اهمیت سرویس کولر آبی در پیشگیری از ویروس کرونا - پارسی زی
فروش انواع مواد شیمیایی

فروش انواع مواد شیمیایی

فروش انواع مواد شیمیایی وب سایت شرکت: https://hirkanchem.com/ ۰۹۱۲۰۲۹۷۴۲۹ ۰۲۱۸۸۹۸۸۰۸۲ آفت کش های اسید بوریک: آنچه قبل از خرید باید بدانید اسید بوریک آیا اسید …

درمان زود انزالی برای شما

درمان زود انزالی برای شما

زودانزالی در آقایان؛ مشکل شماست ؟ آیا زود انزالی درمان دارد شما هم این مشکل را دارید ؟ متاسفانه یکی از اتفاقات ناخوشایند برای مردان …

مبل راحتی چوبی، جلو مبلی چوبی فروشگاه ایران میز iranmiz.com

موضوع: مبل راحتی چوبی، جلو مبلی چوبی مبل راحتی ایران میز چوبی یکی از انواع مبل راحتی می باشد که معمولا به صورت تمام پارچه ای …

تعمیر کولر آبی خدمات تاسیسات غرب تهران

شاید باور نکنید و یا تا قبل از خواندن این مطلب نمیدانستید که سرویس و تعمیر کولر آبی در انتقال و پیشگیری از ویروس کرونا موثر است،اما امروز در این مطلب میخواهیم به ارتباط بین کرونا و سرویس کولر آبی بپردازیم و نکات جالبی را به شما بگوییم پس تا آخر مطلب همراه ما باشید.

با شروع گرمای هوا میزان تقاضا برای سرویس و تعمیر کولر آبی و ثبت درخواست مشتریان افزایش می یابد.سرویس کولر آبی و تعمیر کولر آبی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌توانید شما در جهت جلوگیری و پیشگیری از همه گیری کرونا در منزل و یا دفتر کار خود انجام دهید!

به گفته استادکاران خدمات سرویس کولر آبی شهرک غرب در فصولی که کولر آبی بدون استفاده است،پوشال های کولر آبی مکان بسیار مناسبی برای رشد انواع باکتری و قارچ میشود.

با شیوع و خطری که ویروس کرونا دارد سرویس کولر آبی میتواند باعث جلوگیری از انتشار این ویروس شود.اما چگونه؟

ویروس کرونا و سرویس کولر آبی

سرعت انتقال ویروس کرونا در محیط و مکان هایی که گردش و تهویه هوای مناسبی ندارند بیشتر است.چرخش مداوم هوا و تهویه آن از اقداماتی است که حتی وزارت بهداشت هم برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا پیشنهاد داده است.

در فصل گرما به دلیل گرم بودن هوا و همچنین عدم وزش باد مناسب سرعت انتشار ویروس کرونا را بیشتر میشود،اما با استفاده از کولر های آب و گازی در محل زنگی یا کار خود میتوانید این چرخش و تهویه هوا را انجام دهید و با تهویه مناسب هوا زمینه انتقال ویروس کرونا را از بین ببرید!

اما همانطور که گفتیم پوشال های کولر آبی یا پد کولر سلولزی مکان مناسب برای رشد قارچ و باکتری ها هستند پس بنابر این برای استفاده از کولر آبی و راه اندازی آن در تابستان حتما باید اقدام به سرویس و تعمیر کولر آبی کرد.

از طرف دیگر با سرویس نکردن کولر آبی و عدم تعویض پووشال ها ممکن است که هوایی که از طریق کولر آبی وارد منزل یا دفتر کار شما میشود،دارای رطوبت زیاد و به قولی هوا دم داشته باشد.

رطوبت زیاد و دم داشتن هوا هم باعث ایجاد مریضی و ایجاد بستر مناسب برای رشد باکتری ها و در نتیجه افزایش احتمال انتقال کرونا است.

پس در نتیجه با انجام دادن کارهایی مانند : تعویض پوشال های کولر آبی ، سرویس به موقع و اصولی کولر آبی ، استفاده از کولر آبی در محیط کار یا منزل ، به وجود آوردن تهویه مناسب و چرخش هوا میتوان از انتقال ویروس کرونا جلوگیری کرد.

