مدیکال استوز قدم به قدم کنکور با شماست - پارسی زی
خرید فالوور روبیکا بیشتر برای کدوم افراد مناسبه؟

خرید فالوور روبیکا بیشتر برای کدوم افراد مناسبه؟

خرید فالوور روبیکا روبیکا یکی از اپلیکیشن‌های پرطرفدار ایرانیه که بخش روبینوی اون شباهت خیلی زیادی به شبکهٔ اجتماعی اینستاگرام داره. از مهم‌ترین امکانات روبیکا، می‌تونیم …

خدمات و توضیحات درباره امداد خودرو تبریز

خدمات و توضیحات درباره امداد خودرو تبریز

چکیده : امداد خودرو تبریز دارای خدمات بسیاری است که مالکان خودرو می‌توانند در شرایط مختلف از آن‌ها استفاده کنند.   یکی از خدمات مفیدی که …

خواص روغن آرگان برای ریزش مو + نحوه مصرف

خواص روغن آرگان برای ریزش مو + نحوه مصرف

روغن تراپی مو یکی از روش های رایج برای کنترل ریزش مو می باشد. روغن آرگان به عنوان یکی از بهترین روغن های گیاهی است …

کنکور یکی از بزرگ ترین و اصلی ترین مسائل و دغدغه های دانش آموزانی است که از بچگی رویای قبول شدن در رشته و دانشگاه مورد علاقه شان را داشته اند.

افزایش جمعیت شرکت کنندگان کنکور باعث شده تا امروز، کنکور از هر زمان دیگری رقابتی تر شود، و رقابت بر سر صندلی های دانشگاه های برتر بخصوص در رشته های پر طرفدار از هر زمان دیگری سنگین تر و نفس گیر تر باشد.

برای پی بردن به عمق این موضوع، کافی است نگاهی به آمار زیر که نشان دهنده ی تعداد شرکت کنندگان در کنکور های هر رشته و تعداد ظرفیت دانشگاه ها در سال ۹۹ می باشد بیندازید:

  • علوم انسانی: تعداد شرکت کنندگان این رشته در کنکور سال ۹۹ برابر با ۳۵۵,۵۸۰ نفر، و ظرفیت کل پذیرش دانشگاه های دولتی کشور برابر با ۳۰۸,۱۵۴ نفر.
  • ریاضی و فیزیک: تعداد کل شرکت کنندگان برابر با ۱۵۵,۲۵۰ نفر، و کل ظرفیت پذیرش دانشگاه های دولتی کشور برابر با ۲۳۶,۲۲۳ نفر بوده است.
  • علوم تجربی: تعداد شرکت کنندگان برابر با ۵۹۴,۲۵۲ نفر، و ظرفیت پذیرش دانشگاه های دولتی کشور برابر با ۱۷۴,۹۵۸ نفر بوده است.
  • زبان های خارجه: تعداد کل دانش آموزانی که در کنکور رشته زبان های خارجه شرکت کرده اند برابر با ۱۷۴,۴۱۲ نفر، و تعداد دانش آموزانی که فقط در این کنکور شرکت کردند برابر با ۷,۵۳۴ نفر بوده است.
  • هنر: در نهایت، تعداد تمام دانش آموزانی که در کنکور هنر ثبت نام کرده اند برابر با ۱۱۳,۷۳۲ نفر، و تعداد افرادی که فقط در کنکور هنر ثبت نام کردند برابر با ۱۲,۲۴۹ نفر بوده است.

همچنین، تعداد دانش آموزان مرد که در کنکور سال ۹۹ شرکت کرده اند برابر با ۴۷۰,۰۳۹ نفر، و دانش آموزان زن برابر با ۶۴۸,۷۵۴ نفر می باشد.

یک نگاه ساده به این آمار ها کافی است تا متوجه شویم که کنکور در این سال ها نسبت به گذشته فضایی به شدت رقابتی تر پیدا کرده است، و کسانی در این رقابت پیروز خواهند بود که آمادگی کامل داشته باشند. این آمادگی با استفاده از روش ها، برنامه ریزی و هدف گذاری دقیق و حرفه ای انجام می گیرد.

