مزایای اسلیو معده - پارسی زی
برای طلاق توافقی چه باید کرد؟

برای طلاق توافقی چه باید کرد؟

اگر شما قصد دارید برای طلاق توافقی اقدام کنید بهتر است برخی نکات را بدانید که در این مقاله به صورت کامل آن را برای …

خرید آسان و مطمئن کفش زنانه و مردانه از فروشگاه ایترنتی کفش تبریز

خرید آسان و مطمئن کفش زنانه و مردانه از فروشگاه ایترنتی کفش تبریز

خرید آسان و مطمئن کفش زنانه و مردانه از فروشگاه ایترنتی کفش تبریز در دنیای پرمشغله امروز، خرید اینترنتی به یک ضرورت تبدیل شده است. …

علائم اختصاری آزمایش خون را بشناسید

علائم اختصاری آزمایش خون را بشناسید

بسیاری از افراد بعد از انجام آزمایشات پزشکی و پس از دریافت نتایج سعی دارند که خود در منزل بخشی از آن را مطالعه کرده …

مزایای اسلیو معده

مزایای اسلیو معده باعث شده که این روش به یکی از پرطرفدارترین روش های جراحی چاقی تبدیل شود. جراحی های چاقی به خصوص در افرادی که اضافه وزن بالا داشته و با امتحان کردن روش های مختلف دیگر نتوانسته اند این اضافه وزن را جبران کنند بسیار مناسب است. مزایای اسلیو معده سلیمی علاوه بر محبوبیت این روش در بین افراد باعث شده که توسط بیشتر پزشکان نیز برای جراحی چاقی و کاهش وزن فرد پیشنهاد شود. در این مقاله در مورد اسلیو معده و مزایای اسلیو معده توضیحاتی را ارائه خواهیم داد بنابراین اگر قصد جراحی چاقی داشته و یکی از انتخاب های شما این روش است، با اطلاع از مزایای اسلیو معده می توانید از انتخاب خود مطمئن شوید.

  1. اسلیو چگونه عملی است؟
  2. مزایای اسلیو معده چیست؟
  3. چه نکاتی به نتیجه گیری بهتر از اسلیو کمک می کنند؟

اسلیو چگونه عملی است؟

چاقی یکی از معضلات بزرگ دنیای امروز است که با ماشینی شدن زندگی و افزایش رستوران ها و تمایل مردم به غذاهای فست فودی یا نیمه آماده رشد زیادی داشته است. میزان رشد چاقی امروزه بسیار خطرناک است، به خصوص که بسیاری از افرادی که به چاقی مبتلا هستند، به درصد خطرناک آن دچار بوده که این مقدار می تواند باعث مشکلات و بیماری های زیادی شود. یکی از راه های مبارزه با چاقی که فرد به شکلی ساده و در مدت زمانی کوتاه به تناسب اندام برسد جراحی چاقی که اسلیو معده یک نوع از آن است. مزایای اسلیو معده و جراحی های چاقی باعث محبوبیت این روش لاغری شده است.

عمل اسلیو معده

اسلیو معده یکی از انواع جراحی های چاقی است. در این عمل که برای افرادی با درجه چاقی خطرناک انجام می شود بخشی از معده برداشته شده و مقدار باقیمانده از آن به حدی است که فرد زودتر سیر شده و دیرتر گرسنه می شود که این فرآیند در نهایت منجر به لاغری و کاهش وزن می شود. اسلیو معده یک جراحی کم تهاجم است. در انجام این جراحی، چند برش در حد یک سانت روی شکم بیمار ایجاد می شود که از طریق آن ابزار جراحی، که لاپاراسکوپ و… هستند وارد بدن شده و فرآیند عمل را انجام می دهند. این جراحی که به شیوه لاپاراسکوپی انجام می شود بسیار کم خطر بوده و هیچگونه عوارضی ندارد که این مورد از مزایای اسلیو معده می باشد.

انواع اسلیو معده

اسلیو معده انواع مختلفی دارد. تنوع این جراحی در مقداری است که از معده فرد برداشته می شود. این میزان که به درجه چاقی فرد بستگی دارد، عمل اسلیو را به دو نوع تنگ و گشاد تقسیم بندی می کند. در نوع تنگ اسلیو معده تا ۸۰ درصد حجم معده برداشته می شود که مناسب افرادی با شاخص توده بدنی بیشتر از ۴۰ است و در نوع گشاد اسلیو معده ۶۰ درصد از حجم معده برداشته می شود که مناسب افرادی است که شاخص توده بدنی اضافه وزن آن ها بین ۳۰ تا ۴۰ باشد.

