پردرآمدترین دوره برنامه نویسی در تبریز - پارسی زی
کارن الکتریک عامل نصب و فروش آیفون های تصویری تابا، سیماران و الکتروپیک

کارن الکتریک عامل نصب و فروش آیفون های تصویری تابا، سیماران و الکتروپیک

کارن الکتریک عامل نصب و فروش آیفون های تصویری تابا، سیماران و الکتروپیک   قابلیت ها و امکانات آیفون تصویری آیفون‌های تصویری توانسته‌اند با افزایش …

10 نکته ضروری برای رعایت بهداشت لباس زیر

10 نکته ضروری برای رعایت بهداشت لباس زیر

لباس زیر بخشی اساسی از لباس روزانه ما است، نه تنها پشتیبانی و پوشش را ارائه می دهد، بلکه نقش مهمی در حفظ بهداشت شخصی …

فروشگاه اینترنتی چیست؟ و چگونه کار می‌کند؟

فروشگاه اینترنتی چیست؟ و چگونه کار می‌کند؟

امروزه واژه فروشگاه اینترنتی یا فروشگاه آنلاین به مراتب از جاهای مختلفی شنیده می‌شود و کمتر کسی را می توان یافت با داشتن دسترسی به …

پردرآمدترین دوره برنامه نویسی در تبریز

اگر می خواهید بدانید در پردرآمدترین آموزش برنامه نویسی تبریز آموزش ببینید و پر کاربردترین زبان های برنامه نویسی را بشناسید و یاد بگیرید تا وارد بازار کار شوید . این مقاله را مطالعه کنید.

 

اولین قدمی که برای انتخاب مناسب مسیر شغلی در زمینه برنامه نویسی باید به آن توجه کرد این است که کدام برنامه نویسان بازار کار بهتری دارند و پردرآمدترین دوره برنامه نویسی کدام است؟

برای گرفتن جواب این سوالات باید بدانید با انتخاب دوره برنامه نویسی به چه چیزی می خواهید برسید تا بتوانید آموزش های برنامه نویسی را بگذرانید و به شغل مورد نظر خود دست یابید.

پردرآمدترین برنامه نویسان در ایران کدامند؟

معمولاً همه برنامه نویسان قبل از انتخاب شغل خود برای یک مرتبه هم که شده پردرآمدترین زبان ‌های برنامه نویسی را بررسی میکنند تا بهترین انتخاب را داشته باشند.

درآمد زبان های برنامه نویسی مبتنی بر نیاز بازار کار، میزان تقاضاو زمینه ‌های کاری متفاوت است. با وجود اینکه در ایران آمار دقیق و رسمی از پردرآمدترین برنامه نویسان و میزان حقوق آنها ثبت نشده است ولی بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته از سایت های معتبر کاریابی و استخدام می توان به نتایج زیر رسید. البته باید بدانید که این آمار در این نظرسنجی بالغ بر ۴۳% از برنامه نویسان زیر ۵ سال سابقه کار داشته اند.

به طور کلی بر نامه نویسان Appachi بیشترین درآمد را بدست می آورند و پس از آن برنامه نویسان Phonegap، اندروید و انگولار در رده های بعدی قرار دارند.

منتهی با توجه به اینکه تمامی موارد نام برده شده زبان برنامه ‌نویسی نمی باشند اگر بخواهیم منحصراً پیرامون پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی صحبت کنیم باید اشاره کنیم که درآمد برنامه ‌نویسان ExpressJS بیشتر از بقیه است زیرا متخصصین این حوزه مهارت انجام کار در زمینه های زیادی را دارند. لینوکس کارها و برنامه‌ نویسان mvc و پایتون نیز در رتبه های بعدی پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی هستند.

عوامل تاثیر گذار بر روی درآمد برنامه نویسان

میزان حقوق و درآمد برنامه نویسان نیز مانند دیگر شغل ها به عواملی مانند سابقه کار و سطح تجربه فرد برنامه نویس اعم از سطح تازه کار (Junior)، سطح متوسط (Mid-level) و سطح ارشد (Senior)، کشور و شهر محل سکونت، نحوه همکاری و نوع شغل از قبیل تمام وقت، پاره وقت، دورکاری ، تحصیلات و ترجیحاً داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با کامپیوتر و فناوری اطلاعات، دانش تخصصی، مهارت های فردی وابسته است بنابراین بیاید قبل از هر اقدامی برای به دست آوردن شغلی خوب با در آمد زیاد در جهت آموزش برنامه نویس در تبریز اقدام کرد. که میتوانید به لینک مهران ستاری مراجعه نمائید.

 

مزایای شغل برنامه نویسی چیست؟

از اساسی ترین مزایای شغل برنامه نویسی این است که یک نیروی برنامه نویس می تواند به صورت دورکاری کار کرده و درآمد زیادی نیز بدست آورد. به همین دلیل خیلی از برنامه نویسان لازم نیست که تایم کاری خود را با برنامه  زمانی کارفرمایشان مطابقت دهند و از این بابت از آزادی عمل بالایی برخوردار هستند. و هر کجا که دلشان بخواهد و در هر تایمی از شبانه روز میتوانند کار خود را انجام دهند و کسب در آمد کنند.و دیگر نیازی به رفت آمدهایی که هم از لحاظ زمانی و هم هزینه ندارند .

از مزایای دیگر شغل برنامه نویسی ،قابل انتقال بودن آسان زبان ها است و در صورتی که فردی زبان های برنامه نویسی مادر نظیر C را آموزش دیده و یاد گرفته ، به سادگی می تواند به زبان های پیشرفته تری همچون Python مسلط شود.

یکی دیگر از مزایای برنامه نویسی این است که محدودیت ندارد و به هر اندازه که فرد برنامه نویس کوشش بیشتری کند به همان اندازه رشد خواهد کرد و تلاش هایش هرگز بی اثر نخواهد ماند. بنابراین با ثبت نام در پردرآمد ترین دوره برنامه نویس در تبریز و گذراندن دوره برنامه نویسی به شغل پردر آمد رویایتان نزدیک شوید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت mehransattary.ir مراجعه کنید.

 

 

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 12 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.