بهترین روش‌های مهاجرت (جدید) - پارسی زی
خرید گواهی SSL ، خدمات مدیریت سرور و سرور مجازی

خرید گواهی SSL ، خدمات مدیریت سرور و سرور مجازی

خرید گواهی SSL ، خدمات مدیریت سرور و سرور مجازی خرید گواهینامه SSL SSL (Secure Sockets Layer) روش هایی برای ایمن سازی و رمزگذاری اطلاعات …

مبلمان اداری سی رن

مبلمان اداری سی رن

در هنگام تاسیس یک مجموعه یکی از مبحث های مهم که با ان رو به رو می شوید خرید مبلمان اداری است. منظور از مبلمان …

5 عارضه جبران ناپذیر در اثر استفاده از قرص ماشین ظرفشویی غیر استاندارد

5 عارضه جبران ناپذیر در اثر استفاده از قرص ماشین ظرفشویی غیر استاندارد

۵ عارضه جبران ناپذیر در اثر استفاده از قرص ماشین ظرفشویی غیر استاندارد بی شک استفاده از ماشین های ظرفشویی اقتصادی ترین روش برای شستشوی …

بهترین روش‌های مهاجرت (جدید)

مهاجرت می‌تواند باعث پیشرفت و رشد افراد شود. امروزه بسیاری از افراد تمایل مهاجرت به کشورهای مختلف را دارند. به همین دلیل تصمیم داریم در این مقاله بهترین روش‌های مهاجرت را توضیح دهیم.  آشنایی با بهترین روش‌های مهاجرت به افراد کمک زیادی در مهاجرت می‌کند.

اگر شما هم به دنبال مهاجرت هستید، بهتر است قبل از مهاجرت در مورد روش‌های مهاجرت اطلاعاتی کسب کنید. در حقیقت راه‌های زیادی برای مهاجرت به کشورهای مختلف وجود دارد. بهترین روش‌های مهاجرت با توجه به شرایط افراد متفاوت است. در این مطلب در مورد این موضوع اطلاعاتی در خدمتتان قرار خواهیم داد.

۱- استارت آپ فنلاند – یکی از بهترین روش های مهاجرت

فنلاند رتبه ۱ خوشبخت ترین کشور دنیا است. این کشور یکی از شادترین کشورهای دنیا می‌باشد که به دلیل داشتن امنیت بالا، اقتصاد خوب و رفاه اجتماعی بالا، جزء کشورهای مهاجرپذیر می‌باشد.

این کشور جزء اتحادیه اروپا بوده و برای مهاجرت به این کشور و دریافت اقامت فنلاند، می‌توان از روش استارت آپ استفاده کرد.

برای مهاجرت به فنلاند نیاز به تسلط به زبان‌های خارجی ندارید و با داشتن شرایط لازم برای استارت آپ به فنلاند می‌توانید به همراه خانواده به این کشور مهاجرت کنید.

روش استارت آپ فنلاند اصلا نیاز به شرایط خاص و پیچیده ای ندارد. به همین دلیل، این روش مورد استقبال قرار گرفته است و یکی از پرطرفدارترین روش‌های مهاجرتی شده است.

مزایای روش استارت آپ فنلاند

یکی از اصلی ترین چالش‌های افرادی که قصد مهاجرت دارند، زبان است. پروسه زبان به تنهایی ممکن است ۱ الی ۲ سال زمان ببرد. در این روش، شما هیچ نیازی به یادگیری زبان فنلاندی یا انگلیسی ندارید.

همچنین تمام اعضای خانواده از جمله همسر و فرزندان نیز ویزای فنلاند را دریافت می‌کنند.

تحصیل در فنلاند کاملا رایگان است. به همین منظور فرزندان نیز به صورت رایگان می‌توانند در فنلاند درس بخوانند و در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند.

