کاسه نمدی که خراب نمی شود - پارسی زی
نمایندگی ایندزیت در جنوب تهران

نمایندگی ایندزیت در جنوب تهران

ایندزیت یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندهٔ لوازم خانگی در دنیا به‌شمار می‌رود، به طوری که رتبهٔ ۵ را در میان تولیدکنندگان دنیا دارد. در کشور اروپا نیز …

استعلام و خرید ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث پژو 206 ( انواع تیپ ها)

استعلام و خرید ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث پژو 206 ( انواع تیپ ها)

استعلام و خرید ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ ( انواع تیپ ها) بیمه شخص ثالث خودروی ۲۰۶ برای جبران خسارت تصادفات و حوادث رانندگی …

شقاق مقعد چیست + معرفی موثرترین راههای درمان

شقاق مقعد چیست + معرفی موثرترین راههای درمان

شقاق مقعد چیست + معرفی موثرترین راههای درمان مقعد ناحیه حساس و مملو از اعصاب است،این بخش بدن ممکن است در معرض آسیب‌های مختلفی قرار …

کاسه نمدی که خراب نمی شود

بگذارید آخر حرف را همین اول به شما بگوییم . اسم این کاسه نمد کاسه نمد وایتون می باشد . یکی از مهمترین شرکت های تولید و عرضه این کاسه نمد ها ، شرکت کار و صنعت استان اصفهان می باشد. این ادعا ، ادعای بزرگی در قبال یک کاسه نمد می باشد . اما کاسه نمد های وایتون می توانند در مقابل اکثر موارد آسیب زننده به کاسه نمد در موتور ماشین ، مقاومت کنند. وایتون ها کاسه نمد هایی نسوز هستند که تا دمای بالایی را می توانند تحمل کنند. جنس مناسب فنر درون این کاسه نمد ها که در شرکت کار و صنعت درون آن ها قرار می گیرد. در این مقاله با مهندسین کار و صنعت همراه باشید تا یک کاسه نمد دائمی را به شما معرفی کنیم.

اسکلت فلزی مناسب و قسمت های فلزی مناسب در بدنه از خصوصیات بارز این نوع از کاسه نمد ها می باشند. شما می توانید از طزیق تماس با ما دیگر مورد های این محصول را به صورت شخصی سازی شده سفارش دهید. مهمترین خصوصیت اکثر کاسه نمد های وایتون موجود ، نسوز بودن آن ها می باشد. ولی فقط نسوز بودن نیست که این کاسه نمد را خاص می نماید. بلکه عملکرد عالی این کاسه نمد در گشتاور های بالا نیز بسیار مورد توجه است.

به علاوه تمامی مواردی که در بالا گفته شد ، باید متذکر شویم که در مقابل رطوبت نیز این کاسه نمد عملکرد بسیار بهتری نسبت به دیگر کاسه نمد های موجود در بازار از خود نشان می دهد. حتی اگر کاسه نمدی را سراغ دارید که خصوصیات بالا را هم دارد ، وایتون قابلیت بعدی خود را می تواند به شما نشان دهد که بسیار دارای اهمیت است . این قابلیت مقاومت عالی کاسه نمد های وایتون در مقابل سیالات خورنده و اسید ها می باشد. حال مکانی را در نظر بگیرید که مواد خورنده امکان دارد روی کاسه نمد ریخته شود ، دما بسیار بالا است و گشتاور نیز سرعت زیادی دارد.بهترین انتخاب در چنین موقعیتی صد در صد Viton می باشد. این کاسه نمد به جرات با دوام ترین و بهترین کاسه نمد حال حاضر در دنیا می باشد. مهندسین شرکت کار و صنعت این محصول را با در نظر گرفتن استاندارد های کشور آلمان تولید کرده اند و همین دلیل باعث شده محصول ما به راحتی قابل رقابت است.

لاستیک مصنوعی و الاستومر فلوروپلیمر که معمولاً آن را DuPont یا با نام تجاری کاسه نمد وایتون می شناسیم در واقع متریال و ماده اولیه اکثر اورینگ ها و سایر محصولات قالب ریزی است. از دیگر محصولات این خانواده می توان به محصولاتی با متریال TFE و HFP و VDF اشاره کرد . DuPont در عرضه این نوع از الاستومر ها پیشتاز بوده است. از خانواده Viton میتوان چهار عضو دیگر نیز نام برد که درصد فلوئور متریال آن ها تقریبا در آزمایشگاه ها بین ۶۶ درصد تا ۷۷ درصد هست.

از بین این الاستومر هایی که نام بردیم , بهترین و محبوب ترین آن ها Viton است. کاسه نمد وایتون نه تنها خواص فیزیکی بسیار خوبی دارد بلکه در مقابل خورندگی و حرارت بالا نیز عملکرد عالی دارد. متریال موجود در کاسه نمد وایتون می تواند دمای ۲۱۰ درجه سانتی گراد را تحمل کند. این بدین معناست که تا این درجه سانتی گراد متریال آن الاستیک باقی می ماند.

عایق بودن کاسه نمد های وایتون

دیگر محصولات آب بندی غیر فلوئور شده نسبت به کاسه نمد وایتون ، مقاومت کمتری را در حین آب بندی از خود نشان می دهند. مقاومت در برابر گاز هایی که توانایی خورندگی دارند مثل سوخت اکسیژنه خودرو که خورندگی بالایی دارد بسیار مقاوم است و هیچگوهه اجازه نفوذی به سوخت اکسیژنه برای نفوذ نمی دهد. اما باید در نظر داشته باشید که درست نصب شدن کاسه نمد نیز بسیار دارای اهمیت است . با توجه به توضیجات داده شده خودتان متوجه هستید که کاسه نمد وایتون برای موارد هیدرولیک بسیار مناسب است.

مثلا در خودرو های سنگین که از سیالات بیودیزلی در موتورشان استفاده می شود ، بهترین مکان برای استفاده از کاسه نمد های وایتون می باشد. برای مقال در آزمایشگاه ما مشخص شده مدل هایB و F کاسه نمد های وایتون عملکرد صد در صدر مثبت برای آببندی سیالات بیودیزلی دارند و همه بخاطر در صد بالای فلوئور موجود در متریال ساخت شان است.

 

آخرین بروز رسانی در : شنبه 22 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.