آموزش تعمیرات موبایل رایگان - پارسی زی
خرید اینترنتی شیشه شیر بچه با مناسب ترین قیمت + پیشنهاد ویژه

خرید اینترنتی شیشه شیر بچه با مناسب ترین قیمت + پیشنهاد ویژه

شیشه شیر از وسایلی است که در رشد و نمو نوزاد، صرف‌نظر از تغذیه با شیر مادر یا شیر خشک، نقش مهمی ایفا می‌کند؛ بنابراین …

حقایق افزایش 50 درصدی خرید بلیط اتوبوس تهران بعد از رفع محدودیت کرونایی

حقایق افزایش 50 درصدی خرید بلیط اتوبوس تهران بعد از رفع محدودیت کرونایی

اتوبوس را می توان محبوب ترین، ارزان ترین و رایج ترین وسیله نقلیه عمومی سیستم حمل و نقل کشور دانست که دهه های زیادی است …

خرید و قیمت باتری 70 آمپر با گرانتی و ضمانت اصالت

خرید و قیمت باتری 70 آمپر با گرانتی و ضمانت اصالت

خرید و قیمت باتری ۷۰ آمپر با گرانتی و ضمانت اصالت به طور معمول میزان قدرت باتری را با توجه به آمپر باتری سنجیده می …

آموزش رایگان تعمیرات موبایل

یکی از ویژگی های قابل توجه و استثنایی دوره آموزش موبایل آموزشگاه مهیا موبایل که به جرات میتوان گفت که در هیچ آموزشگاه و یا مرکز آموزشی در سطح تهران و یا کشور نمیتوانید ببینید و فقط مختص به آموزشگاه مهیا موبایل می باشد آموزش تعمیرات موبایل رایگان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه مهیا موبایل روی لینک زیرکلیک کنید.

آموزش تعمیرات موبایل رایگان

آموزش تعمیرات موبایل رایگان

شاید بپرسید مگر امکان دارد که با این همه ویژگی های منحصر به فرد دوره تعمیرات موبایل از پشتیبانی عالی گرفته تا دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل ،از آموزش های تخصصی و عملی گرفته تا ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای از پک هدیه هفتصد هزار تومانی گرفته که به صورت کاملا رایگان به کارآموزان هدیه می دهیم تا برد الکتریکی موبایل جهت کار کارآموزان به آنها رایگان هدیه می دهیم.

بله درست است در آموزشگاه مهیا موبایل ، آموزش تعمیرات موبایل رایگان است.

یکی از خدمات منحصر به فرد آموزشگاه مهیا موبایل که فقط مختص این مرکز آموزشی بوده و شما نمی توانید در مرکز آموزش دیگر این ویژگی را پیدا کنید امکان تعمیر گوشی موبایل کارآموزان با نظارت و پشتیبانی اساتید آموزشگاه می باشد. کارآموزان در طی دوره و حتی پس از پایان دوره تعمیرات موبایل می توانند از دوست ، آشنا، اطرافیان خود و یا از هر طریق دیگر گوشی خراب را دریافت کرده و با نظارت و پشتیبانی اساتید و با استفاده از تجهیزات و فضای آموزشگاه ، به صورت کاملا رایگان گوشی معیوب را تعمیر کنند و اجرت تعمیر نیز خودشان دریافت کنند این امر باعث می شود تا کارآموزان جهت خرید قطعات معیوب موبایل به بازار مراجعه کرده و با جو و ادبیات بازار ،قیمت قطعات ،قطعه فروش و… آشنا شوند. در ضمن با درآمدی که از تعمیر گوشی های معیوب کسب می کنند می توانند شهریه دوره را از دل دوره کسب کنند و دوره آموزش تعمیرات موبایل رایگان برای آنها محسوب شود .

لازم به ذکر است که ۹۵%کارآموزان آموزشگاه شهریه دوره را از خود دوره کسب کرده و برخی دیگر نیز بیش از چهارمیلیون درآمدزایی از دل دوره کسب کرده اند.

آموزشگاه تعمیرات موبایل

آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیا موبایل

آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیا موبایل سعی دارد تا با کمترین هزینه آموزش تعمیرات موبایل به کارآموزان خود ارائه دهد.به همین دلیل شروع به آموزش تعمیرات موبایل رایگان ، در حوزه های مختلف کرده است .از جمله این حوزه میتوان به پیج آموزشی مهیا موبایل در اینستاگرام اشاره کرد.

جهت استفاده از آموزش تعمیرات موبایل رایگان آموزشگاه مهیا موبایل پیج اینستاگرام زیر را فالو کنید.

www.instagram.com/mahya_mobile

از دیگر حوزه هایی که مهیا موبایل برای آموزش تعمیرات موبایل رایگان استفاده می کند سایت آموزشگاه می باشد

که با استفاده از اساتید مجرب و تحصیل کرده خود در زمینه آموزش تعمیر موبایل سعی دارد تا آموزش های بروز و تخصصی را به کارآموزان و دیگر افراد علاقه مند به حوزه آموزش تعمیر موبایل ارائه دهد.