پروسه اخذ اقامت شما از طریق استارت آپ در فنلاند از لحظه شروع بین ۶ الی ۹ ماه زمان خواهد برد که این بسیار عالی است.

بعد از اخذ اقامت، به شما ویزای ۲ ساله فنلاند داده خواهد شد که بعد از این مدت تمدید می‌شود. نکته مثبت دیگر این روش، این است که با داشتن ویزا و اقامت فنلاند، می‌توانید به کلیه کشورهای اتحادیه اروپا بدون ویزا سفر کنید.

پس از چند سال نیز، واجد شرایط برای دریافت اقامت دائم و پاسپورت خواهید بود. پاسپورت فنلاند در حال حاضر رتبه ۴ را در میان پاسپورت های کشورهای مختلف دنیا دارد. در صورت داشتن پاسپورت فنلاند، می‌توانید به ۱۸۸ کشور بدون ویزا سفر کنید.

۲- استارت آپ کانادا – یکی از بهترین روش های مهاجرت

کانادا یکی از بهترین مقصدها برای مهاجرت است. کانادا یک کشور مهاجرپذیر است که از طریق روش های گوناگونی مانند تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و … می‌توان به این کشور مهاجرت کرد.

اما یکی از بهترین روش های جدید که مورد استقبال زیادی نیز قرار گرفته است، استارت آپ کانادا است. این روش مزایای زیادی نسبت به روش های دیگر مهاجرت به کانادا دارد.

در واقع امروزه اداره مهاجرت کانادا برای حمایت از ایده‌های نو برای راه‌اندازی بیزینس و جذب صاحبان کسب و کارها، اقدام به ارائه روش استارت آپ کرده است.

روش استارت آپ کانادا نسبت به فنلاند کمی شرایط خاص دارد. برای این که بتوانید اقامت استارت آپ کانادا را اخذ کنید، باید شرایطی که از طرف سازمان مهاجرت کانادا ذکر شده است را داشته باشید.

مزایای روش استارت آپ کانادا

این روش نسبت به برخی دیگر از روش های مهاجرتی، آسان تر و سریع تر است. اینکه روشی که برای مهاجرت انتخاب می‌کنید، چه مقدار زمان می‌برد تا منجر به اخذ اقامت شود، از اهمیت زیادی برخوردار است.

کانادا نیز مانند فنلاند مزایای مشابهی را دارد. سیستم بهداشتی و درمانی در کانادا رایگان است. همچنین امکان تحصیل رایگان نیز در کانادا وجود دارد.

همچنین پاسپورت کانادا رتبه ۹ را در جهان دارد و در صورتی که پاسپورت کانادا را دریافت کنید، می‌توانید به بیش از ۱۸۰ کشور دنیا بدون ویزا سفر کنید.

نحوه اقدام برای اخذ اقامت

روش های مهاجرتی نکات زیادی دارند. بهتر است اطلاعات خود را در زمینه روشی که قصد دارید از طریق آن اقدام کنید، زیاد کنید.

همچنین می‌توانید با متخصصین این حوزه مشورت کنید و پروسه مهاجرت خود را به آن‌ها بسپارید تا نگرانی در رابطه با پروسه اخذ اقامت نداشته باشید.

ایمان قارون مشاور حرفه ای برای استارت آپ فنلاند و کانادا است. شما می‌توانید فرم ارزیابی را به صورت کاملا رایگان تکمیل کنید تا اطلاعات شما بررسی شود و راهنمایی شوید.

برای این کار کافی است به سایت ایمان قارون به آدرس www.gharoon.com شوید و وارد صفحه “فرم ارزشیابی رایگان” شوید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما، روش های ارتباطی مختلف را مشاهده کنید.

در صورتی که هر سوالی داشتید می‌توانید با مراجعه به سایت قارون و ارتباط با پشتیبانی، سوال خود را مطرح کنید تا در سریع ترین زمان ممکن بررسی و پاسخ داده شود.

 

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 26 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.