با همه مزایای تمرین در خانه آشنا شوید - پارسی زی
نمای پیش ساخته سبک در ایران با بهینا نما

نمای پیش ساخته سبک در ایران با بهینا نما

نمای پیش ساخته سبک در ایران با بهینا نما نمای پیش ساخته ساختمان نمای کلاسیک در طرح های بسیار زیبای به چشم می خورد و …

همه چیز درباره کابین آسانسور

همه چیز درباره کابین آسانسور

فهرست مطالب (آنچه در این مطلب می‌خوانید) همه چیز درباره کابین آسانسور کابین آسانسور چیست؟ کابین آسانسور از چه اجزایی تشکیل شده است؟ یوک؛ عامل …

بهترین مارک اینورتر چیست؟

بهترین مارک اینورتر چیست؟

بهترین مارک اینورتر چیست؟   یکی از سوالاتی که همیشه ذهن مصرف کنندگان اینورتر های ایرانی و خارجی را مشغول کرده است، این است که بهترین …

بسیاری از افرادی که در جیمیتو و شبکه‌های اجتماعی با ما صحبت می‌کنند به دنبال راهی برای کمک به پدر و مادر خود هستند تا بدن سالم داشته باشند. آن‌ها گاها آرزو می‌کنند که والدین‌شان هر چه بزرگتر می‌شوند هم بتوانند تناسب اندام را حفظ کنند. و به بدنی که در سال‌های جوانی داشتند برگردند. این دقیقا همان جایی است که مزایای تمرین در خانه به شما کمک خواهد کرد. شما هم با من هم نظر هستید که ورزش در جوانی برای همه ما مهم است اما هنگام میانسالی همه چیز تغییر کرده است. سطح انرژی کمتر شده، انیگزه‌ها تغییر کرده، وضع مالی عوض شده و زمان هم مثل قبل در دسترس ما نیست. اما سلامتی برای همه ما حیاتی است. تناسب اندام مزایای بسیاری دارد که ارزش دارد راهی برای آن پیدا کنیم. مهم نیست در این سال‌ها چقدر کم توجهی به بدن خود کردید، کافیست بخواهید تا در خانه به تناسب اندام برسید.

مزایای تمرین در خانه

انعطاف پذیر است

والدین شما قادر به انعطاف پذیری در برنامه تمرینی خود خواهند بود. ما در جیمیتو درک می‌کنیم که مردم مشغول به کار هستند، بنابراین فرصت کافی برای ورزش ندارند. به همین دلیل برنامه ای را برای این گروه سنی فراهم کردیم تا در خانه آن را بدون دغدغه انجام دهند. بدون اینکه زمان زیادی را از آن‎ها بگیریم.

برای افراد شلوغ طراحی شده است

یکی از مواردی که باعث می‌شود قید ورزش را بزنید، نبودن زمانب رای باشگاه رفتن است بعلاوه در باشگاه باید مد زمانی را منتظر استفاده از تردیمل یا دوچرخه ثابت و یا سایر وسایل ورزشی باشید حال آنکه ما این فرصت را برای افراد شلوغ با وقت کم فراهم کردیم تا در منزل با تمرینات حرفه ای به نتایج دلخواه برسند. البته به شرطی که به برنامه بچسبید و دائما غر نزنید.

نیازی به رفت آمد نیست!

خب، اگر اهل حساب و کتاب باشید مطمئنا می‌دانید که باشگاه رفتن می‌تواند هزنیه رفت آمد زیادی را برای شما داشته باشد. بعلاوه اینکه در این روزهایی که انواع و اقسام مریضی در جامعه وجود دارد بسیاری نرجیح می‌دهند از تاکسی‌های اینترنتی برای رفت و ا»د استفاده کنند که همین کار هزینه‌ها را به شدت بالا خواهد برد.

حریم خصوصی‌تان نقض نمی‌شود

هرچقدر که سن‌مان بالاتر می‌رود، حساس تر می‌شویم. در این شرایط کمتر تمایل داریم اندام نامتناسب خود را در میان چشم بسیاری در باشگاه قرار دهیم. و یا حتی رویمان نشود که به باشگاه برویم. ورزش در خانه حتما حریم شخصی شما را حفظ خواهد کرد و دیگر لازم نیست برای انجام ناصحیح حرکات و یا بزرگ بودن شکم خجالت بکشید.

متناسب با نیازهای فردی شماست

باشگاه های ورزشی معمولا پر از وسایل ورزشی است که حتی نمی دانید کدامیک برای شما مفید است و کدام یک را نباید استفاده کنید. بعلاوه وجود سر و صدا و شلوغی به مربی باشگاه اجازه نمی‌دهد که همه ورزشکاران را راهنمایی کند. اما با ورزش در خانه می‌توانید به دقت با برنامه‌های ورزشی هدفمند ورزش کنید بدون اینکه چیزی باعث حواس پرتی شما شود.

 

و اما گران بودن عضویت باشگاه!

در روزگاری که قیمت همه چیز سرسام آور بالا رفته است، حق عضویت باشگاه از دیگر دلایلی است که باعث می‌شود افراد بیخیال ورزش کردن شوند. البته صاحبان باشگاه هم حق دارند، زیرا هزنیه فضای باشگاه، دستگاه های ورزشی زیر و درشت که معمولا وارداتی و گرانقیمت هستند اجازه نمی‌دهد که قیمت‌ها را کاهش دهند. اما در خانه می‌توانید با یک جفت دمبل بد مورد علاقه خود را بسازید.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 14 فروردین 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.