تعمیر و سرویس کولر ابی با خدمات تاسیسات غرب تهران

پیدا کردن یک مجموعه معتبر در تهران که از طریق آن مجموعه بشود به بهترین و نزدیک ترین تعمیرکاران کولر آبی دست پیدا کرددغدغه بود که مشتریان ما با آن روبرو بودند . مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران به نشانی : www.khadamatthehran.ir  سعی کرده است برای ایجاد آسایش و رفاه بیشتر مشتریان خود با توجه به شرایطی که در حال حاضر پیش آمده و مهمتر از همه توجه به حفظ سلامتی مشتریان، با انجام خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی توسط استادکاران ماهر و ارائه خدمات با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ، در ایام سخت کرونایی ، کمک رسان شما در زمینه های مختلف تاسیسات ساختمان از جمله تعمیر و سرویس کولر آبی باشد.

تعمیر کولر آبی خدمات تاسیسات غرب تهران

تمامی استادکاران تعمیر و سرویس کولر آبی خدمات تاسیسات غرب تهران ملزم به رعایت تمامی نکات بهداشتی و ایمنی که از سوی وزارت بهداشت ارائه شده است،میباشند.

سرویس اصولی و درست کولر آبی کمک میکند تا علاوه بر اینکه شما هوای مطلوب و خنکی را دریافت میکنید،بازدهی حداکثری کولر آبی را داشته باشید و در نتیجه علاوه بر افزایش عمر مفید دستگاه کولر آبی باعث کاهش هزینه های مصرف برق و آب و تعمیرات آن خواهد شد.

تعمیر و سرویس کولر آبی شهران و سایر نقاط تهران ، که توسط استادکاران خدمات تاسیسات غرب تهران ارائه میشود،تنها آب گرفتن و شستشوی سطحی کولر آبی نیست!

سرویس کولر آبی مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران شامل : تعویض پوشال ها و یا شستشوی آن ها ، شستشوی کامل درب ها ، داخل بدنه و خارج بدنه،بررسی تمامی قطعات الکتریکی ( پمپ و دینام ) و قطعات مکانیکی ( یاتاقان ها ، پروانه ، شفت و پولی ها و تسمه )،روغن کاری و روان کاری پمپ آب و یاتاقان ها ، تراش و رسوب گیری درب های کولر آبی جهت گردش بهتر هوا ،شستشو و رفع رسوبات پمپ آب کولر آبی و سایر موارد مهم که تنها در خدمات ما آن را مشاهده میکنید!

مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران خدمات تعمیر کولر ابی را به صورت شبانه روزی در غرب تهران و سایر نقاط تهران ارائه میدهد.از شعب تعمیر کولر آبی غرب تهران میتوانیم به ، سرویس کولر آبی جنت آباد ، شهران ، شهرزیبا ، شهرک غرب ، سعادت آباد ، مرزداران ، صادقیه و… اشاره کنیم.

از دیگر خدماتی که در سرویس تعمیر کولر آبی غرب تهران ، مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران ارائه میدهد،تعمیر و نصب و فروش انواع دینام کولر آبی ( موتور کولر آبی ) است.خدمات تخصصی تعمیر دینام کولر آبی مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران به شما کمک میکند تا علت سوختن و گیرپاژ کردن موتور کولر آبی خود را بررسی و سپس به بهترین نحوه اقدام به رفع آن کنید.

استاد کاران تعمیر و سرویس کولر آبی پس از عیب یابی دقیق خرابی و ایرادات کولر ، برآوردهایی را مبنی بر قطعات لازم و هزینه های آن نموده سپس با دریافت تایید از سوی شما تعمیرات تخصصی خود را آغاز می کنند.البته استادکاران باید دقت کنند که تا حد ممکن باید در هزینه مشتری صرفه جویی کنند تا در این اوضاع اقتصادی کمترین فشار به مشتریان وارد نشود.

تعمیر کولر آبی خدمات تاسیسات غرب تهران

در این مطلب سعی کردیم تا به موضوع ویروس کرونا و تاثیر سرویس و تعمیر کولر آبی در آن نکاتی را یادآور شویم. مجموعه خدمات تاسیاست غرب تهران همواره آماده ارائه خدمات تعمیر کولر آبی غرب تهران ، سرویس کولر آبی ، تعمیر دینام کولر آبی ، خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و سایر خدمات تاسیسات ساختمان است.شما میتوانید برای دسترسی به خدمات این مجموعه به صورت شبانه روزی با مراجعه به سایت به نشانی : www.khadamatthehran.ir درخواست خود را ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن شاهد رفع مشکل خود با بهترین کیفیت باشید…

آخرین بروز رسانی در : شنبه 10 اردیبهشت 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.