امروز در این مقاله قصد داریم یکی از شناخته شده ترین و قابل اعتماد ترین مراکز آموزشی و مشاوره ای تحصیلی و مشاوره کنکور و مشاوره تلفنی کنکور، که به دلیل راهکار های نوین و موثر خود توانسته است سر و صدای زیادی بپا کند را به شما عزیزان معرفی کنیم، و ببینیم فعالیت های این مرکز شامل چه زمینه هایی می شود.

اما قبل از هر چیزی، بیایید بدانیم که اصلا مدیکال استوز چیست و چطور شروع به کار کرده است.

مدیکال استوز قدم به قدم کنکور با شماست

مدیکال استوز چیست؟

مدیکال استوز یک تیم و مرکز مشاوره ای و آموزش درسی حرفه ای است که در چند سال گذشته موفق شده است تا خدمات مشاوره و آموزشی درخشان خود سر و صدای بسیاری بپا کند و به خوبی در میان دانش آموزان با انگیزه و پر تلاش شناخته شود.

این مرکز مشاوره کار خود را ابتدا با دو شخص که امروز مدیر این مرکز هستند شروع کرد، و امروزه شامل یک خانواده ی ۲۰۰ نفری است که در سر تا سر کشورمان مشغول فعالیت هستند و در تمامی شهر ها به دانش آموزان تمامی مقاطع درسی مشاوره های تحصیلی و آموزشی می دهند.

مدیکال استوز چطور شروع به فعالیت کرد؟

تیم مدیکال استوز توسط دو دانش آموز رتبه برتر کنکور تجربی که امروز دانشجویان ممتاز رشته ی پزشکی دانشگاه دولتی تبریز هستند تشکیل شد.

بیایید ادامه ی ماجرا را از زبان خود این دو دانشجوی نخبه، حامد غفار پور و یوسف یوسف پور بشنویم:

چند سال پیش خود ما هم دانش آموزان کنکوری در شهری دور که امکانات تحصیلی و رفاهی محدودی داشت بودیم. ما دو نفر با همدیگر درس خواندیم، تلاش کردیم، سختی های راه را چشیدیم و به یکدیگر کمک کردیم تا در نهایت موفق شدیم که با رتبه های بالا، در یکی از معتبر ترین دانشگاه های دولتی کشور در تبریز، در رشته ای که هر دو عاشق آن هستیم قبول شویم و تحصیل کنیم.

طولی نکشید که پس از اتمام کنکور و ورود به دانشگاه، تصمیم گرفتیم آموخته ها و تجربیات خود را در اختیار دانش آموزان دیگر نیز قرار بدهیم و همین شد که ما کار خود را به عنوان مشاوران کنکور، البته بصورت حضوری و کاملا محدود شروع کردیم.

کمی بعد از شروع این فعالیت هایمان، تصمیم گرفتیم فعالیت های خدمات رسانی مان را گسترش بدهیم و به دانش آموزان بیش تری که به دلیل عدم برنامه ریزی و نقشه ی راه مناسب درحال هدر دادن هوش و استعدادشان هستند کمک کنیم.

همین شد که با بررسی گزینه ها و آپشن های موجود، تصمیم گرفتیم بهترین گزینه، که استفاده از سرویس های قابل استفاده توسط اکثر افراد بود، یعنی فضای مجازی و رسانه هایی مثل اینستاگرام، تلگرام و وب سایت کارمان را گسترش بدهیم.

امروز اما دیگر از آن تیم دو نفره خبری نیست، و مدیکال استوز به یک خانواده ی بزرگ با بیش از ۲۰۰ مشاور و متخصص امور آموزشی تبدیل شده است که در تمامی شهر های ایران و تمامی پایه های درسی از جمله دبیرستان دوره دوم، دبیرستان دوره اول و دوره ی ابتدایی خدمات رسانی می کند.

به نظر ما نقطه عطف و آنچه که مدیکال استوز را از دیگر موسسه ها متفاوت می کند این است که مدیریت این تیم بر عهده ی  دو دانشجوی پزشکی است که خودشان کمی قبل تر مثل بسیاری از دانش آموزان امروز بوده اند.

