بهترین دستگاه آسیاب قهوه نیمه صنعتی - پارسی زی
چگونه خرید لباس عروس موفق داشته باشیم؟

چگونه خرید لباس عروس موفق داشته باشیم؟

چگونه خرید لباس عروس موفق داشته باشیم؟ خوب، پس شما لباس عروس رویایی خود را پیدا کرده اید. اکنون، بین خرید لباس عروس و قدم …

بالاخره بهترین کتاب روانشناسی چیست؟ راهنمای انتخاب کتابی که با نیازهای شما مطابقت دارد!

بالاخره بهترین کتاب روانشناسی چیست؟ راهنمای انتخاب کتابی که با نیازهای شما مطابقت دارد!

بالاخره بهترین کتاب روانشناسی چیست؟ راهنمای انتخاب کتابی که با نیازهای شما مطابقت دارد! روانشناسی، مطالعه‌ای گیرا در مورد ذهن و رفتار انسان است که …

دستگاه سیل لیوان چیست؟

دستگاه سیل لیوان چیست؟

دستگاه سیل لیوان چیست؟ دستگاه سیل لیوان جزء دسته دستگاه بسته بندی است و برای بسته بندی و پرس دهانه لیوان مورد استفاده قرار میگیرد. …

 

بهترین آسیاب قهوه نیمه صنعتی

آیا به دنبال بهترین دستگاه آسیاب قهوه نیمه صنعتی هستید؟ آیا می خواهید قیمت دستگاه آسیاب نیمه صنعتی مناسب و مقرون به صرفه باشد؟ اگر شما هم برای خرید آسیاب نیمه صنعتی ایرانی یا خارجی تردید دارید با ما تا آخر مقاله همراه باشید.

در نظر داشته باشید خرید آسیاب قهوه نیمه صنعتی زمانی توجیه دارد که حجم کار شما بالا باشد به عنوان مثال دستگاه آسیاب قهوه نیمه صنعتی برای مغازه قهوه فروشی ، کافی شاپ بزرگ، رستوران و مکان هایی با مشتریان زیاد بیشتر مناسب است.

زیرا با خرید دستگاه آسیاب قهوه نیمه صنعتی می توانید در زمان کمتر بهترین بهره وری و کیفیت را داشته باشید. اما آیا همه آسیاب های قهوه نیمه صنعتی در بازار چنین خاصیتی را ندارد؟ قطعاً جواب منفی است. بسیاری از برندهای خارجی حتی از نظر کیفیت و سرعت عملکرد مناسبی ندارند و فقط هزینه و زمان شما را هدر می دهند. از این رو انتخاب درست با قیمت منطقی برای خرید یک آسیاب قهوه نیمه صنعتی بسیار ضروری است.

بهترین آسیاب قهوه نیمه صنعتی

چگونه بهترین آسیاب قهوه نیمه صنعتی را تشخیص دهیم؟ برای پاسخ این پرسش باید قبل از هرچیز ویژگی های بهترین آسیاب قهوه نیمه صنعتی را بدانید تا بتوانید دستگاه های موجود در بازار را با هم مقایسه کنید.

ویژگی های بهترین آسیاب قهوه نیمه صنعتی

فارغ از اینکه آسیاب نیمه صنعتی ایرانی می خواهید یا خارجی باید در مورد خصوصیات آن به دقت بررسی کنید. زیرا هزینه خرید آسیاب قهوه نیمه صنعتی زیاد است و علاوه براین با یک انتخاب اشتباه ممکن است در آینده با مشکلاتی همچون تعمیرات زیاد، تعویض قطعه، بی کیفیت بودن در عملکرد و … روبرو شوید. به همین دلیل حتما موارد زیر را برای انتخاب آسیاب به دقت بررسی کنید.

