داروخانه آنلاین؛ خرید آسان مکمل های گیاهی - پارسی زی
خرید غذاساز بوش

خرید غذاساز بوش

چکیده : معرفی کامل غذاساز بوش و انواع آن و ویژگی ها   معمولاً آماده سازی و پخت یک غذای لذیذ و خوشمزه در نهایت به …

عمل بینی گوشتی

عمل بینی گوشتی

عمل بینی گوشتی یکی از مهمترین اجزاء بینی پوست آن است. پوست علاوه بر اینکه ساختمان های زیر آن را می پوشاند، تعیین کننده اصلی …

خرید مغز پسته با کیفیت مخصوص تولید

خرید مغز پسته با کیفیت مخصوص تولید

خرید مغز پسته با کیفیت مخصوص تولید اگر به دنبال خرید مغز پسته با کیفیت و درجه ۱ هستید اگر نگران خرید پسته نامرغوب و …

تا به حال تجربه خرید اینترنتی از داروخانه آنلاین را داشته‌اید؟ در حال حاضر که استفاده از اینترنت بسیار گسترش یافته چه چیزی بهتر از این که بتوانید هر آن چه نیاز دارید را به صورت اینترنتی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. داروخانه‌های آنلاین اکنون شرایطی را فراهم آورده‌اند که شما بتوانید انواع محصولات دارویی و بهداشتی مانند ویتامین ها، مکمل های گیاهی و انواع شامپوها و کرم‌ها و … را که نیاز به نسخه پزشک ندارند تنها با چند کلیک خریداری کنید. ما در این مطلب سعی داریم بیشتر درباره خرید مکمل های گیاهی و ویتامین ها صحبت کرده و اطلاعاتی را در خصوص انتخاب و خرید این دسته از داروها در اختیارتان قرار دهیم. در انتها نیز داروخانه آنلاین بی‌ نسخه را به شما معرفی خواهیم کرد که انواع داروهای مکمل گیاهی و ویتامین ها را در دسترس مشتریان قرار داده است. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

چرا خرید از داروخانه آنلاین بهتر است؟

پیش از آن که به معرفی محصولات گیاهی مانند مکمل های گیاهی و ویتامین ها بپردازیم لازم است به این موضوع اشاره کنیم که چرا بهتر است خرید خود را به صورت اینترنتی از داروخانه آنلاین انجام دهید. با توجه به گذشت حدودا دو سال از شیوع بیماری کرونا، اما همچنان این بیماری خطرناک به عنوان تهدیدی برای سلامتی افراد به شمار آمده و قرار گرفتن در مکان‌های شلوغ می‌تواند ریسک ابتلا به بیماری را افزایش دهد. بنابراین می‌توان تا جایی که ممکن است خرید برخی از محصولات و مایحتاج دارویی را از طریق داروخانه آنلاین که امکان خدمات‌دهی به اغلب مناطق را دارند، انجام داد. از جمله مزایای خرید دارو و محصولات بهداشتی از داروخانه آنلاین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • جهت خرید داروهایی که نیاز به نسخه ندارند، از طی کردن مسیر برای خرید دارو بی نیاز خواهید شد.
  • می‌توانید موجودی محصول را چک کرده و در صورتی که دارو موجود باشد خرید خود را انجام دهید.
  • امکان خرید داروهای مُجاز بدون نسخه فراهم است، به این ترتیب خرید ویتامین ها و مکمل های گیاهی از داروخانه آنلاین منعی ندارد.

مکمل گیاهی چیست؟

مکمل ‌های گیاهی فراورده‌هایی طبیعی هستند که از منابع طبیعی به دست می‌آیند. گیاهان دارویی می‌تواند بخش‌هایی از ریشه گیاه، برگ، گل، میوه، صمغ گیاهان مختلف و یا حتی از پوسته بعضی درختان به دست آید که هر یک علاوه بر خواص گوناگونی که دارند، نحوه مصرف شان نیز با یکدیگر تفاوت دارد. به عنوان مثال ممکن است برخی از آن‌ها نیاز به دم آوری داشته باشد و یا به صورت پودر شده، عرقیجات و یا قرص و قطره مورد استفاده قرار گیرند. در حال حاضر شرکت‌های دارویی انواع مکمل‌ های گیاهی و ویتامین ‌ها را به صورت دم‌نوش، پودر، قرص یا کپسول و همچنین محلول تولید و آماده کرده‌اند به طوری که نه تنها دسترسی شما را به این دسته از گیاهان دارویی آسان کرده‌‌اند بلکه شما می‌توانید روزانه دوز مشخصی از مکمل را مصرف کرده و از مصرف بیش از اندازه جلوگیری نمایید.

