دوره های آنلاین زبان موسسه کوییک: راحت ترین و موثرترین راه برای یادگیری زبان - پارسی زی
آشنایی با چند مورد از خدمات پذیرایی در هتل پارسیان استقلال

آشنایی با چند مورد از خدمات پذیرایی در هتل پارسیان استقلال

آشنایی با چند مورد از خدمات پذیرایی در هتل پارسیان استقلال بیش از ۵۰ سال پیش و زمانی که پای بزرگ ترین برند هتلداری جهان …

همکاری با شرکت دیجیتال مارکتینگ معتبر چگونه باعث افزایش مشتری می شود؟

همکاری با شرکت دیجیتال مارکتینگ معتبر چگونه باعث افزایش مشتری می شود؟

تبلیغات نوین کسب و کارها در دنیای تکنولوژی روز بشر ما در عصر تکنولوژی قرار داریم. در این دوران، کسب و کارهایی می توانند موفق …

آشنایی با برج گالاتا در استانبول ترکیه

آشنایی با برج گالاتا در استانبول ترکیه

آشنایی با برج گالاتا در استانبول ترکیه شهر شاد و سر زنده استانبول بزرگ‌ ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی این کشور …

همه به طور معمول برای یادگیری زبان به موسسه زبان مراجعه می کنند تا زبان خارجی را به روش سنتی یاد بگیرند. یکی از مهمترین ضعف های یادگیری سنتی، دسترسی نداشتن به کلاس ها در مدت سفر است!

شاید شما برای رسیدن به کلاس مجبور باشید حداقل یک ساعت و سی دقیقه زودتر برای رفتن به کلاس برنامه ریزی کنید! اگر شما وقت کافی برای کل این فرآیند ندارید، دوره های آنلاین زبان می توانید گزینه ای عملی برای شما باشد. می توانید از طریق برنامه های آنلاین مانند اسکایپ، در کلاس های آنلاین شرکت کنید.

چرا باید یک زبان خارجی را بصورت آنلاین یاد بگیرید!

دسترسی راحت دوره های آنلاین زبان

یادگیری زبان به صورت آنلاین از طریق اسکایپ، فیستایم و غیره برای کسانی که در مدام در یک جا نیستند و مشغله زیادی دارند مناسب است. لازم نیست نگران مدیریت وقت خود باشید تا خود را به موسسه زبان برسانید. با ظهور برنامه های مختلف تلفن همراه، می توانید در کلاس آنلاین خود شرکت کنید در حالی که در ترافیک گیرکرده اید، مشغول آشپزی هستید یا حتی زمانی که در تعطیلات به سر می برید.

ما در موسسه تخصصی زبان کوییک دانشجویان زیادی داریم که کسب و کار شخصی خود را اداره می کنند و عملاً فرصتی برای نشستن سر کلاس را ندارند. مثلا یکی از زبان آموزان، صبح وقتش آزادتر است. بنابراین در ساعت ۷:۰۰ صبح و به مدت یک ساعت و نیم در دوره های آنلاین زبان موسسه زبان معتبر کوییک شرکت می کند.

ما در موسسه زبان کوییک حتی در برزیل، روسیه و ایتالیا نیز دانشجو داریم. بنابراین قبل از شروع کلاس ها به دلیل اختلاف ساعتی در مناطق مختلف، باهم هماهنگ می کنیم.

 

دوره های آنلاین زبان واقعا کارآمد است به طوری که زبان آموزان از تمامی مناطق و شهرهای کشور و حتی کشورهای دور نیز بتوانند در آن ها شرکت کنند.

آموزش زبان آنلاین

دانش آموزان فقط بر روی صدای خود تمرکز دارند

چون در دوره های آنلاین زبان از کمک هایی که سایر زبان آموزان در کلاس های سنتی می کنند خبری نیست باعث می شود تا زبان آموزان در هنگام صحبت کردن فقط به صدای خود و صدای استاد خود اتکا کنند. در زمان صحبت کردن شما باید مطمئن شوید که تلفظ و لحن شما به مخاطب کمک می کند تا حرف شما را بفهمد.

ارتباط در اسکایپ باعث می شود که زبان آموز بسیار طبیعی باشد و احساس راحتی کند، به طوری که بیشتر می تواند صحبت کند و در کلاس مشارکت داشته باشد. یکی از دانشجویان ما در موسسه زبان کوییک که در گرامر مهارت زیادی دارد، وقتی صحبت از مکالمه می شود بسیار خجالتی می شود. بنابراین، پیشنهاد ما به او این بود که در کلاس های اسکایپی شرکت کند تا بتواند از آموخته های خود استفاده کند و بیشتر صحبت کند.

استفاده از آموزش چند رسانه ای

وقتی در حال یادگیری یک زبان بصورت آنلاین هستید، می توانید به راحتی لینک تصاویر یا فیلم های مرتبط با موضوعاتی که در مورد آنها صحبت می کنید را ارسال کنید. همچنین می توانید تعاریف را با کپی و جایگذاری آنها در مکالمه را برای زبان آموزان ارسال کنید.

