صابون دست ساز هدیه ایی از دل طبیعت - پارسی زی
آیا کلر در آب خطرناک است؟

آیا کلر در آب خطرناک است؟

آیا کلر در آب خطرناک است؟ در این مقاله به شرح فعالیت کلر زنی در آب اشامیدنی، علت انجام این کار و میزان کلر استاندارد …

مجتمع تجاری جهیزیه ایران؛ بهترین مرکز خرید لوازم منزل در تهران

مجتمع تجاری جهیزیه ایران؛ بهترین مرکز خرید لوازم منزل در تهران

مجتمع تجاری جهیزیه ایران؛ بهترین مرکز خرید لوازم منزل در تهران اگر دنبال خرید لوازم جهیزیه و لوازم منزل هستید به جای چرخیدن در شهر …

زمین لرزه در کاهش قیمت های طراحی سایت به نقل از سایت بیلدر

زمین لرزه در کاهش قیمت های طراحی سایت به نقل از سایت بیلدر

زمین لرزه در کاهش قیمت های طراحی سایت به نقل از سایت بیلدر این روز ها نمی توانید کسب و کاری را پیدا کنید که …

صابون دست ساز هدیه ایی از دل طبیعت

صابون دست ساز هدیه ایی از دل طبیعت برای سلامت و زیبایی پوست شماست. از زمان گذشته تا به امروز در صنعت زیبایی و سلامت متوجه شدیم که محصولات ارگانیک هم می توانند تاثیر گذار باشن و با محصولات شیمیایی رقابت کنند. حتی به مرور متوجه شدیم که محصولات گیاهی در حین زمان هیچ گونه عوارضی هم ندارند.

تیفا کنار شماست تا با معرفی صابون ها و روغن های گیاهی و طبیعی خودش زیبایی و سلامتی رو از دل طبیعت به پوست شما هدیه بده.
همه ی ما در وهله اول ممکن است که برای استفاده مقاومت کنیم و فکر کنیم که پوستمون خشک و حساس میشه ولی جالب که بدانید مشکل چربی پوست های خشک رفع میشه، پوست های خشک مرطوب میشه و این نتیجه استفاده خودمون از این صابون ها و فیدبک هایی است که از مشتریان گرفته ایم.
این صابون ها کاملا از مواد طبیعی و گیاهی ساخته میشن و هیچ ماده شیمیایی در تولید این محصولات استفاده نمی شود.

بهترین و اولین مزیت صابون های دست ساز

به راحتی می توان گفت صابون های طبیعی برای پوست شما بهتر است. این صابون ها دارای ترکیبات طبیعی و مشتق شده از گیاهان و روغن های طبیعی است.

صابون های صنعتی که از ترکیبات مصنوعی ساخته می شوند، از عوامل پایه نفتی، رایحه و رنگ های مصنوعی و نگه دارنده های خطرناک تشکیل شده اند. باعث تعجب نیست که برخی از مشتریان ما می گویند که بعد از استفاده از این صابون های طبیعی پوست آن ها حس بهتری دارد و این موضوع حتی باعث بهبود شرایط پوست مانند اگزما و آکنه می شود تا اینکه باعث التهاب بیشترشان باشد.

اما صابون های ارگانیک نه تنها برای شما خوب است بلکه برای دیگران نیز مزیت هایی دارد! این صابون ها برای محیط زیست بهترند و تولید ترکیبات و ساخت آن ها تاثیر کمتری بر روی محیط زیست می گذارد؛ از این رو این ترکیبات به سادگی در محیط زیست تجزیه می شوند و مشکلات کمتری را ایجاد می کنند وقتی از لوله های فاضلاب به دنیای بیرون میریزند! برای حیوانات نیز بهترند؛ زیرا ترکیبات آن ها به عنوان ترکیبات بی خطر و امن شناخته شده است و نیاز به تست های سلامت حیوانات نیز ندارد. در آخر نیز، برای اقتصاد جامعه نیز مفیدتر است.
موارد استفاده از صابون دست ساز

برای مصارف روزانه می توانید از این صابون ها استفاده کنید چون هم خاصیت درمانی دارد. محصولات ما برای انواع پوست ساخته می شود و با توجه به نوع پوست پیشنهاد می شود. صابون ها برای شست و شوی صورت که پوست حساس تری دارد ساخته می شوند پس برای بدن نیز قابل استفاده است مگر بعضی از صابون ها که خاصیت اسکراب دارند مثل صابون نمک یا صابون قهوه که بهتر است که اگر پوست حساسی دارین فقط برای پوست بدن استفاده کنید

صابون دست ساز هدیه ایی برای مناسبت های مختلف

این دغدغه همه ماست که که برای مناسبت های مختلف کادو چی بخریم؟

ما به شما کمک می کنیم که با توجه به هر بودجه ایی که مدنظرتون هست و تو ذهنتون دارین برای خرید هدیه یک پکیج کادویی شامل ( صابون های دست ساز– روغن های گیاهی- بچه صابون های خوشگل و لوفا) باشه را آماده کنیم، تازه اون جمله ایی که دوست دارید روی هدیه هم باشه براتون روی بسته بندی ها می نویسیم که خیل جداب میشه.

تیفا تمام راز و رمزهای طبیعت رو برای زیبایی و سلامت پوست و موی شما فاش می کند که تجربه کنید تو دل طبیعت دنیایی از زیبایی هاست.

مواد طبیعی موجود در صابون های دست ساز باعث بهبود بافت پوست شما می شود. سرچشمه مواد صابون خانگی از خود زمین تولید می شوند و سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد مغذی هستند که برای پوست شما سالم هستند که خاصیت درمانی هم دارند.

 

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 30 تیر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.