همین باعث می شود که بدانیم یک دانش آموز ایرانی دقیقا چه مشکلاتی دارد و چه موانعی باعث می شود که او نتواند از تمام توان و پتانسیل درونی خود استفاده کند تا به سمت اهدافش حرکت کند.

نام مدیکال استوز یعنی چی؟

خوب، اگر دقت کرده باشید، دانشجویان رشته های پزشکی معمولا خود را با نام medical stu به معنای دانشجوی پزشکی معرفی می کنند، و از آنجایی که تیم ما نیز از دو دانشجوی پزشکی شروع به کار کرد، نام آن را مدیکال استوز (medical stus) گذاشتیم که به فارسی به معنای دانشجویان پزشکی می باشد.

مدیکال استوز چه خدماتی ارائه می کند؟

بخش عمده ی فعالیت ها و تمرکز تیم متخصص ما بر روی دانش آموزان کنکوری می باشد. برخی از این خدمات شامل موارد زیر می باشند:

 استفاده از تیم مجرب و حرفه ای

مدیکال استوز سیاست ها و حساسیت خاصی برای انتخاب و همکاری مشاوران و متخصصانی که قصد فعالیت در این تیم را دارند به کار می گیرد.

تمامی افرادی که مایل به همکاری با ما باشند برای شروع یک فرم همکاری پر می کنند، و همکاران ما پس از بررسی دقیق این افراد، کسانی که بیش ترین همخوانی را با معیار های تیم داشته باشند انتخاب می کنند.

پس از انتخاب فرم ها، با این افراد در چندین مرحله مصاحبه می شود و در این مرحله نیز افرادی که مورد تائید متخصصان ما باشند انتخاب می شوند تا دوره های آموزشی ویژه ی مدیکال استوز را پشت سر بگذارند.

در نهایت، پس از گذراندن دوره های آموزشی از این افراد یک تست حرفه ای گرفته می شود و کسانی که از این تست موفق بیرون بیایند می توانند به عنوان مشاوران ما در هر جایی از ایران که باشند شروع به فعالیت کنند.

مشاوره رایگان برای تمام افراد!

بخش زیادی از خدمات مشاوره ای مدیکال استوز در فضای اینترنتی مانند پیج و صفحه ی اینستاگرام، تلگرام و وب سایت مدیکال استوز انجام می شود و بخش مشخصی از تیم مدیکال استوز همواره پست ها و مطالب مفید آموزشی مربوط به آزمون ها، نحوه ی مطالعه ی هر درس و نکات مهم برنامه ریزی کنکور را در این فضا قرار می دهند.

شما عزیزان نیز می توانید همین حالا با مراجعه به پیج اینستاگرام medical_stus از این خدمات رایگان و تخصصی ما استفاده کنید.

خدمات رسانی در ۲۴ ساعت روز

از مهم ترین ویژگی هایی که موسسه آموزشی و مشاوره ای مدیکال استوز ارائه می دهد این است که تمامی دانش آموزان و افرادی که به این تیم اعتماد کرده اند، می توانند در بیست و چهار ساعت روز و در هر روزی از هفته با متخصصان ما در ارتباط باشند.

به این ترتیب اگر سوال و ابهام یا مشکلی برای هر یک از دانش آموزان تحت پوشش مدیکال استوز به وجود بیاید، آنها می توانند تنها با یک تماس ساده با مشاور خود صحبت کرده و مشکل خود را به صورت کامل برای او بازگو کنند.

مشاوران حرفه و مجرب تیم ما متعهد هستند تا زمانی که مشکل و ابهام دانش آموز برطرف نشود همراه او باشند و او را در هیچ یک از مراحل کار، تا انتهای مسیر رسیدن به موفقیت تنها نگذارند.

تضمین صد درصدی مدیکال استوز

از نشانه های یک مرکز مشاوره ی حرفه ای و متخصص مثل مدیکال استوز این است که آنقدر به کار خود اعتماد و اطمینان داشته باشد که بتواند نتیجه ی کار خود را به صورت کامل تضمین کند.