اگر با لپ تاپ در دوره های آنلاین زبان شرکت داشته باشید و نه فقط در تلفن یا تبلت، راحت تر است. ویژگی جالب کلاس های آنلاین این است که مدرس می تواند زمانی که توضیحاتش را درک نمی کنید، تصاویر آنچه را که در مورد آن ها صحبت می کند را به شما نشان دهد. با این حال، مدرسان ما در موسسه کوییک ابتدا به زبان آموزان این فرصت را می دهند تا توضیحات را درک کنند، چراکه زبان آموز باید فعال باشد. اگر سعی نکنید مطالب را خودتان بفهمید، هرگز چیزی یاد نخواهید گرفت!

در دوره های آنلاین زبان امکان تکرار دارید

افراد کمی با اولین بار گوش دادن به صحبت های مدرس، دروس جدید زبان خارجی را یاد می گیرند. بنابراین، تکرار به زبان آموزان کمک می کند تا به زبان مسلط شوند. با این حال، محیط های کلاس سنتی فرصتی را برای شما ایجاد نمی کنند تا بدون آنکه در روند کلاس و درس اختلال ایجاد کنید، مطالب را درجا برای شما تکرار کنند.

ناگفته نماند، در دوره های آنلاین زبانی که موسسه زبان تخصصی کوییک برگزار می کند، زبان آموزان را در تمام مراحل یادگیری درگیر می کند. علاوه بر این، یادگیری الکترونیکی در این موسسه به زبان آموزان این امکان را می دهد تا در محیطی راحت و ایمن همگام با سرعت یادگیری هر شخص، زبان را بیاموزند.

به کار گیری روشهای جدید یادگیری

تسلط بر زبان جدید به معنی یادگیری واژگان جدید است که کار ساده ای نیست. در حقیقت، بیشتر به یک دوره طولانی مطالعه نیاز دارد که باید با صبر و مرور زمان همراه باشد. خبر خوب این است که بسیاری از دوره های آنلاین موسسه کوییک برنامه های مختلف درسی و ابزارهای چندرسانه ای را برای آموزش مهارت های خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن به زبان انگلیسی را ارائه می دهند.

دوره های آنلاین زبان در موسسه زبان تخصصی کوییک با رویکرد OQuick برای یادگیری یک زبان خارجی ارائه می شود. برای اطلاع از این دوره های می توانید با شماره های موسسه تماس بگیرید.

حال بیایید تجربیات شرکت در دوره های OQuick موسسه کوییک را از زبان یکی از شرکت کنندگان آن بخوانیم.

دوره زبان انگلیسی آنلاین

از زبان شرکت کنندگان دوره های آنلاین زبان موسسه کوییک بشنوید!

فرانک، ۳۷ ساله، مشهد

تمام عمرم انگلیسی خواندم. من هرهفته ساعت ها صرف مطالعه زمان فعل، افعال عبارتی، افعال مجهول، شنیدن گزارش، جملات شرطی و همه مواردی می کردم که شما نیز آن ها را می دانید و قبلا این موارد را مطالعه کرده اید. خیلی امتحان دادم و همه را با موفقیت پشت سر گذاشتم. می توانستم بدون مشکل کتاب بخوانم و فیلم ببینم.

ماجرا از اینجا شروع شد که در اول سال ۲۰۱۵ قصد سفر به اروپا را داشتم. این اولین سفر بزرگ من به خارج از کشور بود. من انتظارات، تردیدها و ترسهای زیادی داشتم چراکه سطح انگلیسی من به افراد بومی آنجا نمی رسید. اگر من برای اینکه در برقراری ارتباط به زبان انگلیسی مشکلی نداشته باشم و همه کارهایی را که باید انجام داده بودم، چرا نگران این مسئله بودم؟

 

به همین دلیل تصمیم گرفتم در دوره های آنلاین موسسه تخصصی زبان کوییک شرکت کنم، اما نمی خواستم همه چیزهایی را که قبلاً می دانستم را دوباره مطالعه کنم، آنچه که لازم داشتم تمرین کردن بود. بنابراین وقتی کلاسهایم را با این موسسه شروع کردم، آن ها از من در مورد اولویت هایم پرسیدند و گفتم “من می خواهم که بتوانم صحبت کنم، من اصول پایه زبان را می دانم اما نمی توانم صحبت کنم. بزرگترین مشکل من این است که لحظه ای که پای صحبت کردن به میان می آید، نمی توانم فکر کنم.”

و در آخر …

دوره های آنلاین زبان از آن جهت کاربردی است که وقت گیر نیست و راحت در دسترس است و  اعتماد به نفس شما را در صحبت کردن بالا می برد. چراکه بیشتر به صحبت کردن متکی است و می توانید در ارائه های خود از تصاویر و ویدئوهای موجود در اینترنت استفاده کنید. حتما با شماره های موسسه تحصی زبان کوییک تماس بگیرید و در این دوره ها شرکت کنید.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 22 آذر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.