معرفی موسسه آموزش کنکور ونوس - پارسی زی
درمان قرمزی و پوسته پوسته شدن پوست صورت

درمان قرمزی و پوسته پوسته شدن پوست صورت

پوسته پوسته شدن پوست یکی از مشکلاتی است که افراد مختلف از هر اقشار و سنین مختلف با آن ارتباط دارند. این مشکل می تواند …

برترین فروشنده ساندویچ پانل سقفی

برترین فروشنده ساندویچ پانل سقفی

برترین فروشنده ساندویچ پانل سقفی ساندویچ پانل سقفی سازه ای می باشد که امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، تولید شده است. از لحاظ کارایی …

ترفندهای بهینه سازی تصاویر برای افزایش سرعت وبسایت

ترفندهای بهینه سازی تصاویر برای افزایش سرعت وبسایت

چکیده : سرعت بارگذاری بالا یکی از ویژگی های سایت های پیشرفته و موفق محسوب می شود. تصاویر بزرگ و حجیم می توانند سرعت بارگذاری صفحه …

موسسه ونوس یکی از موسسات با تجربه و معتبر در زمینه آمادگی داوطلبان برای کنکور است. این مجموعه به دلیل بهره گیری از اساتید با تجربه و برجسته در زمینه تدریس دروس کنکور توانسته به نامی آشنا در میان دانش آموزان و داوطلبان تبدیل شود. استفاده از مشاورین برجسته و کاربلد در کنار اساتید مشهور منجر به رشد سریع دانش آموزان در مسیر موفقیت در کنکور شده است. برنامه ریزی تحصیلی با توجه به شرایط هر داوطلب مهم ترین موضوعی است که توانسته موفقیت دانش آموزان این مجموعه را در پی داشته باشد.

ونوس

تدریس خاص برای افزایش درک مطلب

روش خاص تدریس اساتید مجموعه ونوس توانسته در درک مطالب و مفاهیم درسی به دانش آموزان کمک بسیار زیادی کند. تدریس اساتید این مجموعه در قالب دی وی دی در اختیار دانش آموزان قرار داده می شود. این کار به منظور برقراری عدالت آموزشی انجام شده است. بدین ترتیب تمامی دانش آموزان در هر نقطه از ایران می توانند از منابع مفید کنکور و کلاس های خصوصی این اساتید بزرگ بهره مند شوند. همچنین فضای تدریس در این دی وی دی ها به گونه ای طراحی شده است که داوطلبان در فضای کلاس خصوصی واقعی قرار داده می شوند. مهم ترین تفاوت این کلاس ها با کلاس های حضوری، افزایش تمرکز دانش آموزان است. همچنین امکان مشاهده مجدد و تکرار نامحدود مطالب نیز در این روش وجود دارد.

منابع آموزشی مجموعه ونوس

دی وی دی های مجموعه ونوس به دو صورت تستی و تشریحی طراحی و تولید شده اند. دی وی دی های تستی برای همه رشته ها و دی وی دی های تشریحی برای رشته های تجربی و ریاضی طراحی شده اند. در کنار این دی وی دی ها، جزوه های مکمل و کتب کمک درسی لازم نیز توسط اساتید مربوطه تألیف شده است. شما می توانید در کنکور ۱۴۰۲ با دی وی دی های ونوس عملکرد درخشانی از خود نشان دهید. دانش آموزان در صورت تهیه پکیج های صفر تا صد این مجموعه می توانند کلیه کتاب ها و جزوات را به صورت رایگان در اختیار داشته باشند. لازم به ذکر است که کلیه مطالب بر اساس آخرین تغییرات کتب درسی به روز رسانی می شود. بنابراین دانش آموزان با خیالی آسوده می توانند به مطالعه منابع بپردازند.

طبقه بندی مطالب

مطالب طبقه بندی شده در محتوای آموزشی موسسه ونوس به دانش آموزان کمک می کند تا بدون سردرگمی به مطالعه مطالب بپردازند. کلیه مطالب هر درس در جلسه بعدی مرور شده و مطالب درس بعدی نیز پیش خوانی می شود. بعد از هر درسنامه تست های آموزشی قرار داده شده است که به درک عمیق مفاهیم کمک می کند. در نهایت دانش آموزان با شرکت در آزمون های آزمایشی می توانند میزان آمادگی خود را تخمین بزنند. پس از هر آزمون نتایج توسط پشتیبان ها بررسی شده و نقاط قوت و ضعف دانش آموزان تعیین می گردد. بدین ترتیب برنامه تحصیلی متناسب با هر فرد با توجه به میزان سواد او و مدت زمانی که در اختیار دارد نوشته می شود.

کمک به رشد داوطلبان

موسسه ونوس با ارائه برنامه ریزی تحصیلی اصولی، قرار دادن منابع مفید و یاد دادن روش های تست زنی به دانش آموزان کمک می کند تا در این مسیر رشد کنند. اما رسیدن به موفقیت نیازمند تلاش، پشتکار و نظم مستمر داوطلبان است. لازم به ذکر است که دانش آموزان با پرداخت هزینه ای بسیار کمتر از هزینه های کلاس های خصوصی می توانند به یادگیری مطالب بپردازند. همچنین دیگر نیاز به صرف زمان و هزینه های اضافی برای رفت و آمد در مسیر کلاس های خصوصی نیست.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 28 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.