8 روش برای استایل کردن پافر با لباس‌های مختلف - پارسی زی
قیمت سئو سایت چقدر است و چگونه محاسبه می شود؟

قیمت سئو سایت چقدر است و چگونه محاسبه می شود؟

قیمت سئو سایت چقدر است و چگونه محاسبه می شود؟ در دنیای پرپیچیده و رقابتی اینترنت، داشتن وبسایتی که نه تنها جلب توجه کاربران بلکه …

خدمات حسابداری شرکت حسابداری تضمین حساب

خدمات حسابداری شرکت حسابداری تضمین حساب

خدمات حسابداری شرکت حسابداری تضمین حساب زمانی یک شرکت حسابداری یا شرکت خدمات مالی و مالیاتی خدمات خود را به مشتریان و سازمان ها ارائه …

برنامه قرعه کشی اینستاگرام

برنامه قرعه کشی اینستاگرام

برنامه قرعه کشی اینستاگرام بسیاری از اشخاص از طرفداران پر و پا قرص قرعه کشی اینستاگرام هستند. اگر شما نیز علاقمند به نصب برنامه قرعه …

۸ روش برای استایل کردن پافر با لباس‌های مختلف

معمولا از پافرها برای محافظت در برابر سرمای زیاد استفاده می‌شود. پافر از آن جهت به این نام نامگذاری شده است که طرح لحافی و پف دار دارد. پافر می‌تواند به شکل آستین دار یا بدون آستین باشد و یا در آنها از خز استفاده شود. بنابراین پافرها دارای اکسسوری‌های مختلفی هستند که شما می‌توانید آنها را با دیگر استایل خود به خوبی ست کنید. پافرها بسیار گرم هستند و برای روزهای بارانی و برفی زمستانی گزینه بسیار خوبی خواهند بود. اما برای ست کردن پافر از چه گزینه‌هایی می‌توان استفاده کرد؟ اگر چه قانونی در این ارتباط وجود ندارد اما شما با چند آیتم در کمد لباس خود می‌توانید با پافرها جذاب‌تر شوید پس با ما در ادامه مقاله همراه شوید.

  1. پافر به همراه جین

پافرها در مقایسه با کت و پالتو و ژاکت پشمی حالتی غیر رسمی دارند و به همین دلیل هم به راحتی می‌توانید آنها را با یک شلوار جین ست کنید. به این ترتیب یک استایل کژوال خواهید داشت. تفاوتی ندارد که از چه شلوار جینی استفاده می کنید؛ استفاده از پافر با شلوار یا دامن و کت جین بسیار شیک خواهد شد.

  1. پافر و شومیز

یکی دیگر از گزینه‌هایی که می‌توانید پافر را با آن ست کنید، شومیز زنانه است. شما برای یک قرار صمیمی و دوستانه می‌توانید پافر خود را با شومیز مجلسی یا اسپرت ست کنید. معمولا مدل جدید شومیز مجلسی از جنس لمه یا حریر است. رنگ‌های مشکی و سفید بلند یا گلدار شومیز را می‌توانید با هر رنگ پافری ست کنید. شومیز نخی چهار خونه بهتر است با شومیز ساده ست شود. معمولا شومیزهای ساده برای ست کردن با پافر گزینه‌های بهتری هستند.

  1. پافر و کلاه

استفاده از پافر به همراه کلاه جدا یا کلاهی که بر روی پافر است شما را بسیار شیک خواهد کرد. علاوه بر این شما محافظت بیشتری با کلاه و پافر در برابر سرما خواهید داشت. گاهی اوقات در داخل این کلاه‌ها از خز مصنوعی استفاده می‌شود که گرمتر و شیک‌تر خواهد بود. بهتر است این خزها به رنگ سیاه، قهوه‌ای یا کرم باشد و رنگ‌های روشن نباشد زیرا با پافر زیبا نخواهد شد و به راحتی هم کثیف می‌شود.

  1. پافر و چرم

پافر را می‌توانید با انواع لباس و یا اکسسوری چرم هم ست کنید. به عنوان مثال ست شلوار چرم یا دستکش چرمی به همراه پافر بسیار جذاب خواهد بود. استفاده از شلوار چرم به همراه پافر شما را گرم‌تر خواهد کرد به خصوص در هنگام برف و باران از وارد شدن هوای سرد به بدن شما جلوگیری می‌کند. پیشنهاد ما به شما در این زمینه، برند مارال چرم است. چرم مارال دارای نمایندگی‌های مختلفی برای خرید حضوری یا خرید اینترنتی است. شما می‌توانید قیمت محصولات چرم مارال را از طریق خرید آنلاین از وب سایت دیجی استایل را بدانید و اقدام به تهیه آنها کنید. همچنین در جشنواره‌های تخفیف‌های خوبی ارائه می‌شود.

  1. پافر با بلوز بافت

پافر را می‌توانید با بلوز بافت هم ست کنید. این روزها بلوزهای بافت تنوع بسیار زیادی دارند. اما بهتر است بلوزی که برای ست کردن با پافر انتخاب می‌کنید کمی آزادتر باشد. به عنوان مثال شلوار مام استایل انتخاب بسیار خوبی به همراه بافت آزاد و پافر است. دقت کنید که قد بلوز بافت شما هم نباید خیلی بلند باشد. با استفاده از کتانی یا نیم بوت می‌توانید این ترکیب را کامل کنید.

  1. پافر و بادی

شما می‌توانید از بادی آستین دار به همراه پافر هم استفاده کنید. بادی‌ها اخیرا از جمله لباس‌های پرفروش بوتیک‌ها شده‌اند و شما می‌توانید یک بادی آستین دار را با پافر خود در مهمانی و یا مجالس رسمی و غیر رسمی بپوشید. با این لباس شما در عین گرم شدن، استایل راحتی هم خواهید داشت. کتانی یا نیم بوت کامل کننده این استایل است.

  1. پافر و هودی و شلوار جاگر

از آنجا که پافرها مانند جلیقه هستند؛ و آستین ندارند شما می‌توانید از زیر آنها از هودی استفاده کنید. هودی‌های بلند و ضخیم در هوای سرد برای پافرهای بدون آستین بسیار گزینه خوبی هستند. برای تکمیل این استایل می‌توان از شلوار جاگر یا شلوار جین راسته هم استفاده کرد. این استایل یک ست غیر رسمی و اسپرت خواهد بود و با یک کفش کتانی ست می‌شود. دیگر استایل های مناسب پافر و جین هم وجود دارند که می‌توانید آنها را نیز استفاده کنید.

  1. پافر با کمربند

کاپشن پافر را می‌توانید با کمربند و اکسسوری تک رنگ به تن کنید. استفاده از کمربند بر روی پافر به ساده کردن پف آن کمک می‌کند. شما می‌توانید از یک ژاکت تیره رنگ با کمربند مناسب و هم رنگ آن استفاده کنید. استفاده از لوازم جانبی براق مانند روسری، کلاه، دستکش و عینک آفتابی کمک می‌کند تا استایل شما بر طبق مد روز باشد. کمربندهای هم رنگ پافر ظاهر شما را ساده می‌کنند و استفاده از کمربندهایی با رنگ متفاوت شما را خاص‌تر خواهد کرد.

نویسنده: وحیده امینی

 

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 12 بهمن 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.