محبوب‌ترین برندهای لوازم آرایشی بهداشتی ایرانی - پارسی زی
سیگنال های ارز دیجیتال برای کسب سود مستمر

سیگنال های ارز دیجیتال برای کسب سود مستمر

ارزهای دیجیتال یا ارزهای رمزنگاری شده، ارزهایی هستند که بر اساس تکنولوژی بلاکچین عمل می‌کنند. این ارزها به طور معمول توسط شبکه‌های بلاکچین مانند بیت‌کوین …

گفتاردرمانی روشی برای درمان اوتیسم

گفتاردرمانی روشی برای درمان اوتیسم

گفتاردرمانی روشی برای درمان اوتیسم نکته‌ای که گاها والدین به اشتباه برداشت می‌کنند، یکسان بودن دو رشته گفتار درمانی و روانشناسی است، در صورتی که …

آیا برای انحصار وراثت دریافت گواهی الزامی است؟

آیا برای انحصار وراثت دریافت گواهی الزامی است؟

آیا برای انحصار وراثت دریافت گواهی الزامی است؟ زمانی که شخصی فوت می‌کند و گواهی فوت صادر می‌شود، سیستم ثبتی یکپارچه کشور شناسنامه فرد را …

محبوب‌ترین برندهای لوازم آرایشی بهداشتی ایرانی

برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی علاوه بر اینکه نسبت به نمونه‌های همسان خارجی قیمت مناسبی دارند، از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. اگر دوست دارید بهترین و محبوب‌ترین برندهای ایرانی را بشناسید، این مقاله با معرفی پنج برند برتر به کمک شما خواهد آمد.

چرا بهتر است از محصولات ایرانی استفاده کنیم؟

در شرایط تحریم‌ها ورود بسیاری از کالاهای خارجی به ایران ممنوع اعلام شد و در عوض پای بعضی برندهای خارجی بی‌کیفیت به بازار لوازم آرایشی و بهداشتی باز شد که استفاده از آن‌ها به هیچ وجه بهداشتی و مناسب نیست.

در مقابل برندهای ایرانی فرصت بهتری پیدا کردند تا محصولات‌شان را که بر اساس نیازهای پوست و موی ایرانی‌ها تهیه شده‌اند، به مردم بشناسانند. نتیجه این شد که بسیاری از مشتریان متوجه شدند که محصولات ایرانی هم می‌توانند بسیار نزدیک به بعضی از برندهای خوب خارجی عمل کنند و قیمتی به مراتب پایین‌تر داشته باشند. به همین دلیل است که استفاده از محصولات معتبر ایرانی به شدت توصیه می‌شود و می‌تواند انتخاب‌هایی عالی برای سلامت و زیبایی پوست و موی شما به دنبال داشته باشد.

محصولات کامان

یکی از معروف‌ترین برندهایی که در حال حاضر در ایران در زمینه تولید محصولات بهداشتی شناخته می‌شود، کامان Come’on است. این برند یکی از محصولات شرکت‌ سیلانه سبز است که به تولید محصولات بهداشتی بسیار متنوعی می‌پردازد. کامان چندین سال است که در زمینه تولید انواع شامپو، کرم دست و صورت، دئودورانت، دستمال مرطوب و انواع ماسک و نرم کننده فعالیت دارد و توانسته بین ایرانی‌ها محبوبیت زیادی به دست آورد. از مزایای محصولات کامان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محصولات کامان بسیار متنوع هستند و انواع نیازهای مشتریان متفاوت را مد نظر دارند. این محصولات بر اساس نوع پوست و موی افراد طراحی شده و برای هر نیازی گزینه‌ای مناسب پیشنهاد می‌دهد.
  • بسته بندی محصولات کامان بسیار جذاب است. استفاده از رنگ‌های زیبا و شاد باور قدیمی نسبت به طراحی بسته بندی محصولات بهداشتی را به کل از بین برده است.
  • محصولات کامان برای راحتی بیشتر شما در انواع شکل‌های کاسه‌ای و پمپی ارائه می‌شوند و هر کس با هر سلیقه‌ای محصول مورد علاقه‌اش را پیدا خواهد کرد.
  • قیمت محصولات این برند نسبت به نمونه‌های خارجی بسیار مناسب است و حجم آن نیز به صرفه و زیاد به شمار می‌آید.

محصولات شون

اگر به دنبال محصولاتی با پایه گیاهی هستید، محصولات شون را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شون در زبان آلمانی به معنی زیبایی است و محصولاتش را با همکاری آلمان تولید می‌کند. تاکید این برند روی استفاده از مواد طبیعی و عناصر گیاهی است و تلاش کرده است خواص گیاهان متنوع را در محصولاتش داشته باشد.

محصولات شون شامل طیف وسیعی از محصولات بهداشتی و آرایشی است. محصولات بهداشتی این برند شامل محصولات مراقبت از پوست، مو، بدن و صورت می‌شود. محصولات آرایشی شون برای آرایش هر چه زیباتر صورت، چشم و لب طراحی شده‌اند و کیفیتی بسیار بالا دارند که باعث جذابیت بیشتر چهره شما خواهند شد.

