قطارهای مترو و همچنین ایستگاه‌های مترو روزانه شاهد حضور هزاران نفر …

پیکرتراشی چیست؟ دکتر صادقی

پیکرتراشی چیست؟ دکتر صادقی

پیکرتراشی چیست؟ دکتر صادقی پیکرتراشی یا کانتورینگ به روش های جراحی گفته می شود که ظاهر پوست و بافت را پس از کاهش وزن زیاد بهبود …

ماده تخریب کننده بلک پاور معروف به دینامیت بی صدا

ماده تخریب کننده بلک پاور معروف به دینامیت بی صدا

ماده تخریب کننده بلک پاور معروف به دینامیت بی صدا خرید بلک پاور جناب آقای دینامیت بی صدا بلک پاور .ایشان از دسته مواد منبسط …

نکات طلایی در آشنایی با درب ریموتی کرکره ای

درب ریموتی کرکره ای یکی از انواع درب های اتومات و برقی هستند. این نوع درب ها به دلیل کنترل شدن از راه دور، احتیاج به یک ریموت برای کار کردن با آن ها را دارند. این مدل از درب دارای انواع مختلفی بوده و کاربردهای فراوانی دارند. امروزه استفاده از درب ریموتی کرکره ای بسیار معمول بوده و در بسیاری از مکان ها مانند سر مغازه ها، پارکینگ های مختلف، مراکز تفریحی و تجاری، خانه های ویلایی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از این درب ها می توان تبلیغات زیادی را انجام داده و این مورد یک مزیت مثبت است. این نوع درب ها با استفاده از یک موتور به صورت عمودی بالا و پایین می رود. می توان آن ها را جهت بهره وری از انرژی مورد نیاز به یک منبع انرژی خورشیدی متصل کرد. در ادامه این مقاله شما را با مزیت های مختلف، درب ریموتی نوع پارکینگ و دیگر موارد مرتبط با ان آشنا می کنیم.

چه مزیت هایی درب ریموتی کرکره ای دارد؟

فایده های مختلفی درب ریموت کرکره ای داشته که باعث ترغیب بسیاری از افراد به خرید آن می گردد. استحکام زیاد و خواص زیاد آن ها که ضد زنگ هستند، یکی از مزیت های مثبت این وسایل محسوب شده و به راحتی خراب نمی شوند. این نوع درب ها باعث کاهش آلودگی صوتی محیط شده و باعث آرامش شما می گردند. این نوع کرکره ها قابلیت استفاده به صورت دستی را داشته و کاربری بسیار ساده ای دارند. به صورت معمول از یک قفل الکترومکانیکی مجهز بوده که در اندازه های مختلفی ساخته می شوند. از زیبایی و تنوع زیادی برخوردار بوده و قابل شستشو هستند. امنیت بسیار بالایی داشته و معمولا ضد سرقت تولید شده و در هر نوع آب و هوایی قابلیت استفاده را دارند. یکی از شرکت هایی که درب های ریموت کرکره ای را تولید کرده و به بازار عرضه می کند، شرکت درب‌های اتوماتیک دیاکو نام داشته و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توان به نشانی اینترنتی diakodoor.com مراجعه کرد.

درب ریموتی کرکره ای پارکینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از انواع درب ریموت کرکره ای، نوع پارکینگی آن بوده که از نظر نما با محیط از هماهنگی بالایی برخوردار است. این نوع درب های ریموت بیشتر برای قرار دادن ماشین های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع درب ها از ویژگی های مختلفی برخوردار بوده که موجب شده تا افراد زیادی از آن ها بهره گرفته و برای خانه های خود از این درب ها خریداری کنند. این مدل از درب ریموت کرکره ای موجب افزایش امنیت در ساختمان شده و دیگر نگرانی بابت این موضوع ندارید. این نوع درب ها از زیبایی بسیار خاص و بی نظیری برخوردار هستند. نحوه کار کردن آن ها بسیار بی صدا بوده که دلیل آن استفاده از تیغه های فوم دار است که امروزه در بسیاری از ساختمان ها و پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرند. دیاکو دور یکی از برترین شرکت های موجود در زمینه ساخت درب ریموت کرکره ای ایران بوده که برای کسب اطلاعات بیشتر می توان به سایت diakodoor.com مراجعه کرد.

فواید خرید درب ریموتی کرکره ای پارکینگ چیست؟

مزیت های مثبت فراوانی خرید درب ریموت کرکره ای داشته که در مقایسه با درب های دیگر ریموت فروش بالایی دارند. تنوع زیادی این درب ها در رنگ، مدل و حتی طرح آن ها داشته که در هنگام خرید باید به آن ها توجه کرد. این درب ها اگر زیبا انتخاب شوند، موجب جلب توجه افراد مختلف به پارکینگ شما نیز می گردند. این نوع از درب ها را می توان در هر نوع آب و هوا از قبیل بارانی، شرجی، برفی و غیره استفاده کرد. در مواقعی که برق مکان مورد نظر به صورت ناگهانی قطع شود، به صورت دستی قابلیت باز و بسته شدن را داشته که این مورد یکی از فواید مثبت دیگر آن ها است. همچنین برای استفاده از درب ریموت کرکره ای هیچ نوع نیروی انسانی لازم نبوده که یکی از مزیت های این وسیله محسوب می شود.

درب ریموتی کرکره ای دیپ سوئیچ و کد لرنینگ چیست؟

یکی از انواع درب ریموت کرکره ای موسوم به کد لرنینگ بوده که به سادگی قابل تنظیم شدن است. باید درب رسیور را باز کرده و چند ثانیه انگشت خود را بر روی کلید شناسایی کنترل نگه دارید. سپس باید ریموت را دو ثانیه فشار داده و ریموت درب کد لرنینگ با موتور آن به خوبی ست می شود. یکی از انواع درب ریموتی کرکره ای تحت عنوان “سوئیچ” نام داشته و بیشتر برای موتور های ساید مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کد ها به صورت معمول از درب های ریموتی نوع کد لرنینگ قوی تر هستند. برای تنظیم کردن این نوع درب ریموت باید ابتدا پیچ های ریز پشت آن را باز کرده و هر طور که هشت کلید آن چیده و منظم شود، با موتور ست و تنظیم می گردد.

جمع بندی

درب ریموتی کرکره ای یکی از انواع درب های اتوماتیک و برقی بوده که فواید مختلفی دارد. این مدل از استحکام زیاد و ویژه ضد زنگ بودن برخوردار است. این نوع از درب های اتوماتیک باعث کاهش آلودگی صوتی محیط شده و آرامش خاصی را به شما اعطا می کنند. یکی دیگر از مزیت های آن ها، قابل شستن آن ها بوده و از تنوع و زیبایی برخوردار هستند. درب نوع پارکینگ یکی از انواع درب ریموتی کرکره ای است که از نظر نما هماهنگی خاصی با محیط دارد. شرکت دیاکو دور یکی بهترین شرکت ها در زمینه ساخت درب های ریموتی اتوماتیک بوده و مدل های مختلفی را می سازد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توان به نشانی اینترنتی diakodoor.com مراجعه کرد.

 

آخرین بروز رسانی در : شنبه 2 اسفند 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.