در درب های شیشه ای از شیشه سکوریت استفاده می گردد - پارسی زی
معرفی بهترین هتل های آنتالیا در نوروز 99

معرفی بهترین هتل های آنتالیا در نوروز 99

معرفی بهترین هتل های آنتالیا در نوروز ۹۹ یکی از محبوب ترین مقاصد ما ایرانی ها برای سفر نوروزی، آنتالیا است. شهری با تاریخ کهن …

مهم‌ترین عوارض سود پرک بر سلامت انسان

مهم‌ترین عوارض سود پرک بر سلامت انسان

مهم‌ترین عوارض سود پرک بر سلامت انسان در صنایع نساجی و تولید کاغذ از مواد شیمیایی مختلفی استفاده می‌شود که سود پرک یکی از پرکاربرد …

انواع مختلف جراحی بینی

انواع مختلف جراحی بینی

انواع مختلف جراحی بینی جراحی بینی زیبایی یک اصطلاح کلی برای توصیف هر نوع جراحی پلاستیکی است که با هدف بهبود یا اصلاح ظاهر بینی …

C:\Users\ramadoor7\Desktop\مقالات رپورتاژ\عکس\shafaf-1-min.jpg

در درب های شیشه ای از شیشه سکوریت استفاده می گردد

یکی دیگر از مواردی که شیشه های سکوریت به کار برده می شوند در درب های شیشه ای می باشد و در واقع کاربردهای بسیار زیادی داشته اند و این روزها استفاده از شیشه سکوریت را در چنین مواردی به وضوح می‌توان مشاهده کرد. در بسیاری از ساختمان ها برای دربهای شیشه ای از نوع شیشه سکوریت استفاده می کنند تا علاوه بر زیبایی که به همراه دارد بلکه ایمنی را در ساختمان لحاظ کند . همچنین برای مکان هایی که به امنیت بالایی نیاز دارند نیز استفاده از شیشه سکوریت برای درب های شیشه ای توصیه می‌شود. افزون بر موارد گفته شده شیشه سکوریت در مقابل ضربه ها نیز مقاوم هستند و علاوه بر درب های شیشه‌ای، در پله‌ها، پنجره ها و… می توان از آنها استفاده نمود.

مزایای استفاده از کرکره برقی پارکینگ

یکی از مواردی که در سال‌های اخیر رواج بسیار زیادی پیدا کرده است استفاده از کرکری برقی بوده است که نسبت به درب های معمولی مزیت های فوق العاده ای دارد و وضعیت بهتری را ایجاد می کند. کرکره برقی زیبایی، امنیت و تنوع برای استفاده کنندگان به همراه دارد و به همین جهت افراد زیادی برای ساخت منازل جدید و در ساخت مجتمع ها از این ابزار رفاهی استفاده می کند. شما با استفاده از کرکره برقی در پارکینگ خود امنیت، استفاده آسان، جلوگیری از صدمات احتمالی و تنوع زیبایی را لحاظ می کنید.

C:\Users\ramadoor7\Desktop\مقالات رپورتاژ\عکس\kerkereh-1-min.jpg

چرا استفاده از شیشه حمام توصیه می شود؟

فال حافظ اینکه شما چه نوع حمامی را داشته‌اید استفاده از شیشه حمام برای شما توصیه می شود. البته امروزه به دلیل اینکه فضای مسکونی کوچک شده اند و به اصطلاح فرهنگ آپارتمان نشینی احساس می‌شود و فضای سرویس بهداشتی و روشویی با حمام تلفیق شده می تواند مشکلاتی را می تواند برای ساکنین به وجود بیاورد و همین جهت طراحان برای این که استفاده کنندگان در شرایط رفاهی راحت تری قرار بگیرند و از این محیط ها بهتر استفاده کنند از شیشه حمام که به عنوان حمام شیشه های نیز شناخته می‌شود برای چنین محیط هایی پیشنهاد می کند و شیشه حمام را در اختیار کاربران می گذارند تا بتوانند از آن استفاده کنند. شیشه حمام طبق استانداردهای جهانی ساخته می‌شود و استفاده از آن مزیت های فوق‌العاده‌ای را برای افراد به همراه دارد.