  • محصولات مراقبت از موی شون شامل شامپو، نرم کننده و ماسک مو می‌شود. عصاره انواع گیاهان تقویت کننده، آبرسان و درخشان کننده در این محصولات قرار داده شده است تا موهایی سالم را به شما هدیه دهد.
  • محصولات مراقبت از پوست شون شامل کرم دست و صورت، کرم آبرسان، ضد عفونی کننده، مایع دستشویی و کرم دست و ناخن است. این موارد نیز همگی با رعایت اصول استاندارد و تنظیم pH پوست نقشی مهم در حفظ سلامت شما ایفا می‌کنند.
  • محصولات شون در زمینه مراقبت از بدن شامل کره بدن، مام رول، بادی اسپلش، کرم پا و شامپو بدن می‌شوند. انواع بهترین رایحه‌ها را می‌توانید در این محصولات هیجان انگیز پیدا کنید.
  • اگر بین محصولات شون به دنبال گزینه‌هایی برای مراقبت از صورت و داشتن یک روتین پوستی خوب هستید، از کرم ضد آفتاب، پاک کننده و اسکراب صورت آن غافل نشوید.
  • محصولات آرایشی شون در زمینه آرایش صورت شامل کانسیلر، کرم پودر، پنکک، رژ گونه و پرایمر بوده و در زمینه آرایش چشم، سایه، ریمل و خط چشم بسیار با کیفیتی دارد. برای آرایش لب‌ها نیز می‌توانید از رژ لب‌های بسیار جذاب شون برای زیبایی هرچه تمام‌تر کمک بگیرید.

اگر دوست دارید با استفاده از محصولاتی مقرون به صرفه نیازهای متنوع پوست و موی‌تان را برطرف کنید، استفاده از محصولات شون را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

محصولات بایومارین

بایومارین یکی دیگر از برندهایی است که می‌توانید با خیال راحت از محصولات آن استفاده کنید. مواد اولیه این برند از شرکت بایوتک مارین فرانسه وارد ایران می‌شود و بر اساس استانداردهای این شرکت در ایران مطابقت داده شده و در قالب محصولات متنوع به بازار عرضه می‌شود.

جالب است بدانید محصولات این برند بر پایه گیاهان دریایی تهیه می‌شوند و از آنجایی که مشخص شده استفاده از این گیاهان در محصولات مراقبت از پوست تاثیرات شگفت انگیزی در سلامت و زیبایی آن دارد، بایومارین تاکید زیادی روی استفاده از این گیاهان کرده است.

محصولات بایومارین شامل دو دسته محصول است که اولی مخصوص استفاده خانگی و دومی به استفاده در سالن‌ها و مراکز زیبایی معتبر اختصاص دارد. محصولات خانگی این برند شامل انواع کرم رطوبت رسان، کرم دور چشم، ماسک لایه بردار، انواع کرم ضد چروک، ماسک التیام بخش، ماسک روشن کننده، لوسیون بدن، شیر پاک‌کن، کرم ضد آفتاب و … می‌شود. شما می‌توانید بسته به نیازهایی که دارید سراغ محصولات مشترک ایرانی فرانسوی بایومارین بروید و گزینه‌های مورد نیاز و علاقه‌تان را برای داشتن یک پوست درخشان، سالم و جذاب انتخاب کنید.

محصولات دکتر ژیلا

محصولات دکتر ژیلا نیازی به معرفی ندارند. این برند یکی از برندهای مطرح و زیر مجموعه شرکت ایران آوندفر است که با نظارت متخصصان پوست طراحی می‌شود. به همین دلیل است که استفاده از محصولات دکتر ژیلا تا حد زیادی بین ایرانی‌ها رواج دارد. دکتر ژیلا برای انواع نیازهای پوست، محصولاتی بسیار متنوع تولید کرده است. به طور کلی محصولات این برند شامل انواع پاک کننده‌های پوست، نرم کننده‌ها، کرم‌های ضد آفتاب، کرم‌های مرطوب کننده و محصولات تخصصی پوست می‌‎شود که علاوه بر داشتن کیفیت بالا در بسته بندی‌های ساده و شیکی ارائه شده‌اند. پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات دکتر ژیلا شامل کرم پودر فاقد چربی، کرم دور چشم پمپی، کرم مرطوب کننده اوسرین، ضد آفتاب رنگی و لوسیون بدن است که در کنار سایر محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین این برند تولید کننده انواع کرم شب، کرم ضد چروک، کرم روشن کننده و ترمیم کننده در لاین تخصصی خود است. قیمت‌های این برند نیز در مقایسه با نمونه‌های خارجی بسیار به صرفه بوده و کیفیت آن با نمونه‌های خارجی برابری می‌کند.

محصولات پریم

پریم یکی از زیر مجموعه‌های شرکت لابراتوار دکتر اخوی است که از سال ۱۳۶۹ در حال فعالیت است و یکی از معروف‌ترین لاین‌های محصولات آن شامل محصولات سی‌گل می‌شود. این شرکت که با متخصصین برندهای مطرح فرانسوی مثل ویشی، لانکوم و اورآل همکاری می‌کند، یکی از بهترین لابراتوارهای تولید کننده محصولات بهداشتی آرایشی است و توانسته به محبوبیت بالایی در ایران دست پیدا کند. محصولات پریم شامل موارد زیر می‌شود:

  • مراقبت از پوست: محصولات پریم در زمینه مراقبت از پوست به مراقبت از صورت، دست، بدن و پا اختصاص دارد. انواع کرم‌های ضد آفتاب، مرطوب کننده، پاک کننده‌ها، کانسیلر، کرم پودر و … تنها بخشی از محصولات متنوع این برند هستند.
  • این برند همچنین محصولاتی در زمینه مراقبت از مو، دهان و دندان و لاین تخصصی آقایان و کودکان دارد که انتخاب را برای مشتریانش بسیار آسان خواهد کرد.
  • معروف‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات پریم شامل شامپو ملایم روزانه N+، پاک کننده ملایم آرایش چشم، کرم مرطوب کننده بدون رنگ با SPF 30، کرم ضد آفتاب و کانسیلر دور چشم می‌شود. شما می‌توانید بسته به نیازهای مراقبت از پوست و موهایتان سراغ طیف متنوعی از محصولات این برند بروید.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 22 فروردین 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.