  • دارای قدرت بالا برای آسیاب انواع قهوه
  • مورد اول تا میزان زیادی به موتور آسیاب بستگی دارد از این رو باید قدرت موتور بالا باشد هر چقدر قدرت موتور بیشتر باشد به دستگاه فشار کمتری وارد می شود و هزینه تعمیر و نگه داری در آینده کمتر می شود.
  • دقت در آسیاب قهوه که بسیار اهمیت دارد (دقت بالا برای آسیاب قهوه های مختلف از جمله قهوه ترک، اسپرسوو…) یکی از مهم ترین گزینه ها
  • سرعت زیاد در زمان آسیاب به همین دلیل لازم است سرعت در دقیقه، ساعت و … بررسی گردد هر چقدر سرعت بیشتر باشد زمان کمتری از شما گرفته می شود و اصحلاک دستگاه نیز کمتر می باشد.
  • کیفیت وجنس بدنه آسیاب نیزمهم است. اگربدنه پوشش ودوام مناسبی نداشته باشد به مرور و با کارکرد دستگاه مجبورخواهید بود به دلیل ظاهری نامرتب و کثیف بدنه را تعویض کنید. درنظرداشته باشید بسیاری از دستگاههای آسیاب قهوه نیمه صنعتی با کارکرد اثر لک وکثیفی روی بدنه نمایان میشود از این رو باید به پوشش و رنگ استفاده شده در آسیاب قهوه حتما توجه داشته باشید.
  • قابلیت جدا شدن هاپرازدستگاه یکی دیگر از خصوصیات مهم میباشد. همانطور که می دانید برای نظافت و عدم باقی ماندن قهوه های قبلی در دستگاه حتماً باید دستگاه بعد ازهر بار استفاده تمیزشود.قطعاً دستگاه آسیاب قهوه نیمه صنعتی برای تسهیل در تمیزی و شست و شو باید قابلیت جدا شدن داشته باشد درغیراین صورت علاوه برپایین آمدن کیفیت قهوه می تواند زمان و انرژی شما را هدر دهد.
  • داشتن تیغه مناسب، محکم وبا دوام یکی دیگر از ملزومات خرید آسیاب قهوه نیمه صنعتی است. تیغه  های استیل والیاژ فولاد مقاوم و باکیفیت هستند.
  • داشتن درجه بندی متنوع به منظور آسیاب قهوه برای هر دستگاهی از آن دسته نکاتی است که نباید فراموش کنید. هر چقدر درجه بندی متنوع و زیاد باشددست شما برای تهیه انواع قهوه و نوشیدنی باز تر است.
  • دارای فن خنک کنندگی قوی ازملزومات یک آسیاب قهوه نیمه صنعتی است زیرا در آسیاب های صنعتی و نیمه صنعتی حجم کار زیاد می باشد و سرعت به همراه دقت و کیفیت مهم است. بیشتر دستگاه ها با کارکرد طولانی گرم می شوند و همین گرما بر کیفیت ودقت آسیاب قهوه تاثیرمی گذارد از جمله اینکه باعث برشته شدن قهوه می شود ازاین رو مجبورید دستگاه را خاموش کنید. حالا تصورکنید دستگاه آسیاب قهوه، فن خنک کنندگی داشته باشد در این صورت شما بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه می دهید و می توانید در زمان و هزینه های خود صرفه جویی داشته باشید و درهرلحظه آسیاب قهوه را با همان کیفیت اولیه تولید کنید.
  • عدم باقی ماندن قهوه در مخزن یا به بیان ساده تر عدم پرتی قهوه در آسیاب قهوه نیمه صنعتی حائز اهمیت است. اکثر دستگاههای موجود دربازار پرتی زیادی دارند بخصوص زمانی که شما آسیاب های پشت سرهم داشته باشید با درجه بندی متنوع حدوداً بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم پرتی خواهیدداشت. از طرفی قهوه یک محصول وارداتی وگران است واین پرتی برای هر بار آسیاب به صرفه نیست. بهترین آسیاب قهوه نیمه صنعتی باید بتواند این پرتی رابه حداقل یا به صفر برساند.

شاید این سوال در ذهن شما نقش ببندد آیا این دستگاه آسیاب قهوه با تمام این ویژگی ها در بازار یافت می شود! در جواب باید گفت: بله!

شاید باورش کمی سخت باشد اما اتفاقاً این ویژگی ها با یکی ازبرندهای ایرانی کاملا تطابق دارد. آسیاب قهوه یوکار با داشتن تمام این خصوصیات به همراه قیمت مناسب و منطقی توانسته یکی از بهترین آسیاب های قهوه ایرانی باشد.عملکرد دستگاه آسیاب قهوه نیمه صنعتی یوکارمشابه برندهای معروف خارجی و دربرخی موارد بهترازآن میباشد.

 آسیاب قهوه نیمه صنعتی یوکار

آسیاب قهوه نیمه صنعتی یوکار 

مشخصات کامل آسیاب قهوه نیمه صنعتی یوکار عبارتند از:

  • موتور پرقدرت با ۲ اسب بخار
  • دارای تیغه هایی از جنس آلیاژفولاد با قطر ۱۲۰میلی متر
  • هاپر با قابلیت جداشدن واز جنس پلکسی گلس قابل شستشو
  • ۲۳ درجه متنوع برای آسیاب انواع قهوه و دستگاه های متنوع قهوه ساز
  • دارای آهنربا به منظورجذب انواع فلزات واشیاء فلزی (به منظورعدم ورود به تیغه و آسیب به دستگاه)
  • دارای بدنه فلزی محکم و زیبا با پوشش رنگ با دوام استاتیک
  • دارای فن خنک کنندگی قوی که موتور ومحفظه را خنک نگه می دارد و باعث برشته شدن قهوه نمی شود.
  • عدم پرتی قهوه و مخلوط نشدن قهوه ها در تعداد آسیاب پشت سرهم ومتنوع که این مساله دردستگاه دیگری یافت نمی شود.
  • همچنین ۱۲ ماه گارانتی رایگان وخدمات پس از فروش در سراسر کشور یکی دیگر از خصوصیات گروه صنعتی یوکار می باشد. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت آسیاب قهوه یوکار یا مشخصات کامل انواع دستگاه های این برند به سایت uokar.ir مراجعه کنید.

 

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 22 اردیبهشت 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.