بهینه سازی سایت یا سئو وب سایت چیست؟ - پارسی زی
طراحی بنر تبلیغاتی چه تاثیری در افزایش بازدید سایت دارد؟

طراحی بنر تبلیغاتی چه تاثیری در افزایش بازدید سایت دارد؟

طراحی بنر تبلیغاتی چه تاثیری در افزایش بازدید سایت دارد؟ تبلیغات بنری به عنوان یکی از بهترین روش های کسب ترافیک می باشد. اغلب کسب …

چگونه عسل طبیعی را از تقلبی تشخیص بدهیم

چگونه عسل طبیعی را از تقلبی تشخیص بدهیم

چگونه عسل طبیعی را از تقلبی تشخیص بدهیم عسل یکی از شهد های مقوی و از لحاظ خاصیت دارویی و خوراکی بی نظیر است کسانی …

معرفی یک فروشگاه جذاب اینترنتی | فروشگاه آنلاین آفلند

معرفی یک فروشگاه جذاب اینترنتی | فروشگاه آنلاین آفلند

معرفی یک فروشگاه جذاب اینترنتی | فروشگاه آنلاین آفلند فروشگاه اینترنتی آفلند همواره تلاش کرده است که شرایطی را فراهم کند تا کاربر بتواند از یک …

بهینه سازی سایت یا سئو وب سایت چیست؟

بهینه سازی وب سایت فرآیند استفاده از ابزارها، استراتژی های پیشرفته و آزمایش ها برای بهبود عملکرد وب سایت شما، افزایش ترافیک بیشتر، افزایش تبدیل و افزایش درآمد است.

یکی از مهم ترین جنبه های بهینه سازی وب سایت، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) است. این تکنیک نه تنها بر این تمرکز دارد که صفحات مختلف وب سایت شما در رتبه های بالای SERP برای کلمات کلیدی خاص قرار گیرند، بلکه مشتریان بالقوه را قادر می سازد تا برند شما را به آسان ترین شکل ممکن پیدا کنند. جنبه مهم دیگر در اینجا بهینه سازی روی صفحه است. این تکنیک تضمین می‌کند که مشتریان بالقوه‌ای که در وب‌سایت شما قرار می‌گیرند بهترین تجربه کاربری را دارند که آنها را وادار می‌کند تا اقدام مورد نظر را انجام دهند و به یک سرنخ تبدیل شوند.

بنابراین، با سئو وب‌ سایت خود، نه تنها می‌توانید به مؤثرترین و کارآمدترین روش (بدون پرداخت هزینه برای تبلیغات) به یک بازار دست‌نخورده دست پیدا کنید، بلکه درها را به روی تبدیل‌ها و درآمدهای بیشتر باز کنید.

اما، در حالی که سئو بخش ضروری بهینه‌سازی وب‌سایت است، این بهینه‌سازی همه چیز نیست.

تصویر در بهینه سازی وب سایت
بهینه‌سازی وب‌سایت خود برای افراد واقعی به شما کمک می‌کند اعتماد بازدیدکنندگان خود را جلب کنید، شروع به ایجاد یک رابطه کنید، و به شما امکان می‌دهد محصولات را بدون نیاز به تماس با فروش بفروشید.

یک رویکرد جامع بهینه‌سازی وب‌سایت، رشته‌های مختلفی را ترکیب می‌کند تا مطمئن شود که وب‌سایت شما در همه زمینه‌ها عملکرد ایده‌آل دارد:

سئو سایت

سئو
کپی رایتینگ
تجزیه و تحلیل
طراحی UX (Frontend)
توسعه وب (Backend)
CRO/بهینه سازی صفحه فرود.
اگر به طور خاص می‌خواهید فروش و سرنخ‌ها را از ترافیک موجود به حداکثر برسانید، باید راهنمای جامع ما در مورد بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) را بخوانید.

بنر بهینه سازی وب سایت ۱
چرا بهینه سازی وب سایت مهم است؟
در دهه گذشته، اینترنت به مکانی تبدیل شده است که مصرف کنندگان تصمیمات خرید خود را می گیرند و محصولات را خریداری می کنند.

فروش جهانی تجارت الکترونیک در سال ۲۰۱۹ به بیش از ۳٫۴۶ تریلیون دلار رسید که ۱۶٫۴ درصد از کل درآمد خرده فروشی در سراسر جهان را تشکیل می دهد.

اینترنت همچنین به مقصدی برای یافتن اطلاعات در مورد مشاغل محلی تبدیل شده است (۴۶٪ از کل جستجوهای Google دارای هدف محلی هستند و ۷۸٪ از جستجوهای محلی تلفن همراه منجر به خریدهای آفلاین می شوند) و همچنین شرکت های نرم افزاری، شرکت های B2B و موارد دیگر. .

اینترنت نقش «پرسیدن از یک دوست» را در همه صنایع به عهده گرفته است. بنابراین با موقعیت‌یابی صحیح کسب‌وکارتان، می‌توانید دائماً افرادی را که قبلاً هرگز نام شرکت شما را نشنیده بودند، به مشتری تبدیل کنید.

اگر وب سایت و محتوای خود را بهینه نکنید، مهم نیست که چند نفر عبارات مرتبط با تجارت شما را جستجو می کنند. سایت شما در نتایج نمایش داده نمی شود. وب سایت و کسب و کار شما توسط کسی مورد توجه قرار نخواهند گرفت.