اسلیو معده عملی بدون عوارض است اما برای نتیجه گیری بهتر از آن، باید توسط پزشک مجرب انجام شود، دکتر سلیمی را می توان به عنوان یکی از جراحان خوب در زمینه عمل اسلیو معده و جراحی های چاقی معرفی کرد.

مزایای اسلیو معده چیست؟

اصلی ترین دلیل محبوبیت جراحی اسلیو معده، مزایای آن است. مزایای اسلیو معده متنوع است. آشنایی با مزایای اسلیو معده باعث می شود که افرادی که به انجام این جراحی تمایل دارند با آسودگی خاطر بیشتری به سراغ این جراحی رفته و آن را برای لاغری انتخاب کنند.

سرعت کاهش وزن

یکی از مهم ترین مزایای اسلیو معده، سرعت بالای کاهش وزن در این روش است. بعد از جراحی اسلیو معده بیشتر افراد در ۶ ماه اول تا ۵۰ درصد از وزن اضافه خود را از دست می دهند. با رعایت برخی نکات و استفاده از روش های تکمیلی مانند ورزش های سبک می توان روند کاهش وزن را سرعت بیشتری بخشید.

دوران نقاهت کوتاه

بعد از جراحی اسلیو معده نیازی به استراحت طولانی مدت نیست و بیمار می تواند بعد از چند روز به زندگی روزمره خود بپردازد. همچنین پرهیز از انجام فعالیت های سنگین نیز در این روش نهایتا تا ۱ ماه است که این مورد نیز از مزایای اسلیو معده می باشد.

جراحی ساده

جراحی اسلیو معده به روش لاپاراسکوپی انجام می شود که یک جراحی بسته، ایمن و بدون عوارض است. در این جراحی اتفاقاتی مانند خونریزی، عفونت محل زخم و… کم تر از سایر روش ها رخ می دهد که این مسئله نیز از دیگر مزایای اسلیو معده می باشد.

عدم نیاز به مراقبت به خصوص

اسلیو معده، نیازی به مراقبت به خصوص ندارد. رژیم غذایی بعد از این جراحی بسیار ساده است، برای نتیجه گیری از آن نیازی به ورزش های خاص یا مصرف داروی به خصوصی نیست. از دیگر مزایای اسلیو معده می توان به همین نکته که بعد از این عمل فرد می تواند بدون مراقبت و نکات به خصوصی به شرایط بازگردد اشاره کرد.

میزان زیاد کاهش وزن

یکی دیگر از مهم ترین مزایای اسلیو معده کاهش وزن در این روش است. بیشتر افرادی که این جراحی را انجام داده اند کاهش وزن تا ۹۰ درصد را در ۱ سال بعد از عمل، بدون فعالیت جانبی خاص تجربه کرده اند.

مزایای اسلیو معده در صورتی که توسط یک جراح حرفه ای انجام شود دو چندان می شود. به عنوان یکی از پزشکان خوب در این زمینه می توان از دکتر سلیمی نام برد.

چه نکاتی به نتیجه گیری بهتر از اسلیو کمک می کنند؟

رعایت نکات قبل و بعد از عمل می تواند به نتیجه گیری بهتر از عمل اسلیو معده و افزایش مزایای آن کمک کند. از جمله این نکات می توان به انجام کامل آزمایشات و تغییر رژیم و سبک غذایی پیش از عمل در صورت تجویز پزشک اشاره کرد. همچنین بعد از انجام جراحی نیز بهتر است تا مدتی کوتاه از یک رژیم به خصوص پیروی کرد تا معده به وضعیت جدید عادت کرده و بدن نیز میزان تامین و دریافت انرژی لازم را مطابق با حجم غذای دریافتی تنظیم کند. انجام عمل اسلیو معده توسط پزشک خوب و مجرب مانند دکتر سلیمی نیز از دیگر نکاتی است که به نتیجه گیری بهتر از این روش کمک می کند.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 6 خرداد 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.