معرفی برند و محصولات تجهیزات الکتریکی در نمایندگی اشنایدر - پارسی زی
بهترین نهال گردو زود بازده چه رقمی می باشد

بهترین نهال گردو زود بازده چه رقمی می باشد

بهترین نهال گردو زود بازده چه رقمی می باشد: شاید یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که از نهالستان ها پرسیده می شود؛ دانستن بهترین نهال …

علت زردی دندان‌ها چیست؟ معرفی 5 روش خانگی برای از بین بردن زردی دندان‌ها

علت زردی دندان‌ها چیست؟ معرفی 5 روش خانگی برای از بین بردن زردی دندان‌ها

علت زردی دندان‌ها چیست؟ معرفی ۵ روش خانگی برای از بین بردن زردی دندان‌ها از زمان گذشته تاکنون، لبخند زیبا و داشتن دندان‌های سفید و …

فروشگاه اینترنتی اسباب بازی پسرانه ماشین

فروشگاه اینترنتی اسباب بازی پسرانه ماشین

بسیاری از خانواده ها که به دنبال اسباب بازی برای فرزندشان هستند و در پی آن میخواهند تا بهترین فروشگاه اینترنتی را بشناسند تا خریدی …

تأمین انرژی الکتریکی ایمن در منازل، مراکز درمانی، کارخانجات و صنایع مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. پیشرفت سریع تکنولوژی در کلیه محصولات از جمله تجهیزات الکتریکی موجب آن شده که این کالاها در برندهای مختلف وارد بازار شوند. شرکت اشنایدر الکتریک چند ملیتی فرانسوی یکی از شرکت­‌های معتبر سازنده تجهیزات الکتریکی در جهان بوده که شعب و نمایندگی زیادی در بسیاری از کشورهای سراسر جهان دارد. نمایندگی اشنایدر در ایران از سال ۱۳۵۴ مسئولیت توزیع محصولات این برند معروف را برعهده گرفت. دفتر مرکزی این شرکت در شهر روی ملزمون فرانسه می­‌باشد که با بیشتر از ۲۰۰۰۰ اختراع گوناگون، طراحی و تولید تجهیزات الکترونیکی باکیفیت و ایمن را در طیف گسترده‌­ای انجام می­‌دهد. همچنین این شرکت در قاره­‎‌های مختلف جهان کارخانجاتی را راه‌­اندازی کرده که محصولات آن‌ها تحت لیسانس شرکت اصلی فرانسه و باکیفیت اول جهانی به منظور بهره‌­وری بیشتر و توزیع بالاتر محصولات تولید می­‌گردد. نمایندگی اشنایدر در ایران فروش محصولات این شرکت از قبیل محافظ جان، بی­متال، کلید هوایی، اینورتر، کلید مینیاتوری، انواع رله‌های کنترلی و… همراه با گارانتی عرضه می­‌کند.

آشنایی با نمایندگی اشنایدر

برند اشنایدر با داشتن قدمتی نزدیک به ۲۰۰ سال یکی از قدیمی­‌ترین و فعال‌ترین کمپانی‌­های جهان می‌­باشد. شروع کار این شرکت در اوایل قرن نوزدهم روی محصولاتی همچون آهن، فلز، اسلحه، ماشین­‌آلات سنگین و کشتی‌­سازی بود و در سال ۱۹۱۹ فعالیت خود را به سمت محصولاتی چون موتورهای الکتریکی، تجهیزات تابلو برق و سایر محصولات الکتریکی توسعه داد. لازم به ذکر است که شرکت اشنایدر در ایران و در شهرستان کرج کارخانه‌­ای را به منظور تولید و مونتاژ کلیدهای مینیاتوری تیپ C60N از ۲ تا ۶۳ آمپر را در سال ۱۳۷۹ احداث کرده و محصولات آن را از طریق مراکز فروش به دست مصرف­‌کنندگان در سراسر ایران می­‌رساند. نمایندگی اشنایدر با پخش کردن محصولاتی چون انواع سنسور، انواع تایمر، انواع کنترل راه دور، انواع فیوزهای مینیاتوری تک‌فاز و سه­‌فاز در تمامی رنج­‌ها، انواع کلید دوطرفه برق شهر ژنراتور تا ۶۳۰ آمپر و… به فروشگاه­‌ها و مراکز فروش یا مصرف‌کنندگان این گونه محصولات، امکان دسترسی راحت، سریع و با قیمتی مناسب را برای آن‌ها فراهم کرده‌­اند. نکته­‌ای که باید متذکر شویم این است که همه قطعات برند اشنایدر توسط یک کشور تولید نمی‌­شود؛ اما جای نگرانی وجود ندارد تنها کافیست که هلوگرام و گارانتی داشته باشد.

