کاشت مژه رو سه روزه یاد بگیر و پول در بیار! - پارسی زی
چه تیپ از بیماری هایی توسط دکتر زنان قابل درمان است؟

چه تیپ از بیماری هایی توسط دکتر زنان قابل درمان است؟

چه تیپ از بیماری هایی توسط دکتر زنان قابل درمان است؟ در صورت بروز مشکلات و بیماری ها، بسیاری از افراد به دلیل اینکه نمی …

چند اصل مهم در طراحی داخلی حتما باید بدانیم

چند اصل مهم در طراحی داخلی حتما باید بدانیم

هنگامی که با اصول اساسی طراحی داخلی آشنا باشید، می‌توانید هر فضایی را به مکانی بی نظیر تبدیل کنید. وقتی در یک اتاق با طراحی …

تایم پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی برای پزشکان

تایم پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی برای پزشکان

تایم پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی برای پزشکان فکر می‌کنید چند وقت یک‌بار باید بدون اینکه وابسته به نظر بیایید در رسانه‌های اجتماعی پست بگذارید؟ …

کاشت مژه رو سه روزه یاد بگیر و پول در بیار!

حتما شما هم دوستان و همکاران خانمی دارید که با توجه به مشغله کاری و فکری که دارند خیلی زمان و وقت کافی برای آرایش کردن ابتدای صبح رو ندارند و صبح زود که از خواب بیدار میشوند ترجیح میدهند خیلی سریع آماده بشوند و به محل کارشون بروند اما خوب اینم میدونیم که حتما یه خانم یکم آرایش رو قبل رفتن به محل کارش انجام میده اما چطور میشه که بدون هیچ آرایشی حتی ریمل زدن همیشه جذاب و زیبا به نظر بیایید و نیازی به آرایش کردن در طول روز نداشته باشید!

banner.jpeg

مدتی هست که در سالن های زیبایی شغل اکستنشن مژه رونق خاص خودش رو پیدا کرده چرا که اکثر دختر خانمها روی آوردن به کاشت مژه چراکه بعد اینکه کاشت رو انجام میدن دیگه نیازی به آرایش چندانی ندارند و لازم نیست خیلی وقت بذارن برای آرایششون و حتی نیاز نیست دیگه به مژه هاشون ریمل بزنن ، چون مژه هایی که بصورت اکستنشن برای شما گذاشته میشه باعث میشه همه اون چیزی که بعد از صرف وقت زیادی که برای آرایش کردن میزاشتین تا بهش برسین رو کاشت مژه یکجا همه رو در خودش داره و باعث زیبایی و جذابیت چهره و حتی باعث بالا رفتن اعتماد به نفس در شخص خواهد شد و دیگه صبح که از خواب بیدار میشوند نیازی به آرایش چندانی نیست چون شما با مژه های زیبایی که دارید نیازی به آرایش زیادی ندارید پس حالا متوجه شدین چرا همه به دنبال کاشت مژه هستند و همین باعث شده این روزها بازار خوبی داشته باشد.

به همین جهت خیلی از افرادی که علاقه و استعداد در این حرفه رو در خودشون حس میکنن ممکن هست همیشه بخاطر نداشتن اطلاعات کافی و مشاوره غلط وارد این حرفه نشده باشند و یا بدلیل آموزش نادرست در یادگیری اون رو رها کرده باشند ما توی این مقاله قصد داریم تا بهتون اطمینان بدیم یادگیری و آموزش کاشت مژه آنقدر ها هم سخت نیست و فقط نیاز به کمی دقت و حوصله و پشتکار و اعتماد به نفس داره که اگر آخری رو ندارین حتما بعد از دوره آموزشی اون رو هم پیدا خواهید کرد و بعد از اون میتوانید خیلی سریع کاشت مژه رو یاد گرفته و برای خودتون شروع به کار کردن و کسب در آمد کنید.

مرکز آموزش خوب برای یادگیری کاشت مژه کجاست؟

یکی از مراکز و اشخاصی که مژه کارهای موفقی رو به وارد بازار کار کرده و کلیه افرادی که با آموزش در این مرکز شروع حرفه ای کارشون رو استارت زدن در بیوتی بهار هست که مدرس و عضو رسمی آکادمی دومینیلش روسیه هست که بصورت کاملا تخصصی و تضمینی میتوانید آموزش اکستنشن مژه رو توی این مرکز بصورت تضمینی یاد بگیرید .

IMG_1980.jpg

اما یکی از اصلی ترین سوالاتی که همه ابتدای کار براشون پیش میاد این داشتن مدرک چقدر بکارشون میاد ؟

باید خدمت دوستان عرض کنیم داشتن مدرک دلیل بر کیفیت کار و تضمین مشغول شدن به این حرفه در سالن های آرایشی نیست و شما تا زمانیکه تجربه و نکات ریز کار کاشت مژه رو آموزش ندیده باشین نمیتونین وارد بازار کار بشین.

