آیا خرید فالوور ارزان ایرانی ارزش دارد؟ - پارسی زی
برای جوانسازی پوست از چه روش‌هایی استفاده می‌شود؟

برای جوانسازی پوست از چه روش‌هایی استفاده می‌شود؟

برای جوانسازی پوست از چه روش‌هایی استفاده می‌شود؟ این روزها جوانسازی پوست به یک دغدغه‌ی جمعی تبدیل شده است و بیشتر افراد به‌دنبال جوانسازی پوست …

معرفی 8 تا از بهترین مارک اسپرسوساز خانگی در 1403

معرفی 8 تا از بهترین مارک اسپرسوساز خانگی در 1403

چکیده : اگر میخواهید اسپرسوساز بخرید حتما این مطلب را بخوانید و بهترین مارک‌ها را انتخاب کنید تا خرید بهتری را تجربه کنید.   در زمانی …

فقط یک تلفن تا خرید کتاب کمک درسی با تخفیف

فقط یک تلفن تا خرید کتاب کمک درسی با تخفیف

فقط یک تلفن تا خرید کتاب کمک درسی با تخفیف سیستم سفارش و خرید کتاب به شیوه تلفنی بخش عظیمی از دردسرهای خرید حضوری را …

فالوور اینستاگرام چیست؟

در دنیای اینستاگرام یکی از پر استفاده ترین اصطلاحاتی که در بین کاربران این شبکه اجتماعی رایج است اصطلاح فالوور می باشد. فالوور یک اصطلاح نمادی برای رقابت در شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد. اما فالوور اینستاگرام به چه معناست ؟ کلمه فالوور یک کلمه معنا دار در زبان انگلیسی است. خود کلمه فالوور در زبان انگلیسی به تنهایی به معنای دنبال کننده، پیرو و تابع است. اما از این کلمه بیشتر به عنوان دنبال کننده یاد می شود. در شبکه اجتماعی اینستاگرام فالوور کسی است. که پیج و یا حساب شما را دنبال می کند، پست های شما را لایک می کند، بر روی آن ها کامنت می گذارد، آن ها را با دوستان خود به اشتراک می گذارد و همچنین استوری های شما را بازدید می کند.

با توجه به تحریماتی که در کشور ما وجود دارد دسترسی کاربران ایرانی به خیلی از شبکه های اجتماعی پرکاربرد محدود و یا غیر ممکن است و عموم افراد جامعه فقط اینستاگرام را به عنوان یک شبکه اجتماعی پرکاربرد می شناسند. به همین دلیل بسیاری از افراد بر این باورند که کلمه فالوور فقط متعلق به اینستاگرام و شبکه های اجتماعی مبتنی بر فالوور است. اما اکثر شبکه های اجتماعی قابلیتی را در سیستم خود در نظر گرفته اند تا کاربرانشان بتوانند با یکدیگر در تعامل باشند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این نوع شبکه های اجتماعی، شبکه های اجتماعی مبتنی بر فالوور نام دارند. یوتیوب، فیسبوک، لینکدین و بسیاری دیگر از شبکه های اجتماعی امکانی را در پروفایل کاربران خود به عنوان Follow قرار داده اند. هدف از گذاشتن این امکان برای کاربران ایجاد ارتباط بین اعضای فعال این شبکه های اجتماعی می باشد.

انواع دنبال کننده اینستاگرام

در اینستاگرام و بقیه شبکه های اجتماعی انواع مختلفی فالوور وجود دارد اما به طور کلی فالوور ها به دو دسته واقعی و فیک تقسیم بندی می شوند. به طور کلی فالوور واقعی به فالووری گفته می شود که با پیج شما تعامل دارد.

برای مثال فالوور واقعی مرتبا صفحه اینستاگرامی خود را چک می کند، پست های جدید منتشر شده را بازدید می کند بر روی آن ها کامنت می گذارد، پست ها را لایک کرده و آن ها را با دوستان خود به اشتراک می گذارد. اما فالوور فیک چنین قابلیتی را دارا نمی باشد این نوع فالوور ها علاوه بر اینکه نرخ تعامل پیج شما را پایین می آورند باعث کاهش رشد پیج شما می شوند. فالوور های فیک تنها کاری که انجام می دهند فالوو کردن پیج شماست و کار دیگری انجام نمی دهد. البته نوع دیگری از فالوور فیک وجود دارد که می تواند برای شما فعالیت های اینستاگرام را انجام دهد که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.