موفقیت هایی که تیم ما در طی فعالیت خود به دست آورده است باعث شده تا ما به جرات بتوانیم این تضمین را به شما بدهیم که دانش آموزانی که به ما اعتماد می کنند، با رضایت تمام به ثمره تلاش های خود نگاه می کنند.

تمامی دانش آموزانی که به مدیکال استوز اعتماد می کنند و از خدمات ما استفاده می کنند، می توانند در هر زمانی که مایل هستند، تیم مشاوره ی خود را عوض کرده و ادامه ی راه را با تیم دیگری از مدیکال استوز ادامه بدهند.

همچنین، تمامی مبالغ و وجه دریافتی که شما عزیزان پرداخت می کنید، تا زمان مشخصی قابل پس گرفتن بوده و می توانید هزینه های خود را به صورت کامل دریافت نمایید.

بورسیه تحصیلی

یکی دیگر از خدمات و ویژگی های برجسته ی تیم حرفه ای مشاوره و آموزش مدیکال استوز بورسیه های تحصیلی این موسسه می باشد.

این مرکز به دانش آموزان سخت کوش و هدفمندی که موفق شوند نتایج خوب و درخشانی را از خود به جای بگذارند بورسیه های تحصیلی ارائه می کند تا قدمی باشد برای افزایش انگیزه و امید در دل دانش آموزان این کشور.

همچنین یکی از هدف های اصلی و بزرگ این تیم، کمک رسانی به دانش آموزان باهوش و با استعدادی است که در مناطق محروم مشغول به تحصیل می باشند، و متاسفانه به دلیل عدم وجود امکانات کافی در این مناطق استعداد ها و توانایی های این افراد هدر رفته و نادیده گرفته می شود.

 مشاوره مخصوص دوران کرونا

یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که امروزه دنیا در حال سر و کله زدن با آن است، شرایط ویژه ای است که ویروس کرونا برای ما به وجود آورده است.

این مشکل بخصوص برای دانش آموزان و شرکت کنندگان کنکور مشکلات بسیاری را به همراه داشته است و باعث شده تا شرایط نامناسب تحصیلی دلیلی برای به وجود آمدن مشکلاتی مانند نا امیدی و بی انگیزگی در آنها شود.

به همین دلیل است که مدیکال استوز مشاوره ها و برنامه ریزی های ویژه ای مخصوص دوران کرونا تدارک دیده است و اینجاست تا به دانش آموزانی که امید خود برای موفقیت را از دست داده اند کمک کند.

تنها کافی است از طریق وب سایت و یا دایرکت اینستاگرام با مشاوران ما در تماس باشید تا آنها به شما بگویند که چطور می توانید در این دوران نه تنها از افت و پسرفت جلوگیری کنید، بلکه از بسیاری از رقبای خود جلو بیافتید!

تضمین صد درصدی مدیکال استوز

مدیکال استوز، قدم به قدم در کنار شماست

تیم مرکز مشاوره و آموزشی تخصصی مدیکال استوز جزء معدود مراکزی است که توانسته است با فعالیت های عملی و علمی، راهکار هایی مخصوص دانش آموزان ایرانی ارائه کند، چرا که تجربه ی مدیران و تیم این مرکز، و تحقیقات گسترده ای که بر روی دانش آموزان کشورمان انجام شده است به ما روش های اصلی برای هدایت و کمک به شما را آموزش داده است.

شما عزیزان نیز می توانید در صورتی که تمایل به استفاده از خدمات و سرویس های مشاوره و آموزشی ما دارید و می خواهید به جمع کثیری از دانش آموزانی که با ما در مسیر موفقیت قرار گرفته اند بپیوندید، می توانید همین حالا به صفحه ی اینستاگرام مدیکال استوز یا وب سایت ما مراجعه فرمایید.

در نهایت، از شما دوستان گرامی بابت مطالعه ی این مقاله و وقتی که در اختیار ما گذاشتید متشکریم. امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید و توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان منتقل کنیم.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.