نمایندگی اشنایدر الکتریک

تمامی کارخانجات و صنایع کوچک و بزرگ با نیروی برق قادر به فعالیت و تولید کردن می‌­باشند. از این­‌رو یکی از دغدغه‌­های فکری صاحبان این کسب و کار تأمین امنیت، کاهش مصرف برق و هزینه­‌های ناشی از آن می‌­باشد. استفاده از تجهیزات برقی عرضه شده توسط نمایندگی اشنایدر در مراکزی مانند بیمارستان‌­ها، کارخانجات، مخابرات، صنایع مواد غذایی و دارویی، هتل­‌ها، مراکز اطلاعاتی، فرودگاه‌ها و… باعث کاهش مصرف برق تا حد زیادی شده و مهم­تر از آن، ایمنی زیادی در این مراکز برای کارکنان و حفاظت از تجهیزات به کار رفته در آنجا فراهم آورده است. از جمله محصولاتی که توسط نمایندگی اشنایدر الکتریک برای ایمنی افراد در برابر برق گرفتگی ارائه می­‌گردد تابلو برق صنعتی می­‌باشد. این وسیله در دو نوع فضای باز و داخلی بوده و دارای قطعاتی مانند کنتاکتور، بی­متال، رله، کلید، وسایل اندازه‌­گیری، ترانس جریان یا ولتاژ، محفظه تابلو، فیوز، سافت استارتر و… می‌­باشد.

محصولات اشنایدر الکتریک

محصولات شرکت اشنایدر الکتریک را می‌­توان به دسته‌­هایی مانند کسب و کارهای کوچک و مسکونی، انرژی خورشیدی و ذخیره انرژی، دسترسی به انرژی، اتوماسیون صنعتی و کنترل، اتوماسیون ساختمان و سیستم‌­های کنترل، محصولات ولتاژ پایین، توزیع ولتاژ متوسط و اتوماسیون شبکه، قدرت بحرانی و خنک­‌کننده و رک­‌ها تقسیم کرد. وجود نمایندگی اشنایدر در ایران بسیار حائز اهمیت می­‌باشد زیرا تولیدات این شرکت از نظر کیفیت و تنوع محصولات در جایگاه بالایی است و یکی از پیشگامان صنعت برق با بهره‌­گیری از نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته و استاندارد می­‌باشد. اما چرا خرید از نمایندگی اشنایدر را توصیه می­‌کنیم؟ همان طور که اشاره کردیم محصولات شرکت اشنایدر بسیار باکیفیت بوده و به همین دلیل از فروش خوبی برخوردار است. از این‌­رو برخی سودجویان توانسته‌­اند با سواستفاده از نام این برند برخی از اقلام تقلبی خود مانند کابل­‌های تقلبی شبکه را وارد بازار کنند و عده­‌ای بدون اطلاع از این محصول خریداری نموده­‌اند که بطور حتم چون از کیفیت خوبی برخوردار نمی­‌باشند ممکن است خسارات زیادی را برای فرد بوجود بیاورند.

خرید از نمایندگی اشنایدر از سوی مصرف­‌کننده باعث می‌­شود تا شخص به محصولات اورجینال و باکیفیت اصلی دست یابد و علاوه بر آن از لحاظ اقتصادی مقرون به ­صرفه و از لحاظ امنیتی به نفع خریدار است. همچنین در زمان خرید از نمایندگی اشنایدر شما می‌­توانید از طریق جستجو در سایت نمایندگی با تمامی محصولات ارائه شده همراه با توضیحات جانبی آشنا شوید. باید بدانید که نمایندگی اشنایدر به منظور احترام به حقوق مشتری و برای ایجاد اطمینان مصرف‌­کنندگان از کیفیت و اصل بودن محصولات بر روی قطعات خود هلوگرام اشنایدر الکتریک را نصب کرده است. زمانی که شما هلوگرام را به اندازه ۹۰ درجه می­‌چرخانید بین پس‌­زمینه و کلمه ایران تغییر رنگ ایجاد می­‌شود و وقتی که آن را به سمت بالا یا پایین تکان می­‌دهید انعکاس و تغییر رنگ در یک زاویه بسیار باز می‌­بینید. همچنین محصولاتی را که از نمایندگی اشنایدر می­‌خرید شامل گارانتی و خدمات پس از فروش می­‌باشد.

چگونه با نمایندگی اشنایدر الکتریک ارتباط برقرار کنیم؟

شرکت فنی و مهندسی صنعت روز در تهران دارای نمایندگی اشنایدر و واردکننده مستقیم محصولات برند اشنایدر الکتریک به صورت اصل و اورجینال در زمینه تجهیزات برقی می‌­باشد. از این­‌رو کامل‌­ترین محصولات این کمپانی را در مجموعه خود دارد شما در هر کجای کشور که باشید می‌­توانید با مراجعه به سایت https://sanatrooz.com و ضمن مشاهده تمامی محصولات، کالای مورد نظر خود را از طریق تماس تلفنی سفارش دهید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره می‌­توانید از مهندسین حرفه­‌ای و باانگیزه این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته خدمات مشاوره دریافت نمایید. با خرید بدون واسطه از نمایندگی اشنایدر فروشگاه صنعت روز تا حد زیادی جلوی هزینه‌­های اضافی را بگیرید. فروشگاه صنعت روز با اتکا به تبحر و تجربه فنی و بازرگانی کارشناسان خود و با هدف جلب رضایت مشتری شرایطی را فراهم کرده است که تا مصرف‌­کنندگان  و صاحبان صنایع و کارخانجات مانند شرکت توزیع برق نیروی برق، شرکت ملی گاز، صنایع الکترونیک ایران و… به راحتی بتوانند محصولات درجه یک و باکیفیت را خریداری کنند و موجبات ایمنی را برای افراد و محل زندگی یا کار خود را فراهم کنند.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 24 تیر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.