 

فالوور

فالوور فیک

اگر بخواهیم روراست باشیم این فالوور ها اصلا فالوور نیستند به این دلیل که جز افزایش عدد فالوور های شما کار دیگری انجام نمی دهند. این فالوور ها  مانند روح عمل می کنند و هیچ تاثیری جز خراب کردن اعتبار پیج شما ندارند. این فالوور ها نه پستی را لایک می کنند، نه برای آن ها کامنت می گذارند و نه باعث می شوند تا بازدید ویدیو های شما بیشتر شود. به همین دلیل خرید فالوور ارزان ایرانی فیک اصلا به شما توصیه نمی شود

 

این مقاله را نیز مطالعه فرماید : پنل اصلی فروشندگان فالوور چه سایتی میباشد؟

دنبال کننده غیر فیک غیر فعال

این فالوورها برعکس فالوور های فیک که فقط یک آیدی و عکس پروفایل دارند هستند. فالوور های واقعی توسط انسان ساخته می شوند. اگر هزار فالوور واقعی شما را فالوور کنند در واقع هزار نفر به پیج شما اضافه شده است. اما اگر هزار فالوور فیک شما را فالوو کنند فقط یک نفر با هزار اکانت به پیج شما اضافه شده است.

این فالوور ها از این رو غیر فعال نامیده می شوند که فقط شما را فالوو می کنند و عموما هیچ گونه کاری انجام نمی دهند. فعالیت این گونه فالوور ها مانند فالوور های فیک است این فالوور ها نه پست های شما را لایک می کنند، نه برای شما کامنتی می گذارند و نه با پیج شما تعامل و ارتباطی دارند و تنها کاری که می کنند دنبال کردن شما است.

فالوور

فالوور واقعی خاموش

نوع دیگری از فالوور وجود دارد که از فالوور های فیک و فالوور های غیرفعال خیلی بهتر هستند. و از آن ها به عنوان فالوور واقعی خاموش یاد می شود. این فالوور ها یک سری افراد درونگرایی هستند که استوری های شما بازدید می کنند.

اما هیچگونه پاسخی به آن ها نمی دهند، این افراد پست های شما را می بینند. و به راحتی از آن ها عبور می کنند، فالوور های خاموش نسبت به پست های شما هیچ گونه واکنشی نشان نمی دهند. و تنها کاری که علاوه بر فالوو کردن شما انجام می دهند بازدید پست ها و یا استوری های شما است. البته گاهی اوقات ممکن است برای شما کامنت بگذارند و یا پست هایتان را لایک کنند. این افراد هیچگاه به شما پیامی نمی دهند فالوور های خاموش یا خیلی خجالتی هستند و یا خود را بالا تر از آن می بینند که به شما پیامی بدهند. این افراد انتظار دارند در ازای محتوایی که در شبکه های اجتماعی می بینند هیچ گونه فعالیتی انجام ندهند.

Follower واقعی و فعال

نوع آخر و همینطور بهترین نوع فالوور که آرزوی هر پیجی نیز می باشد فالوور واقعی فعال می باشد. که با خرید فالوور ارزان ایرانی می توانید رشد پیج خود را چندین برابر کنید این فالوور ها سرمایه اصلی یک پیج محسوب می شوند. این فالوور ها جز افرادی هستند که بسیار به محتوای شما علاقه مند هستند و مرتبا پست های شما را لایک می کنند. برای شما کامنت می گذارند، استوری های شما را ریپلای می کنند و خلاصه با شما تعامل زیادی دارند.

خرید فالوور ارزان ایرانی یک سرمایه گذاری عالی برای پیج شما می باشد. با خرید فالوور ارزان ایرانی علاوه بر اینکه افراد علاقه مند به محتوایتان را جذب پیجتان کنید نرخ تعامل پیج خود را بالا ببرید. لایک های خود را افزایش دهید، تعداد کامنت های مثبت خود را بیشتر کنید و در نهایت پیج خود را رونق ببخشید. با خرید فالوور ارزان ایرانی می توانید فروش خود را تا چندین برابر افزایش دهید، لایک های خود را بیشتر کنید و همینطور اعتبار پیج خود را افزایش دهید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 13 اردیبهشت 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.