پخش مقاومت فلزی 25وات - پارسی زی

معرفی مهارت‌های پول‌ساز

معرفی مهارت‌های پول‌ساز در شرایط فعلی که تورم بالا است، سوال این که کدام یک از مهارت‌ها به ما کمک می‌کند تا شانس بیشتر برای …

داستان کودکانه سوپ همه چی

داستان کودکانه سوپ همه چی

داستان کودکانه سوپ همه چی عصر دوشنبه بود و مامان هنوز از سر کار برنگشته بود! جیمی و جولی در آشپزخانه ایستاده بودند و به …

6 نکته مهم برای اینکه چگونه یک وب سایت عالی داشته باشیم؟

6 نکته مهم برای اینکه چگونه یک وب سایت عالی داشته باشیم؟

۶ نکته مهم برای اینکه چگونه یک وب سایت عالی داشته باشیم؟ به نظر می رسد این روزها همه به دنبال ساخت وب سایت برای …

پخش مقاومت فلزی ۲۵وات

مقاومت فلزی ۲۵ وات یکی دیگر از مقاومت های پرکاربردی است که دارای پوشش آلومینیوم بوده و نوع ساخت آن از سیم پیچی است. تلرانس مقاومت ۵ درصد می باشد. یکی از فروشگاه های معتبری که شما میتوانید برای خرید انواع مقاومت فلزی ۲۵ وات از جمله مقاومت فلزی ۰.۱ اهم ۲۵ وات، مقاومت فلزی ۰.۱۸ اهم ۲۵ وات، مقاومت فلزی ۰.۲۷ اهم ۲۵ وات، مقاومت فلزی ۲۵ وات ۰.۶۸ اهم و… از آن استفاده کنید الکترو ام کا می باشد که در ادامه مطلب بیشتر با این فروشگاه آشنا خواهید شد.

مقاومت فلزی ۲۵ وات به منظور محدود نمودن میزان جریان الکتریکی در مدار از لایه های نازک فلزی استفاده می نماید و بر روی بخش سرامیکی قرار می‌گیرد و دارای هیستینگ هتن و هیستینگ خنک کننده می باشد.

با مقاومت فلزی بیشتر آشنا شوید….

یکی از قطعاتی که در مدار الکترونیک مورد استفاده قرار می گیرد مقاومت می باشد که از مهمترین اجزا به شمار می رود. با استفاده از مقاومت الکترونیکی در مدار می‌توانید در یک بخش خاص جریان الکتریکی را محدود نمایید یا منجر به ایجاد افت ولتاژ مشخصی گردید.

مقاومت الکتریکی با توجه به شرایط مختلف و کاربردی که داشته است در نمونه های متفاوتی طراحی و تولید می شود که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند مثلا زمانی که از یک مقاومت با بدنه فلزی مقاومت طلایی ۲۵ وات صحبت می کنیم یعنی دارای دقت بالایی است و بیشتر برای مدار های کاربرد دارد که دقیق هستند. در اکثر مقاومت ها از فلزات و نیمه فلزات استفاده می شود و به همین جهت مقاومت الکتریکی از قطعاتی محسوب می‌شود که از تنوع بی نظیری برخوردار است.

مقاومت فلزی دارای مزیت های متعددی می باشد که از اصلی ترین مزایای مقاومت ویژه رساناهای فلزی می توان به ثبات کاری مقاومت طلایی در زمان های طولانی، مقاومت بالا در مقابل افزایش دما، قیمت مناسب و معقولانه این قطعه و کاربردی بودن آن در صنعت الکترونیک و… اشاره نمود و در کنار اندازه کوچکی که داشته اند می توان گفت از انواع مقاومت فلزی از جمله مقاومت هیستینگی ۲۵ وات در مدارهای الکترونیک متنوع استفاده می شود.

در خصوص انواع مقاومت فیلم فلزی و نحوه کار مقاومت فلزی بد نیست که بدانید مقاومت های فلزی طلایی به دو دسته مقاومت فلزی ثابت و مقاومت فلزی متغیر تقسیم بندی می گردند و از لحاظ وات آنها و طول پایه ابعاد توان وات شامل مقاومت فیلم فلزی ۲۵ وات، مقاومت فلزی ۵۰ وات و مقاومت فلزی ۱۰۰ وات هستند.

مقاومت فلزی چه کاربرد هایی دارند؟

همانگونه که اشاره کرده‌ایم انواع مقاومت ها مثل مقاومت فلزی ۲۵ وات یا نمونه های دیگر در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که این موضوع دقیقاً به ویژگی مقاومت ها بستگی دارد.

زمانی که از مقاومت های فلزی ثابت صحبت میکنیم یعنی مقدار ثابتی دارند و قبل از اینکه آنها را انتخاب کنید باید دقت ویژه ای داشته باشید. مقاومت های فیلم فلزی متغیر پیش از اینکه طراحی مدار انجام شود برای تنظیم مقدار اهم مورد نیاز آنها اقدام شده و سپس در مدار استفاده میشوند و دیگر تغییر اهم آنها امکان پذیر نخواهد بود. اما مقاومت های فلزی در این نمونه دارای دو سر می باشند و با در نظر گرفتن اینکه در زمان استفاده بر روی مدار کدام سر به کار برده می شود می توان در اختیار شما بین ۲ تا ۴ مقدار متفاوت را قرار بدهند. در خصوص مقدار مقاومت فلزی متغیر این نکته را به خاطر بسپارید که به آسانی قابل تنظیم هستند.

