شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن - پارسی زی
چطور می توان در طرح توانمند سازی ارتش ثبت نام نمود؟

چطور می توان در طرح توانمند سازی ارتش ثبت نام نمود؟

چطور می توان در طرح توانمند سازی ارتش ثبت نام نمود؟ طرح توانمند سازی ارتش از طرح هایی است که فرصت خرید و سرمایه گذاری …

ارزانترین کشور برای سفر مجردی و خانوادگی کجاست؟

ارزانترین کشور برای سفر مجردی و خانوادگی کجاست؟

ارزانترین کشور برای سفر معمولا یک دغدغه برای خانواده‌ ها و افراد مجرد است که قصد دارند تعطیلات عالی را برای خود برنامه ریزی کنند. از …

کمد ها را اینگونه چیدمان نکنید

کمد ها را اینگونه چیدمان نکنید

کمد ها را اینگونه چیدمان نکنید برای داشتن کمد مناسب وخاص بایستی موارد مختلفی را درنظر بگیرید. شما میتوانید با کمی اطلاعات دراین خصوص علاوه …

فروش اقساطی چیست

خرید اقساطی لوازم خانگی واژه‌ای است که امروزه در بسیاری از فروشگاه‌های واقعی و مجازی به چشم می‌خورد. امروزه قیمت لوازم خانگی نسبت به گذشته بسیار بالا رفته است و شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که پشت ویترین مغازه‌ای تلویزیون، ماشین ظرفشویی، لباسشویی و یا هر کالای دیگری را دیده و پسندیده‌اید ولی به دلیل نداشتن بودجه کافی از خرید آن منصرف شده باشید.

آیا به خوبی با مفهوم لوازم خانگی اقساطی آشنا هستید و می‌دانید که فروش اقساطی چیست ؟ فروش اقساطی لوازم خانگی امکان خرید اجناسی را به شما می‌دهد که در حالت عادی خرید آنها برای شما کاری سخت و یا حتی غیر ممکن است. در واقع دیگر نیازی نیست که برای تحویل کالا تمامی بهای آن را به صورت یکجا پرداخت کنید بلکه با پرداخت بخشی از بهای کالا، آن را تحویل گرفته و مابقی هزینه خرید خود را در بازه زمانی مشخصی به صورت ماهیانه پرداخت می‌کنید. در نتیجه به یکباره متحمل پرداخت هزینه‌های بالای خرید نخواهید شد.

امروزه فروشگاه‌های زیادی در نقاط مختلف ایران وجود دارند که امکان خرید اقساطی لوازم خانگی در اصفهان، خرید لوازم خانگی اقساطی در کرمانشاه، خرید لوازم خانگی اقساطی تبریز، خرید لوازم خانگی اقساطی در مشهد و دیگر شهرها را فراهم کرده‌اند. خانواده‌های ایرانی با توان‌های مالی متفاوت هر آنچه را که برای منزل و جهیزیه خود نیاز دارند را از طریق این مکان‌ها می‌توانند به صورت اقساطی تهیه و خریداری کنند.

خرید اقساطی لوازم خانگی در حال حاضر فقط به شیوه‌ی سنتی و مراجعه به مکان‌های فیزیکی ختم نمی‌شود بلکه با پیشرفت تکنولوژی تعداد زیادی از کانال لوازم خانگی قسطی در بستر شبکه‌های مجازی و یا فروشگاه لوازم خانگی اینترنتی در زمینه فروش اقساطی کالاهای مختلفی فعالیت دارند.

فروشگاه اینترنتی سل یکی از فروشگاه‌های معتبری است که حجم وسیعی از انواع لوازم خانگی را به صورت قسطی عرضه می‌دارد. با فروشگاه سل هیچ محدودیتی در انتخاب محصولات و برند ندارید و هر کالایی که به آن نیاز دارید را از آن قسطی خریداری کنید.

شرایط خرید قسطی

شرایط خرید قسطی در فروشگاه‌های گوناگون، متفاوت است و هر یک شرایط خاصی را برای خرید لوازم خانگی اقساطی در نظر گرفته‌اند که در ادامه به برخی از این شرایط اشاره می‌کنیم.

