2 علت گرفتگی لوله فاضلاب و ارائه موثرترین راهکار لوله بازکنی - پارسی زی
خرید ملک در گرجستان 2022

خرید ملک در گرجستان 2022

شرایط جدید خرید ملک در گرجستان ۲۰۲۲ به نقل از وب سایت شرکت هلدینگ جئووست – گرجستان به لحاظ موقعیت جغرافیایی پلی بین آسیا و اروپا به …

فروش گوسفند زنده در دامکالا

فروش گوسفند زنده در دامکالا

فروش گوسفند زنده در دامکالا فروش گوسفند زنده در دامکالا، به صورت اینترنتی انجام می‌شود. بسیاری از ما از مزایای خرید اینترنتی کالا با خبر …

دیجی فرصت رسانه انتشار تخفیف

دیجی فرصت رسانه انتشار تخفیف

با گسترش فضای مجازی و رونق تجارت الکترونیک و همچنین زیاد شدن فروشگاه های آنلاین رقابت بین این فروشگاه ها افزایش یافته و باعث شده …

گرفتگی لوله فاضلاب از مشکلاتی است که بیشتر افراد در منزل یا محل کارشان با آن برخورد داشته اند و در پی رفع آن تلاش کردند ولی تا علت گرفتگی لوله فاضلاب را ندانید، نمی توانید بهترین راه کار لوله بازکنی را هم برای بازکردن آن لوله بیابید.

همچنین با دانستن دلایل گرفتگی لوله فاضلاب شما می توانید از بروز آن تا مقدار زیادی جلوگیری کنید و لوله های فاضلاب شما کمتر دچار گرفتگی خواهند شد.

اگر گرفتگی لوله های منزلتان شدید نباشد می توانید آنها را با راهکارهای خانگی برطرف کنید ولی اگر گرفتگی لوله های منزل شدید باشد حتما در این صورت با لوله بازکنی متخصص و ماهر تماس بگیرید. اگر در تهران هستید می توانید برای پیدا کردن بهترین لوله بازکن در نزدیکی منزلتان به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و نام منطقه خود را در کادر جستجو وارد کنید؛ مثلا اگر در سعادت آباد هستید برای استفاده از سرویس لوله بازکنی سعادت آباد فقط کافی است نام سعادت آباد را جستجو کرده تا به شماره تماس لوله بازکن های سیار این منطقه دسترسی داشته باشید.

یک علت گرفتگی لوله فاضلاب، دستمال توالت می باشد

انداختن دستمال توالت در داخل چاه توالت، رایج ترین علت گرفتگی لوله فاضلاب است. درست است که دستمال کاغذی در مواجه با آب نرم می شود اما زمانی که شما آن را داخل سیفون فاضلاب می اندازید ممکن است به ته سیفون برود و بچسبد و بعد کم کم ذرات را به خود جذب کند و راه آب را ببندد.

اگر به طور اتفاقی دستمال توالت داخل توالت افتاد، بهترین کار این است که چند بار سیفون را بکشید تا دستمال به طور کلی از داخل سیفون لوله عبور کند و چیزی داخل سیفون نماند.

دستمال کاغذی علت گرفتگی لوله فاضلاب

رفع گرفتگی لوله فاضلاب دستشویی با فنر

فنر زدن چاه توالت، یکی از روش های موثر در رفع گرفتگی توالت می باشد. همانطور که می دانید، علاوه بر دستمال کاغذی، تجمع فضولاب و رسوب مواد زائد نیز، می تواند علت گرفتگی لوله فاضلاب دستشویی باشد. در این مواقع با تهیه یک فنر دستی و مطابق با دستور العمل آن می توانید راه لوله را باز کنید.

در صورت اثر بخش نبودن این روش، تیم لوله بازکنی برچسب (barchasb.net) با استفاده از دستگاه های بروز فنر زنی لوله، رفع گرفتگی توالت را در کم ترین زمان و بدون هیچ گونه کثیف کاری انجام خواهند داد. برای دریافت این خدمات به صورت شبانه روزی می توانید اقدام کنید.

افتادن اشیاء در چاه می تواند علت گرفتگی لوله فاضلاب باشد

اگر بخواهیم به یکی دیگر از علل گرفتگی لوله فاضلاب اشاره کنیم، می توانیم به افتادن اشیائی مثل دسته کلید و موبایل و خودکار و… در چاه توالت اشاره کنیم و از طرفی این اتفاق خیلی رایج است و ممکن است برای هر کسی پیش آید.

بهترین راه پیشگیری از این علت گرفتگی لوله فاضلاب، این است که این وسایل را با خود به داخل سرویس بهداشتی نبریم تا این مشکلات را به همراه نداشته باشد.

افتادن اشیاء یک علت گرفتگی لوله فاضلاب

اگر اشیاء ارزشمندتان داخل چاه سرویس بهداشتی افتاد، به هیچ عنوان داخل چاه آب نریزید و برای بیرون آوردن آن با یک متخصص لوله بازکن تماس بگیرید. “تکنسین های لوله بازکنی برچسب در سراسر تهران می توانند براحتی این کار را برایتان انجام دهند.. متخصصین لوله بازکنی شرق تهران تا جنوب، غرب و شمال تهران، همه روزه آماده سرویس دهی هستند.”

یادتان باشد در صورتی که علت گرفتگی لوله فاضلاب شما، گیر کردن مصالح ساختمانی مثل سیمان، گچ، قیر و… می باشد، نیازمند تجهیزات پیشرفته و مخصوص برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب هستید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 5 اسفند 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.