به منظور استعلام دقیق قیمت مقاومت فلزی ۲۵ وات می توانید به فروشگاه اینترنتی الکترو ام کا مراجعه کنید و از بروز ترین قیمت ها مطلع گردید.

قیمت مقاومت فلزی ۲۵ وات

قیمت مقاومت وات بالا به عوامل متعددی بستگی دارد که می توانیم به توان، درصد خطا، مقدار مقاومت، نوع برند و… اشاره نماییم؛ مقاومت های دیگری نیز وجود دارند که به عنوان مقاومت فلزی شناخته می شوند و مقاومت سیمی و مقاومت لایه ای از نمونه‌های آن محسوب می شوند.

مقاومت سیمی از نظر توان شامل دو دسته قدرتی و دقیق می شود. نمونه های دقیق دارای توان زیر دو وات هستند و کاربردشان در مدار هایی میباشد که دقت بسیار بالایی نیاز دارند. مقاومت های قدرتی بین دو تا ۲۰۰ وات توان داشته و جریان زیادی را از خود عبور میدهند ولی دقت پایین تری دارند. ساختار آنها به صورت سیم پیچ روی هسته سرامیکی بوده و به همین جهت در فرکانس های بالا نباید از آنها استفاده نمود چون سبب ایجاد بار سلفی می گردند. در برخی از شرایط با روکش سرامیکی این مقاومت‌ها پوشانده می‌شوند که به عنوان مقاومت آجری هم شناخته خواهند شد. مقاومت لایه ای با استفاده از لایه های سیمی و کربنی تولید می شود و معمولاً دقت بالایی دارند و به همین جهت استفاده از آنها در مدار های بسیار دقیق می باشد. در حوزه تولید مقاومت فلزات مختلف و کربن و عناصر نیمه رسانا و نیمه فلز کاربردهای بالایی دارند.

خرید از فروشگاه الکترو ام کا

اگر به دنبال این هستید تا یکی از بهترین مراکز پخش مقاومت فلزی ۲۵ وات را پیدا کنید کافیست که سری به فروشگاه الکترو ام کا بزنید. در این فروشگاه بی نظیر شما به انواع تجهیزات الکترونیک دسترسی خواهید داشت و در دسته بندی های متفاوتی از جمله فیوز، مقاومت، SMD، جا فیوزی، ابزار و تجهیزات لحیم کاری، خازن، ترموسوئیچ، کانکتور، رله، جامپر، وارنیش حرارتی و… انواع ابزارها و تجهیزات لازم را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

انواع مقاومت فلزی ۲۵ وات در این فروشگاه با بهترین کیفیت و قیمت در دسترس هستند؛ با توجه به اینکه پیشرفت های بسیار خوبی در حوزه الکترونیک صورت گرفته است نیاز به تجهیزات و ابزار های متعدد وجود دارد که برخی از آنها در درون کشور تولید می شوند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند اما برای برخی از تجهیزات دیگر نیاز به قطعاتی وجود دارد که باید از کشورهای دیگر وارد شوند و فروشگاه الکترو ام کا این افتخار را دارد تا در جهت رفع نیازهای مشتریان خود و تامین آنها اقدام به واردات قطعات الکترونیکی با بهترین کیفیت از کشورهای دیگر نماید.

پس برای خرید مقاومت فلزی ۲۵ وات یا هرگونه قطعات الکترونیکی دیگر می توانید به آدرس اینترنتی فروشگاه الکترو ام کا مراجعه کنید و یک خرید راحت و بدون دردسر با ارسال رایگان را تجربه کنید.

جمع بندی

به صورت جمع بندی باید گفت که مقاومت الکتریکی به Resistor نیز شناخته می‌شود و این قطعه الکترونیکی می تواند جریان الکترون هایی را که در مدار هستند محدود نماید و الکتریکی مشخص، معین و ثابت بوده است. مقاومت الکتریکی را می توان قطعاتی پسیو معرفی نمود که نمیتوانند توان را تولید کنند و تنها توانایی مصرف توان را داشته اند.

مقاومت الکتریکی معمولاً در مدار به قسمت های اکتیو نظیر آپ اپ ها، میکرو کنترلرها افزوده می شوند و این قطعات مهم جریان را محدود نموده و تقسیم ولتاژ و خطوط ورودی خروجی Pull-up را بر عهده دارند.

برای اینکه بتوانید بهترین و باکیفیت ترین قطعات را خریداری نمایید حتما از فروشگاههای معتبر و شناخته شده ای نظیر الکترو ام کا استفاده نمایید؛ مطمئن باشید اینگونه قطعه خریداری شده می تواند طول عمر بهتری داشته باشد و به زودی خراب نمی شود. الکترو ام کا در کنار کیفیت بلکه قیمت های منصفانه ی نیز برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته است.

 

آخرین بروز رسانی در : شنبه 5 شهریور 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.