یونیک آپ - UNIQOP ؛ حس خوب خرید محصولات غذایی ایرانی در دل آمریکا - پارسی زی
عکس ناراحت کننده از بازیگر پیشکسوت+عکس العمل های بازیگران به فراموش شدن صدیقی

عکس ناراحت کننده از بازیگر پیشکسوت+عکس العمل های بازیگران به فراموش شدن صدیقی

عکس ناراحت کننده از بازیگر پیشکسوت در این مطلب از سایت پارسی زی به عکس ناراحت کننده از بازیگر پیشکسوت+چه بر سر او آمده است می …

آموزش رایگان ایلوستریتور در آکادمی گرافیستار

آموزش رایگان ایلوستریتور در آکادمی گرافیستار

اگر شما نویسنده هستید و دوست دارید جلد و صفحات اثر خود را خودتان طراحی کنید و یا اگر صاحب کسب و کار هستید و …

قیمت ماشین در ترکیه

قیمت ماشین در ترکیه

در این مقاله به قیمت ماشین در ترکیه می‌پردازیم تا اگر قصد مهاجرت به ترکیه دارید، در خرید خودرو به مشکل برنخورید. بعد از مهاجرت …

یونیک آپ – UNIQOP ؛ حس خوب خرید محصولات غذایی ایرانی در دل آمریکا

حامد صفری بنیان گذار استارت آپ یونیک آپ – UNIQOP فروشگاه اینترنتی محصولات ایرانی در ایالت کالیفرنیا و بنیان گذار چند کسب و کار نوپا در ایران، گفت: در هر جای دنیا که باشید استارتاپ ها با چالش های تامین منابع مالی، همکاری با نهادهای پشتیبان و همکاری بین سازمانی، دسترسی به زیرساخت فنی، مسایل فرهنگی و اجتماعی، سیاست‌گذاری در اکوسیستم استارتاپی، مسایل حقوقی و قانونی، تامین نیروی انسانی متخصص و دسترسی به بازار مواجه هستند.

وی ادامه داد: اﮐﺜﺮ اﺳﺘﺎرﺗﺎپ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ در ﮐﺸﻮرﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ راه اﻧﺪازی ﺷﺪه اﻧﺪ ﺑﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی و اﯾﺪه ﻫﺎﯾﯽ در اﯾﻦ ﺣﻮزه ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﺑﺪﯾﻬﯽ اﺳﺖ ﯾﮑﯽ از اﻟﺰاﻣﺎت ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ آﻧﻬﺎ، وﺟﻮد زﯾﺮﺳﺎﺧﺖ ﻫﺎی ﻻزم در ﺣﻮزه ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت اﺳﺖ.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی و موفقیت یک استارت آپ به نگاه اجتماعی جامعه حاضر در آن نیز بستگی دارد، اظهار داشت: با فرهنگ سازی، تولید محتوا و تبلیغات می توان نظر اجتماع را جلب کرد.

صفری که چند ماهی است در ایالت کالیفرنیا استارت آپ سوپر مارکت آنلاین ایرانی با عنوان “یونیک اپ” (UNIQOP) را راه اندازی کرده است، با بیان اینکه حتی در آمریکا که که مهد تکنولوژی است بعضا مشکلاتی داریم، گفت: درست است که در آمریکا چرخه ای ایجاد شده است که استارت آپ ها با کسب و کارهای دیگر و دولت عجین شده اند و این امر باعث می شود اقتصاد مداوم در حرکت باشد، اما هر کشوری چالشی دارد.

وی در خصوص چالشی که در فروشگاه آنلاین “یونیک اپ” (UNIQOP)   با آن روبرو است، اظهار داشت: دو طیف متفاوت از مشتری داریم، طیفی که پراکنده هستند و در شهرهای مختلف زندگی‌می کنند، خوب این طیف چون دسترسی کمتری به مواد غذایی ایرانی دارند ، ذاتا به دنبال فرصتی برای خرید اینترنتی بودند و با یک جستجوی ساده به ما دسترسی پیدا کردند، اما طیف دیگر ساکنین خود کالیفرنیا و لس آنجلس هستند و در حالت عادی دسترسی به سوپرمارکت های ایرانی واقع در شهر دارند و این‌ما هستیم که باید خودمان را به آنها معرفی کنیم و با ارائه سرویس های متنوع رضایت آنها را جلب کنیم.

 

حامد صفری، بنیان گذار این سوپر مارکت ایرانی آنلاین در آمریکا در شرح جزئیات شکل گیری این استارت آپ گفت: قطعا طمع غذا آخرین چیزی است که در میان مهاجران به فراموشی سپرده می‌شود، هدف مان از راه اندازی این فروشگاه آنلاین این شد که بهتر و بیشتر از همیشه عطر و بوی غذای ایرانی را در هر جای آمریکا بر سفره ها بیاوریم.

بنیان گذار “یونیک اپ” (UNIQOP) ادامه داد: سعی داریم همه محصولات غذایی ایرانی را یکجا جمع کنیم و با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار بدهیم به بیانی ساده تر، یک سبد بزرگ از همه مایحتاج غذای ایرانی را از همه تولید کنندگان محصولات ایرانی در آمریکا تهیه میکنیم تا در فروشگاه آنلاین برای فروش ارائه کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که نحوه ارسال محصولات فروشگاه اینترنتی “یونیک اپ” (UNIQOP) چه ویژگی خاصی دارد، گفت: یکی از مهترین ویژگی های این سوپرمارکت آنلاین، فراهم کردن امکان ارسال رایگان همه خرید ها به سراسر ایالات متحده می باشد، به زبانی ساده تر، این فروشگاه آنلاین این امکان را به شما می دهد که از هر جای آمریکا خرید مواد غذایی ایرانی خود را انجام دهید و آن را به صورت رایگان در محل خود دریافت کنید.

وی افزود: این فروشگاه اینترنتی، در آینده ای نزدیک امکان ارسال محصولات با “درون یا پهپاد” را نیز به بخش لجستیک خود اضافه خوهاد کرد و اینگونه مشتریان خیلی سریع تر به محصولی که خریداری کردند دست پیدا خواهند کرد.

وی اضافه کرد: تیم فنی حرفه ای این فروشگاه آنلاین شامل مهندسین و برنامه نویسان با تجربه و ماهری است که توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن وبسایت و اپلیکیشن های تلفن همراه یونیک آپ – UNIQOP  روانه بازار کنند.

صفری در انتها خاطرنشان شد: طراحی وب سایت این سوپر مارکت آنلاین را به گونه‌ای در آوردیم تا غیرایرانی‌ها احساس نکنند که این مغازه تنها برای یک اقلیت قومی‌ است و اینگونه کم کم فرهنگ غذایی ایرانیان به غیر ایرانیان هم معرفی می‌شود.

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.