اما وقتی برای جستجو بهینه‌سازی می‌کنید، خود را روی نقشه قرار می‌دهید. مصرف کنندگان عبارت های مرتبط را جستجو می کنند و وب سایت و کسب و کار شما همیشه نمایش داده می شود.

با تسلط بر بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، ترافیک هدفمندی از خریداران علاقه مند ایجاد خواهید کرد.

اما تنها بهینه سازی برای جستجو کافی نیست. اگر فقط ترافیک خود را افزایش دهید و محتوای سئو شما برای مشتریان بالقوه جذابیت نداشته باشد، هیچ کس تبدیل نخواهد شد. بازدیدکنندگان بدون انجام یک خرید از وب سایت شما خارج می شوند.

برای استفاده از ترافیک، باید تجربه کاربری و کارایی قیف های تبدیل خود را نیز بهینه کنید.

با تسلط بر بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)، تعداد سرنخ ها و فروش هایی را که از ترافیک پولی و ارگانیک ایجاد می کنید به حداکثر می رسانید.

مزیت دیگری که اغلب نادیده گرفته می شود این است که بهینه سازی وب سایت می تواند به کمک به محیط زیست منجر شود. بنابراین وقتی بهینه سازی انجام می دهید، می توانید به کاهش ردپای کربن وب سایت خود کمک کنید.

بنر بهینه سازی وب سایت ۲
بهینه سازی وب سایت چگونه کار می کند؟
هدف بهینه سازی وب سایت این است که سایت شما را تا حد امکان برای موتورهای جستجو و افراد واقعی جذاب کند. اما چگونه این کار را انجام می دهید؟

اولین قدم برای بهتر کردن هر چیزی، شناسایی مسائل است. قبل از اینکه بتوانید سایت فعلی خود را بهبود ببخشید، باید دریابید که چه مشکلی در سایت فعلی شما وجود دارد.

این پایه و اساس هر فرآیند بهینه سازی عالی است.

این کافی نیست که فقط مشکلات احتمالی را با تیم خود مطرح کنید. شما پهنای باند یا تجربه کافی برای پوشش دادن همه حوزه ها را ندارید. در عوض، باید از ابزارهای نرم افزاری موجود برای جستجوی مشکلات احتمالی SEO، سرعت صفحه، قابلیت استفاده از موبایل و موارد دیگر استفاده کنید.

در زیر یک نمای کلی جدولی از تمام حوزه‌های بهینه‌سازی اصلی، ابزارهای مرتبط و معیارهایی که باید برای به دست آوردن نتایج رعایت کنید یا از آنها فراتر بروید، ایجاد کرده‌ایم.

طراحی وب سایت

معیارهای ابزار بهینه سازی ناحیه
سرعت بارگذاری صفحه امتیاز ۹۰+ سرعت صفحه Insights و اولین رنگ معنادار دوم.
قابلیت استفاده از موبایل تست مناسب برای موبایل مشکلی ندارد و پیام «صفحه سازگار با موبایل است».
SEO (Backlinks & DR) Ahrefs، SEMRush، Moz امتیاز دامنه بالاتر و بک لینک های بیشتر نسبت به رقبای برتر.
SEO (سئوی فنی روی صفحه) Ahrefs، SEMRush، Moz Ahrefs: امتیاز سلامت ۸۰٪ + SEMRush: امتیاز حسابرسی SEO 80٪ + Moz: امتیاز بهینه سازی صفحه ۸۰+
SEO (محتوا) SEMRush (دستیار نوشتن SEO)، معیارهای MarketMuse به هر کد بستگی دارد

طراحی سایت

رقابت پذیری yword
تست CRO (A/B Testing) VWO معیارهای نرخ تبدیل به صنعت بستگی دارد، اما ۵٫۵٪ میانگین برای همه صنایع است.
در نهایت، شما باید قابلیت استفاده سایت خود را با کاربران آزمایشی غیر وابسته آزمایش کنید. نتایج به شما یک نقشه راه می دهد که در آن می توانید تلاش های بهینه سازی را با تیم های مختلف هماهنگ کنید.

نویسندگان محتوا می‌توانند محتوا را بهبود ببخشند، مدیران وب‌سایت می‌توانند ساختار سایت و سایر مسائل سئوی درون صفحه را بهبود بخشند، و طراحان می‌توانند تجربه کاربر و همچنین ظاهر و احساس سایت شما را بهبود بخشند.

طراحی سایت شرکتی

۶ استراتژی ضروری بهینه سازی وب سایت
روش ها و استراتژی های مختلفی وجود دارد که می توانید برای بهبود وب سایت خود از آنها استفاده کنید. تنها با یک جستجو برای “بهبود وب سایت خود” بیش از سه میلیارد نتیجه جستجو به ارمغان می آورد:هنگامی که اطلاعات زیادی در آنجا وجود دارد شروع به کار می تواند چالش برانگیز باشد.

این راهنما به جای اینکه شما را با اطلاعات غرق کند، روی اصول اولیه تمرکز می کند و به شما کمک می کند حداکثر بازگشت سرمایه را در تلاش های بهینه سازی وب سایت و طراحی سایت خود داشته باشید.

در زیر، ما شش استراتژی حیاتی را برجسته کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند وب‌سایت خود را در همه زمینه‌ها بهینه کنید.

۱٫ بهینه سازی تجربه تلفن همراه
۲٫ بهبود سرعت صفحه
۳٫ بهینه سازی موتورهای جستجو
۴٫ خیاطی کپی وب سایت برای ایجاد تبدیل

۵٫ تست A/B و چند متغیره

۶٫ بهینه سازی تجربه کاربر

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 27 دی 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.