بهترین سایت خرید بلیط هواپیما را بشناسید - پارسی زی
فرق بین پمپ آب جتی و بشقابی + مقایسه تفاوت ها

فرق بین پمپ آب جتی و بشقابی + مقایسه تفاوت ها

فرق بین پمپ آب جتی و بشقابی + مقایسه تفاوت ها با توجه به گسترش جمعیت و زندگی آپارتمان نشینی ، نیاز به توزیع و …

بررسی دستگاه لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم اصل 2022

بررسی دستگاه لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم اصل 2022

بررسی دستگاه لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم اصل اگر از اصلاح و موزدایی مکرر خسته شده‌اید یا انواع ژیلت‌ها و کرم‌های موبر را برای کم شدن …

بهترین راه ورود به فارکس با آلپاری فارکس و دیگر بروکرها

بهترین راه ورود به فارکس با آلپاری فارکس و دیگر بروکرها

جهان امروز به سمت اینترنتی شدن و مجازی شدن پیش می‌رود و تمام المان‌های آن نیز ناخودآگاه در مسیر اینترنتی شدن در حال تغییر و …

بهترین سایت خرید بلیط هواپیما را بشناسید

راستش را بخواهید، پیدا کردن بلیط هواپیما چندان کار راحتی نیست! چراکه معمولا در هنگام خرید بلیط هواپیما باید به موارد مختلفی توجه کنیم: از تاریخ و زمان پرواز گرفته تا پیدا کردن ایرلاین مناسب.

تازه اگر همه این موارد را با دقت بررسی کنیم باز هم سوالات مختلفی برایمان پیش می‌آید، از جمله اینکه:

  • بهترین سایت خرید بلیط هواپیما در این بازار پررقابت کدام است؟
  • کدام سایت خدمات بیشتر و قیمت مناسب‌تری را ارائه می‌کند؟

در این مقاله قصد داریم بهترین سایت‌های خرید بلیط هواپیما را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

۶ سایت برتر خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی

صنعت گردشگری بسیار پررقابت است و درنتیجه سایت‌های بسیاری برای خرید بلیط هواپیما وجود دارند. در ادامه سعی داریم بهترین‌های آن‌ها را بررسی می‌کنیم؛ در سایت ماتوریتی هم می‌توانید تجربه مشتریان هر یک از این سایت‌ها را بخوانید تا تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید:

علی ‌بابا، بازیگر نقش اول گردشگری!

حتما نام سایت علی بابا بارها به گوشتان خورده است! سایتی نسبتا قدیمی که از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و رفته رفته به یکی از مهم‌ترین بازیگران صنعت گردشگری تبدیل شده است.

علی بابا یکی از سایت‌هایی است که پوشش‌دهی نسبتا کاملی را چه در پروازهای داخلی و چه در پروازهای خارجی ارائه می‌کند و علاوه بر آن امکان رزرو هتل و تور را نیز برای مشتریان خود آماده کرده است. یکی از مهم‌ترین مزایای علی‌بابا پشتیبانی ۲۴ ساعته و بسیار مطلوبی است که نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب می‌کند. (برای مشاهده تجربه خرید از سایت علی بابا کلیک کنید.)

الی گشت، فعال قدیمی

الی گشت یکی از فعالان قدیمی صنعت گردشگری است که از عصر اینترنت و تکنولوژی جا نمانده و خدماتش را به خوبی با دنیای جدیدمان تطبیق داده! چراکه این آژانس مسافربری در سال ۱۳۷۹ فعالیتش را آغاز کرده و سابقه نسبتا طولانی‌ای دارد؛ اما در سال ۱۳۹۳ تصمیم گرفت برای حفظ رضایت مشتریان خود، خدمات آنلاین را هم اضافه کند.

الی گشت هم پوشش‌دهی بسیار خوبی برای ایرلاین‌های داخلی و خارجی دارد و خدمات مختلفی را در حوزه گردشگری ارائه می‌کند.

مستر بلیط، متمرکز روی سفر داخلی

مستر بلیط یکی دیگر از سایت‌های خرید بلیط هواپیما است که اخیرا رشد خوبی داشته و خدمات مطلوبی ارائه می‌کند. این سایت نسبت به رقبای خود، بیشتر تمرکزش را روی ارائه خدمات در سفرهای داخلی متمرکز کرده و قیمت‎‌های مناسبی را برای پروازهای داخلی ارائه می‌دهد.

یکی از امکانات جالب این وب‌سایت پیشنهاد سفرهای غیرمستقیم و تلفیقی هواپیما و قطار در صورت نبودن بلیط در مسیر موردنظرتان است.

فلایتیو، تورلیدر سفرهای خارجی!

امکانات سایت فلایتیو برای سفرهای خارجی بی‌نظیر است و درست مثل یک تورلیدر درجه یک شما را در مسیر خرید بلیط هواپیما همراه می‌کند. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم ماتریس قیمت برای پروازهای خارجی اشاره کرد که در آن شما با وارد کردن تاریخ پرواز و ایرلاین مناسب‌ترین قیمت بلیط هواپیما را از ۳روز قبل تا ۳روز بعد مشاهده می‌کنید.

به طور کلی به نظر می‌رسد فلایتیو روی سفرهای خارجی تمرکز خوبی دارد و برای این سفرها می‌تواند انتخابی مناسب باشد. برای مشاهده تجربه خرید از سایت فلایتیو کلیک کنید.

اسنپ‌ تریپ، استارتاپی رقابت‌طلب

اسنپ‌ تریپ از ابتدا با این نام فعالیت نمی‌کرد! استارتاپ «پین‌تاپین» از همان روزهای نخست فعالیت باکیفیتی در صنعت گردشگری داشت تا باعث شود سرمایه‌گذاری که در مجموعه اسنپ هم سرمایه‌گذاری کرده بود، روی این مجموعه هم سرمایه‌گذاری کند؛ در ادامه این مجموعه یکی از زیرمجموعه‌های غول بزرگ اسنپ شد که در حوزه‌های مختلف، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

قاصدک ۲۴، ساده و حرفه‌ای

یکی دیگر از وب‌سایت‌های معتبر برای خرید بلیط هواپیما، قاصدک ۲۴ است که به نظر می‌رسد تمرکز خود را روی ارائه خدمات اقتصادی در مسیرهای پرتردد گذاشته است. این مجموعه هم با ایرلاین‌های مختلفی همکاری می‌کند و در پوشش‌دهی دست‌کمی از رقبای خود ندارد.

چگونه بهترین سایت خرید بلیط هواپیما را پیدا کنیم؟

راه‌های مختلفی برای پیدا کردن بهترین سایت خرید بلیط هواپیما وجود دارد، اما بدون شک یکی از بهترین روش‌ها، بررسی تجربه مشتریان قبلی است. فرض کنید همین حالا بعد از خواندن پیشنهادهای بالا یکی از سایت‌ها را بنا به دلایل مختلف انتخاب کردید اما هنوز برای خرید کمی شک دارید؛ از کجا می‌توانید تجربه خرید مشتریان قبلی و امتیازی که به خدمات سایت مورد نظر می‌دهند را بدانید و بعد بهترین تصمیم ممکن را بگیرید؟

خبر خوب این است که برای اینکار، کافی است سایت matority را چک کنید! این سایت بستری است که امکان خواندن و نوشتن تجربه‌های خرید آنلاین را فراهم کرده تا بتوانیم به کمک هم کیفیت خدمات آنلاین را بهتر کنیم؛ پس قبل از خرید بلیط هواپیما، به ماتوریتی سر بزنید.

 

 

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 8 آذر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.