معرفی چراغ دیواری پذیرایی برای زیباتر کردن فضای داخلی خانه - پارسی زی
مبدل پکیج چیست؟

مبدل پکیج چیست؟

مبدل یکی از قطعات بسیار مهم در پکیج دیواری می باشد که به طور کلی در سیستم‌ های گرمایشی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. مبدل …

کدام پکیج آموزش اتوکد برای یادگیری اتوکد مناسب است؟

کدام پکیج آموزش اتوکد برای یادگیری اتوکد مناسب است؟

کدام پکیج آموزش اتوکد برای یادگیری اتوکد مناسب است؟ یادگیری اتوکد به عنوان برترین نرم افزار مهندسی یکی از مهمترین مواردی است که هر مهندسی …

شرایط و قیمت رهن و اجاره و خرید و فروش ملک در شهر رودسر

شرایط و قیمت رهن و اجاره و خرید و فروش ملک در شهر رودسر

شرایط و قیمت رهن و اجاره و خرید و فروش ملک در شهر رودسر رهن و اجاره ملک درشهر رودسر به عنوان یکی از شهرهای …

معرفی چراغ دیواری پذیرایی برای زیباتر کردن فضای داخلی خانه

نور و چراغ ها بخشی ضروری از دکوراسیون داخلی خانه هستند. نور مناسب برای زندگی سالم و همچنین برای دکوراسیون داخلی ضروری است. به همین دلیل چراغ ها به بخشی جدایی ناپذیر از دیزاین داخلی خانه تبدیل شده‌اند. بنابراین ما در این مقاله فقط بر روی چراغ دیواری پذیرایی تمرکز می کنیم. این چراغ ها می تواند فضای نشیمن را فراتر از یک اتاق کرده و طراحی داخلی را زیباتر جلوه دهند.

از دیوارکوب های خلاقانه گرفته تا نورپردازی ها و چراغ دیواری هندسی فانتزی، همه می توانند فضای داخلی خانه را زنده و پویا جلوه دهند.

دیوارکوب کلاسیک گنبدی شکل

تهیه چراغ دیواری چراغ سقفی و چراغ آویز در طرح ها، رنگ ها و کیفیت های مختلف بنا بر مکانی که استفاده می شوند، از وظایف اصلی ما در آتیلالایت است، برای بهترین انتخاب با ما تماس بگیرید.. ما در فروشگاه لوازم روشنایی آتیلا لایت آماده فروش انواع چراغ با کیفیت بالا به صورت عمده و خرده و ارسال درب منزل هستیم . از ما خرید کنید و برای خرید خود گارانتی بگیرید.

۱- خانه ای مدرن با چراغ های فانتزی

دیوارکوب مینیمال مناسب برای چراغ پذیرایی ساده، استفاده از دیوارکوب مستطیلی ساده به تمیزی و زیبایی اتاق شما

بهترین راه برای به نمایش گذاشتن این دیوارکوب ها نصب آنها در دو طرف یک تابلو دیواری با اندازه بزرگ است. این کار باعث تمرکز نور بر روی اثر هنری می شود. این چراغ دیواری پذیرایی به فضای داخلی شما گرما داده و آن را دنج و دوستانه می کند.

۲- خانه های وینتج و قدیمی را با چراغ دیواری سنتی طراحی کنید

به کمک چراغ وینتج میتوان به زیبایی و برجستگی خانه های قدیمی کمک کرد چراغ دیواری پذیرایی با بازوی چرخشی زیبایی فضای داخلی را بهتر می کندپ.

چراغ دیواری کریستالی

۳- چراغ دیواری پذیرایی LED مدرن فلاش برای اتاق های نشیمن مدرن

می توانید از دیوارکوب های شهری و مدرن برای یک اتاق نشیمن مدرن و شاد، استفاده کنید. این نوع از چراغ های دیواری مدرن برای اتاق نشیمن می توانند ظاهر شیکی به طراحی داخلی محلی شما بدهند

۴- چراغ با نور پایین Dawnlight برای دیوار پذیرایی

چراغ با نور پایین Dawnlight از نوع طراحی های جذاب و خلاقانه دیوار پذیرایی می باشد. چراغ دیواری پذیرایی رو به پایین می تواند زیبایی های دیوار را برجسته کند. استفاده از طراحی های سقف به دیوار مانند عکس زیر، در پذیرایی آن را شیک و خاص می کند. از این چراغ ها می توان بالای مبلمان استفاده کرد تا آن را منحصربفرد نشان دهد. در عکس زیر می‌بینید که طراحی دیوارکوب چراغ های روبه پایین و رنگ دیوار و فرش درون پذیرایی باهم یکنواختند و طراحی را زیباتر می کند.

۵- چراغ دیواری کریستالی برای فضای فانتزی

اگر میخواهید یک فضای فانتزی و کلاسیک را بسازید از چراغ دیواری پذیرایی کریستالی استفاده کنید، ین نوع چراغ دیواری زیبا برای یک اتاق نشیمن باز و جادار ایده آل است. این نوع چراغ حال و هوای سلطنتی به مکان داده و برای دکوراسیون داخلی با سبک های مجلل مناسبند.

۶- چراغ پذیرایی شیشه ای کروی طرحی زیبا و ظریف

این چراغ دیواری پذیرایی سبک و براق است و جلوه ای بسیار شیک به فضا می دهد، اگر به طراحی داخلی طلایی رنگ علاقه دارید. همچنین می توانید چراغ ها را با سایر اجناس طلایی مانند میز وسط با روکش طلایی و چراغ های رومیزی کنار آن هماهنگ کنید. علاوه براین می توانید آنها را روی دیوار پشت مبل قرار داده تا ظاهر اتاق را برجسته کند.

طراحی مدرن

۷- طراحی مدرن چراغ پذیرایی

با این چراغ ها هم فضای نشین من روشن داشته باشید هم زیبایی به خانه های خود هدیه دهید

می توان آنها را پشت مبل بر دیوار یا در دو طرف تابلوی دیواری یا دکور آینه ای قرار دهید. اگر از آنها در پذیرایی خود استفاده می کنید، باید از نورهای ملایم استفاده کرده تا طرح های فانتری چراغ ها بیشتر جلوه کند.

۸- دیوارکوب کلاسیک گنبدی شکل

چراغ پذیرایی نسبتاً قدیمی و کلاسیک، با طرح های گنبدی شکل، برای جلوه دادن به پذیرایی و تنها بخش مهمی از آن مناسب هستند. می توانید آنها را بالای سوفای خود قرار داده و فضای نشیمنگاه را روشن کنید. سبک گنبدی شکل این لامپ ها مشابه چراغ های آویز است اما نیازی به آویز کردن آنها از سقف نیست. با داشتن آنها نیاز به لامپ های جانبی نخواهید داشت. نور این دیوارکوب را می توانید متناسب با چیدمان داخلی اتاق نشیمن خود انتخاب کنید.

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 9 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.