دیگر سرور مجازی و اختصاصی خود را از آسام سرور بخرید! - پارسی زی
نکات افزایش دهنده دقت دستگاه تست قند خون آوان

نکات افزایش دهنده دقت دستگاه تست قند خون آوان

نکات افزایش دهنده دقت دستگاه تست قند خون آوان :   دستگاه تست قند خون آوان  مشابه با سایر گلوکومتر ها ( دستگاه تست قند …

برنامه ترک برای انواع اعتیاد + ۱۰ نکته

برنامه ترک برای انواع اعتیاد + ۱۰ نکته

مهمترین اصل برای برنامه ترک اعتیاد این است که تاریخ ترک را نباید بسیار زود یا بیشتر از یک ماه بعد تنظیم کنید. مثلا نباید بگویید که …

بهترین نرم افزار مدارس

بهترین نرم افزار مدارس

بهترین نرم افزار مدارس سامانه مَدیار در سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ در طی سه سال پی در پی در رای گیری مردمی به عنوان بهترین …

آسام سرور، «آسوده در انتخاب میزبانی امن»، شعاری که پس از یک دهه هنوز هم اولویت اصلی این شرکت به حساب می‌آید. در این مقاله با شما همراه هستیم تا برای یک مشکل بزرگ، یک راه حل بزرگ‌تر ارائه کنیم. آسام سرور می‌تواند راه حل بزرگ‌ترین مشکلات مربوط به استفاده از خدمات سرور مجازی و اختصاصی باشد. دیگر خبری از اختلالات معمول و همیشگی این سرورها را تجربه نخواهید کرد. اما برای اینکه نه از زبان ما بلکه خودتان ببینید، خدمات این مجموعه را با شما مرور می‌کنیم تا شما را با خدماتی آشنا کنیم که تا کنون خود را از آن‌ها محروم کرده‌اید!

 

پشتیبانی، کانفینگ و مدیریت سرور اختصاصی با آسام سرور

انتخاب سرور مجازی و اختصاصی، یکی از چالش‌هایی محسوب می‌شود که هنوز هم با کاربران اینترنتی در ایران همراه است. از یک طرف قیمت‌ها در حال افزایش است و از طرف دیگر هیچ مزیت جدیدی را نیز در خدمات شرکت‌های مختلف شاهد نیستیم. در این بین استفاده از خدمات شرکتی که بتواند شرایط میزبانی سرور اختصاصی ایده آل را برای شما فراهم نماید، یک هدیه بزرگ برای کسب و کار شما خواهد بود. دغدغه‌های سئو و دیجیتال مارکتینگ، به خودی خود وقت و انرژی زیادی از کاربران اینترنتی می‌گیرد. در این بین اضافه شدن دغدغه‌هایی مانند اختلال در بروز شبکه‌ها و سرورهای مجازی می‌تواند چالش فعالیت در اینترنت را بیش از پیش نماید.

سرور اختصاصی یکی از نیازمندی‌های کسب و کارهای اینترنتی است. هر سایت و مجموعه‌ای برای ادامه فعالیت خود در این فضا، نیاز به یک سرور اختصاصی خواهد داشت؛ دیر یا زود شما نیز به این نتیجه خواهید رسید. اما کدام سرور اختصاصی و چرا؟ انتخاب سرور اختصاصی بایستی با توجه به شرایط و نوع خدمات ارائه شده از سوی یک شرکت صورت پذیرد. در غیر این صورت همین سرورهای اختصاصی نیز می‌توانند تبدیل به چالش جدیدی برای هر کسب و کاری شوند.

 آشنایی با خدمات آسام سرور

آسام سرور در این باره سعی کرده تا با ارائه خدماتی متفاوت، شرایط متفاوتی را نیز برای کاربران خود ایجاد نماید:

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی! با مشاوره‌های کاربردی و رفع مشکلات در کمترین زمان ممکن با همکاری با متخصصین
  • پورت ۱ گیگابایت برای راحتی در دانلود و آپلود نیازمندی‌های سایت
  • مجهز به سیستم Raid ورژن ۱۰ برای ایجاد بالاترین سطح امنیتی برای تمام سرورها
  • استفاده از فضای ذخیره سازی SSD NVMe برای ایجاد بالاترین میزان سرعت
  • و…

نیروهای متخصص آسام سرور به صورت ۲۴ ساعته این آمادگی را دارند تا تمام نیازمندی‌های شما را برطرف کرده و دیگر خبری از چالش‌های قدیمی و معمول این دست از سرورها نخواهد بود.

