سورن گالری، مرکز فروش ساعت های غول پیکر اینویکتا

سورن گالری، مرکز فروش ساعت های غول پیکر اینویکتا

  ساعت اینویکتا یکی از برندهای معروف ساعت مچی در جهان است که طرفداران بسیاری دارد. ساعت مچی مردانه اینویکتا و ساعت زنانه اینویکتا در کشور ما …

معرفی مرکز تهیه کود و سموم کشاورزی

معرفی مرکز تهیه کود و سموم کشاورزی

در بسیاری از کشورهای جهان به ویژه کشورهای توسعه نیافته، حدود یک سوم از محصولات در حین داشت و برداشت به دلیل وجود آفات فراوان …

دانستنی های جالب در مورد فال و طالع بینی

دانستنی های جالب در مورد فال و طالع بینی

دانستنی های جالب در مورد فال و طالع بینی احتمالاً می دانید که نشانه و علامت زودیاک شما چیست و این نشانه می تواند در …

عمده فروشی آنلاین به سبک سندبادسل

شیوع کرونا طی ۲ سال گذشته به بسیاری از کسب‌وکارها لطمه زد. اما از طرف دیگر باعث رونق برخی دیگر از کسب‌وکارها که اغلب وابسته به فضای مجازی بودند، نیز شد. این موضوع نه‌تنها در رابطه با خریدهای انفرادی و تک؛ بلکه در رابطه با خریدهای عمده نیز صادق است. به نظر شما خرید عمده به‌صورت آنلاین  راهی است که به موفقیت ختم شود؟

عمده‌فروشان آنلاین محصولات خود را با نرخ تخفیفی به فروش می‌رسانند و این به دلیل کاهش هزینه‌های سربار مانند اجاره و ساختمان‌های فیزیکی است. بنابراین این نوع عمده‌فروشان، می‌توانند درصد کمی به قیمت خریداری‌شده خود اضافه کنند. این در حالی است که حاشیه سودشان نیز محفوظ است.

پیش‌بینی‌شده است تا سال ۲۰۲۲، درآمد تجارت الکترونیکی ایالات‌متحده بالغ‌بر ۶۳۸ میلیارد دلار و حتی فراتر رود.

 

ظهور بازارهای تجارت الکترونیکی

از اواسط دهه ۱۹۹۰ با راه‌اندازی غول‌هایی مانند آمازون و علی‌بابا بازارهای تجارت الکترونیک آغاز به‌کار کرده و در سراسر دنیا توسعه پیدا کردند. امروزه همه این بازارها را به خوبی می‌شناسند و این بازارها به محلی امن برای مقایسه و خریدوفروش آنلاین تبدیل‌شده‌اند که هرسال حجم عظیمی مبادلات در این بسترها انجام می‌گیرد.

در این روش عمده‌فروشی ها با راه‌اندازی پلتفرم‌های آنلاین رابط بین تأمین کننده‌ها و خرده‌فروش‌ها را تسهیل می‌کنند. علاوه بر این اموری مانند کنترل موجودی انبار، تحویل به‌موقع کالا و غیره را  ارتقا بخشیدند. بااین‌وجود این سیستم همچنان نیازهای این صنعت را برآورده نکرده و خلاءهای زیادی مانند  عدم دسترسی به تأمین کنندگان یا خرده‌فروشان مختلف و غیره دارد.

 

 

عمده فروشی آنلاین، رویکردی سیستماتیک و استراتژیک برای راه اندازی یک عمده فروشی از طریق نرم افزار تحت وب یا ابری است که به آن تجارت الکترونیک عمده فروشی نیز می گویند.

ظهور بازارهای تجارت الکترونیکی

عمده‌فروشی در عصر فناوری

عمده‌فروش‌ها سالیان سال است که واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان شده و صنعتی را بنام واسطه‌گری به وجود آورده‌اند. آنها اغلب از تولیدکننده تعداد زیادی از یک جنس یا کالا را باقیمت پایین از تولیدکنندگان خریداری کرده و سپس با نرخ بالاتری به مصرف‌کنندگان می‌فروشند. اما امروزه این فعالیت به لطف فناوری و اینترنت توسعه پیداکرده و فروشگاه‌های اینترنتی، به عمده‌فروشی و خرده‌فروشی‌های سنتی شکل و شمایل جدید داده‌اند.