آموزش ارائه شده در قسمت مرکز آموزش سایت مهیا موبایل می باشد و نیز برای بهره مندی از این آموزش ها میتواند از لینک زیر وارد قسمت مرکز آموزش سایت مهیا موبایل شوید.

www.mahyamobile.com

تیم تحریریه آموزشگاه مهیا موبایل بجز آموزش تعمیر موبایل رایگان ، مقالات و اخبار روز دنیا در زمینه تکنولوژی موبایل را از سایت های معتبر دنیا استخراج کرده و با ترجمه اصولی و کاملا کارشناسی آن ها را در قسمت مقالات سایت مهیا موبایل قرار می دهد تا همگان بتوانند از اخبار و اطلاعات روز گوشی موبایل بهره مند شوند.

در ضمن این مقالات را میتوانید از سایت مهیا موبایل در قسمت مقالات مطالعه کنید و یا از لینک زیر وارد سایت مهیا موبایل قسمت مقالات شده و از مقالات ترجمه شده تیم تحریریه مهیا موبایل نهایت استفاده را ببرید.

در این مقالات سعی برآن شد تا از بروز ترین و جدید ترین اخبار روز دنیا در زمینه تکنولوژی موبایل  بهره برداری شود

تا علاقه مندان به گوشی موبایل از اخبار و اطلاعات روز دنیا با خبر شوند.جهت مطالعه مقالات سایت روی لینک زیر کلیک کرده و وارد صفحه مقالات شوید.

آموزش تعمیرات موبایل مهیا موبایل

آموزش تعمیرات موبایل مهیا موبایل

آموزش تعمیرات موبایل یکی از گرانترین آموزش های فنی در کشور می باشد که متاسفانه برخی آموزشگاه ها با توجه به شهریه بسیار زیادی که دریافت می کنند آموزش مناسب ارائه نمی دهند و کارآموزان بعد از پایان دوره تعمیرات موبایل حتما نیاز به سپری کردن دوره کارورزی در مکان های غیر استاندارد آموزشی را دارند و در ضمن در این مکان ها نیز هزینه آموزش تعمیرات موبایل هنگفتی از آن ها گرفته می شود.

آموزشگاه مهیا موبایل با کمترین هزینه آموزش تعمیر موبایل بیش ترین کیفیت را به کارآموزان خود ارائه می دهد به طوری که نود و پنج درصد از کارآموزان دوره تعمیر موبایل در اواسط دوره شروع به درآمدزایی کرده و وارد بازار کار می شوند و شهریه پرداخت خود را طی دوره کسب کرده و از آموزش تعمیرات موبایل رایگان بهره مند می شوند.

دوره تعمیرات موبایل آموزشگاه مهیا موبایل

این دوره برای بیش تر کارآموزان آموزشگاه رایگان بوده و همه کارآموزان میتوانند از آموزش تعمیرات موبایل رایگان بهره مند شوند. متاسفانه ، هزینه بسیار پائین آموزش برای دوره تعمیر موبایل را خیلی از همکاران به خاطر کیفیت پائین آموزشی و کم بودن سر فصل های آموزش تعمیرات موبایل می دانند که کاملا خلاف واقع است.

آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

آموزش تعمیر موبایل با بیش ترین موضوعات آموزش و سر فصل های دوره تخصصی تعمیرات موبایل برای علاقه مندان به آموزش این دوره ارائه می شود و آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل به صورت کاملا تخصصی آموزش داده می شود.

دوستانی که قصد ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه مهیا موبایل را دارند این موضوع را اطلاع داشته باشند که قیمت آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه ۷ الی ۸ میلیون می باشد. و هر جای دیگر بخواهند این کیفیت آموزشی را بگذرانند باید این مقدار هزینه کنید  در صورتی که در آموزشگاه مهیا موبایل هزینه آموزش تعمیرات موبایل بسیار پائین بوده و کار آموزان نیز میتوانند از آموزشگاه تعمیرات موبایل رایگان بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

برخی از ویژگی های دوره تعمیرات موبایل مهیا موبایل عبارتند از:

  • ارائه مدرک رسمی فنی حرفه ای
  • آموزش زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور
  • آموزش بر اساس آخرین استانداردها و سرفصل های آموزشی روز دنیا
  • آموزش عملی و پروژه محور (کارآموزان به صورت عملی کلیه مباحث آموزشی را تمرین می کنند.)
  • آموزش زیر نظر اساتید باتجربه و متخصص در حوزه تعمیرات موبایل
  • آموزش در کارگاه های مجهز
  • آموزش تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل
  • آموزش تعمیرات انواع موبایل اندروید و آیفون
  • آموزش تعمیرات آخرین مدل های گوشی موبایل

این مرکز آموزشی هر سال چند صد کارآموز را در رشته تعمیرات موبایل آموزش می دهد و بر طبق آمار رسمی مراکز نظارتی، بیش از ۸۰ درصد کارآموزان رشته تعمیر موبایل  مجتمع آموزشی مهیا موبایل به راحتی به بازار کار ورود می کنند.

کلیه علاقه مندان به شغل تعمیرات موبایل از سراسر کشور می توانند در دوره های آموزشی آموزشگاه مهیا موبایل ثبت نام نمایند. این آموزشگاه جهت رفاه بیشتر کارآموزانی که ساکن استان تهران نیستند خوابگاه هایی رادرنزدیکی محل برگزاری دوره تدارک دیده است.

برای کسب اطلاعات بیشتردرمورد دوره تعمیرات موبایل مهیاموبایل می توانید به وب سایت  آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیا موبایل  و پیج اینستاگرام مهیا موبایل به آدرس زیر مراجعه کنید.

https://www.mahyamobile.com

www.instagram.com/mahya_mobile

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 24 بهمن 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.