  1. دریافت پیش پرداخت: اکثر فروشگاه‌ها مبلغی از هزینه کالا را قبل تحویل آن، از مشتریان دریافت می‌کنند که این میزان پیش پرداخت در فروشگاه‌های گوناگون متغیر است.
  2. تعداد اقساط: در هر فروشگاهی تعداد اقساط متفاوت است برای مثال در یک فروشگاه، تلویزیون با اقساطی ۲۴ ماهه به فروش می‌رسد و در فروشگاهی دیگر همان محصول را با اقساط ۱۸ ماهه به فروش می‌رساند.
  3. دریافت چک و سفته: بسیاری از فروشندگان دریافت چک و سفته را جزو شرایط خرید اقساطی قرار داده‌اند تا از این طریق مطمئن شوند که شما پرداخت اقساط را به موقع انجام می‌دهید. در صورتی که شما پرداخت‌ها را به تعویق بیاندازید فروشنده از طریق چک و سفته شما، به صورت قانونی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.
  4. معرفی ضامن معتبر: در برخی از طرح‌های اقساطی لوازم خانگی نیاز به معرفی یک و یا دو ضامن معتبر است اگر به هر دلیلی نتوانستید اقساط را پرداخت کنید ضامنی که معرفی کرده‌اید باید به جای شما آن را پرداخت کند.
  5. میزان بهره: شیوه فروش اقساطی به دو صورت کلی فروش اقساطی لوازم خانگی بدون بهره و یا با بهره صورت می‌گیرد. برخی از فروشگاه‌ها مبلغ کالا را به اضافه درصد سودی به صورت ماهیانه از خریدار دریافت می‌کنند که به آن بهره می‌گویند که این میزان بهره نیز در فروشگاه‌های گوناگون، متفاوت است.

فروشگاه لوازم خانگی اینترنتی سل جهت آسایش هر چه بیشتر مشتریان عزیز فرآیند فروش اقساطی لوازم خانگی را با شرایطی کاملا منصفانه و ایده‌آل انجام می‌دهد.

فروش اقساطی جهیزیه

قیمت لوازم خانگی به صورت سرسام آوری در حال افزایش است و همین موضوع سبب شده تا تمامی زوج‌های جوان امکان خرید نقدی لوازم خانگی مورد نیاز برای شروع زندگی خود را نداشته باشند. با این اوضاع کنونی بیشتر از سابق تازه عروسان به دنبال جهیزیه اقساطی اصفهان، جهیزیه اقساطی در مشهد، فروش اقساطی جهیزیه در کرج و دیگر شهرها هستند که یافتن این مکان‌ها بی‌شک زمان‌بر است. از طرفی ممکن است فروشگاهی که پیدا کردید تنها در زمینه فروش اقساطی برند خاصی مشغول به فعالیت باشد و یا تنوع محصولاتش کم باشد و یا شاید شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی در آن فروشگاه با شرایط شما همخوانی نداشته باشد.

برای فرار از تمامی این مشکلات و رهایی از آنها فروشگاه اینترنتی سل یکی از بهترین راه حل‌ها می‌تواند باشد. فروشگاه اینترنتی سل در زمینه فروش اقساطی جهیزیه نیز فعالیت دارد و برای آسان کردن امر خیر ازدواج گام موثری برداشته باشد. از طریق یک گوشی و یا کامپیوتر متصل به اینترنت به فروشگاه سل در هر زمان و مکانی که هستید متصل شده و به حجم وسیعی از انواع لوازم خانگی از برندهای ایرانی و خارجی دسترسی داشته و هر آنچه را که برای شروع زندگی خود نیاز دارید را قسطی خریداری کنید.

قیمت ماشین لباسشویی، قیمت یخچال فریزر، قیمت تلویزیون و … در برندهای ایرانی در مقایسه با قیمت کالاهای خارجی کمتر است و بسیاری از تازه عروسان به این فکر هستند که به سراغ خرید نقدی برندهای ایرانی بروند ولی متاسفانه با افزایش قیمت کالاهای ایرانی نظیر قیمت محصولات اسنوا در سال ۹۹ و سال جاری روبه‌رو بوده‌ایم. اسنوا برندی است که بی شک تبلیغات محصولات آن را از رسانه‌ها دیده‌اید و از نظر کیفت و کارایی نیز در سطح قابل قبولی هستند.

اگر نمی‌دانید کارخانه اسنوا کجاست و اطلاعات کافی در رابطه با برند اسنوا ندارید به توضیح مختصری در رابطه با آن پرداخته‌ایم. شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان مکانی است که کارخانه لوازم خانگی اسنوا در آن قرار دارد. کارخانه اسنوا اصفهان با در نظر گرفتن نیازها و سلایق متفاوت افراد جامعه محصولات بسیار متنوعی از جمله یخچال فریزر، لباسشویی، تلویزیون و … را طراحی و به بازار فروش عرضه می‌کند که با دانلود کاتالوگ محصولات اسنوا از سایت رسمی اسنوا می‌توانید با ویژگی و مشخصات انواع تولیدات این برند به خوبی آشنا شوید. محصولات اسنوا از نظر طراحی ظاهری و کیفیت همواره موجب رضایت مصرف کنندگان بوده‌اند. جهت خرید فیزیکی آنها بهتر است به نمایندگی فروش اسنوا در تهران و شهر محل زندگی خود و جهت خرید اینترنتی به فروشگاه آنلاین سل مراجعه کنید.

