برترین های وب فارسی را یکجا بشناسید - پارسی زی
4 کفپوش مهد کودک ایمن و پر کاربرد

4 کفپوش مهد کودک ایمن و پر کاربرد

۴ کفپوش مهد کودک ایمن و پر کاربرد   قبل از خرید کفپوش برای مهد کودک، مطمئن شوید که استانداردهای ایمنی و بهداشتی را رعایت …

نکات طلایی برای پخت کیک اسفنجی

نکات طلایی برای پخت کیک اسفنجی

نکات طلایی برای پخت کیک اسفنجی مطممئناً تابه‌حال برای یک‌بار هم که شده اسم کیک اسفنجی را شنیده‌اید. درواقع، کیک اسفنجی، یا به‌عبارت دیگر کیک …

نکات طلایی در آشنایی با درب ریموتی کرکره ای

نکات طلایی در آشنایی با درب ریموتی کرکره ای

نکات طلایی در آشنایی با درب ریموتی کرکره ای درب ریموتی کرکره ای یکی از انواع درب های اتومات و برقی هستند. این نوع درب …

با گسترش وب و ظهور وب سایت های متعدد در زمینه های کاری مختلف از خدماتی و شرکتی گرفته تا فروش محصولات، مطمئنا در حال حاضر پیدا کردن بهترین سایت های ارائه دهنده یک خدمت یا محصول خاص از میان صدها سایت فعال در آن حوزه کار بسیار دشواری است. سالها بود که خلع وجود سایتی برای رتبه بندی وبسایت های برتر هر حوزه کاری به شدت احساس میشد.

مدتی است که وبسایتی با نام تاپ ۱۰ ایرانی پر قدرت به میان آمده و در تلاش است تا با ارائه لیستی از برترین وبسایت های برتر هر حوزه کاری این خلع را پر کرده و به افراد مختلف کمک کند تا در صورتی که نیازمند خرید محصول و یا استفاده از خدمات خاصی هستند بتوانند برترین وبسایت های آن حوزه را شناسایی و نسبت به خرید محصول و یا دریافت خدمت مورد نظر خود از برترین های حوزه کاری مربوطه اقدام کنند. در ادامه قصد داریم تا وبسایت تاپ ۱۰ ایرانی را به عنوان اولین وبسایت معرفی کننده ۱۰ سایت برتر هر حوزه کاری به شما معرفی کنیم.

تاپ ۱۰ ایرانی چه کار میکند؟

همانطور که در بالاتر نیز به آن اشاره شد کار اصلی وبسایت تاپ ۱۰ ایرانی این است که پس از انجام بررسی های دقیق و اصولی وبسایت های موجود در هر حوزه کاری، با توجه به استانداردهای فعلی ۱۰ سایت برتر هر حوزه کاری را معرفی و به کاربران این کمک را میکند تا به سرعت با سایت های مطرح هر حوزه کاری آشنا شده و بتوانند نسبت به خرید کالا یا خدمات مد نظر خود از این سایت ها اقدام کنند.

تاپ ۱۰ ایرانی چه سایت هایی را تا کنون معرفی کرده است؟

وبسایت تاپ ۱۰ ایرانی تا کنون وبسایتهای مختلفی را در زمینه های کاری مختلف به عنوان برترین وبسایت های حوزه کاری خود معرفی کرده است که در ادامه به معرفی برخی از این سایت ها خواهیم پرداخت.