دیوار شیشه ای جذاب

اگر به دنبال این هستید که در تراس خود یک دیوار شیشه ای زیبا و جذاب را به وجود بیاورید به شما توصیه می‌کنیم حتماً به سراغ شیشه بالکن بروید. شیشه بالکن به صورت های مختلفی قابل پیاده سازی در بالکن و تراس شما می باشد. به دلیل اینکه شیشه بالکن با استفاده نمودن از یراق آلات به همدیگر متصل می گردند و در بین اجزای آن هیچ پروفیلی نشان داده نمی‌شود شما پس از نصب در این نمونه شیشه بالکن ثابت نمی توانید آن را باز و بسته کنید و معمولاً در برج های بلند و ساختمان های اداری از شیشه بالکن ثابت استفاده میشود. در واقع بیشتر از شیشه بالکن ثابت برای ارتفاعات زیاد استفاده می شود که باز شدن شیشه ممکن است برای افراد خطر آفرین باشد. پاک کردن این نمونه ها از شیشه بالکن (شیشه بالکن ثابت) از بیرون دشوار است و حتماً باید برای تمیز کردن شیشه بالکن ثابت در ارتفاعات زیاد از نیروهای متخصص استفاده گردد که در این رابطه دوره آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

C:\Users\ramadoor7\Desktop\مقالات رپورتاژ\عکس\balkon-4.jpg

چرا استفاده از پارتیشن شیشه ای یا اداری در فضاهای مختلف توصیه می شود؟

پارتیشن شیشه ای اداری یک تکنیک حرفه ای به شمار می رود که برای محیط های مختلف استفاده از آن توصیه می‌شود. پارتیشن شیشه یا اداری علاوه بر اینکه سرعت بالایی در تولید و نصب داشته اند بلکه قیمت بسیار مناسبی نیز داشته است و این موارد جزء نقاط مثبت پارتیشن شیشه ای یا اداری محسوب می شود. پارتیشن شیشه ای که در فضای داخلی ساختمان نصب می شوند باید دارای کمترین مقدار لرزش باشند تا کاربران در فاصله نزدیک از آن تردد می‌کنند احساس امنیت و راحتی را داشته باشند یا لرزش شیشه ها سبب احساس خطر در آنها نشود. از پارتیشن های شیشه ای یا اداری در دفاتر کار مخصوصاً برای اتاق کنفرانس و جلسات و اتاق مدیریت استفاده می گردد. به دلیل اینکه خصوصیت هایی مثل عایق صدا دارند و معمولاً زیبایی پارتیشن شیشه ای یا اداری مورد توجه قرار می گیرد.

انواع آینه کاری منزل

آینه کاری منزل به اشکال مختلفی اجرا می‌شود که می‌توانیم به آینه کاری هندسی، آینه کاری منزل حجمی، آینه کاری منزل آنتیک، آیینه کاری منظم، آیینه کاری کهنه کاری و آینه کاری سه بعدی و آیینه‌کاری نامتقارن اشاره کنیم. مثلاً در آینه کاری منزل به شکل سه بعدی یک شیوه چند بعدی به فضا می دهد و قطعات آینه به گونه‌ای در کنار یکدیگر روی دیوارها قرار می گیرند که بعد به دیوار می بخشند. معمولاً در فضاهای سنتی هم این نمونه از آینه کاری وجود دارد و در واقع نشان می دهد که از گذشته تاکنون به تاثیر آینه و زیبای آن به محیط اشاره شده است. آینه کاری سه بعدی با آینه کاری مدرن تلفیق گردیده و یک نمای خاص را تولید نموده است. شاید تا به حال به تغییر دکوراسیون منزل خود فکر نکرده باشید اما با آینه کاری منزل می توانید یک تغییر اساسی را ایجاد کنید.

شیشه لاکوبل و نقش آن در نما و دکوراسیون داخلی

شیشه لاکوبل به عنوان یکی از بهترین شیشه های رنگی محسوب می شود که در واقع یک شیشه صاف است و یک طرف آن رنگی بوده و به دلیل ظاهر خاصی که شیشه لاکوبل دارد در طراحی دکوراسیون های داخلی بسیار استفاده می شود. شیشه لاکوبل به دلیل اینکه دارای تنوع رنگ بسیار زیادی بوده است شما می توانید در موارد مختلف از آن استفاده کنید. شیشه لاکوبل به هر رنگی که مشتری بخواهد قابل سفارش بوده و تولید می گردد.

شیشه لاکوبل معمولاً به دو صورت شیشه پشت رنگی مات و شیشه لاکوبل پشت رنگی براق تولید می‌گردد که نور از آن رد می‌شود و ضخامت ۴ تا ۲۰ میلیمتری داشته است. از لحاظ ایمنی دارای دو سطح ایمنی بوده است؛ منظور از ایمنی بودن این است که در زمان شکسته شدن خورد نمی‌گردند و در واقع مزیت‌های بیشماری در خصوص شیشه لاکوبل وجود دارد و در دکوراسیون داخلی و نما نیز کاربرد دارد چرا که زیبایی منحصر به فردی را به فضا خواهد داد و به همین جهت افراد ترجیح می دهند به جای استفاده از روش های ساده از شیشه رنگی لاکوبل استفاده کنند و حتی در موارد کثیری دیده شده به دلیل ایمنی بالای شیشه لاکوبل در نمای ساختمان نیز استفاده می گردد.

 

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 10 خرداد 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.