نکته‌ای که شاید برخی افراد در خصوص استفاده از مکمل ‌های گیاهی به آن توجه نمی‌کنند آن است که معتقدند داروهای گیاهی به جهت آن که از گیاهان مختلف به دست می‌آیند، ضرری ندارند. در حالی که برخی از مواد مؤثری که در بسیاری از این گیاهان وجود دارد می‌تواند ترکیب شیمیایی قدرتمندی را به وجود آورد که برای شما مضر باشد و یا اگر داروی شیمیایی دیگری استفاده می‌کنید با آن تداخل پیدا کرده و موجب بروز مشکلات بیشتری برای شما شود. بنابراین در صورتی که بیماری خاصی مانند مشکلات کلیوی دارید و یا داروهای شیمیایی استفاده می‌کنید حتماً باید در مورد استفاده از ویتامین ‌ها و یا مکمل ‌های گیاهی با پزشک خود صحبت کنید.

انواع مکمل های گیاهی کدامند؟

پیشتر اشاره کردیم که مکمل های گیاهی از گیاهان مختلفی به دست می‌آید و با توجه به خواصی که دارند می‌توانند در درمان بسیاری از بیماری‌ها، مشکلات و همچنین بالا بردن سطح ایمنی بدن مؤثر باشند. نکته مهم در خصوص استفاده از ویتامین ها و مکمل های گیاهی این است که به لحاظ ترکیباتی که دارند ممکن است دمای محیط و همچنین زمان روی آن‌ها تاثیر بگذارد، بنابراین به هنگام استفاده از این دسته محصولات، حتماً باید موارد نگهداری و استفاده صحیح از آن‌ها را در نظر داشته باشید. از جمله داروها و ویتامین های گیاهی که در حال حاضر در داروخانه‌ها در دسترس مشتریان قرار دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پودر تونیک: این دسته از مکمل های گیاهی که از گیاهان انرژی بخش تولید شده‌اند جهت افزایش انرژی برای ورزشکاران و یا بیمارانی که انرژی و وزن بسیاری را از دست داده‌اند مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • قرص آسکورفیت: این دارو قرص ویتامین  Cجویدنی است که از عصاره میوه گیاه آسرولا به دست آمده و برای تقویت سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از سرماخوردگی و محافظت در برابر عفونت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • قطره خوراکی و قرص زعفران: یکی دیگر از مکمل های گیاهی که در داروخانه‌ها در دسترس بیماران قرار دارد و بدون نیاز به نسخه می‌توانید آن را تهیه نمایید، قطره و قرص زعفران است که جهت کاهش افسردگی، جلوگیری از بیماری آلزایمر و تقویت حافظه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • قرص جیسینگ: این محصول دارای عصاره جینسینگ بوده و نوعی از مکمل های گیاهی به شمار می‌آید که در درمان برخی بیماری‌ها مانند درمان تب، رفع خستگی‌های جسمانی و روحی، تقویت قوای جنسی، درمان ضعف و داروی کمکی برای گذراندن دوران نقاهت، کاهش استرس، افزایش کارایی جسمی، تقویت سیستم ایمنی و همچنین حفاظت از آسیب کبدی و .. بسیار موثر است.
  • پودر جنرال تونیک: این محصول نیز یکی دیگر از مکمل های گیاهی به شمار می‌آید که از عصاره کاسنی، شنبلیله، جو، رازیانه، لوبیای سویا و ویتامین E تولید شده است و یک مکمل ارگانیک است که مقوی و اشتها آور بوده و در درمان ضعف عمومی، بی‌اشتهایی‌، بازگرداندن نیروی بدنی در دوران نقاهت و … بسیار موثر است.

ویتامین و مکمل های گیاهی چه تأثیری در تقویت سیستم ایمنی دارند؟

سیستم ایمنی بدن توسط سلول‌ها، مواد شیمیایی مختلفی که جذب شده و همچنین فعالیت‌های بدنی گوناگونی که فرد دارد کنترل می‌شود و در این صورت است که مقاومت بدن در برابر عوامل بیماری زا مانند ویروس‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌ها و ..  افزایش پیدا خواهد کرد. به همین جهت هنگامی که یک بیماری همه‌گیر در برخی فصول شایع می‌شود، لازم است ویتامین ها و مکمل های گیاهی مختلفی استفاده شود تا بدن بتواند در برابر بیماری‌ها از خود مقاومت نشان دهد. ویتامین هایی مانند ویتامین D و C و همچنین بسیاری از گیاهان دارویی که از آن‌ها مکمل های گیاهی تولید شده است، نقش بسیار زیادی در بالا بردن مقاومت سیستم ایمنی بدن دارند.

داروخانه آنلاین بی نسخه

چنانچه در حال حاضر باردار هستید، فرزند کوچکی دارید و یا به جهت بیماری خاصی امکان خروج از منزل را ندارید به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت خرید داروهای مکمل و ویتامین های مورد نیاز، خرید خود را به صورت آنلاین از داروخانه آنلاین بی نسخه انجام دهید. داروخانه آنلاین بی نسخه به آدرس الکترونیکی https://binoskhe.com/ یکی از سایت‌هایی است که امکان خرید مکمل های گیاهی، ویتامین ها و همچنین محصولات جنسی و آرایشی، تجهیزات پزشکی و … را برای مشتریان فراهم کرده است. با مراجعه به داروخانه آنلاین بی نسخه می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را با اطمینان از تاریخ تولید و انقضا خریداری کرده و چند ساعت بعد درب منزل تحویل بگیرید.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 30 مهر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.