15 اشتباه رایج در لباس پوشیدن آقایان که نمی دانستید! - پارسی زی
بازخرید سنوات چه شرایط و قوانینی دارد و نحوه محاسبه آن در پاییز 1400 چگونه است

بازخرید سنوات چه شرایط و قوانینی دارد و نحوه محاسبه آن در پاییز 1400 چگونه است

بازخرید سنوات چه شرایط و قوانینی دارد و نحوه محاسبه آن در پاییز ۱۴۰۰ چگونه است نحوه بازخرید حق سنوات میزان مبلغ عیدی برای بسیاری …

مزایای کرایه جرثقیل

مزایای کرایه جرثقیل

مزایای کرایه جرثقیل ایمنی حفظ ایمنی خودرو یکی از اساسی‌ترین قسمت هر کسب و کاری چه برای صاحبان کسب و کار چه برای مشتریان می‌باشد …

همه چیز در مورد رژیم کتوژنیک

همه چیز در مورد رژیم کتوژنیک

همه چیز در مورد رژیم کتوژنیک معروف ترین رژیم های غذایی دنیا را می‌شناسید؟ وقتی صحبت از رژیم غذایی می‌شود، ذهن ما سریع به سمت …

۱۵ اشتباه رایج در لباس پوشیدن آقایان که نمی دانستید!

تنوع پوششی در آقایان همیشه محدودتر از خانم‌ها بوده اما با این حال ما اشتباهاتی در استایل پوششی آقایان می‌بینیم که باتوجه به محدودیت پوشش کمی دور از انتظار هستند. نکته قابل اهمیت در مورد پوشش مردانه و اشتباهات مربوط به آن عدم توجه بیشتر آقایان به استایل و لباس است. در گذشته مردان توجه کمی به لباس‌های خود داشتن اما امروزه این مورد کمرنگ شده و مردان جوان علاقه زیادی به استایل‌های مدرن و کلاسیک دارند. ما اشتباهات رایج را بررسی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

  1. عدم استفاده از اکسسوری‌های ضروری

شما به اکسسوری‌هایی مانند ساعت‌ مردانه احتیاج دارید. یک استایل مردانه بی‌نقص را در نظر بگیرید. عدم استفاده از اکسسوری هر استایلی را ناقص جلو می‌دهد. ساعت برای استایل‌های مختلف لازم و جذاب است. اگر برند پوش هستید می‌توانید یکی از برندهای معتبر مانند کاسیو، رومانسون و سیتیزن یک مدل ساعت مردانه اسپرت یا مجلسی را انتخاب کنید.

  1. لباس‌هایی که مناسب نیستند

لباس‌های خیلی گشاد اینطور به نظر می‌رسد که لباس‌های شلخته‌ای به تن کرده‌اید. اگر فرم بدنی شما یافتن لباس‌های مناسب را از روی قفسه لباس فروشی سخت می‌کند، از یک خیاط کمک بگیرید تا با گرفتن ایرادهای اندامی شما لباس‌های متناسبی را برایتان آماده کند.

  1. اکسسوری‌های کلاسیک و استایل خیابانی

همه ما جوانانی را دیده‌ایم که لباس‌هایی گشاد با شلوارهای بگ می‌پوشند و از انگشتر مردانه با نگین‌های بزرگ استفاده می‌کنند. این استایل هیچ جذابیتی ندارد و تا حد زیادی زننده و نامناسب است. سعی کنید تا اکسسوری و المان‌های هر استایل را تنها برای همان استایل به کار ببرید. بنابراین بهتر است مدل‌ های مختلف انگشتر مردانه نقره یا طلا را با دقت بررسی کنید و سپس دست به بهترین انتخاب بزنید.

  1. کفش‌های کثیف

بسیاری از افراد از مراقبت و تمیز کردن کفش‌های خود غافل هستند. یک مرد شیک پوش کفش‌هایش را تمیز نگه می‌دارد. از قدیم گفته شده کفش‌ها نشانه شخصیت شما هستند. آنها را تمیز نگهدارید و به روشی درست از آنها مراقبت کنید. نامرتب بودن کفش‌ها استایل شما را تحت شعاع قرار می‌دهد.

  1. پوشیدن یک پیراهن آستین کوتاه با کراوات

از پوشیدن پیراهن آستین کوتاه با کراوات خودداری کنید. با اینکه بعضی مانکن‌ها از این مدل‌ها استفاده کرده‌اند اما آنها به طور کلی به عنوان پوشاک طبقه پایین تلقی می‌شوند. اگر می‌خواهید حرفه‌ای و با اعتماد به نفس به نظر برسید، هنگام پوشیدن کراوات از پیراهن‌های آستین بلند استفاده کنید.

  1. قد نامناسب شلوار

شلوار جین خود را تا نکنید، مگر اینکه این یک مدل اصلی شلوار به این صورت باشد. بهترین حالت برای اندازه قد شلوار، قرار گرفتن آن روی کفش است. در واقع شلوار باید به صورتی روی کفش قرار بگیرد که در انتهای آب تاشدگی یا چروک به وجود نیاید. به این روش از ساییدگی ناخواسته انتهای شلوار جلوگیری کنید. اگر انتهای شلوار شما بیش از اندازه بلند است، از خیاط بخواهید تا انتهای آن را کوتاه کند.