اگر علاقه به داشتن محصولات برند اسنوا در جهیزیه خود هستید ولی از نظر مالی در وضعیت مناسبی قرار ندارید پس بهتر است به سراغ خرید جهیزیه اقساطی اسنوا از فروشگاه اینترنتی سل بروید. در سل امکان خرید یخچال فریزر اسنوا اقساطی، خرید ماشین ظرفشویی اسنوا قسطی، خرید تلویزیون اسنوا قسطی و دیگر تولیدات این برند برای تمامی اقشار جامعه در نقاط مختلف ایران فراهم شده است. بنابراین با فروشگاه اینترنتی سل دیگر نیازی به صرف انرژی، زمان و هزینه‌های اضافه جهت یافتن مکان‌هایی نیست که در زمینه فروش اقساطی اسنوا در همدان، فروش اقساطی اسنوا در اصفهان، شیراز، کرج و دیگر نقاط کشور به صورت حضوری فعال هستند.

نحوه فروش اقساطی

همانطور که گفتیم فروشگاه‌های مختلف از نظر شرایط و نحوه فروش اقساطی لوازم خانگی با یکدیگر متفاوت هستند و فروشگاهی را می‌توان برای خرید اقساطی لوازم خانگی مناسب دانست که روش‌های متنوعی را برای این منظور داشته باشد تا اکثر خانواده‌های ایرانی با شرایط متفاوت بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

فروشگاه اینترنتی سل یکی از فروشگاه‌هایی است که امکان خرید اقساطی لوازم خانگی دوو، جی پلاس، اسنوا و دیگر برندهای ایرانی و خارجی را با روش‌های گوناگونی از جمله خرید اقساطی با ضامن، بدون چک، با چک و … را برای تمامی افراد فراهم نموده است. در نتیجه شما می‌توانید بهترین روش خرید اقساطی که متناسب با شرایط‌تان است را انتخاب کنید. جهت آگاهی از شرایط و نحوه فروش اقساطی لوازم خانگی در سل با کارشناسان فروش سایت سل تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را به شما بدهند.

لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی

در روش خرید لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی نیازی به معرفی ضامن و یا ارائه چک و سفته نیست این روش برای افرادی که دارای فیش حقوقی هستند روش مناسبی است.

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

یکی از شرایطی که اکثر فروشگاه‌ها جهت خرید اقساطی مشتریان در نظر می‌گیرند معرفی یک یا دو ضامن معتبر است و بیشتر افراد به دلیل نداشتن ضامن به مشکل بر می‌خورند. فروشگاه اینترنتی سل با فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن فرصتی را فراهم کرده است تا این دسته از افراد دغدغه یافتن ضامن را نداشته باشند و بتواند اجناس مورد نیاز خود را قسطی خریداری کنند.

لوازم خانگی اقساطی بدون چک

بسیاری از افراد به دلیل نداشتن دسته چک به دنبال فروشگاه‌هایی هستند که در زمینه فروش اقساطی لوازم خانگی بدون چک در شیراز، رشت، کرج، تهران و … فعالیت داشته باشند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید تنها کافی است به فروشگاه سل مراجعه کنید و خرید لوازم خانگی اقساطی بدون چک را انجام دهید.

خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان

خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان در فروشگاه اینترنتی سل به گونه‌ای است که کاملا متناسب با شرایط بازنشستگان عزیز است. در طرح خرید اقساطی اسنوا بازنشستگان و دیگر برندها شما به طیف گسترده‌ای از محصولات گوناگون دسترسی دارید و هر آنچه را که برای منزل و یا جهیزیه فرزندانتان نیاز دارید را از سل قسطی خریداری کنید.

جهت دریافت اطلاعات و راهنمایی‌های لازم در خصوص شرایط فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان و دیگر برندها تنها کافی است با کارشناسان فروش سایت سل تماس بگیرید.

خرید اقساطی لوازم خانگی با چک

خرید اقساطی لوازم خانگی با چک مناسب برای افرادی است که تمایل دارند از چک معتبر جهت ضمانت اعتبار خرید اقساطی لوازم خانگی استفاده کنند.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 13 شهریور 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.