این نکته رو همیشه توجه داشته باشین که همه مشتریان و مدیران سالن ها از شما کیفیت انجام کار بصورت عملی به همراه خدماتی که ارائه میدهید براشون مهم هست و صرفا کسی به خاطر داشتن مدرک فنی به شما کار نمیده یا مشتری شما نمیشه حتی اگه یه مدرک معتبر تو این زمینه داشته باشین! چرا که بیشتر داشتن تجربه و حرفه ای بودن در کار شما براشون مهم هست. اینطور در نظر بگیرین که یه نفر پیدا میشه که به شما گواهینامه رانندگی میده ولی اصول و رانندگی کردن بصورت عملی رو به شما خوب آموزش نمیده پس هر کسی که گواهینامه خودرو داره دلیل بر این نیست که راننده خوبی باشه مگه اینکه بصورت تئوری و عملی خوب آموزش دیده باشه ، توی زمینه کاشت مژه همه دقیقا این مطلب صدق میکنه و شما ابتدا نیاز دارین تا بصورت حرفه ای و عملی کار اکستنشن مژه رو یاد بگیرین تا بتونین وارد بازار کار آن شوید.

در بیوتی بهار کلیه نکات خاص و ریز و درشت رو هم بصورت تئوری و هم بصورت عملی به شما در کوتاه ترین زمان ممکن آموزش میدن و حتی اگه مایل به دریافت مدرک باشین بعد از اتمام دوره مدرک قابل استعلام با کد رجیستری از انگلستان رو دربافت میکنین و تا مدت شش ماه هم میتوانید از خدمات پشتیبانی بهره مند شوید تا در صورت مشکل از بیوتی بهار مشاوره بگیرید.

Lash-Extension-Application-New-York-City.jpg

چند نوع کاشت مژه وجود داره که باید یاد بگیریم؟

  • کاشت مژه تار به تار
  • کاشت مژه کلاسیک
  • کاشت مژه گلامور و اسپایکی
  • کاشت مژه نچرال
  • کاشت مژه عروسکی
  • کاشت هیدن مژه (کاشت نامرئی(
  • کاشت مژه سه بعدی ۳D
  • کاشت مژه ابریشمی
  • اکستنشن چند بعدی (والیوم – مگاوالیوم (
  • اکستنشن هیبرید ( ترکیبی یا میکس(

تمامی موارد بالا رو در آکادمی آموزشی بیوتی بهار بصورت حرفه ای و کاملا تخصصی به شما آموزش داده خواهد شد .

بیشترین و عمومی ترین نوع کاشت کدام هست ؟

کاشت مژه کلاسیک و کاشت مژه والیوم بین تمامی انواع کاشت هایی که ذکر شده بیشترین درخواست ها را در بین مشتریان دارد اینطور بگیم که ۹۰ درصد مشتریان این دو نوع کاشت رو انتخاب میکنند و دلیل آن هم این است که این نوع کاشت ها کاملا طبیعی به نظر میرسد و همچنین این روش کاشت کمترین آسیب را به مژه های شخص وارد مینماید چرا که به ازای هر تار مژه شما یک تار اکستنشن مژه بسته به نوع کاشت روی مژه شما قرار میگیرد .

aftercare-for-longer-lasting-eyelash-extensions.jpg

چقدر زمان خواهد برد تا کاشت مژه رو بصورت حرفه ای یاد بگیرم و بتونم وارد بازار کار بشم؟

اگر میخواهید توی زمینه شغلی کاشت مژه موفق بشین حتما میبایست اصول و و نکات ریز و همچنین روش صحیح انجام اون کار رو ابتدا بصورت تئوری کامل فرا بگیرید و پس از اون تلاش ما میبایست بصورت عملی انجام شود و روی اشخاص مختلف شروع به انجام اکستنشن مژه نمایید مطمئنا پس از انجام یک دوره یک ماهه تمرین بصورت عملی میتونید توی اینکار به مهارت لازم دست پیدا کنین و با اعتماد به نفس کامل شروع به انجام اینکار نمایید .

لازم به ذکر است در آکادمی آموزشی بیوتی بهار شما به مدت شش ماه بعد از گذراندن دوره آموزشی نیاز به مشاوره داشته باشین میتوانید تمامی سوالات خود رو مطرح کنید و بصورت رایگان مشاوره بگیرید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره جهت ثبت نام و طرح سوالات خود جهت آموزش اکستنشن مژه میتوانید به سایت beautybahar.ir مراجعه نمایید و مشاوره بگیرید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 7 اردیبهشت 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.