زیار دکور برترین وبسایت حوزه دکوراسیون

یکی از جمله برترین وبسایت هایی که توسط رسانه تاپ ۱۰ ایرانی به عنوان برترین وبسایت حوزه دکوراسیون معرفی شده است وبسایت زیار دکور است. این وبسایت که در زمینه های فروش پوستر دیواری، پارکت و کاغذ دیواری فعالیت دارد توانسته است با ارائه باکیفیت ترین محصولات، مناسب ترین قیمت و بینظیر ترین پشتیبانی از مشتریان پیش و پس از خرید عنوان برترین وبسایت حوزه دکوراسیون را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ سایت برتر فروش کاغذ دیواری در ایران https://top10irani.ir/top-10-wallpaper-stores/

سئو ادیو برترین وبسایت آموزش سئو

سئو یکی از جمله تازه ترین واژه های دنیای دیجیتال است. هر سایتی برای آنکه در گوگل حرفی برای گفتن داشته باشد به سئو نیاز دارد. یکی از جمله برترین وبسایت های آموزش سئو در ایران بدون شک مجموعه سئو ادیو است. شما میتوانید با مراجعه به این مجموعه که در مقاله ای تحت عنوان ۱۰ سایت برتر آموزش سئو در ایران به عنوان برترین وبسایت آموزش سئو ایران معرفی شده است به طور کامل با اصول و قواعد و قوانین سئو آشنا شده، سایت خود یا سئو کنید و یا از انجام فرایند سئو بر روی سایت کارفرما به درامد برسید.

علی بابا برترین وبسایت فروش بلیط در کشور

علی بابا نامی آشنا در صنعت گردشگری کشور به شمار میرود. اگر اهل سفر با هواپیما، قطار یا اتوبوس باشید مطمئنا یا نام علی بابا را شنیده اید و یا از این وبسایت بلیط خود را خریداری کرده اید. بدون شک طراحی سایت بی نظیر، رابط کاربری مناسب و سیستم پشتیبانی بی نظیر در کنار فرایند خرید و استرداد بلیط اتوماتیک و راحت این وب سایت دلیل محکمی بوده است تا این وبسایت از نظر وب سایت تاپ تن ایرانی به عنوان برترین وبسایت فروش بلیط در کشور شناخته شود.

بیشتر بخوانید: ۱۰ سایت برتر فروش بلیط قطار https://top10irani.ir/top-10-train-ticket-sales-sites/

بیشتر بخوانید: ۱۰ سایت برتر فروش بلیط هواپیما https://top10irani.ir/top-10-plane-ticket-selling-sites/

جراحان بینی برتر کشور را با تاپ ۱۰ ایرانی راحت بشناسید

یکی از پر تقاضاترین عمل ها در ایران طی ۱۰ ساله گذشته بدون شک عمل جراحی زیبایی بینی بوده است. در صورتی که شما نیز به دنبال این هستید که بدانید ۱۰ جراح بینی برتر کشور چه کسانی هستند میتوانید با مراجعه به مقاله ۱۰ جراح بینی برتر کشور ارائه شده توسط وب سایت تاپ تن ایرانی متوجه شوید که چه پزشکانی این عنوان را یدک میکشند و در صورتی که قصد دارید تا بینی خود را جراحی کنید این امر مهم را به دستان زبر دست چه دکتری بسپارید.

برترین وبسایت انتشار رپورتاژ اگهی

رپورتاژ اگهی را میتوان پلی برای رسیدن به جایگاه های برتر گوگل در مدت زمان کوتاه دانست. در صورتی که قصد دارید برای وبسایت خود رپورتاژ آگهی درج کنید بدون شک حضور واسط های درج رپورتاژ آگهی میتواند این مسیر را برای شما تسهیل و تسریع نماید. در مقاله ۱۰ سایت واسط انتشار رپورتاژ آگهی منتشر شده توسط تاپ ۱۰ ایرانی وبسایت هایی که به عنوان واسط درج رپورتاژ آگهی میتوانند به شما در این مسیر کمک کنند درج شده است و شما میتوانید به راحتی با مراجعه به این وب سایت ها و ساخت اکانت کاربری در آنها از خدمات درج رپورتاژ این سایتها استفاده کنید.

در صورتی که مایلید تا سایر حوزه های کاری ارائه شده توسط تاپ ۱۰ ایرانی را مشاهده کنید پیشنهاد میکنیم حتما به وب سایت این مجموعه به آدرس https://top10irani.ir/  مراجعه کنید.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 21 بهمن 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.