چرا عمده‌فروش‌ها شروع به فروش مستقیم کردند؟

در عمده‌فروش سنتی، تولیدکنندگان اغلب به دلیل سرمایه‌گذاری که کرده‌اند، به‌ناچار تابع دیگر عمده‌فروش‌ها بوده و گاهی به سود اندک قانع هستند. اما امروزه با استفاده از ظرفیت اینترنت، تولیدکننده می‌تواند با مردم ارتباط مستقیم برقرار کرده و نیاز به‌واسطه نداشته باشد.

عمده‌فروش‌ها در  روش سنتی برای عرضه هر محصولی به بازار، تنها به اعتبار و خوش‌نامیِ خرده‌فروش‌ها توجه داشتند؛ اما امروزه به لطف فناوری اطلاعات، سایت‌های خرید مجازی (دیجی‌کالا، خانومی، اتما و …)، نه‌تنها تولیدکننده بلکه مصرف‌کننده نیز گزینه‌های بسیاری برای بررسی و انتخاب دارند. آنها می‌توانند کالای موردنیاز خود را از بین چندین محصول عرضه‌شده برگزیند.

.

این صنعت برای عمده‌فروش‌ها تغییرات بی‌شماری را به همراه داشته است. اما این بدان معنا نیست که آنها از کار بی‌کار خواهند شد، بلکه باید خود را با این محیط جدید منطبق کنند. در ادامه به برخی دلایل برای ورود به فروش عمده به‌صورت آنلاین اشاره می کنیم.

عمده‌فروش‌ها شروع به فروش مستقیم کردند

جذب مشتری آنلاین

خرده‌فروش‌ها می‌دانند فروش آنلاین، به دلیل در دسترس بودن محصول، چه اهمیتی برای خریدار و مصرف‌کننده دارد. بسیاری از فروشندگان آنلاین، کالاهای خود را در فروشگاه‌های آنلاین مانند آمازون و در ایران مانند دیجی‌کالا عرضه می‌کنند. در این فروشگاه‌ها، مشتری محصول را انتخاب و هزینه را به‌صورت آنلاین پرداخت می‌کند. در این میان بستر ارائه‌دهنده خدمات فروش (مانند دیجی کالا) کارمزدی را از هر فروش دریافت می‌کند.

 

نحوه پرداخت

امروزه بیشتر پرداخت‌ها با کارت های اعتباری انجام می شود. اما برای فروش راحت‌تر در فروشگاه بایستی دستگاه پوز وجود داشته باشد. در فروشگاه های آنلاین نیز درگاه‌های ایمن پرداخت مانند پی پینگ، زرین پال و … ضروری است. برای استفاده از این درگاه‌های پرداخت باید مناسب ترین را بر اساس نوع فعالیت و میزان تراکنش روزانه انتخاب نمود.

خدمات پس از فروش

صرف‌نظر از نوع فروش شما (سنتی و آنلاین) یکی از اصول موفقیت در خریدوفروش عمده حمایت‌های پس از فروش است. مشتری همواره دنبال فروشنده منصف است که پس از خرید نیز از او حمایت کند. فروشندگان کوچک می‌توانند مشکلات و شکایات مشتری را به‌صورت شخصی از طریق ایمیل، تماس تلفنی و… پیگیری کنند.

مزایای خرید عمده به‌صورت آنلاین

با ورود تجارت الکترونیک (e-commerce)، به دنیای تجارت، روش‌های خریدوفروش مردم بسیار تغییر کرده است. به نظر می‌رسد تجارت همراه (m-commerce) که زیرمجموعه تجارت الکترونیک است، هم‌اکنون در اکثر شهرها حتی شهرهای رده‌ی ۲ و ۳ نیز که مردم از طریق موبایل به اینترنت دسترسی دارند، رواج دارد. بنابراین، زمان مناسبی است تا صاحبان کارخانه‌ها و تولیدکنندگان در ایران به خریدوفروش عمده آنلاین روی‌آورند.

 

خرید عمده به‌صورت آنلاین

مزایای عمده‌فروشی آنلاین چیست؟

  • دسترسی به مخاطبان بیشتر در سرتاسر کشور

عمده‌فروش ها با مشتریان بیشتر و حتی میلیونی ارتباط دارند.

