راهنمای خرید بهترین وسیله برای تهیه قهوه خانگی - پارسی زی
بهترین دوربین مداربسته بیبی کم یا عروسکی

بهترین دوربین مداربسته بیبی کم یا عروسکی

بهترین دوربین مداربسته baby cam یا عروسکی چیست ؟   امروزه تنوع در ظاهر و کارایی دوربین های مداربسته بسیار زیاد شده بطوریکه می توان …

انواع صابون صندل صابون صندل

انواع صابون صندل صابون صندل

انواع صابون صندل صابون صندل ما در این پست از سایت گلدن کویین برای شما در خصوص  انواع صابون صندل توضیح خواهیم داد،با ما همراه باشید …

بهترین راه افزایش ممبر تلگرام

بهترین راه افزایش ممبر تلگرام

بهترین راه افزایش ممبر تلگرام چندسالیست که از فعالیت پیام رسان روسی تلگرام می‌گذرد. شبکه اجتماعی که اکنون کاربران زیادی را در ایران و جهان …

راهنمای خرید بهترین وسیله برای تهیه قهوه خانگی

در دنیای امروزی که تنوع قهوه بسیار زیاد شده و به همین نسبت طرفداران بسیاری پیدا کرده است، تهیه قهوه نیز سخت تر شده است. شما برای تهیه هر نوع قهوه نیاز به استفاده وسیله ای متناسب با آن دارید.

بعضی قهوه ها روش دم کردن آنها متفاوت است؛ بعضی دیگر نیاز به آسیاب شدن دانه قهوه در دستگاه های خاص دارند زیرا از ابعاد متفاوت تری ازدانه های رست شده قهوه به دست می آیند.

از این رو باید بدانید که دقیقا چه دستگاهی برای قهوه ای که شما دوست دارید متناسب است تا اطلاعات خود را برای خرید آن بالا ببرید.

ما با بررسی کامل و جامع توانسته ایم روش های مناسب استفاده دسنگاه های قوه ساز را متناسب با قهوه مورد علاقه شما بسنجیم و بهترین فروشگاه های خرید تجهیزات و لوازم قهوه را برای شما پیدا کنیم. پس به هیچ عنوان این مطلب را از دست ندهید.

خرید قهوه جوش

ساده ترین و ابتدایی ترین دستگاه برای درست کردن قهوه، قهوه جوش است. در خانه بسیاری از افراد در ته کمدها قهوه جوشی خاک خورده پیدا می شود که بتوانید قهوه را با استفاده از آب جوش یا شیر در آن درست کنید. خرید قهوه جوش یکی از بدیهی ترین نیازهای هر خانه می باشد. اگر هنوز قهوه جوش ندارید یا قهوه جوشتان قدیمی شده، می توانید همین حالا از طریق فروشگاه اینترنتی ام ان زد اقدام به خرید بهترین نوع از قهوه جوش ها کنید.

فقط کافیست چند کلیک کنید تا در اولین فرصت قهوه جوش جدید شما در خانه‌تان باشد و نوشیدنی گرم و خوشمزه ای درست کنید.

خرید قهوه ساز

یکی از مواردی که در تهیه قهو کاربرد بسیار زیادی دارد، قهوه ساز است. اگر بخواهیم کلیت قهوه ساز را با قهوه جوش مقایسه کنیم باید بگوییم که قهوه ساز همان وسیله برقی قهوه جوش است.

قهوه ساز مدرن قطره ای دستگاهی است که به طرز شگفت انگیزی ساده است. به طور کلی درون قهوه ساز یک مخزن وجود دارد که وقتی آب را در ابتدای چرخه قهوه‌ساز می‌ریزید، آب را در خود نگه می‌دارد. در پایین سطل یک سوراخ وجود دارد که نقش آن در یک لحظه آشکار می شود.
در ادامه یک لوله سفید رنگ وجود دارد که از زیر پایه مخزن به سمت بالا منتهی می شود و آب گرم را به منطقه چکه می برد. یک سر دوش در قهوه ساز وجود دارد. آب از لوله سفید آب گرم به اینجا می رسد و روی تفاله های قهوه اسپری می شود. در برخی از قهوه سازها، آب از شیلنگ روی یک دیسک پلاستیکی سوراخ دار بیرون می آید و به سادگی از طریق سوراخ ها به تفاله قهوه می ریزد. حالا اگر ته قهوه ساز را بردارید، این چیزی است که پیدا خواهید کرد:

فرورفتگی سمت راست سطل است. لوله در بالا، آب سردی را که از سوراخ مخزن پایین می آید، می گیرد. لوله نارنجی رنگ پایین لوله آب گرم است. همچنین می توانید سیم برق را نیز مشاهده کنید.

