pbn در لینک سازی کاربردی دارد؟ - پارسی زی
تعبیر خواب تمساح

تعبیر خواب تمساح

تعبیر خواب تمساح تعبیر خواب تمساح ، امام صادق و از حضرت یوسف و ابن سیرین و منوچهر مطیعی سیاه همگی در سایت فال و …

⚖️مهریه به نرخ روز در قانون چگونه محاسبه می شود؟

⚖️مهریه به نرخ روز در قانون چگونه محاسبه می شود؟

⚖️مهریه به نرخ روز در قانون چگونه محاسبه می شود؟ براساس ماده ۱۰۸۲ قانون اساسی ایران، مهریه به صورت حقی برای زن تعریف می شود …

پشم سنگ

پشم سنگ

پشم سنگ پشم سنگ ماده عایق الیافی است .که به انگلیسی Rock wool نام دارد.نقطه ذوب آن ۱۴۵۰ درجه سانتی گراد است. پشم سنگ از …

یکی از روش های بک لینک سازی روش PBN مخفف شده عبارت private blog network است، این روش عبارت است از مجموعه ای از وبسایت ها و و بلاگ ها که هدف آن ها ایجاد بک لینک برای سایت های مرکزی است. این روش بخشی از روش های سئو کلاه سیله و سئو کلاه خاکستری لینک بیلدینگ می باشد.  از آنجایی که این روش بسیار قدرتمند عمل می کنید، به همین دلیل  یکی از پر استفاده ترین روش های  لینک سازی محسوب می شود. از این رو در این مقاله قصد داریم تا درمورد آموزش روش لینک سازی PBN با شما صحبت کنیم و نکات مهم آن را به شما گوشزد کنیم. پس از صفحه خارج نشوید و با ما همراه باشید.

پی بی ان چیست؟

همانطور که‌ گفته شد PBN شبکه ای وبلاگ ها هستند  که از این شبکه های برای ساخت ب‌ لینک به کار برده می شود تا از این طریق امتیازات سایت را بالا برده و جایگاه بهتری برای وبسایت خود کسب کنند. نکته جالب این است که این روش در گذشته برای تکنیک های سئو ‌کلاه سیاه به کار برده می شد که باعث جریمه شدن سایت ها نیز میشد اما امروز به طور طبیعی استفاده شده و نه تنها سایت عا جریمه نمی شوند بلکه باعث بالا بردن امتیازات آن ها نیز می شوند.

پی بی ان

نکات ضروری برای ساخت PBN

  •  احتمال اینکه ساخت پی بی ان برای سایت شما ضرر داشته باشید بسیار بالا است، در نتیجه باید در ساخت آن دقت و وسواس لازم را داشته باشید.
  •   با صبر و حوصله PBN را بسازید  و به هیچ وجه عجله نکنید.
  •  دور محتوا های کپی یه خط قرمز کشیده و از آن ها اصلا استفاده نکنید.
  •  برای ساخت PBN سایت های دیگر را الگو خود قرار داده و برای پیدا کردن سایت ها از روی یک سیستم وبلاگ دهی استفاده نکنید.

آموزش ساخت PBN

دلیل ساخت پی بی ان بالا بردن امتیاز در نتایج سرچ گوگل، در کلمات کلیدی می باشد اما برای ساخت پی بی ان اولین چیزی که شما باید بدانید این است که می خواهید سایت خود را بر اساس چه عبارتی گسترش دهید تا توسط این عبارت پی بی ام مورد نظر خود را بسازید. درصورتی که صاحب هیچ وبسایتی نیستید، مثلا می خواهید PBN عام بسازید تا با آن رتبه سایت های مختلف را افزایش دهید، در این صورت نیز باید درمورد کلمات کلیدی تحقیق کنید.   گوگل رو این نوع لینک ها بسیار حساس می باشد از این رو باید در لینک سازی کاری کنید تا گوگل شما گیر نندازد.

نکته : برای اینکه گوگل متوجه تکنیک شما نشود، باید سایت های واقعی که کاربران واقعی از آن بازدید کرده اند را داشته باشید، یعنی به عنوان مثال در این سایت باید کامنت وجود داشته باشد و دقیقا مانند یک سایت واقعی و بی نقص باشد.