  1. جوراب های نامناسب با کت و شلوار

وقتی کت و شلوار می‌پوشید، رنگ جوراب خود را با شلوارتان هماهنگ کنید (برای موقعیت های رسمی و حرفه ای). کفش‌ها را به رنگی دیگر انتخاب کنید. اگر کت و شلوار سرمه‌ای با کفش مشکی پوشیده اید، به سراغ جوراب های سرمه‌ای بروید، و هنگام پوشیدن کت و شلوار روشن، مطمئن شوید که جوراب ها تیره تر از کت و شلوار هستند اما همچنین جوراب‌ها در مقابل یک درجه روشن‌تر از کفش باشد.

  1. طول کراوات نامناسب

کراوات مردانه همیشه باید به مرکز سگک کمربند ختم شود. انتخاب درست کراوات توسط بسیاری نادیده گرفته شده است. داشتن کراوات خیلی کوتاه یا خیلی بلند می‌تواند استایل را نامتناسب و نامرتب نشان دهد.

  1. رنگ کمربند نادرست

اگر کفش مجلسی می‌پوشید، مطمئن شوید که رنگ کمربندتان با رنگ کفش‌های شما مطابقت داشته باشد (برای موقعیت های حرفه‌ای یا مراسم‌ها). همچنین، بافت کمربند و کفش باید مطابقت داشته باشند. به عبارت دیگر اگر کفش شما براق است، کمربند شما نیز باید براق باشد. اگر کفش‌های غیررسمی یا کفش‌های کتانی می‌پوشید، مطمئن شوید که به جای کمربند نازک، از کمربند راحتی ضخیم‌تر استفاده کنید.

  1. تیشرت‌های چاپی

همه ما عاشق شخصیت‌های دیزنی هستیم، اما پوشیدن لباس‌هایی با چاپ انیمیشنی به مدت طولانی جلوه چندان مناسبی برای شما نخواهد داشت و وجهه مردانه شما را کمرنگ خواهد کرد. به لباس‌های کلاسیک بچسبید. این استایل‌ها از همیشه زیبا و جذاب هستند و یک روند مد تکرار شونده را طی می‌کنند. بنابراین شما نگران بد استایل بودن خود در سال‌های آینده نخواهید بود.

  1. جوراب‌هایی بپوشید که به اندازه کافی بلند باشند

وقتی کت و شلوار می‌پوشید، جوراب هایتان باید تا روی ساق پا بیاید. هنگامی که پاهای خود را روی هم می‌گذارید، نباید هیچ بخشی از پاهای خود را نشان دهید. این که موهای پا، زمانی که نشسته‌اید دیده شود دیدنی و جالب نیست؛ اما وقتی غیررسمی لباس می‌پوشید، ایده خوبی است که جوراب را کوتاه کنید یا کاملا بدون جوراب باشید. بنابراین برای یک استایل حرفه‌ای پاها کاملا پوشیده شده است، یا اگر برای یک موقعیت غیر رسمی بیرون هستید، ظاهر بدون جوراب را امتحان کنید.

  1. پوشیدن رنگ‌های نامناسب

مهم است که رنگ لباس هایتان را با رنگ پوستتان هماهنگ کنید. شما می‌خواهید تمرکز روی شما باشد، نه رنگ غالب پیراهنتان. اگر پوست تیره‌ای دارید، می‌توانید از رنگ‌های تیره یا رنگ‌های روشن متناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید. اگر پوست بسیار روشنی دارید، رنگ‌های روشن‌تر برای شما جذاب‌تر هستند. مانند پاستل‌های ملایم یا رنگ‌های یخی.

  1. لباس‌های چروک شده

این یک عادت خوب است که همیشه همه لباس‌های خود را آویزان کنید هرگز آنها را بعد از استفاده روی کف اتاق خود نیندازید. احتمالا همیشه حوصله اتو کردن را ندارید و بنابراین لباس‌های چروک استایل شما را خراب خواهند کرد.

  1. کراوات غیر رسمی اشتباه

اگر کراوات را به عنوان بخشی از لباس غیر رسمی خود و بدون کت و شلوار رسمی می‌پوشید، به جای کراوات‌های پهن تر، از کراوات باریک تر استفاده کنید. عریض ترها را برای اداره و محل کار نگه دارید. اینطوری خیلی شیک تر به نظر می‌رسید.

  1. پوشیدن رنگ‌های زیاد

هر یک از استایل‌های خود را حداکثر به سه رنگ یا سایه محدود کنید تا ظاهری هماهنگ داشته باشید. استفاده بیشتر از چند رنگ کار جالبی نیست مگر اینکه استایل‌های بوهو یا خیابانی را انتخاب کرده باشید.

استفاده صحیح از میان رنگ‌های کلاسیک، اکسسوری‌های مناسب و همچنین پوشیدن لباس‌هایی متناسب با فرم بدن می‌تواند استایل شما را ارتقا دهد تا زیبایی خود را به وسیله یک استایل صحیح تایید کنید.

نویسنده: سارااقبالی

 

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 16 خرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.