در سمت چپ پایه قهوه ساز عنصر گرمایش قرار دارد. این جزء از یک اکستروژن آلومینیومی با دو قسمت تشکیل شده است: یک عنصر گرمایش مقاومتی و یک لوله برای جریان آب. عنصر گرمایش مقاومتی و لوله آلومینیومی آب را گرم می کند.

المنت حرارتی مقاومتی به سادگی یک سیم پیچی است که بسیار شبیه به رشته یک لامپ یا عنصری در یک توستر برقی است که وقتی برق را از آن عبور می دهید داغ می شود. در یک عنصر مقاومتی مانند این، سیم پیچ در یک گچ تعبیه شده است تا ناهموارتر شود. المنت گرمایشی دو کار دارد:

هنگامی که برای اولین بار آب را در قهوه ساز قرار می دهید، عنصر گرمایش آن را گرم می کند.
هنگامی که قهوه درست شد، عنصر حرارتی قهوه را گرم نگه می دارد.

برای تهیه قهوه ذر قهوه ساز، وقتی آب سرد می ریزید، از مخزن از سوراخ عبور می کند و به لوله نارنجی رنگ می ریزد.
سپس آب از طریق شیر یک طرفه، به لوله آلومینیومی در المنت گرمایشی و سپس تا حدی از طریق لوله سفید به بالا جریان می یابد. همه اینها به طور طبیعی به دلیل گرانش اتفاق می افتد .
هنگامی که سوئیچ را روشن می کنید، المنت حرارتی مقاومتی شروع به گرم کردن لوله آلومینیومی می کند و در نهایت آب داخل لوله می جوشد.
هنگامی که آب به جوش می آید، حباب ها در لوله سفید بالا می روند. اتفاق بعدی دقیقاً همان چیزی است که در یک فیلتر آکواریوم معمولی اتفاق می افتد: لوله به اندازه کافی کوچک است و حباب ها به اندازه ای بزرگ هستند که ستونی از آب می تواند روی حباب ها به سمت بالا حرکت کند.
آب از لوله سفید بالا می رود و به طور یکنواخت روی تفاله های قهوه در انتظار چکه می کند.
آب داغ از میان دانه‌های آسیاب شده قهوه جریان می‌یابد و اسانس روغنی آن‌ها را در مسیر پایین به درون ظرف قهوه می‌گیرد. این روغن قهوه که در طی فرآیند برشته کردن آزاد می شود، کافئول نامیده می شود .
خیلی ساده به نظر می رسد، درست است؟ این پمپ آب جوش، به هر حال، همان مکانیزمی است که یک دستگاه قهوه ساز را به حرکت در می آورد.

در برخی از قهوه سازهای قطره ای، ویژگی های پیشرفته مختلفی نیز وجود دارد که به شما کنترل بیشتری بر روی قهوه خود می دهد. اگر می خواهید انواع قهوه ساز را ببینید و برای خرید قهوه ساز مناسب با بودجه و نیاز خود اقدام کنید، ام ان زد برای شماست!

خرید موکاپات

موکا پات که به عنوان یک اسپرسوساز اجاق گاز نیز شناخته می شود، از اصول فیزیک برای رسیدن به یک فنجان قهوه کاملاً دم شده استفاده می کند. موکا پات از سه اتاق تشکیل شده است. یکی برای آب، یکی برای تفاله قهوه و دیگری برای مخلوط نهایی کافی شما.

وقتی موکا پات روی اجاق قرار می گیرد، آب گرم شده و بخار تولید می کند. این باعث افزایش فشار در محفظه پایین می شود و آب را از طریق دانه های قهوه به سمت بالا می راند و به محفظه بالایی که آماده ریختن است، می رود.

فشار ایجاد شده در محفظه های قابلمه تنها به ۱٫۵ بار می رسد که به ۹ بار در اسپرسوسازهای سنتی نزدیک نیست. با این وجود، سادگی طراحی و توانایی تولید فنجان های قهوه با کیفیت، آن را در بین عاشقان قهوه محبوب کرده است.

اگر از عاشقان اسپرسو هستید اما در حال حاضر قصد خرید اسپرسوساز را ندارید، می توانید با پرداخت هزینه بسیار کمتری اقدام به خرید موکاپات باکیفیت کنید. برای مشاوره و بررسی خرید بهترین دستگاه و تجهیزات مورد نیاز برای خرید قهوه، با تیم ام ان زد در ارتباط باشید تا با بررسی و گرفتن اطلاعات کامل از سوی متخصصین این سایت فروشگاهی، بهترین خرید را تجربه کنید.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 1 بهمن 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.