خرید ارزهای متاورسی با کمترین کارمزد - پارسی زی
تولید محتوا برای محصول؛ از ایده و خلاقیت تا راه های خرابکاری + سفارش آنلاین

تولید محتوا برای محصول؛ از ایده و خلاقیت تا راه های خرابکاری + سفارش آنلاین

در حال حاضر در دنیای مجازی هر کسب وکاری برای دیده شدن تقلای خود را به روش های مختلف نشان می دهد. البته به لطف …

خرید فرش در دوره کووید

خرید فرش در دوره کووید

خرید فرش در دوره کووید بسیاری از افراد خریدهای خود را به صورت غیرحضوری و با استفاده از بستر اینترنت انجام می‌دهند و این موضوع …

زمین لرزه در کاهش قیمت های طراحی سایت به نقل از سایت بیلدر

زمین لرزه در کاهش قیمت های طراحی سایت به نقل از سایت بیلدر

زمین لرزه در کاهش قیمت های طراحی سایت به نقل از سایت بیلدر این روز ها نمی توانید کسب و کاری را پیدا کنید که …

خرید ارزهای متاورسی

خرید ارزهای متاورسی با کمترین کارمزد

سال ۲۰۲۱ سالی بود که ارزهای دیجیتال متاورسی شاهد پامپ‌های شدید قیمتی بودند. در پی این اتفاق،  مارک زاکربرگ، تصمیم به تغییر نام شرکت فیسبوک به متا گرفت. این غول فناوری، توجه سرمایه‌گذاران دنیا را به حوزه متاورس جلب کرد و باعث رشد بیشتر ارزهای متاورسی شد. بهترین راه برای خرید ارزهای متاورسی، استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال معتبر است. اما انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و خوب، کار نسبتا زمان‌بری است.

در حال حاضر بیش از ۵۰۰ صرافی معتبر خارجی در سایت CoinMarketcap لیست شده است. همچنین بیش از ۱۵ صرافی ارز دیجیتال ایرانی شناخته شده نیز وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها رمز ارزهای محبوب را معامله کنید. این صرافی‌ها در مواردی مانند تعداد ارزهای لیست شده، نرخ کارمزد و حجم معاملات با یکدیگر متفاوت‌اند.

نرخ کارمزد در صرافی‌های ایرانی از ۰٫۲ درصد  تا ۰٫۴ درصد متغیر است. شاید در نگاه اول اختلاف ۱ یا ۲ دهم درصدی به چشم نیاید اما هنگامی که ارزش معامله شما زیاد باشد همین مقدار اندک می‌تواند در میزان سود شما تاثیر بگذارد.

از میان صرافی‌های معتبر، صرافی ارزپایا با نرخ کارمزد ۰٫۲ درصد تقریبا بی‌رقیب است. این کمترین کارمزدی است که یک صرافی ایرانی از معامله‌گران دریافت می‌کند. اگرچه برخی صرافی‌های دیگر کارمزدهای کمتر از ۰٫۲ درصد دارند اما رسیدن به این کارمزد کم، ساده نیست و باید حجم معاملاتتان در صرافی به میزان مشخصی برسد. درحالیکه در صرافی ارزپایا، کاربران با هر میزان سرمایه، تنها ۰٫۲ درصد کارمزد پرداخت می‌کنند. در این صرافی می‌توانید محبوب‌ترین ارزهای متاورسی دنیا را با کمترین کارمزد معامله کنید.

 

بهترین ارزهای متاورس کدامند؟

بهترین ارزهای متاورس

بعد از این‌که شرکت فیسبوک به متا تغییر نام داد و بازار متاورس در دنیا داغ‌تر از همیشه شد، ارزهای دیجیتال نوپای زیادی در حوزه متاورس ایجاد شدند. این ارزها، بعضا یک کپی از روی پروژه‌های موفق قبلی بودند. پروژه‌هایی که توانسته بودند با ایده‌هایی جذاب، کاربران و گیمرهای زیادی را به خود جلب کنند. به‌همین علت می‌خواهیم به توضیح پروژه‌های اصلی بپردازیم. پروژه‌هایی که به الگویی موفق برای دیگر رمز ارزهای این حوزه تبدیل شدند.

اگر بخواهیم ۳ پروژه موفق متاورسی را نام ببریم، می‌توانیم به (MANA) Decentraland ، The Sandbox (SAND) و (AXS) Axie Infinity  اشاره کنیم. در ادامه، این پروژه‌ها را تک به تک زیر ذره‌بین می‌بریم و به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

 

اکسی اینفینیتی

خرید اکسی اینفینیتی

Axie Infinity یک دنیای بازی آنلاین است که حول موجودات بامزه‌ای به‌نام Axies می‌چرخد. اکسی اینفینیتی تا حدی از بازی معروف Pokémon Go الهام گرفته است. در این بازی بازیکنان می‌توانند اکسی های خود را به‌عنوان حیوانات خانگی مجازی بزرگ کنند و سپس با آن‌ها به نبرد با دیگر بازیکنان بروند. اما چیزی که این بازی را از سایر بازی‌های گذشته جدا می‌کند، امکان فروش این موجودات در فروشگاه بازی است. درواقع شما علاوه‌بر بازی، می‌توانید کسب درآمد هم داشته باشید.

بازی اکسی برخلاف برخی بازی‌ها رایگان نیست و برای شروع باید پول بپردازید. این پول بابت خرید تعدادی اکسی (موجوداتی که به کمک آن‌ها می‌توانید مبارزه کنید) هزینه می‌شود زیرا شما بدون آن نمی‌توانید در هیچ نبردی شرکت کنید. قیمت این موجودات از ۵ دلار آغاز شده و تا هزاران دلار هم می‌رسد. این تفاوت قیمتی به عواملی همچون نادر بودن اکسی، تعداد مبارزات، قدرت و نوع آن‌ها بستگی دارد. به‌همین علت برای پیشرفت در این بازی، باید اکسی‌های قوی‌تر را خریداری کرده یا اکسی خود را به خوبی پرورش دهید.

Axie Infinity یکی از اولین بازی‌هایی بود که کاربران می‌توانستند در آن از NFT ها استفاده کنند. تمامی اکسی هایی که شما خریداری می‌کنید یک NFT هستند. به‌عبارت ساده‌تر، شما مالک موجودات هستید و هیچ‌کس نمی‌تواند به اکسی شما دسترسی پیدا کند مگر این‌که آن را قبلا از شما خریده باشد. این NFT ها روی بلاک چین اتریوم ایجاد می‌شوند. برای خرید اکسی اینفینیتی می‌توانید از صرافی ارزپایا استفاده کنید.

 

سندباکس

سند باکس نام ارز دیجیتالی است که همانند اکسی اینفینیتی در حوزه گیمینگ فعالیت می‌کند. در این بازی شما می‌توانید اشیا و اجسام مختلفی بسازید. درواقع کاربران می‌توانند بدون تخصص خاصی و تنها با کمک ابزارهایی که بازی در اختیار آن ها قرار می‌دهد، اقدام به خلق دنیایی جدید کنند. اما داستان نام‌گذاری این پروژه به سندباکس جالب است.

سند باکس در زبان انگلیسی از دو کلمه SAND (شن) و BOX (جعبه) تشکیل شده است. در کشورهای خارجی جعبه‌هایی پر از شن برای بچه‌ها ساخته شده است تا آن‌ها بتوانند با شن اشیای مختلفی بسازند. به‌عبارتی سند باکس محلی است برای خلق کردن. به‌همین علت بازی سندباکس نیز به‌دلیل ماهیت خود این‌گونه نام‌گذاری شده است.

پروژه سندباکس بر بستر بلاک چین اتریوم توسعه یافته است. سندباکس محیطی امن برای گیمرها ایجاد کرده است که بتوانند با کمک ابزارهای موجود در این بازی، محتوای مخصوص خود را تولید کنند و در ازای آن کسب درآمد نیز داشته باشند. این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که در اکثر بازی‌‌های امروزی، محتوا از قبل توسط شرکت سازنده ایجاد شده است و گیمرها تنها می‌توانند با این محتوا تعامل کنند.

تفاوت سندباکس تنها به ایجاد اجسام مختلف محدود نمی‌شود. در سندباکس زمین‌هایی مجازی وجود دارد که کاربران می‌توانند آن‌ها را خرید و فروش کنند. ارزش این زمین‌ها هزاران دلار است که شاید در وهله اول کمی عجیب به‌نظر برسد. بسیاری از بازیکنان یک زمین ارزان را خریداری می‌کنند و سپس شروع به ساخت و ساز در زمین خریداری شده می‌کنند. این کار ارزش زمین آن‌ها را افزایش می‌دهد و هنگام فروش زمین، پول بیشتری نصیب مالک زمین می‌کند.

می‌توان گفت که در سندباکس همانند اکسی اینفینیتی شما صاحب دارایی‌های خود هستید و می‌توانید از فروش آن‌ها در فروشگاه بازی، درآمد مناسبی کسب کنید. برای خرید سندباکس با کمترین قیمت می‌توانید از صرافی ارزپایا استفاده کنید.

 

مانا

مانا نیز سعی کرده است با ایجاد دنیایی وسیع و رنگارنگ، کاربران را به خود جذب کند. شاید اگر بخواهیم یک مثال تقریبا نزدیک به دنیای ساخته شده در مانا بزنیم، بتوانیم از بازی GTA آنلاین نام ببریم. البته محیط بازی GTA بسیار هیجان‌انگیز‌تر، از دیسنترالند (مانا) است. اما این دو بازی در بعضی موارد با یکدیگر نقاط مشترکی دارند که بد نیست به آن‌ها اشاره‌ای کوتاه کنیم.

در دیسنترالند همانند بازی GTA شما یک کاراکتر مجازی دارید که می‌توانید آن را شخصی‌سازی کنید. مثلا برای کاراکتر خود لباس بخرید یا چهره آن را تغییر دهید. پس از آن می‌توانید با کاراکتر خود وارد دنیای دیسنترالند شوید به مهمانی‌ها بروید، در یک کافه با دوستانتان قرار بگذارید یا حتی در کنسرت شرکت کنید. این آزادی عمل بازیکنان را به یاد بازی‌های OPEN WORD (جهان باز) می‌اندازد. البته گرافیک این بازی چندان پیشرفته نیست اما حضور در یک دنیای مجازی غیرمتمرکز و تعامل با دیگر انسان‌ها، جذابیت خاصی به این بازی بخشیده است.

نکته مشترک این بازی با سندباکس و اکسی اینفینیتی مالکیت دارایی‌ها است. درواقع در مانا می‌توانید زمین‌هایی مجازی خریداری کنید، در آن به ساخت و ساز بپردازید و در نهایت آن را برای فروش آگهی کنید. اگر آدرس https://decentraland.org  مراجعه کنید، در قسمت Market Place تعداد زیادی آگهی فروش لباس، زمین، اشیای مختلف و .. را می‌بینید که برای فروش بر  روی سایت قرار گرفته‌اند. این دارایی‌ها با توکن MANA خرید و فروش می‌شوند. برای خرید مانا با قیمتی مناسب می‌توانید از صرافی ارزپایا استفاده کنید.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 16 خرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.