یکشنبه , 16 می 2021

کسب‌وکارها برای معرفی خدمات یا محصولات خود از انواع روش‌های تبلیغاتی از جمله تبلیغات در اینستاگرام استفاده می‌کنند. آنها در اینستاگرام پیجی را برای خود را ایجاد کرده و تبلیغات محصولات یا خدمات خود را در آن قرار می دهند. در این مقاله توضیح می دهیم که ربات اینستاگرام چیست و بهترین ربات کدام است تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

ربات اینستاگرام چیست

احتمالا اگر شما هم به قدرت روز افزون شبکه اجتماعی اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار و یا حتی ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار آگاه شده باشید به خوبی می دانید که جذب فالوور و افزایش فالوور واقعی تا چه میزان می تواند در موفقیت شما موثر باشد. ربات اینستاگرام که بعضا به ربات افزایش فالوور هم شناخته می شود امروزه به ابزاری تبدیل شده تا به عنوان یک شخصیت مجازی تمامی فعالیت های مورد نیاز برای افزایش فالوور واقعی را برای شما انجام می دهد.

انتخاب هوشمندانه ربات اینستاگرام در تحقق این خواسته بسیار مهم است. اغلب آنچه که به عنوان برنامه افزایش فالوور اینستاگرام در شبکه های اینترنتی متفاوت یافت می شود نه تنها به شما کمکی نخواهند کرد بلکه ریسک استفاده و صحت ادعای شما را نیز تحت تاثیر قرار داده و ممکن است حتی با جریمه هایی از طرف اینستاگرام و یا خود گوگل مواجه شوید که اصلا استفاده از آنها توصیه نمی شود و برای وجهه کار شما مناسب نیستند.

گزینه های مختلفی برای استفاده از ربات های اینستاگرام وجود دارد.

ربات اینستاگرام چیست

  1. یک دستیار مجازی یا مدیر رسانه های اجتماعی استخدام کنید.

مطمئنا – این قیمت کمی بالاتر از یک ربات خواهد بود. اما دستیارهای مجازی (VA) نظرات معتبری را ارائه می دهند ، با پیروان ارتباط برقرار می کنند و به برند شما کمک می کنند تا با افراد واقعی ارتباط برقرار کند.

همچنین احتمال کمتری دارد که نظرات ناجور یا نامناسبی از خود به جای بگذارند تا نگران از بین بردن اعتبار خود نباشید.

  1. خودتان آن را انجام دهید.

اگر بودجه ای برای استخدام VA ندارید ، ۲۰ دقیقه یا بیشتر وقت خود را برای تعامل با پیروان خود اختصاص دهید. با انجام مداوم این کار ، بهترین نتایج را خواهید دید. اگر می خواهید مردم از برند شما حمایت کنند ، پس باید با آنها ارتباط برقرار کنید. شما باید با پیروان خود ارتباط برقرار کنید – و این کار را نمی توانید با یک نظر کلی یا یک شکلک ساده انجام دهید. این ممکن است وقت گیر باشد ، اما در دراز مدت ، خواهید دید که نام تجاری شما بهتر است.

  1. تبلیغات اینستاگرام

دقیقاً مانند اجرای تبلیغات فیس بوک – می توانید تبلیغات اینستاگرام را اجرا کنید تا افراد در جایگاه خود بتوانند نمایه و خدمات خود را کشف کنند. آنچنان گران نیست و می توانید بدون اینکه وقت بگذارید و با آنها درگیر شوید ، به افراد جدیدی برسید.

  1. روی کیفیت تمرکز کنید – نه کمیت.

ربات های اینستاگرام عالی هستند زیرا دنبال کنندگان شما را افزایش می دهند – اما موارد زیر که رشد می دهید معتبر نیستند. شما به راحتی ربات ها و ترول های دیگر را جذب می کنید! آیا ترجیح می دهید ۵۰۰ دنبال کننده داشته باشید که برند شما را دوست دارند و به طور مداوم از شما خرید می کنند یا ۵۰۰ ترول و ربات که هرگز واقعاً با شما درگیر نیستند؟

من کاملا مطمئنم که می دانم انتخاب شما چقدر خواهد بود.

برخی از امکانات ربات اینستاگرام ربات پک:

ربات اینستاگرام چیست

ربات پک می تواند بر اساس موارد زیر، کاربران را فالو یا لایک کند یا به دایرکت آنها پیام دهد یا حتی زیر پست های آنها کامنت بگذارد. بر اساس:

  • موقعیت مکانی مخاطبان شما
  • هشتگ هایی که به آن می دهید
  • فالوور یا فالووینگ های یک پیج خاص (که می تواند رقیب شما باشد)
  • قابلیت ربات استوری اینستاگرام

علاوه بر این موضوع چیزی که ربات پک را منحصر به فرد می کند این است تنظیمات پیشرفته ای دارد مانند:

  • امکان آنفالو کردن افرادی که به شما فالوبک نداده اند
  • امکان لایک یک یا چند عکس در هنگام فالو کردن شخص مورد نظر (برای افزایش احتمال فالو بک)
  • امکان کامنت خودکار بر اساس لیست کامنت رندوم شما
  • امکان اجرای چند ربات در یک سیستم یا یک سرور
  • نیازی به پرداخت هزینه ماهانه نیست، فقط یک بار ربات را خریداری می کنید
  • دارای سیستم لیست سیاه یا همان بلک لیست
  • امکان تنظیم زمان فعالیت حرفه ای ربات به طوری که بلاک نشوید و طبیعی رفتار کند
  • امکان افزودن پروکسی به ربات
  • تمام فعالیت ها کاملا به صورت خودکار انجام می شود
  • و چند ها امکان منحصر به فرد دیگر

برای استفاده از ربات اینستاگرام سایت ربات پک کافی است که کلمه ربات پک را در گوگل سرچ کنید.

منبع: https://www.ilna.news/بخش-بنگاه-ها-۲۰۶/۱۰۰۴۶۴۰-قوی-ترین-ربات-اینستاگرام-چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *