بررسی اپل واچ SE : پیشنهاد ویژه شرکت اپل - پارسی زی

بهترین دستگاه آسیاب قهوه نیمه صنعتی

  آیا به دنبال بهترین دستگاه آسیاب قهوه نیمه صنعتی هستید؟ آیا می خواهید قیمت دستگاه آسیاب نیمه صنعتی مناسب و مقرون به صرفه باشد؟ …

انجام انواع تست های کرونا

انجام انواع تست های کرونا

انجام انواع تست های کرونا با توجه به اهمیت موضوع کرونا لازم است درباره این ویروس اطلاعات زیادی کسب کنیم. زیرا هر چه بیشتر درباره …

با این 8 تکنیک صورت های لاغر را به بهترین شکل آرایش کنید

با این 8 تکنیک صورت های لاغر را به بهترین شکل آرایش کنید

با این ۸ تکنیک صورت های لاغر را به بهترین شکل آرایش کنید سبک آرایش ما در چاق یا لاغر نشان دادن چهره ما بسیار …

بررسی اپل واچ SE : پیشنهاد ویژه شرکت اپل

C:\Users\iman imani nia\Downloads\153882-smartwatches-review-apple-watch-se-review-the-apple-watch-most-people-will-buy-image4-d5rjoebiji.jpg

شرکت اپل دو مدل اپل واچ را در سال ۲۰۲۰ روانه بازار کرد، و دامنه انتخاب مردم را گسترده تر کرد. اپل واچ سری ۷  به عنوان یک انتخاب حرفه ای و اپل واچ سری SE  به عنوان یک انتخاب جذاب اما مقرون به صرفه تر . در ادامه مقاله به بررسی اپل واچ سری SE  می پردازیم.

اپل واچ سری SE برخی از امکانات و  ویژگی های پیشرفته را از دست داده است و همین موضوع هم باعث کاهش قیمت اپل واچ می شود.

اپل واچ SE در نگاه اول

Watch SE یک ارتقاء عظیم نسبت به سری ۳ است و “SE” به معنای “فوق العاده گران” نیست – کاملا برعکس، این یک نقطه ورودی با قیمت معقول است و حتی چند سال پس از عرضه آن همچنان باقی می ماند.

اپل بسیاری از بهترین بخش‌ها را از سری‌های ۴ و سری ۵ ساعت‌های متوقف‌شده‌اش جمع‌آوری کرد و به تقسیم این محدوده به یک رویکرد بسیار متمایزتر در سطح ابتدایی و حرفه‌ای کمک کرد.

مطمئناً در مقایسه با مدل سری ۷ تفاوت‌های زیادی در SE وجود دارد، اما هر چه بیشتر از این ساعت مقرون به صرفه‌تر استفاده می‌کنیم، بیشتر متوجه می‌شویم که چنین تفاوت‌هایی باعث ایجاد مشکل نمی‌شوند.  البته برای اکثر کاربران معمولی

اپل واچ SE میانه مناسبی برای آن دسته از کاربرانی است که در مورد چندین سنسور سلامت یا هزینه اضافی مواد لوکس مانند فولاد ضد زنگ یا تیتانیوم نگران نیستند.

بنابراین اگر به دلیل علاقه مندی به تناسب اندام، یا ایده باز کردن قفل مک خود بدون تایپ رمز عبور، یا پرداخت هزینه با Apple Pay هنگام رفتن به فروشگاه ها، یک ساعت اپل می خواهید، ساعت SE یک انتخاب ایده آل است.

در اپل واچ SE چه امکاناتی برداشته شده است؟

  • طراحی مشابه S6 قدیمی تر
  • فاقد صفحه نمایش همیشه روشن
  • بدون سنسور اکسیژن خون یا ECG

مدل های آلومینیومی، وقتی در کنار هم دیده می شوند، بسیار شبیه به هم هستند. هر دو در انواع ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری متناسب با سایز مچ دست شما در دسترس هستند، صفحه‌نمایش‌های مشابهی دارند (اگرچه سری ۷ به لطف نمایشگر جدیدش می‌تواند از سطح بیشتری استفاده کند)، و دارای گزینه‌های بند متعدد متناسب با استایل شما هستند.

مهمتر از همه، آنها همچنین هر دو WatchOS 8 را اجرا می کنند، بنابراین تجربه نرم افزاری یکسان است، با تنها تفاوت ها بر اساس فناوری داخلی.

Watch SE صفحه نمایش همیشه روشن ندارد و حاشیه های بزرگ تری دارد، با عملکرد ECG (الکتروکاردیوگرام) و سنسور اکسیژن خون جدیدتر عرضه نمی شود. همچنین پردازنده کندتری دارد (البته انسان متوجه این کندی نمی شود) و از تراشه Apple U1 استفاده نمی کند – که در نهایت برای باز کردن درهای ماشین و پیدا کردن سایر دستگاه های اپل شما استفاده می شود.

طراحی اپل واچ SE

  • رنگ بندی : طلایی، نقره ای، خاکستری فضایی
  • ارتفاع سنج و قطب نما همیشه روشن
  • صفحه نمایش بزرگتر از Watch S3
  • ۵ ساعت زمان شارژ
  • عمر باتری تمام روز

اپل واچ SE  قیمت بسیار مناسب تری نسبت به S7 رده بالاتر دارد، همان پردازنده سری ۵  را ۲۰۱۹ را دارد ، به علاوه سنسور ضربان قلب، قطب نما، ارتفاع سنج همیشه روشن، طراحی ضد آب، بلندگوی بلندتر از اپل دارد. Watch 3، GPS و پشتیبانی تلفن همراه را نیز دارد.

به طور خلاصه: اگر بخواهید SE را در برابر مدل های قبلی اپل واچ قرار دهید، احتمالاً جایی بین مدل های سری ۴ و سری ۵ که اکنون متوقف شده اند قرار می گیرد.

یک ساعت شیک ،  اپل واچ SE در سه رنگ – طلایی، نقره‌ای و خاکستری فضایی – با گزینه‌های متعددی عرضه می‌شود که بندهای  قابل تعویض دارد. بند های اپل واچ را  را می‌توانید خریداری کنید( خرید بند اپل واچ ).

C:\Users\iman imani nia\Downloads\5A0E6879-3900-4A1B-819E-6FDB59B588B5-247x247.jpeg

همه چیز از طریق ترکیبی از صفحه نمایش لمسی، تاج دیجیتال و دکمه کناری کنترل می شود. ترکیب این سه به شما امکان می دهد به هر چیزی که نیاز دارید دسترسی داشته باشید.

شارژ بی سیم دارد (به یاد داشته باشید که باید شارژر برق خود را تهیه کنید، زیرا شامل آن نمی شود).  اپل واچ SE می تواند ظرف دو ساعت و نیم از صفر تا صد شارژ شود (این یعنی یک ساعت و نیم کندتر از S7، اما هنوز هم سرعت شارژ خوبی دارد).

Watch SE همچنین ضد آب است و برای شنا کردن یا لحظاتی که زیر دوش می پرید و فراموش می کنید آن را بردارید عالی است.

اگر قبلاً اپل واچ سری ۵ داشته اید، این ساعت برای شما انتخاب مناسبی نیست – و بنابراین نداشتن آن واقعاً مشکلی را به وجود نمی آورد. داشتن آن خوب است، اگر انتخاب بهتری می خواهید ، به جای آن به مدل های S6 یا S7 نگاه کنید.

اپل واچ SE  چه سنسورهایی دارد؟

  • ارتفاع سنج و قطب نما همیشه روشن
  • سنسور ضربان قلب

در قسمت جلوی سنسور، برخی از سنسورهای جذاب موجود در مدل S7 را ندارید، اما برای اکثر افراد این مسئله مشکلی ندارد. استفاده از ویژگی ECG در اپل واچ (هر دو مدل سری ۴ و سری ۵) واقعاً مفید نیست و بیشتر برای  خودنمایی است.

سنسور جدید اکسیژن نیز یکی از افزودنی هایی است که واقعا ضروری نیست و بیشتر افراد برای خودنمایی از آن استفاده می کنند. این سنسور در اپل واچ سری ۶ معرفی شد. که برای کاهش قیمت در اپل واچ سری SE  حذف شد.

C:\Users\iman imani nia\Downloads\153882-smartwatches-review-apple-watch-se-review-the-apple-watch-most-people-will-buy-image10-pu2vndlxwi.jpg

با خرید اپل واچ SE چیزی که از نظر سنسورها به دست می آورید، نمایشگر ضربان قلب است – که برای اندازه گیری تناسب اندام به روشی معنی دار فوق العاده است – یک قطب نما و یک ارتفاع سنج همیشه روشن نیز دارید.

سنسوری برای قطب نما هم دارید که برای بیشتر افراد ضروری نیست و این سنسورهم می توانست حذف شود تا باز هم قیمت آن کاهش یابد.

جمع بندی 

با گردآوری بسیاری از بهترین قطعات از سری ۴ و سری ۵ که اکنون تولید نشده اند، SE یک ورودی مقرون به صرفه به تجربه اپل واچ است که برای اکثر کاربران مناسب است. این راه حل مناسبی برای آن دسته از کاربرانی است که در مورد داشتن چندین سنسور سلامت پیشرفته و هزینه های اضافی که در مدل S7 وجود دارد را نیاز ندارند.

منبع : کاور گاردین

 

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 12 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.