  • امنیت پرداخت در هر معامله

عمده‌فروشی های آنلاین ساده‌ترین و سریع‌ترین تبادلات تجاری را دارند

  • توسعه به شیوه‌ای مقرون‌به‌صرفه

به‌راحتی کارشان توسعه پیدا می‌کند

  • عدم نیاز به دانش فنی

نیاز به حداقل دانش فنی دارد و در صورت نیاز دریافت کمک از متخصصان حوزه تجارت الکترونیک.

چگونه بهترین خرید عمده را داشته باشیم

به تصور برخی، فروش محصولات با تخفیف با سود مناسبی همراه نیست. اما در عصر تکنولوژی و اینترنت، عمده‌فروشی‌های آنلاین تحت هر شرایطی سود می‌کنند؛ مشروط بر اینکه با اصول آن آشنا باشند. این اصول بدین شرح هستند:

  • رقبا را بررسی کنید
  • در نمایشگاه‌های تجاری شرکت کنید
  • عمده‌فروش‌های دیگر را بررسی کنید
  • لاین شیت (لیست کالاها) عمده‌فروشی‌های آنلاین را تهیه کنید
  • ترجیحاً از تولیدکننده یا واردکننده خرید کنید
  • از حراجی‌ها خرید کنید
  • از اپلیکیشن های مرتبط باکار خود بهره ببرید

پیشنهاد ما برای شروع فعالیت عمده‌فروشی در بازار دیجیتال، استفاده از سایت سندبادسل است، حالا تفاوت سندبادسل  www.sandbadcell.com به نسبت دیگر سایت‌های خریدوفروش عمده در بازار آنلاین چیست، ما به این سؤالات شما جواب داده‌ایم:

چرا باید در سندبادسل فعالیت و ثبت‌نام کنم؟

سندبادسل www.sandbadcell.co محل تجمع تجار، تأمین‌کنندگان و تولیدکنندگان و خریداران است. محصولات شما به‌سادگی و رایگان در سندبادسل دیده می‌شود و بازاری به وسعت ایران خواهید داشت.

چرا خدمات در سندبادسل رایگان است؟ برای سندبادسل چه سودی دارد؟

در سندبادسل www.sandbadcell.com  ثبت نام و ثبت محصول همیشه رایگان است. و بابت جستجوی محصولات و تأمین کنندگان هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. در سندبادسل مثل دیوار خدمات درج آگهی رایگان است. درامد سندبادسل صرفاً از طریق تبلیغات تأمین می‌شود.

آیا سندبادسل به من تضمینی بابت مشتریان یا خریداران می‌دهد؟

سندبادسل www.sandbadcell.com  قادر نیست تضمینی بابت مشتریان  و محصولات به کاربران بدهد. سندبادسل صرفاً مکانی برای معرفی محصولات و آشنایی تأمین‌کنندگان، تجار و تولیدکنندگان است. کاربران باید مانند دنیای واقعی به با مشتریان خود برخورد کرده و با آنها معامله امن داشته باشند.

اگر سندبادسل به من تضمین نمی‌دهد چرا باید در آن فعالیت کنم؟

همان‌طور که گفته شد سندبادسل www.sandbadcell.com  محل تجمع تجار، تأمین‌کنندگان و تولیدکنندگان و خریداران است. محصولات شما به‌سادگی و رایگان در سندبادسل دیده می‌شود و بازاری به وسعت ایران خواهید داشت.

آیا در سندبادسل عملیات پرداخت انجام می‌شود؟

در سندبادسل هیچ‌گونه پرداختی انجام نمی‌شود و تمام‌پرداخت‌ها و معاملات توسط خود کاربران در فضای واقعی پس از شناخت یکدیگر انجام می‌شود.

آیا سندبادسل بابت خدمات خود و معاملات انجام‌شده کمیسیون و کارمزد دریافت می‌کند؟

سندبادسل www.sandbadcell.com  بابت خدمات خود هیچ کارمزدی دریافت نمی‌کند و در معاملات سهیم نیست و حق کمیسیون دریافت نمی‌کند.

 

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 26 مهر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.