روش انجام تحقیقات کلمه کلیدی

در این بخش اقداماتی که برای تحقیقات کلمه کلیدی باید انجام دهید را به شما توضیح می دهیم:

۱- انتخاب حوزه ( مثلا طراحی لباس)

۲- برای حوزه خود یک کلمه کلیدی دانه یا همان seed keyword- انتخاب کنید.( می تواند همان طراحی لباس، یا طراح لباس نیز باشد)

۳- عبارت گفته شده را در گوگل جستجو کنید.

۴- اسکرول کردن به سمت پایین صفحه و بالا بخش صفحه بندی صفحه serp- ( این عبارت به معنای صفحه نتایج موتور جستجو می باشد)

۵- در صورت ندیدن عبارت، یک عبارت دیگر را جستجو کنید.

۶- اگرچند عبارت برای شما نمایش داده شد، آن ها را کپی کرده و درقسمت یادداشت یا همان نوت پد ویندوز جایگذاری کنید. بدین ترتیب هنگامی که شما روی هر عبارت کلیک می کنید صفحه جدیدی باز شده کلمات کلیدی مرتبط دیگری را به شما نمایش می دهد.

دو نکته مهم :

  •  راه حل گفته شده تنها یکی از راه های تحقیق کلمات کلیدی می باشد، اما ما به دلیل سهولت و موثر بودن آن تنها این روش را برای شما توضیح دادیم.
  •  عبارت نمایش داده شده، عبارات جستجو شده افراد دیگر است که بسیار برای شما مفید است.
  • بعد از به دست آوردن این عبارات در قدم اول آن ها را جدا کنید، برای اینکار از طولاتی ترین عبارات و عباراتی که رقبای کمتری درمورد آن ها محتوا نوشته اند شروع کنید.

انتخاب پلتفرم وبلاگ

بعد از اتمام تحقیق کلمات کلیدی، نوبت به انتخاب پلتفرم مناسب برای وبلاگ می رسد که برای این کار شما از یکی از این دو روش استفاده کنید :

روش اول » از سرویس های وبلاگ دهی همچون بلاگفا، بیان، رزبلاگ و … استفاده کنید که در این روش به دلیل اینکه متخصصین سو از وبلاگ ها سو استفاده کرده اند گوگل نیز به این روش کمتر توجه کرده و پی بی ان شما نیز قدرت بالایی نخواهد داشت.

روش دوم » یا یک سایت جدا و مستقل راه اندازی کنید، گرچه  راه اندازی یک وبسایت مستقل دارا هزینه، زمان و حسایت بیشتری دارد اما در عوض شما یک کار درست انجام می دهید که اعتبار سایت شما را نیز افزایش می دهد.

راه اندازی اولین گره پی بی ان به کمک سرویس وبلاگ دهی

یکی از سرویس های وبلاگ دهی رایگانی که شما می توانید از آن برای اینکار استفاده بکنید بیان می باشد. دلیل این پیشنهاد مزایایی مانند ارائه پوسته های ریسپانسیو، ارائه آمارگیر رایگان و اما مهم تر از همه داشتن سابقه بهتر نسبت به سرویس های دیگر موجب ایجاد فضایی عالی برای راه اندازی پی بی ان می شود.

آموزش راه اندازی اولین گره

عبارت کلیدی خود را به انگلیسی ترجمه کرده و به عنوان یک نام دامنه آن را انتخاب کنید. سپس مشخصات اولیه به صورت عادی بر طبق موضوع کار خود بنویسید. برای سفارش مطلب اول اقدام کنید یا آن را خودتان دستی بنویسید. دقت کنید که به هیچ وجه به سایت خودتان لینک ندهید.

راه اندازی اولین گره پی بی ان با کمک یک سایت مستقل

دامنه مناسب و هاست را خریداری کنید و بعد از آن یک سی ام اس آماده مانند وردپرس، جوملا، دروپال و … را نصب کنید. بعد از اتمام این کار یک پوسته مناسب را انتخاب کرده و اولین محتوا خود را قرار دهید. سپس سایت خود را به سرچ کنسول و آنالیتیکس متصل کنید و در آخر شما می توانید وضعیت سو سایتتان را کم کم و به مرور زمان بهبود ببخشید.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 23 بهمن 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.