ساخت یک تجارت خانه - پارسی زی
نکاتی که باید هنگام خرید دستگیره کابینت، ریل کابینت و سایر تجهیزات کابینت باید رعایت کنید

نکاتی که باید هنگام خرید دستگیره کابینت، ریل کابینت و سایر تجهیزات کابینت باید رعایت کنید

نکاتی که باید هنگام خرید دستگیره کابینت، ریل کابینت و سایر تجهیزات کابینت باید رعایت کنید کابینت یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین عناصر خانه و …

اجاره ماشین در تهران فرودگاه امام خمینی و اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد

اجاره ماشین در تهران فرودگاه امام خمینی و اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد

اجاره ماشین در تهران فرودگاه امام خمینی و اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد تهران به عنوان پایتخت کشور؛ یکی از شهرهای جذاب و دیدنی ایران …

با همه مزایای تمرین در خانه آشنا شوید

با همه مزایای تمرین در خانه آشنا شوید

بسیاری از افرادی که در جیمیتو و شبکه‌های اجتماعی با ما صحبت می‌کنند به دنبال راهی برای کمک به پدر و مادر خود هستند تا بدن سالم …

ساخت یک تجارت خانه

خلاقیت، نبوغ و ایده پردازی از بزرگ ترین نعمت و امتیازهای بشراست.
انسان با استفاده از این ودیعه الهی و فکر کردن به آرزوها و خواستن زندگی بهتر، انسان را در مسیر موفقیت و پیروزی قرار داده و از عصر حجر به عصر تکنولوژی رسیده است.

امروزه با گسترش تکنولوژی بسیاری از شاخه ها رشد بسزایی کرده اند و شاخه های فراوانی از مسیرها در جلو راه انسان قرار دارد.
اگر بدون مشورت وارد مسیری شویم شکست سخت و جبران ناپذیر خواهد بود.
بنابراین دانستن این موضوع که آیا فکر و ایده پردازی ما اساسا صحیح است، یا قبلا ایجاد نشده و یا چکار کنیم تا مسیری ساده تر و نزدیک تر را انتخاب کنیم بسیار با اهمیت است.

یکی از اصلی ترین راه های رسیدن به هر هدفی این است که آن را به هدف های کوچکتر تقسیم کنیم و سپس تک به تک به تمامی آن هدف ها دست پیدا کنیم تا در نهایت آن هدف بزرگ برای ما تحقق شود.

سپس ابزارهای لازم جهت رسیدن به این اهداف را فراهم نماییم.

از قدرتمند ترین ابزارها در ایجاد کسب و کارها، ثبت شرکت و ثبت برند است که بهتر است پیش از اقدام برای ثبت، با آگاهی از تمام جنبه‌های قانونی و شرایط ثبت و یا عدم ثبت، هدف خود را از ثبت رسمی شرکت مشخص کنید.
در ادامه در مورد آنها توضیحاتی ارائه مینماییم.

ثبت شرکت

انجام فعالیت‌ به صورت گروهی یکی از منطقی‌ترین و موفق‌ترین روش‌هایی‌ست که در تمام دنیا اجرا می شود.
این گونه فعالیت‌ها، ذاتا تجاری هستند و موضوعات فراوانی را در برمی‌گیرند. برای آغاز فعالیت تجاری، می‌توان از قالب شرکت استفاده کرد که علاوه بر امکان فعالیت تجاری به صورت گروهی، مزایای زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. مزایای قانونی که می‌تواند انجام فعالیت شما را تسهیل نماید. برای بهره‌مندی از این فواید و انجام کار قانونی در قالب شرکت‌های تجاری مستلزم ثبت شرکت هستید که این امر بر اساس قانون تجارت صورت می‌گیرد.
باید بدانید که شرکت های تجاری به تنهایی شخصیت دارد و از آن به عنوان شخص حقوقی یاد می شود. البته این شخص را مجموعه قوانینی در بر میگرد و بهتر است قبل از ثبت شرکت با مشاورین خبره صحبت نمایید تا از تمام جزئیات آن آگاه شوید.

ثبت برند

امروزه بیشتر کسب و کارهای مطرح دنیا با برند شناخته می شوند به عبارتی هرآنچه از موفقیت یا ضررکسب کنید در برند نمایان خواهد شد. به همین دلیل ارزش ثبت برند بسیار قابل توجه است. علاوه بر این علامت تجاری زمانی اهمیت خود را نشان می دهد که تمایز از رقبا  در حوزه تجارت در دستورکار قرار داشته باشد. اگر برندی وجود نداشت و هر شخص کالا و خدمات خود را بی هیچ نشانی وارد بازار می کرد، در این صورت چگونه ارزش و کیفیت آن برای مشتریان و کاربران قابل تشخیص می بود؟

از سوی دیگر با کار خوب بر روی برند خدمات و کالا های مابیشتر شناخته می شوند که این موجب افزایش سود آوری خواهد شد.

اخذ کارت بازرگانی

کارت بازرگانی مجوزی است که به اشخاص دارنده ی آن اعم از شخص حقیقی یا شخص حقوقی داده می شود که به امر تجارت (صادرات و واردات) در سطح بین المللی است بپردازند.
براساس قوانین و مقرراتی که در حال حاضر در دست اجراست و تمامی کارت های بازرگانی طبق این قوانین و مقررات صادر می شوند، افراد با مدرک لیسانس و یا دیپلم با سابقه کار و دارا بودن پروانه بهره برداری می توانند کارت بازرگانی دریافت نمایند که اعتبار آن از تاریخ صدور یکسال می باشد.
تمدید کارت بازرگانی نیز با ارائه مدارک لازم انجام می گیرد. البته مدت زمان اعتبار کارت بازرگانی برای شرکتهای تولیدی ها بین یک تا پنج سال می باشد.

نتیجه گیری
با برنامه ریزی دقیق و گام به گام می توان به قله های موفقیت رسید. کافیست وسایل لازم در این مسیر را فراهم نمایید.

ثبت نیلگون با مشاورین با تجربه از ابتدا تا پایان مسیر با شما خواهد بود تا ایده و رویا شما به ظهور و اجرا برسد.

ثبت نیلگون، راه آسان آینده

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 11 مرداد 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.