ارائه سرور اختصاصی با کارت گرافیک GPU

ایجاد سرعت متناسب و ایده آل برای سرورهای اختصاصی در برخی مواقع می‌تواند یک چالش بزرگ باشد. وقتی حجم داده‌ها افزایش یافته و قرار است کارهای سنگین در سایت انجام شود، دیگر نمی‌توان روی سرورهای معمولی حساب کرد. آسام سرور برای این شرایط نیز یک راه کار بسیار عالی در اختیار شما خواهد گذاشت.

استفاده از دو دیتاسنتر قدرتمند و سریع که در کشورهای آلمان و آمریکا قرار دارند، امکان عرضه سرور اختصاصی با کارت گرافیک را نیز برای این مجموعه فراهم کرده است. با استفاده از این سرویس حتی می‌توان سرعت سایت‌های سنگین را بیشتر از معمولی‌ترین سایت‌ها نمود.

پهنای باند نامحدود، پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، پشتیبانی از سیستم عامل‌های محبوب اعم از ویندوز، لینوکس و… و تحویل سریع و سه روزه، از دیگر مزیت‌هایی است که باید به این خدمت از خدمات آسام سرور اضافه کنیم. در واقع شما با این خرید و انتخاب، با یک تیر چند نشان را خواهید زد!

خرید سرور مجازی در آسام سرور

سرور مجازی در نقطه عکس سرور اختصاصی قرار می‌گیرد. البته این دست از سرورها را نیز می‌توان به صورت اختصاصی در اختیار داشت. VPS یا همان سرور مجازی اختصاصی، به سرورهای گفته می‌شود که در آن‌ها شما می‌توانید به بخشی از یک سرور بزرگ دسترسی مستقیم داشته باشید.

این سرور بزرگ در میان کلاینت‌های مختلفی تقسیم شده است که بخشی از آن نیز متعلق به شما است. این دست از خدمات نیز باعث می‌شود تا سایت‌ها و کسب و کارها بتوانند با هزینه‌های کمتری، یک سرور اختصاصی مجازی در اختیار داشته باشند. البته باز هم باید مسائلی مانند کیفیت، مبداء سرور و امنیت و مواردی از این دست درباره آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

در آسام سرور می‌توانید از قدرتمندترین سرورهای جهان، سرور مجازی اختصاصی دریافت کنید. سرور مجازی ویندوز، سرور مجازی لینوکس، سرور مجازی ترید، سرور مجازی هاستینگ و دیگر انواع سرورهای مجازی در این مجموعه در دسترس شما قرار خواهند گرفت.

اما چرا آسام سرور؟!

چالش‌ها و خدمات مهم مربوط به خرید سرور مجازی و اختصاصی را با هم مرور کردیم و به بررسی راه کارهایی برای حل آن‌ها نیز پرداختیم. کیفیت و مزیت‌های گفته شده در این مقاله را درک نخواهید کرد مگر اینکه با یک سرور ضعیف، چند ماهی کار کنید! اگر از کسانی که از این خدمات استفاده کرده اند بپرسید، بیشتر با اهمیت این انتخاب آشنا خواهید شد. به همین دلیل اصرار داریم تا حتما در زمان استفاده از این خدمات، به دنبال یک شرکت عالی باشید.

آسام سرور با ارائه خدماتی عالی سعی کرده است تا شما را در این راه همراهی کند.

  • ارائه خدمات سرور مجازی و اختصاصی کاملا حرفه‌ای از بیش از ۵۰ لوکیشن مختلف در جهان اعم از آلمان، انگلیس، فرانسه، کانادا، آمریکا، هلند، مجارستان و…
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته با استفاده از متخصصین کار بلد و با تجربه
  • ارائه تنوع بالایی از انواع سرورها برای سیستم عامل‌های مختلف و محبوب
  • پهنای باند نامحدود با سرعت بالا
  • تحویل خیلی سریع سرویس‌ها در ۱۵ تا ۲۰ دقیقه
  • ارائه سرور اختصاصی با کارت گرافیک
  • و…

بخشی از خدماتی است که با آسام سرور به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. برای رقابت در دنیای اینترنت، نیاز به یک همراه مطمئن و قدرتمند دارید تا پشتیبانی مناسبی از شما داشته باشد؛ با خیال راحت می‌توانید روی این مجموعه حساب کنید.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 22 آذر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.