خرید انلاین مانتو شلوار اداری طاعتی - پارسی زی
بهترین لامپ کم مصرف کدام است؟ مقایسه انواع لامپ های کم مصرف

بهترین لامپ کم مصرف کدام است؟ مقایسه انواع لامپ های کم مصرف

آشنایی با بهترین لامپ کم مصرف موجب می شود تا در هنگام انتخاب این محصول تصمیمات بهتری اتخاذ کنید. چرا که از مهم ترین تجهیزات …

رزرو تاکسی تلفنی فرودگاه امام

رزرو تاکسی تلفنی فرودگاه امام

یکی از قسمت های مهم هر فرودگاه که اهمیت بسیار بالایی برای مسافران دارد، بخش تاکسی فرودگاهی می باشد. تاکسی های فرودگاه در سال های …

درآمد طراحان سایت در سال 1401 توسط کیت وردپرس مشخص شد!

درآمد طراحان سایت در سال 1401 توسط کیت وردپرس مشخص شد!

درآمد طراحان سایت در سال ۱۴۰۱ توسط کیت وردپرس مشخص شد! سلام عشقای من حالتون چطوره امروز می خواهیم در مورد موضوع باحال و جذاب …

خانم‌های شاغل در طول روز مدت زمان زیادی را در اداره یا محل کار سپری می‌کنند. به همین دلیل خرید یک مانتو و شلوار اداری شیک برای آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه اکثر ادارات برای کارمندان خود پوششی یک شکل و رسمی را در نظر می‌گیرند. پوشیدن مانتو شلوار اداری توسط کارمندان زن برای خود او و کارفرمایش اهمیت زیادی دارد. صرفه‌جویی در هزینه‌های خرید لباس‌های متفرقه کار و حفظ نظم و آراستگی در محیط اداره از مهم‌ترین مزایای لباس اداری محسوب می‌شود. امروزه اکثر مردم خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهد. برای خرید مانتو شلوار اداری ارزان باید به دنبال یک فروشگاه اینترنتی معتبر مانند فروشگاه طاعتی باشید. در این مقاله نکات مهم در خرید مانتو شلوار اداری را توضیح خواهیم داد.

نکات مهم در خرید مانتو شلوار اداری

  • توجه به جنس پارچه‌ی مانتو شلوار

یکی از نکات مهمی که در هنگام انتخاب مدل مانتو شلوار اداری باید مورد توجه قرار گیرد، جنس پارچه است. جنس پارچه نباید طوری باشد که با پوشیدنش احساس گرما و تعریق زیاد از حد به فرد دست بدهد. جنس پارچه باید سبک، شیک و خنک باشد و نازکی آن مناسب محیط کار باشد. پارچه‌های مناسب برای دوخت مانتو شلوارهای اداری عبارتند از: کرپ،‌ کتان،‌ ترگال و فاستونی.‌ با پارچه‌های کرپ می‌توان شیک‌ترین مانتو شلوارها را دوخت. پارچه‌های کتان برای فصل‌های بهار و تابستان مناسب هستند. پارچه ترگال نیز به دلیل تنوع رنگی بالا پرطرفدار است.‌ پارچه فاستونی نیز جزو پارچه‌های ضخیم است و برای فصل‌های پاییز و زمستان کاربرد زیادی دارد.

  • توجه به قد مانتو شلوار

قد مانتو شلوار باید با توجه به قد خود فرد تعیین شود. کارمندان چاق برای لاغر دیده شدن بهتر است مانتوهای بلند و کارمندان قد کوتاه برای بلند به نظر رسیدن بهتر است مانتو شلواری با برش عمودی استفاده کنند.

  • انتخاب رنگ مناسب برای مانتو شلوار

انواع مدل مانتو شلوار اداری جدید رنگ‌های مختلفی دارند و از بین همه آن‌ها مانتو شلوار اداری طوسی طرفداران بیشتری دارد. در سازمان‌ها و اداره‌های دولتی پوشیدن مانتو شلوار اداری جدید، جلوه زیبایی به فرد هدیه می‌کند.

  • توجه به سایز مانتو شلوار اداری

توجه به سایز و همچنین فرم بدن در خرید مانتو شلوارهای اداری از اهمیت بالایی برخوردار است. کارمندانی که به این نکات توجه می‌کنند حتی با پوشیدن ساده‌ترین مانتو شلوار هم شیک و جذاب می‌شوند. کارمندان حتی اگر پشت میزنشین هم باشند به هیچ وجه نباید مانتو شلوار کوچک و تنگ بپوشند. زیرا لباس تنگ باعث خستگی می‌شود و اصلا برای محیط کار مناسب و راحت نیست.

فروش اینترنتی مانتو شلوار اداری در فروشگاه طاعتی

برای خرید مانتو شلوار اداری ارزان و شیک به صورت آنلاین می‌توانید به فروشگاه اینترنتی طاعتی به آدرس اینترنتی https://taati.co/ مراجعه کنید. تولیدی مانتو اداری طاعتی از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در زمینه تولید مانتو شلوار اداری شیک در مشهد آغاز کرد. این تولیدی از بهترین و متنوع‌ترین نوع پارچه‌ها برای دوخت مانتو شلوار استفاده می‌کند. خیاط‌ های این تولیدی نیز جزو بهترین و باتجربه‌ترین خیاط‌ها به شمار می‌روند. این تولیدی با فراهم کردن شرایط خرید آنلاین محصولاتش این امکان را فراهم کرده که مشتریان از سراسر  کشور برای خرید مانتو اداری اقدام کنند.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 11 بهمن 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.